Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on kyllä täynnä teinifantasioita, eikä aitoja kokemuksia. Harmi. Muuten kiinnostava aihe.
Tämä ketjuhan on jatkunut jo todella kauan ja taso on laskenut sen mukana. Jos viitsitte lukea ihan alkupään juttuja, niissä on jotakin ytyäkin ja ainakin minun muutamat kokemukseni ovat tosia ja kiihottaneet minua ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on kyllä täynnä teinifantasioita, eikä aitoja kokemuksia. Harmi. Muuten kiinnostava aihe.
Tää keskustelu taidettiin käydä jokunen sivu sitten, jossa kerroin itsekin tänne nuoruuden kokemuksen kirjoittaneena (ja myös aikuisiän muiston), että nuoruudessa oli niin paljon tunnelatausta, että pitäisi lokeroida nuo erikseen kiihottavimmissa muistoissa. Niissä on aivan oma spesiaali juttunsa ainakin minulla. Kirjoitelkaa vaan, ihana lukea.
Olin vanhalla väentalolla 80-luvun bileissä. Olin nuorimmasta päästä paikalla 2000-luvulla syntyneenä. Olin yhä niin mustasukkainen parin erovuoden jälkeen ex-poikaystäväni käytöksestä. Hän tanssi ystäväni kanssa. En tietenkään sanonut mitään, mutta kihisin nätin kukkakuvioisen rippimekkoni alla, jonka olin löytänyt muuton jälkeen kaapin perältä. Hain häntä seuraavaksi itse ja puhuin yhteenpalaamisesta. Hän sanoi, että oli ikävä mua ja haluaisi kovasti paluuta. Kehui niin kauniiksi, aivan kuin silloin kun näki tuon mekon viimeksi. Tanssimme lähekkäin hitaita ja hän suuteli yhtäkkiä mua keskellä kappaletta. Siinä suudelmassa oli ytyä, se oli romanttista ja rajua. Aivan kuin ympäröivä maailma ei enää olisi ollut siinä. Ystäväni sanoi musiikin loputtua ja sanoi, että me kuulutaan yhteen ja että toivoi niin paljon tuota. Hän oli tanssin aikana maininnut minusta eksälleni ja sanonut, että kaipaan häntä. Vaikka seksiä harrastettiin myöhemmin samantyyppisen tilanteen vallitessa. Tanssimme asunnolla ja sitten rakastelimme, oli se suudelma ja tunnelma siellä bileissä jotenkin niin unohtumatonta. Edelleen kimpassa ja onnellisia ollaan. Ero tuli silloin aikoinaan ehkä siksi, koska oltiin niin nuoria ja ehkä sillai ylidramaattisia.
Minun kokemukset on syntyneet yllättävissä tilanteissa. Kerran yöllä ulkona silloisen tapailumiehen kanssa pantiin seisaaltaan niin, etten nojannut mihinkään. Hän meni vaan koukkuun polvista ja yritin levitellä jalkoja minkä pystyin siinä sitten kireät farkut polvissa. Hän tuki minua selästä ja pakaroista ja suuteli koko ajan. Paikka oli kaukana asutuksesta tai liikenteestä, silti ihan älytöntä, mutta niin kiihkeää ja kiihottavaa oli halailla noin. Toinen oli saman miehen kanssa rannalla yksityisellä paikalla, mutta silti ei mitenkään muuten piilossa vaikkapa järvellä soutelijoilta, joita ei kyllä näkynyt keskellä yötä. Jotenkin sairaasti se mahdollisuus kiihotti lisää että joku katselisi meitä. Mökkijuhlissa yksi suukko johti toiseen ja pian makasin tiukasti alla siinä hiekalla ja tunsin kaiken miehen kiiman.
Lisää :) ketjun alkupäässä oli todella kiihottavia tilanteita
Olin silloin 35 v, mies oli 25 v. Olin samana vuonna eronnut, 2 lasta, ja yli 10 vuotta olin ollut naimisissa.
Mutta spermaa en ollut koskaan maistanut / kasvoille saanut, eli meillä oli naimisissa ollessa aika perinteistä seksiä, joka päätyi lähes aina sisäänlaukeamiseen.
Mutta sitten kerran yhtenä viikonloppuna tämän nuoremman miehen kaa , joka oli siis siihen aikaan oli mun sexkumppani aina viikonloppuisin se tapahtui, toki yllättäen, hän makasi selällään sängyllä , kalu kivikovana, otin hänen alushousut pois ja aloin runkata, menin jalkopäähän niin että aina välillä suukottelin hänen terskaansa, ja sitten yhtäkkiä ihan arvaamatta hän räjähtäen laukesi, spermaa vaan tuli ja tuli, eka sykäys lensi silmiini, toinen hiuksiini, sitten en enää muista... Mies itsekin ihmetteli että miksi hän nyt noin nopeasti laukesi, ja miksi häneltä noin paljon tuli...
Nyt olen uudestaan naimisissa, ja niin on tuo mieskin, oman ikäisen naisen kaa...eli aikaa tuosta on kulunut 15 vuotta, mutta muistan ne spermasyöksyt edelleen..
Vaikea sanoa, mikä nyt olisi ollut absoluuttisesti kaikkein kiihottavinta, mutta tämä kerta opiskeluvuosilta 90-luvun alkupuolelta on kyllä sieltä kiihottavimmasta päästä. Samalla tavalla kuin monessa ketjun tarinassa, tässäkään ei loppujen lopuksi kovin pitkälle menty. Ehkä se on se ajatus ja mahdollisuus jostakin enemmästä, joka saa sydämen eniten pamppailemaan?
Meitä oli kolme matkalla Tukholmaan erään ainejärjestön delegaationa ruotsalaisen sisarjärjestön tapahtumaan. Miehiä oli kaksi, ja yksi nainen, ja rajallisella budjetilla otimme yhteisen hytin tietenkin. Neljänteen punkkaan tuli sattumalta laivalla ollut saman alan opiskelijapoika, jolla ei hyttipaikkaa ollut, mutta reilujahan me tietysti oltiin.
Ilta laivalla meni aika perinteisissä merkeissä, joskaan ei siinä mitään aivan perusteellista juhlintaa ollut. En silti tiedä tai muista, että miten se niin meni, mutta nukkumaan mennessä minä jostakin syystä kuitenkin päädyin sen ainoan naisen viereen samaan alapunkkaan, ja ne kaksi muuta jannua yläpeteille.
Olin silloin varsin kokematon, ja tuo vaalea, iloinen nainen oli järjestön piiristä ihan hyvä kaverini ja ehkä olin vähän ihastunutkin (joskin kokematon mutta hyvin seksuaalinen kolli miesvaltaisella alalla kyllä ihastui vähän jokaiseen vastaantulevan naiseen). No, joka tapauksessa varmaankin alkoholin siivittämänä siinä sitten kyhnyteltiin peiton alla kylki kyljessä, pussailtiin, ja kädet vaeltelivat pitkän aikaa kaikkialla.
Eikä enempää sitten tapahtunutkaan. Mutta se tilanne, me siinä toistemme iholla, tietäen että kaksi tyyppiä makaa yläpuolella, tuskin nukkuen. Se kiihko kun kädet löytävät pienten rintojen nännit jotka kovettuvat ihanasti, ja sormien ujuttaminen pikkupöksyihin, karvoitukselle, ja sieltä löytyvään märkään vakoon... Siinä oli kyllä jotakin omalla tavallaan niin kaunista ja ainutlaatuista nuorelle miehelle.
Eikä tämä koskaan johtanut pidemmälle, puheissa tai muuten, ja kavereinakin edelleen pysyttiin. Sittemmin elämä on vienyt eri suuntiin, joten ei ole tietoa mitä S nykyään tekee, tai että onko tämä sama tilanne palannut joskus hänen mieleensä. Ehkä jotkut asiat säilyvät parhaiten tällaisina menneeseen aikaan kiinnittyneinä kuvina, eikä niitä tarvitse eikä kannata lähteä uudelleen aukomaankaan.
Kuka tää oikein on, joka päivystää tätä ketjua ja käy tökkäämässä alapeukun minuuttien sisällä jokaiseen viestiin, jossa on muisteltu jotakin kiihottavaa kokemusta? 😀 Kerro jotakin itsestäsi, kiehtovaa!
Ajankohtaan liittyen uudenvuodenmuistona. Vaikeaa myöskään sanoa, onko tämä kaikkein kiihottavin kokemus ikinä, mutta kiihottavimpien joukossa kyllä.
Oltiin miehen kanssa vielä aika tuore pari, tämä menee enemmän nuoruuteen. Oltiin katsomassa pienen maaseutukunnan järjestämää ilotulitusta. Seisoskellessa sivummalla muista ja odotellessa alettiin halailla lämmitelläksemme ja toki sitä aina halusi niin toisen lähelle, tuntea vartalon ja jos siellä alkaisi nousemaan. Alkoihan siellä ja mies rupesi halaamaan tiukemmin. Mitenkään muuten ei koskettu tai liikuttu muuta kuin siliteltiin selkiä ja pusuteltiin. Pieni puristus rinnoilla, tiuhempi hengitys ja ihana erektio mua vasten just oikeassa kohdassa. Olin tosi herkkä. Aloin sykkiä ja saada siinä vastustamattomasti orgasmia. Tuntui, että jalat valahtaa, mutta hän piti musta kii. Huomasin, että mieskin alkoi saada nojaten mua vasten ja työnsi pari kertaa mun talvihousujen päälle huokaillen syvään. Päät pyöri molemmilla varmistaakseen, ettei kukaan huomannut mitään. Kaikki katsoivat vaan ilotulitusta ja me oltiin niin paljon kauempana muista. Pyykkiä tuli.
Olin kauan sitten, 13-vuotiaana poikana, kansainvälisellä nuorisoleirillä Keski-Euroopassa. Meitä oli isompi porukka länsirannikon kotikaupungistani. Leirillä oli osanottajia useasta Euroopan maasta. No, siellä oli myös ranskalaisia. Jostain ihmeen syystä kaksi meitä vuotta vanhempaa ranskatarta ihastui minuun ja kaveriini. Olimme kuulemma kauniita ja meillä oli ihanat sinisilmät... Nuo upeat ranskalaistytöt olivat itse jo hyvin kehittyneitä, vaikka itsestäni ja kaveristani ei todellakaan voinut sanoa samaa. Monena iltana suutelimme kiihkeästi, minä ja ranskatar A. Sain myös kosketella hänen upeita rintojaan. Olin äärimmäisen kiimainen, ehkä enemmän kuin koskaan myöhemmin, vaikka omat genitaalini kasvoivat kunnon miehuuteen vasta runsasta vuotta myöhemmin.
Työpaikan juhlatilaisuudessa olin harjoittelijana paikalla. Silloinen osastopäällikkö toivoi minun osallistuvan ja en voinut kieltäytyä, vaikka tilanne jännitti. En ollut koulussa paljoa viihtynyt bileissä, enkä ollut kokenut vastaavaa tilaisuutta. Olin täysin noviisi. Huomasin, että minua ihaillaan kauempana pöydässä. Nuori mies oli tullut paikalle vanhempiensa kanssa. Kuljin hänen takaa ja huomasin, että hän kääntyi ja otti kiinni kädestäni niin, että sormet hipaisivat sormiani. Aika rohkea veto, mietin. Olimme ottamassa ruokaa ja hän oli nyt takanani. Tunsin hengityksen niskassa ja kuulin sen. Se oli kiihtynyt. Oli tungosta ja hän ohjasi varmoin ottein minua edellään, etteivät minua pidemmät talloisi jaloilleni. Sori hän sanoi, kiitin hiljaisella ujolla äänellä. Sain katseita pojalta koko ruokailun ajan, mutta olimme niin kaukana toisistamme, ettemme voineet jutella.
Orkesteri alkoi soittaa perinteistä tanssimusiikkia. Paikalla oli muitakin seurueita ja parketilla ruuhkaa. Hän haki minua heti tilaisuuden tultua. Menimme keinumaan, sitä se kirjaimellisesti oli, koska muuhun ei ollut tilaa. Olimme melkein sanattomia ja kiinni toisissamme olosuhteiden pakosta ja halustamme. Ainakin minulla oli kumma halu hänen lähelleen, päättelin kaikesta, että niin oli hänelläkin. Aloin yhtäkkiä saada suukkoja jotka muuttuivat raskaammiksi. Hän oli aivan kova.
En ollut koskaan ollut niin kiihottunut. Musiikki taukosi ja pojan hengitys oli todella tiheää. Arvelin hänen saavan orgasmia. Kysyinkin varovasti sitä ja hän yllättäen myönsi sen. Kävimme yhtä matkaa vessassa, tarjouduin saattamaan häntä ovelle, ettei tarvitse nolostua, näin mietin. Olin kostunut kovin ja ihan totta puhuen olisin halunnut pestä häntä viereisessä invatilassa, mutta hän meni miesten puolelle ja minä kävin invassa, koska siellä voin suihkutella. Hetken kuluttua istuimme taas pöydissämme erillämme ja katselimme. Myöhemmin juttelimme ja suukottelimme nyt rauhallisessa paikassa palokäytävässä. Sama toistui nojaillessa siellä seinää vasten ja hän murahtelikin vähän siinä tullessaan.
Tunsin itseni jotenkin niin seksikkääksi. En ollut ajatellut itseäni noin koskaan. Tuosta illasta, vaikka muuta ei silloin tapahtunut, koska hän oli sitten lopuksi lähdössä kuskaamaan vanhempiaan kotiin, on jäänyt yksi kiihottavimmista muistoista. Pääsin kyllä hänen kanssaan yhdessä suihkuun ja näin hänen purkauksensa jatkaessamme tapailua. Tuossa toteutui yksi minun salaisista toiveista.
Olen voinut tämän jo tänne kirjoittaa, mutta ehkä se, kun harrastettiin seksiä lukion yläkerran käytävällä kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran yhtenä päivänä koulun jälkeen päällekkäin lattialla. Siinä vaan keskellä käytävää. Poikaystäväni halusi aina lähetyssaarnaajaa, eikä suostunut tekemään sitä koskaan muussa asennossa. Nautin hänen kiihkoilustaan ja ehdottomasta asenteestaan jostakin syystä niin paljon, vaikka mulle alla olisi ollut pehmeäpää sängyssä. Kielletty teko kiihotti. Vaikka ketään ei ollut enää paikalla eikä kameroita, talonmies asui koulun päässä ja hän olisi voinut käräyttää meidät helposti. Toinen kerta tapahtui tismalleen samassa paikassa. Olimme tulossa liikuntahallilta yo-juhlista ja menossa koteihimme juhlimaan. Koulu oli jo suljettu ja uusi oli rakenteilla, mutta hänen rautalankavirityksensä toimi vanhan oven lukkoon. Yritin estellä, mutta hän nosti mut syliinsä, kantoi portaat ylös ja pantiin samassa paikassa. Tällä kertaa myös talkkari oli poissa ja niin myös purkutyöntekijät. Oltaisiin silti voitu kevyesti jäädä kiinni. Hänen tummat housunsa polvista ja mun punainen mekkoni käärittynä vyötärölle likaantuivat niin pahoin, että oli pakko käydä vaihtamassa vaatteita.
Isosiskoni asunnolla otin yhden hänen ihanan mekkonsa kaapista lainaksi. Hän arvasi heti mitä oli tapahtunut.
Lukion viimeisenä vuonna sain yhdestä aineesta kaksi kertaa peräkkäin nelosen kokeesta. En jaksanut oikein panostaa ja viikonloput meni viihteellä, kun olin täyttänyt just 18. Aineen opettaja oli sporttinen ja tyylikäs nelikymppinen mies, joka tykkäsi katsella nuoria naisia vähän liikaa, vaikka ei siitä liikkunut mitään juttuja kuitenkaan. Munkin per se ja tissivako sitä kiinnosti kovasti. Kun mulla oli minihame koulussa, silloin se ei meinannut saada silmiään irti mun paljaista reisistä ja hameenhelmasta.
Yhdellä tunnilla menin sitten minihame päällä istumaan ihan eteen, pidin haarat sopivasti auki ja vaihtelin asentoa niin että maikalla oli hyvä näkyvyys mun valkoisiin pikkareihin. Se ei tunnin aikana paljon muuta sitten katsonutkaan kuin just niitä. Tunnin jälkeen kun muut oli lähteneet luokasta menin opettajan luokse juttelemaan. Laittelin samalla siinä seistessä tahallani tukkaa kädet ylhäällä sillä tavalla, että hameen helma nousi ja ope näki suoraan edestä pikkareiden vilahtelun. Kyllä se ne näkikin päätellen isosta pullotuksesta lahkeessa. Kysyin voisko maikka antaa yksityisopetusta, kun on mennyt niin huonosti kokeissa. Se oli heti valmis ja ehdotti kahta tunnin sessiota koulun jälkeen. Käytiin ne yksityistunnit sitten läpi, mutta en mä niissä mitään kyllä oikein oppinut. Pukeuduin noihin tilaisuuksiin oikein lyhyeen hameeseen ja avoimeen toppiin. Maikka kävi kuumana kun kumartelin sille hyvät näkymät tissivakoon ja istuin välillä pulpetille, niin, että hameen helma nousi ja paljasti pikkarit ja välillä tuolilla haarat sopivasti auki. Maikka oli kiihottunut koko ajan, ääni värähteli ja lahkeessa pullotti, mutta hoiti opetuksen asiallisesti. Se antoi mulle noista yksityistunneista kympin ilman mitään tenttiä ja kokeista sen jälkeen myös, vaikka en yhtään enempää osannut kuin ennenkään. Ton opettajan tunneilla mulla oli aina sen jälkeen lyhyt hame ja valkoiset pikkarit, joita se tykkäsi katsella, kun avasin haarat aina sopivasti Tästä tuli meille yhtyeinen molempia kiihottava salaisuus. Tunnin lopussa me aina katsottiin hymyillen toisiamme silmiin, sitten mä katsoin opettajan pullottavaa lahjetta. Se tiesi aina odottaa sitä vilkaisua pullotukseen, minkä jälkeen sitten taas vaihdettiin kiihottava katse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilman muuta se kun laukesin ekan kerran tyttöystävän suuhun
Minulla sama. Oltiin vasta tavattu ja hän oli nuori nainen vielä silloin. Eräänä päivänä tämä neitonen rupesi kaivamaan kaluani housuistani ja aloitti antaumuksellisen suihinoton sohvalla. Nautintoa kesti tovin, sitten alkoi jo vähän painetta kertymään ja ei oltu tulemisesta mitään puhuttu. Viimeisellä mahdollisella hetkellä vetäydyin lantiolla ulos hänen suustaan ajatellen, että et nuori tyttö tiedä miten kohta käy jos jatkat. Vastaukseksi sain lyhyen kysyvän katseen hänen kauniilla silmillään ja samalla hän ahmaisi kaluni takaisin suuhunsa. Yhtään sanaa siinä ei kuitenkaan vaihdettu. Noin 10 sekunnissa laukesin hänen suuhunsa kovemmin kuin mihinkään ennen. Nainen nieli kaiken ja hymyili päälle. Taisi hän sittenkin tietää mitä oli tekemässä.
Samaistun.
Tuliko sulta kysyit hiljaa niin seksikkään kuuloisesti. Ajattelin että kiusoittelit mua.
Katsoit kauniilla silmilläs pisaraa laukeamisen jälkeen vieläkin tosi korkeana olevan herkän erektion päässä, kumarruit hiuksesi laskeutuen tielle ja nuolaisit piskon pois kielen kärjellä. Niin kuin uus orgasmi olisi tullut.
Niin tuttua ja oli upeaa seurustella sinun kanssas nuorena. Kyllä siinä koko ajan halukas teinipoika tyhjeni kun melkein joka toinen välkkä sain panna sua sykkimään ja sain lopussa aina kättäsi ja usein suutasi. En oikeasti tiedä kiihottavampaa. Mikään kokemus sittemmin ei ylitä tuota aikaa. Ei mitenkään, ei millään vaikka kaikkea upeaa onkin tapahtunut. Vaalin noita muistoja aina sanoi kuka tahansa mitä tahansa.
Vanhimman tyttären miehen viettely juhannuksena,herran jestas että muori sai kyytiä. Eihän se poikasilla kauan kestä mutta lämmöllä muistelen...
Mun kiihottavin muisto on, kun ekan kerran sain tuntea itseni oikein halutuksi. Olin 18-vuotias lukiolainen, mutta mulla oli vasta vain yksi mieskokemus, myös 18 vee poikaystävän kanssa, jolta en kyllä saanut mitään nautintoa.
Kerran olin palaamassa koulun punttisalista, kun kuulin tyttöjen pukuhuoneesta outoa ääntä. Katsoin ovelta, kun koulun toinen hyvännäköisistä miesopettajista, jotain 35-40 vee, runkkasi sepalus auki toisella kädellä ja toisella piti mun pikkareita naamansa päällä. Jämähdin ovelle hiljaa katsomaan, kun hän silmät nautinnosta kiinni mitään kuulematta oli pääsemässä loppuun. Viimeisiin vetoihin hän laittoi pikkarit kalun ympärille ja laukesi niihin huohottaen ja mun nimeä toistellen. Sitten maikka laittoi mun pikkarit taskuunsa ja oli lähdössä pois. Teeskentelin, että just tulin sisään, kun hän oli vetämässä sepalusta kiinni. Hän säpsähti, mutta onnistui sanomaan luontevasti Ai moi! Kävin tossa veskissä, kun poikien pukkarin vessa oli varattu. No, sä kävit treenaamassa? Joo, mä vastasin. Ope siihen, että pitäis varmaan munkin, mutta nyt pitää mennä. Nähään huomenna! Okei nähään, mä sanoin. Kävin sitten suihkussa, onneks oli puhtaat pikkarit mukana.
Mua kiihotti tuo tilanne ja tuntui hyvältä olla tollasen himon kohde. Mä olin pienikokoinen ja hoikka, jotkut sanoi ruipeloksi. Mulla oll pienet rinnat ja pieni peppu. Yleensä en saanut tollasta huomiota. Olin iloisesti yllättynyt.
Ajattelin ensin jättää asian siihen, mutta seuraavana päivänä en voinut vastustaa kiusausta ja menin open luokse ja sanoin Ei sun tarvi palauttaa mun pikkareita. Hän otti yllättävän tyynesti ja sanoi Ai sä näit sittenkin? Joo, mä sanoin. Etkä pahastunut? En, tosi kiihottavaa oikeestaan. Sä todella näytit haluavan mua, sanoin nauraen. Maikkaakin nauratti. Joo, sua mä haluan joka päivä mut ei meillä voi olla suhdetta. Sääli, mä sanoin. Tuo maikka muutti sitten aika pian toiseen kaupunkiin, mutta ihana muisto jäi.
Lottis9 kirjoitti:
Mun kiihottavin muisto on, kun ekan kerran sain tuntea itseni oikein halutuksi. Olin 18-vuotias lukiolainen, mutta mulla oli vasta vain yksi mieskokemus, myös 18 vee poikaystävän kanssa, jolta en kyllä saanut mitään nautintoa.
Kerran olin palaamassa koulun punttisalista, kun kuulin tyttöjen pukuhuoneesta outoa ääntä. Katsoin ovelta, kun koulun toinen hyvännäköisistä miesopettajista, jotain 35-40 vee, runkkasi sepalus auki toisella kädellä ja toisella piti mun pikkareita naamansa päällä. Jämähdin ovelle hiljaa katsomaan, kun hän silmät nautinnosta kiinni mitään kuulematta oli pääsemässä loppuun. Viimeisiin vetoihin hän laittoi pikkarit kalun ympärille ja laukesi niihin huohottaen ja mun nimeä toistellen. Sitten maikka laittoi mun pikkarit taskuunsa ja oli lähdössä pois. Teeskentelin, että just tulin sisään, kun hän oli vetämässä sepalusta kiinni. Hän säpsähti, mutta onnistui sanomaan luontevasti Ai moi! Kävin tossa veskissä, kun poikien pukkarin vessa oli varattu. No, sä kävit treenaamassa? Joo, mä vastasin. Ope siihen, että pitäis varmaan munkin, mutta nyt pitää mennä. Nähään huomenna! Okei nähään, mä sanoin. Kävin sitten suihkussa, onneks oli puhtaat pikkarit mukana.
Mua kiihotti tuo tilanne ja tuntui hyvältä olla tollasen himon kohde. Mä olin pienikokoinen ja hoikka, jotkut sanoi ruipeloksi. Mulla oll pienet rinnat ja pieni peppu. Yleensä en saanut tollasta huomiota. Olin iloisesti yllättynyt.
Ajattelin ensin jättää asian siihen, mutta seuraavana päivänä en voinut vastustaa kiusausta ja menin open luokse ja sanoin Ei sun tarvi palauttaa mun pikkareita. Hän otti yllättävän tyynesti ja sanoi Ai sä näit sittenkin? Joo, mä sanoin. Etkä pahastunut? En, tosi kiihottavaa oikeestaan. Sä todella näytit haluavan mua, sanoin nauraen. Maikkaakin nauratti. Joo, sua mä haluan joka päivä mut ei meillä voi olla suhdetta. Sääli, mä sanoin. Tuo maikka muutti sitten aika pian toiseen kaupunkiin, mutta ihana muisto jäi.
Hieno tarina mutta tuskin on edes tuon naisen kirjoittama.
Jane18 kirjoitti:
Lukion viimeisenä vuonna sain yhdestä aineesta kaksi kertaa peräkkäin nelosen kokeesta. En jaksanut oikein panostaa ja viikonloput meni viihteellä, kun olin täyttänyt just 18. Aineen opettaja oli sporttinen ja tyylikäs nelikymppinen mies, joka tykkäsi katsella nuoria naisia vähän liikaa, vaikka ei siitä liikkunut mitään juttuja kuitenkaan. Munkin per se ja tissivako sitä kiinnosti kovasti. Kun mulla oli minihame koulussa, silloin se ei meinannut saada silmiään irti mun paljaista reisistä ja hameenhelmasta.
Yhdellä tunnilla menin sitten minihame päällä istumaan ihan eteen, pidin haarat sopivasti auki ja vaihtelin asentoa niin että maikalla oli hyvä näkyvyys mun valkoisiin pikkareihin. Se ei tunnin aikana paljon muuta sitten katsonutkaan kuin just niitä. Tunnin jälkeen kun muut oli lähteneet luokasta menin opettajan luokse juttelemaan. Laittelin samalla siinä seistessä tahallani tukkaa kädet ylhäällä sillä tavalla, että hameen helma nousi ja ope näki suoraan edestä pikkareiden vilahtelun. Kyllä se ne näkikin päätellen isosta pullotuksesta lahkeessa. Kysyin voisko maikka antaa yksityisopetusta, kun on mennyt niin huonosti kokeissa. Se oli heti valmis ja ehdotti kahta tunnin sessiota koulun jälkeen. Käytiin ne yksityistunnit sitten läpi, mutta en mä niissä mitään kyllä oikein oppinut. Pukeuduin noihin tilaisuuksiin oikein lyhyeen hameeseen ja avoimeen toppiin. Maikka kävi kuumana kun kumartelin sille hyvät näkymät tissivakoon ja istuin välillä pulpetille, niin, että hameen helma nousi ja paljasti pikkarit ja välillä tuolilla haarat sopivasti auki. Maikka oli kiihottunut koko ajan, ääni värähteli ja lahkeessa pullotti, mutta hoiti opetuksen asiallisesti. Se antoi mulle noista yksityistunneista kympin ilman mitään tenttiä ja kokeista sen jälkeen myös, vaikka en yhtään enempää osannut kuin ennenkään. Ton opettajan tunneilla mulla oli aina sen jälkeen lyhyt hame ja valkoiset pikkarit, joita se tykkäsi katsella, kun avasin haarat aina sopivasti Tästä tuli meille yhtyeinen molempia kiihottava salaisuus. Tunnin lopussa me aina katsottiin hymyillen toisiamme silmiin, sitten mä katsoin opettajan pullottavaa lahjetta. Se tiesi aina odottaa sitä vilkaisua pullotukseen, minkä jälkeen sitten taas vaihdettiin kiihottava katse.
Mies/opettaja, kehen minä olin puolestani lätkässä, oli reilu parikymppinen äikänmaikan sijainen. Kaveri oli kotoisin mun kodin läheltä pienessä keskustassa ja olin pienestä likasta häntä ihaillut. Kuvittelin, että myös hän rakasti mua. Tulkitsin hänen pienenkin ystävällisen katseen ihastumiseksi. Halusin hänen viritetyn moponsa kyytiin. Pyysin, en päässyt. Olin 10. Sanoinkin joskus äidille, että menen tuon naapurin pojan kanssa naimisiin. Äiti kauhisteli. Olihan se sitten pieni shokki, kun hän ilmestyi koululle ja kuulin, että äidinkielen opettaja olisi pitkään poissa. Olin kliseisesti löytänyt naiseuteni yläasteen viimeisillä luokilla. Olin saanut hoikkaan vartalooni muotoja oikeisiin kohtiin ja huomasin poikien ja miesopettajien katseet. Ne toivat niin tajuttoman paljon lisää itsetuntoa ja minua haettiin aina tanssimaan hitaita koulun diskoissa. Erektion tunteminen vartaloa vasten tanssiessa lähekkäin oli (ja on)ihanaa. Nuo olivat tosi merkittäviä juttuja herkässä iässä.
Tutun mieheksi varttuneen sijaispojan suhteen vaistosin, että hän halusi mua yhtä paljon. Katseli levottomasti sillä tietyllä tavalla ja änkytti usein suloisesti puhuessaan minulle. Joku sanoi, että kuvittelin silloinkin kaiken. Huomasin hänellä monta kertaa stondiksen farkuissa neuvoessaan minua tehtävissä pulpetin vieressä, vaikka hän yritti peittää sitä jalkaa siirtämällä. En pukeutunut paljastavasti, mutta tosi pitkiä hiuksiani pidin auki hänen tunneillaan. Kerran koeviikolla olin jäänyt luokkaan palautettuani kokeeni. Katselin häntä pakkaamassa tavaroita ja menin sanattomana seisomaan hänen tuolinsa viereen. Hän kuiskasi katsoen poispäin ikkunasta ulos
– Mä haluan hyväillä tota sun valtavaa tukkaas ja hukuttaa sut suudelmiin, mut sä tiedät, että mä en voi, en niin kauan kun mä oon ja sä oot näissä rooleissa ja täällä koulussa…
Tiesin ja ymmärsin. Olin niin niin kiihottunut hänen sanoistaan. Mitään ei tapahtunut meidän välillä tuolloin eikä hänen sijaisuutensa aikana, mutta seuraavan vuoden yo-kevääni jälkeen aloimme seurustella.
Mulla oli yhden kerran maikan kanssa seksiä lukiossa. Vikana vuonna bailaaminen meni ihan överiksi, kun 18-vuotiaana baarit aukes. Se näkyi sitten koetuloksissa, ja sainkin sitten hylätyn tärkeässä kokeessa. Opettaja oli pelätty ja ankara rouva, jolta en saanut uusintakoetta, vaikka kävin sitä anelemassa. Mutta sitten rouva jäi eläkkeelle. Tilalle tuli nelikymppinen mies, joka tykkäsi flirttailla nuorten naisten kanssa. Mua se katseli aina kiinnostuneesti ja keksi jotain asiaa, että pääsi juttelemaan ja katselemaan ihan läheltä. Mun kaveri, sanoi, että nyt meet pyytään tolta uusintakoetta. Et sä näe että se on ihan kuumana suhun. Varmasti päästää sut kokeesta läpi. Se alkoi tuntua mustakin hyvältä idealta. Yhtenä päivänä sitten valmistauduin huolella. Olen pieni ja hoikka, mutta mulla oli jo silloin kokemusta, että on paljon miehiä, jotka "arvostaa" naisessa pieniä rintoja ja pientä peppua. Ja tää opettaja vaikutti olevan just sellainen mies. Kun en voinut esitellä runsaita muotoja, olin oppinut muita keinoja saada miehet käymään kuumana. Pidän aina tiukkoja farkkuja tai leggingsejä niin, että syvä vako näkyi pullottavien häpyhuulien välissä. Valitsin nyt oikein tiukat ja ohuet leggingsit, jotta vako oli kunnolla esillä. Pienirintaisena käytän aina tiukkojen puseroiden alla ohuita rintsikoita, jotta nöpöttävät nännit erottuu selvästi. Nyt laitoin syvään uurretun puseron, joka jätti näkyviin mun pienen tissivaon ja rintsikoiden pitsiä.
Koulussa opettaja tuli taas mun luokse heti kun näki mut käytävällä. Katse viipyi tavallista pitempään pilluvaolla ja nöpöttävillä nänneillä, joten mun asu taisi olla täydellisesti maikkaa miellyttävä. Pyysin siiinä sitten, voisinko saada uusintakokeen, koska hylätty tuntuu nyt liian vaikealta tilanteelta mulle. Ope sanoi heti että tottakai. Eikä uusintaa tarvita. Mä tulisin samana päivänä kuudelta rehtorin huoneeseen, se olis silloin vapaa. Maikka pitäisi siellä kuulustelun tärkeimmistä aiheista. Kyllä se riittäisi.
Hiukan jännitti, kun astuin reksin huoneeseen kuudelta. Mutta tällä ikävä tilanne ratkeaa, aattelin. Ope laittoi oven lukkoon "varmuuden vuoksi", kuten sanoi. Meni sitten reksin tuoliin istumaan ja nappasi mut samantien syliinsä poikittain istumaan. Tunsin miten kovana hän oli pakaroitteni alla. Hän laittoi toisen kätensä mun reidelle aivan ylös, niin että käsi painoi samalla mun pillua. Toisen käden peukalolla ja etusormella maikka pyöritteli mun toista nänniä. Sanoi että korjaa mun koetulokseen täydet pisteet, jos me vietettäis kiva hetki yhdessä Sopiiko? Ok, mä sanoin. Sopii hyvin. Sitten riisuttiin itsemme kokonaan alastomiksi. Hän laittoi mut ensin selälleen reksin huoneen pehmeälle paksulle matolle ja työntyi muhun hellästi lähetyssaarnaajassa ja työnteli aluksi hitaasti mutta himon kasvaessa lujasti nopealla rytmillä. Kun ope oli kääntänyt mut mahalleen ja itsekin mahallaan mun selän päällä pumppasi rajusti takaapäin mä liuuin eestaas matolla hänen allaan. Lopulta maikka laukesi täristen ja melkein huutaen. Ja kyllä se mullekin tosi hyvä pano oli.
Täydet pisteet sain sitten, kuten opettaja lupasi. Sen jälkeen sain myös kakista kokeista häneltä täydet. Mutta panoja ei enää ollut. Flirttailtiin kyllä vielä enemmän kuin ennen.
Ehkäpä siis kynäilet tähän malliksi oman, aidon kokemuksen, jos sellaista on? Viestin numerokin riittää, jos löytyy jo aiempaa ketjusta. Voidaan sitten antaa rakentavaa kritiikkiä ja palautetta me muutkin.
Disclaimer: en ole tainnut itsekään tähän ketjuun kirjoittaa omaa kokemustani, totta tai fantasiaa. Pitäisikin oikein pohtia, että mikä se kiihottavin juttu on mahtanut olla.