Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2621/3550 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kiihottavin kokemus ajoittuu avioeron jälkeiseen aikaan. Olin kolmen lapsen 42-vuotias yh-äippä ja olin seurannut työkaverini tinder-deittailua. Työkaveri näytti nuorten komistusten kuvia ja kertoi miten seksi sujui. Työkaverilla lapset oli vuoroviikoin, mulla koko ajan.

Yhden kerran hän näytti menevänsä treffeille tämän miehen kanssa.  Mies oli mun tyttären koulukaveri. Siinä olleet kaikki työpaikan naiset ihastelivat. Viikonlopun jälkeen työkaveri selitti miten fantastista seksiä oli saanut ja nuori mies oli jaksanut ottaa hänet monta kertaa.

Mä latasin kanssa tinderin ja aloin selaamaan nuoria miehiä. Matcheja alkoi tulla ja sitten tuli tän tyttären koulukaverin kuva vastaan. Ja sitten tuli match hänen kanssaan! Veri alkoi kohista. Ja sitten tuli viesti. Istuin sohvalla ja katsottiin telkkaria lasten kanssa. Ja viestittelin samaan aikaan tyttären ikäisen nuoren miehen kanssa.

Koska ei ollut paikkaa, niin sovittiin treffit lenkkipolulle ja hän pyysi, etten laita pikkuhousuja juoksutrikoiden alle. Tavattiin lenkkipolulla ja hän sanoi tietävänsä metsästä rauhallisemman paikan, johon hän vei mut. Nuoren miehen itsevarmuus ja suoruus kiihotti. Tultiin ison kiven ja kaatuneen puun lähelle. Hän veti mut halaukseen, suuteli ja rakasteltiin siinä. Paikan julkisuus, miehen nuoruus ja tilanne muutenkin kiihotti. Suhde oli lyhyt, mutta intohimoinen ja tavattiin aina siellä lenkkipolun metsässä.

Aika tarina. Mutta tarinat ovat tarinoita ja tosijutut on eri juttuja.

Vierailija
2622/3550 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastumisen pelossa en voi kertoa kaikkea, mutta kokemuksessa näin pitkästä aikaa vakipanoni. Olin hyvin torjuva yhdestä syystä johtuen, mutta mies oli uskomattoman kiihkeä ja merkitsemishaluinen silloin, tyyliin "tämä on mun narttu..." Hän suuteli ensin tavalla, jota en ollut häneltä, enkä muiltakaan kokenut. Hän suorastaan söi huuliani. Pakko siinä oli antaa periksi ja antaa hetken viedä. Nussittiin siinä sohvalla sitten. Se ei ollut sillä kerralla säkenöivän upeaa seksiä, mutta se tunnelataus ja odotus olivat niin voimakkaita, että se sai melkein punastelemaan mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/3550 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kiihottavin kokemus ajoittuu avioeron jälkeiseen aikaan. Olin kolmen lapsen 42-vuotias yh-äippä ja olin seurannut työkaverini tinder-deittailua. Työkaveri näytti nuorten komistusten kuvia ja kertoi miten seksi sujui. Työkaverilla lapset oli vuoroviikoin, mulla koko ajan.

Yhden kerran hän näytti menevänsä treffeille tämän miehen kanssa.  Mies oli mun tyttären koulukaveri. Siinä olleet kaikki työpaikan naiset ihastelivat. Viikonlopun jälkeen työkaveri selitti miten fantastista seksiä oli saanut ja nuori mies oli jaksanut ottaa hänet monta kertaa.

Mä latasin kanssa tinderin ja aloin selaamaan nuoria miehiä. Matcheja alkoi tulla ja sitten tuli tän tyttären koulukaverin kuva vastaan. Ja sitten tuli match hänen kanssaan! Veri alkoi kohista. Ja sitten tuli viesti. Istuin sohvalla ja katsottiin telkkaria lasten kanssa. Ja viestittelin samaan aikaan tyttären ikäisen nuoren miehen kanssa.

Koska ei ollut paikkaa, niin sovittiin treffit lenkkipolulle ja hän pyysi, etten laita pikkuhousuja juoksutrikoiden alle. Tavattiin lenkkipolulla ja hän sanoi tietävänsä metsästä rauhallisemman paikan, johon hän vei mut. Nuoren miehen itsevarmuus ja suoruus kiihotti. Tultiin ison kiven ja kaatuneen puun lähelle. Hän veti mut halaukseen, suuteli ja rakasteltiin siinä. Paikan julkisuus, miehen nuoruus ja tilanne muutenkin kiihotti. Suhde oli lyhyt, mutta intohimoinen ja tavattiin aina siellä lenkkipolun metsässä.

Kaikki tarinat ovat pelkkää "keksittyä fantasiaa" niille, jotka eivät uskalla elää, jotka eivät ole mitään vastaavaa koskaan kokeneet, tai ovat jotenkin niin älyttömän tiukkoja etteivät usko että suunnilleen yhtään mitään voisi tapahtua oikeasti oikeassa elämässä. Silti, kaikkea tapahtuu, uskot tai et. Terveisin mm. varattua vanhempaa naista grillikodassa rakastellut mies. Ja tiedoksesi, tämä oli vielä aika kesyä verraten siihen mitä kaikkea muuta on koettu.

Vierailija
2624/3550 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tarinat ovat pelkkää "keksittyä fantasiaa" niille, jotka eivät uskalla elää, jotka eivät ole mitään vastaavaa koskaan kokeneet, tai ovat jotenkin niin älyttömän tiukkoja etteivät usko että suunnilleen yhtään mitään voisi tapahtua oikeasti oikeassa elämässä. Silti, kaikkea tapahtuu, uskot tai et. Terveisin mm. varattua vanhempaa naista grillikodassa rakastellut mies. Ja tiedoksesi, tämä oli vielä aika kesyä verraten siihen mitä kaikkea muuta on koettu.

Sitten heräsin

Vierailija
2625/3550 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin

Kas, herääjähullu, huomenta!

Vierailija
2626/3550 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin mökillä ja sen naisystävän kaveri, nainen siis silloin 28v, oli saunan pesuhuoneessa pesemässä itseään. Itse olin tullut saunasta ja aittani kuistilla join bisseä ja katselin sitä upeaa näkyä kun hän pesi itseään. Jäin siihen vielä ihmettelemään, ja hän tuli ulos ja ja hihkaisi ohimennessään eikö ole upeaa. Juu oli myönnettävä

Vierailija
2627/3550 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurailin yhtä nättiä/komeaa paria lukiossa ekana vuonna, jotka suutelivat kiihkeästi välitunneilla käytännössä koko ajan. Se oli niin niin noloa mun puolelta, mutta silloin keskenkasvuisena kersana uteliaisuus voitti ja halusin nähdä menisivätkö he niin pitkälle vai pystyisivätkö hillitsemään. He painuivat aina ihan kiinni toisiinsa, tyttö nojasi seinään ja poika teki hänen edessään mahdollisimman pieniä työntöjä. Se näytti ihanalta ja katselin ehkä turhankin kauan, etten paljastuisi. Mietin, onkohan se sisällä housujen etumuksesta samalla itse täysillä kiihottuen. Nyt hävettää. Tirkistelyharrastukseni jatkui ja pari kertaa vapaatunnilla näin heidät remontin yhteydessä rakennetussa invavessassa, jota kukaan muu ei käyttänyt kurkkimalla kumman väljästä ovenraosta. Tyttö oli selällään pitkällä pöydällä pesualtaan vieressä, poika makasi päällä ja he rakastelivat todella kiihkeästi. Olin niin kiihottunut, etten uskaltanut liikkua mihinkään. Olisin tullut siihen paikkaan ja sitten paljastunut. Teeskentelin jonottavani ja voi että halusin samaa itselleni. Olin vaan liian ujo edes paljoa puhumaan pojille. Siinä toinen säälittävämpi koulumuisto. En silti ottaisi mitään pois, vaikka nyt punastelen häpeästä tätä kirjoittaessani. Nuorena tekee kaikkea tyhmää.

Yksi kokemus on syöpynyt muistiin ennen omia kokemuksia ja siitä seurannut jäätävä masturbointi ja orgasmien sarja. Ysiluokalta asti eräs pariskunta kiehnasi toisiaan pitkien suutelusessioiden aikana ja mietin seiskalaisen mielikuvituksella, mitä muuta ehkä siinä tapahtui. Ja tottakai se kiihotti aivan tajuttomasti katsoa tuossa iässä, mitä sitten nytkin kiihottaisi nähdä noin aitoa menoa. Poika asui kohtuu lähellä mun kotoa ja kuljin usein omakotitalon ohitse mummolaani. Tytön koti oli puolestaan muutaman kymmenen metrin päässä pojan perheen talosta. He tapailivat pojan pihassa ja suutelivat kiihkeästi monta kertaa samaan aikaan kun kuljin ohi. Olin siinä käsityksessä, että poika ei päässyt lähellekään tytön kotia tiukkojen vanhempien takia. Sinä kesäiltana kuljin kotiin myöhällä mummolta päin ja tällä kertaa kummankin farkut olivat selkeästi auki, vyötärö vähän alempana ja olin näkevinään pojan työntöjä ja oikeaa yhdyntää. He oli niin keskittyneet touhuunsa, etteivät huomanneet mua. Menin hiljaa ojan penkalle makaamaan, josta oli näkyvyys tielle avoimeen pihaan. Lottosin oikein sillä, kun pari päätti vaihtaa sijaintia ja asentoa, näin koko kauneuden ja komeuden. Jätkä sai paksun ja täysin jäykän elimensä vaivoin piiloon paitansa alle ja tyttö nykäisi vain vähän tiukkoja housujaan ylemmäs peittääkseen niin pienen ihanan vakonsa. He meni muutaman askeleen päähän talon tontin reunalle pensasaidan viereen makaamaan nurmikolle. Mä puolestani siirryin vähän lähemmäs, koska totta hitossa halusin nähdä lopunkin. Likka levitti jalkojaan farkut solmussa pitkin toista jalkaa ja poika makasi suorana tytön päällä housut perseen alapuolella. Rytmi koveni heti tosi nopeaksi, eikä mennyt kauaa kun pojalta tuli, eikä hän enää pystynyt olemaan ihan hiljaa. Parin käyttämää ehkäisyä siinä katsellessa vaan mietin, sillä näytti siltä, että ihan kaikki meni tytön sisään. No joka tapauksessa, lähdin siitä ojasta heinänkorsien seasta hiippailemaan kotia päin valtavasti kiihottuneena ennen kuin rakasteleva pari edes nousi ylös jatkuvilta suudelmiltaan. Olin ainakin tunnin omassa huoneessa ennen kuin porukat tuli kotiin ja laukesin tähän asti enkan, jota koskaan en riko: 7 kertaa peräkkäin. Se on ollut kiihottavin itsetyydytykseni koskaan. Hävettää vähän tänäänkin tommoinen tirkistely, mutta se oli sitä aikaa se.

Vierailija
2628/3550 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kesä.

lähin kirjastoon.

kuuntelin levyä istuin tuoliin.

joku opisk.tyttö tuli etsimään teosta hyllystä.

kuuntelin levyä ja katselin tyttöä.

hän vain valitsi valitsi valitsi ja peppupyöri.

kuuntelin levyä ja katselin tarkemmin.

hän ei löytänyt teosta vain etsi pitkään.

levy loppui jäin istumaan ja jatkoin katselua.

sitten sain.

lähdin kotiin housut oli märät..

Vierailija
2629/3550 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ensimmäinen kerta kun silloinen tyttöystäni suostui seksiin puolitutun viisikymppisen miehen kanssa. Se voihke ja vikinä, kun hän pani rajusti eri asennoissa tyttöystävääni isolla karvaisella kalulla.

Vierailija
2630/3550 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ensimmäinen kerta kun silloinen tyttöystäni suostui seksiin puolitutun viisikymppisen miehen kanssa. Se voihke ja vikinä, kun hän pani rajusti eri asennoissa tyttöystävääni isolla karvaisella kalulla.

Vierailija
2631/3550 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kun putkassa heräsin kovassa rapulassa. Kalu oli kivikova ja kiima järkyttävän kova.

Katsoin ympärille oliko putkassa muita, ei ollut.

Huomasin lähistöllä lavuaarin, niin kipin kapin olin sen luona. Housut nilkkoihin äkäseen, kun oli pelko että joku tulee ja käsi töihin ja edestakaisia liikkeitä. Ei kauan kerennyt tehdä liikkeitä kun tuli järisyttävä orkku ja mälli lensi voimalla, ei lavuaariin vaan seinälle.

Enkä pidä ihmeenä vaikka sperma olisi vielä tänäänkin siellä seinässä.

Tapaus on jäänyt mieleen siitä syystä, että stondis oli niin kova ettei ennen eikä sen koomin ole ollut niin kova.

Putkassahan on sitten valvontakamerat

Vierailija
2632/3550 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri, kiihottavan esileikin jälkeen aloittaneet varsinaiseen yhdynnän vaimon kanssa.

Tilanne tai paikka ei ollut mitään erityistä tai poikkeavaa, olimme sängyssä ja panimme lähestyssaarnaajassa kun vaimon puhelin soi. Se oli sopivasti henen käden ulottuvilla joten hän vain otti sen vilkaistakseen kuka soitti.

Vahingossa hän kuitenkin vastasi siihen ja jähmettyi kun hän tajusi että linja on auki ja toisessa päässä oli hänen paras ystävä.

Hän eleili minulle että olisin hiljaa ja pysyisin paikalla kun hän samalla yritti vastata mahdllisimman neutraalilla äänellä.

He juttelivat jotain tulevasta viikonlopusta ja jotain muuta diibadaaba.

Vaimon ilme oli tuskaisen kiihottunut kun minä en lopettanut panemisen vaikka hän osoitti sitä.

Jonkun ajan kuluttua kullin kun hänen ystävänsä kysyi mitä hän tekee.

Ei mitään erityistä, kuului vastaus.

Tästä rohkaistuneena kiihdytin tahtia mutta yritin kuitenkin olla hiljaa.

Vaimolta pääsi nyt kuin vahingossa pieni voihkaisu johon kuului toisesta päästä että panetteko te siellä?

Mmmm vastasi vaimo.

No niin antakaa palaa sitten. Puhelin kaijuttimelle ja.

Näin teimme ja kiihdytimme molemmat tahtia ja panimme villisti loppun asti.

Vierailija
2633/3550 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä nuorisotalon jollain leirillä, tällöin noin 30v nuoriso-ohjaajalla näkyi uimareissulla valkoisesta uima-asusta läpi. Siinä kun sivusilmällä lauteilla vilkuili läpi törröttäviä peukalonpään kokoisia nännejä, mulla jäykistyi shortseissa ihan täysin, oisin varmaan lauennut hipaisusta. Oli pakko odotella muitten lähtevän uimaan ja vilvoittelemaan, että sai hiukan rauhoittumaan, ja tämän jälkeen salamana vessaan.

Vierailija
2634/3550 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vanhalla raihnaisella nuorisotalolla illanvietossa. Paikalla pyöri kundeja katsastamassa tyttöjä, ikähaitariltaan pojat olivat 16-19 ja suunnilleen samoin tytötkin. Itse olin nuorimmasta päästä ja aivan rakastunut kauniiseen Mariaan, yhteen vähän vanhemmista tytöistä. En ikinä uskonut että meidän välillä tapahtuisi yhtään mitään, siksikin koska häntä pokaili koko ajan eräs pitkä koviskomistus perustutkinnon viimeiseltä vuodelta. Tyttö ei näyttänyt lämpiävän ollenkaan ja selvästi antoi tälle rukkaset. Katselin tapahtumaa istuen parin metrin päässä vähän varjossa ja join siinä energiajuomaani. Jostakin syystä tyttö oli tulossa mua kohti ja ennen kuin kerkesin sanoa mitään hän istui syliini. Sain siinä välittömästi stondiksen ja se tuntui hymyilyttävän häntä. - Sori, sopersin ja hän kääntyi ympäri ja suuteli mua sen jätkän katsoessa vihaisesti. Tunnustin, että olin haaveillut kauan tuosta hetkestä ja tytöstä. Maria nousi ja otti mua kädestä ja kiskoi mukanaan vielä pimeämpään nurkkaan. - Saanko mä, kuulin vain ja ennen kuin tajusin mitään hän oli avaamassa mun vetskaa ja ottamassa erektiota käteensä. Suudeltiin, huohotin ja muutamalla tytön käden hellällä vedolla, joita ei mikään maailman mahti olisi voinut saada mua vastustelemaan tulin järkyttävään orgasmiin ja todella ison spermapurkauksen pitkin seinää ja varmaan vähän likan vaatteitakin. Maria huokaili sykähdysten tahdissa ja pyyhki käsiään siihen samaan seinään. Vaikea sanoa, oliko tapahtuma kaikkein kiihottavin koskaan, mutta tähän päivään asti se on ainakin kolmen kärjessä. Jatkettiin illanviettoa yhdessä vähän niin kuin parina ja suudeltiin kiihkeästi sen kovisjätkän katsellessa vihaisena. Kunnon seurusteluun se sitten johti ja suhteellisen pitkään suhteeseen, jota näin noin 15 vuoden päästäkin muistelen kaikella rakkaudella.

Vierailija
2635/3550 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

’Voitsä vähän kokeilla’ kuulin noi sanat ja olin halkeamaisillani housuissa. Ei mitään järkeä, aivan helvetin typerää ilman kortsua. Oltiin myöhään yöllä uimarannan pukukopin takana. Meidän upee kesä kääntymässä syksyyn ja upee tyttö on siinä edessä nojaa siihen kopperoon. Ketään ei oo missään. Housut laskee alemmas ja kokeilen sormella hänen katsoessa miten mulla seisoo. Tunnen kosteutta ja taivutan moloa alaspäin ja ohjaan sitä pimpille. Ekat millimetrit pehmoista ja liukasta. Tekee mieli painaa tiukan tuntuiseen syvempään. Teen hitaasti koska oon pyörtyä miten hyvältä tuntuu. Tyttö huokaa, jännittyy ja säikähdän. Otan ulos. ’Tuntui hyvältä mut mä luulin että sulta tulee kun sä korahdit’. Nii multa meinasikin ja otan kädellä kii. Esinahkaa taakse, puristan ja lennätän maahan satsin. Tosta ekasta on pari vuotta ja aina vaan kummittelee mielessä, vaikka jo hänen kaa seksikokemuksia on kunnolla tullut ehkäisy mukana. Oli sähläystä mut silti niin upeaa.

Vierailija
2636/3550 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolli89 kirjoitti:

Vähän vastaava kokemus takavuosilta, kun olin 19 kesäisenä vieraassa kaupungissa kaverin luona. Kaveri hävisi (kännyn akku loppui, enkä löytänyt hänen asuntoaan) loppuyöstä ja jäin yksin kaupungille ilman yöpaikkaa. Vanhempi mies tarjosi ystävällisesti yösijaa läheisellä kämpällään. No ei ollut paljoa vaihtoehtoja.

Kun alettiin nukkua, mies kysyi kohteliaasti, että suostuisinko siihen, että hän suukotelisi alapäätäni.

Annoin luvan ja lopulta päädyin harrastamaan seksiä ison ja karvaisen miehen kanssa. Tilanne oli niin absurdi ikäeron ja ulkoisten seikkojen takia, että se kiihottaa näin jälkikäteen. Ja voi sitä uikutuksen määrää  :)

Vierailija
2637/3550 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani parikymmpinen, baarissa toinen nainen iski minut ja antoi taivaallisen hyvää suuseksiä (odottamatta mitään vastapalvelusta minulta). Tämä tapahtui yli 10v. sitten, ja on ollut ainut kerta toisen naisen kanssa, en sellaiseen enää suostuisi, mutta silti kiihottavinta mitä olen ikinä kokenut.

Vierailija
2638/3550 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 18 vuotias. Luokallamme koulussa oli kaveri joka oli selvästi, toki ei julkisesti bi , ja tulin jokusia kertoja liikkuneeksi kaverin kanssa viikonloppuna. Kerran tulin silloisen tyttöystäväni luota ja siellä oli hommat jääneet puolitiehen jostain syystä ja minua panetti kuin palokunnan hevosta. Lähdin tämän bi kaveri Allun kanssa kaupungille pärräämään ja illan päätteeksi päädyimme kaverin kotiin yöksi. Allulla oli huoneessaan iso parisänky ja menimme molemmat siihen nukkumaan. Olin aina ollut erittäin miehekäs ja 100% hetero ulospäin ja selvästi keskiverto ikätovereitani vahvempi sekä tunnetusti kovanyrkkinen ja uskon ettei kaverille siksi tullut mieleenkään lähestyä minua. Minua panetti edelleen ihan tosissaan, mutta en saanut tehdyksimitään vaikka mieli teki ihan tosissaan-. En saanut unesta kunnolla kiinni vaan ajatukset harhaili kaverini jalkovälissä ja kun olin unen rajamailla kiihoitukseni kasvoi niin kovaksi, että laukesin ilman kosketusta housuihini. En ole myöhemminkään ikinä ollut toisen miehen kanssa, mutta siitä saakka olen tiennyt , että ihan 100% hetero en ole koska miehen vieressä nukkuessa olen kokenut elämäni jyrkimmän kiihoittumiseni. Vaikka nykyään olen viisikymppinen 3 lapsen isä ja ainakin 30 naisen kanssa olen ollut yhdynnässä en noin kiihoittunut ole ollut koskaan.

Vierailija
2639/3550 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa onko tämä se kiihottavin mutta pyörinyt päässä sunnuntaista lähtien.

Naispuolinen ystävä oli käymässä pk - seudulla ja nähtiin tietenkin.

Jätettiin hänen tavarat minun luo ja käytiin parin tunnin kävelylenkillä, hänellä oli hieman liian ohuet vaatteet ja lenkin lopuksi hän alkoi palella.

Kun pääsimme takaisin luokseni sanoin että laitanko saunan päälle, ei kestä kuin parikymmentä minuuttia lämpeneminen niin että saat lämmiteltyä ennen kotiin lähtöä.

Se kelpasi ja hän meni saunaan. Saunan ovi on varsin tumma ja siitä näkee läpi mutta hieman tummasti.

Hänen ollessa saunassa huusin ovelta että nyt silmät kiinni, käyn nopeasti suihkussa.

Suihku on vastapäätä saunan lasiovea.

Menin kuuman suihkun alle ja kiihotuin järjettömästi tilanteesta, seisoi niin että sattui.

Pesin itsen selin oveen ja huuhtelin itseni niin että varmasti näkyi kaikki ja kunnolla eli kunnolla seisova muna.

Lopetettuani huikkasin että saa katsoa.

Kaveri tuli suihkusta, meni ihan normaalisti vierashuoneeseen kuivailemaan ja pukeutumaan.

Juteltiin hetki, häntä ehkä hymyilytti tavallistakin enemmän mutta ei puhuttu asiasta enempää.

Heitin hänet junalle ja nostaessani hänen laukun takakontista kaveri puristi housujen päältä etumusta ja sanoi että laskiko se jo?

Sen jälkeen hyvästelyhalaukset ja hyvän matkan toivotukset, kotiin terveisten viemiset jne normaalisti.

Hetken päästä oli pakko laittaa viesti että laski, vastaus tuli hymiöiden kanssa. Hyvä!

Olemme tunteneet kauan, olemme tahoillamme naimisissa mutta tuo tilanne oli äärimmäisen kiihottava.

Välillämme on ollut aina flirttailua, pikkutuhmien juttujen puhumista yms. mutta ei mitään tälläistä.

Toki tähän vaikuttaa se että asun työkuvioiden johdosta vaimoni kanssa eri kaupungeissa, työni on projektiluontoista puurtamista itsekseen eli ehkä olin vailla naisellista seuraa tms.

Mutta noin kovaa seisokkia en muista saaneeni.

Vierailija
2640/3550 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurailin yhtä nättiä/komeaa paria lukiossa ekana vuonna, jotka suutelivat kiihkeästi välitunneilla käytännössä koko ajan. Se oli niin niin noloa mun puolelta, mutta silloin keskenkasvuisena kersana uteliaisuus voitti ja halusin nähdä menisivätkö he niin pitkälle vai pystyisivätkö hillitsemään. He painuivat aina ihan kiinni toisiinsa, tyttö nojasi seinään ja poika teki hänen edessään mahdollisimman pieniä työntöjä. Se näytti ihanalta ja katselin ehkä turhankin kauan, etten paljastuisi. Mietin, onkohan se sisällä housujen etumuksesta samalla itse täysillä kiihottuen. Nyt hävettää. Tirkistelyharrastukseni jatkui ja pari kertaa vapaatunnilla näin heidät remontin yhteydessä rakennetussa invavessassa, jota kukaan muu ei käyttänyt kurkkimalla kumman väljästä ovenraosta. Tyttö oli selällään pitkällä pöydällä pesualtaan vieressä, poika makasi päällä ja he rakastelivat todella kiihkeästi. Olin niin kiihottunut, etten uskaltanut liikkua mihinkään. Olisin tullut siihen paikkaan ja sitten paljastunut. Teeskentelin jonottavani ja voi että halusin samaa itselleni. Olin vaan liian ujo edes paljoa puhumaan pojille. Siinä toinen säälittävämpi koulumuisto. En silti ottaisi mitään pois, vaikka nyt punastelen häpeästä tätä kirjoittaessani. Nuorena tekee kaikkea tyhmää.

Toi on ihanaa nähdä. Yhden tutun mua pari vuotta vanhemman tytön aika naapurista ja sen poikaystävän jatkuvaa suutelua ja toistensa kiihottelua vartalot ihan kii toisissaan seinustalla tuli seurattua mielenkiinnolla tietysti itse vailla vielä omia kokemuksia ja tolle tuli sitten masturboitua. Ja kun sitten satuin paikalle sattumalta kun yhdessä paikassa, jossa ei olisi luullut näkevänsä mitään sellaista näin sen suloisen tytön sen komeen pojan vartalon alla ihan kokonaan ja sen parin suutelevan ja rakastelevan kiihkeästi, oli se mulle se lopullinen 'merkki' siitä että rohkenen pyytää yhtä tyyppiä, ujoa poikaa mun kanssa jätskille. Olin niin 'viaton' silloin ja sain niin mahtavia orgasmeja itsekseni ajattelemalla sitä naapurin tyttöä ja sen poikaystävää. Noi oli ihan parhaita sooloseksikokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä