Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2601/3550 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt huomaa aina kaiken, niin kuin vaikka sen kun me pojat yritetään piilotella stondista. Eipä oo juuri mitään kiihottavampaa kuin toi ajatus ja sitten se stondis ei takuulla mee pois. Terkkuja rinnakkaisluokan Jennille.

Näin miehisestä näkökulmasta kaunis on kaunis, ei se siitä miksikään koskaan muutu. Skidinä ollaan monta vuotta samassa luokassa ja sitten tyttö puhkeaa kukkaan. Ei voi olla ihailematta ja haluu suudella, seksiä ja kaikkee. Pitää olla rohkeutta tehdä aloite. Ite sain aikoinaan tehdyksi. Itsevarmuus kasvaa ja tulee rohkeammaksi. Rohkea on enemmän maskuliininen jota likat arvostaa, vaikka he sanoisivat muuta.

Noi ajat = kiihottavimpien ehdottomassa top kolmessa.

Vierailija
2602/3550 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malagan lähellä olin isossa pöytäseurueessa poikaystäväni kanssa. Pitkän pöydän toisessa päässä espanjalainen mies flirttaili minulle jatkuvasti ja se hermostutti. Kun mies tuli lähemmäs ja lopulta luokseni, silitteli tukkaani flirtin lisäksi, hermostui poikaystäväni ja otti miestä kiinni rinnuksista ja ajoi hänet kauemmas. Olin ihan tajuttoman kosteana katsoessani sitä näytöstä. Kun harrastimme seksiä majapaikassamme, poikaystäväni oli kiihkein ja hallitsevin koskaan. Nappasi minut olkapäälleen kantoon kuin luolamies, vei kuumaan seksiin ja suoraan yhdyntään. Tunsin itseni niin halutuksi ja ihanan pieneksi kädet kahlittuna hänen käteensä pääni yläpuolella. Tulin nopeaa painavaan orkkuun ja sain kovassa yhdynnässä raskaiden suudelmien kera toisenkin orgasmin. Toinen oli vielä voimakkaampi, enkä pysynyt koko ajan täysin tajuissani. Koko vartaloani supisti. Sängyn lähes hajottavan, kouristelevan miehen orgasmin, karjaisujen ja kovien spermasykkeiden mun sisällä jälkeen jatkoimme suoraan uuteen yhdyntään niin, että hän hiljensi vain hetkeksi koko ajan käteni ja ranteeni ylhäällä kiinni kädessään. Mikä muisto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/3550 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ikä?

Vierailija
2604/3550 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen alkoi nuolla peppuani suikkarin yhteydessä ja lopulta työnsi kieltä sisään samalla runkaten.

Lensi melkein kattoon asti :)

Vierailija
2605/3550 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan minulla oli suhde minua parikymmentä vuotta vanhemman naisen kanssa, joka oli hyvin konservatiivinen seksissä. Hyvin seksikäs muuten, myös ulkoisesti. Pääosin oli vain yhdyntää, mutta toki piti myös kun nuolin häntä. Sitten kerran kun olimme sängyssä katsoin häntä silmiin ja pyysin ottamaan kullini suuhun. Itseasiassa en ollut aiemmin saanut suuhoitoa. Jo se hämmentynyt ilme alkoi kiihottaa, sekä tieto siitä että nyt se tapahtuu. Hän siirtyi kullini luo, otti siitä kiinni ja ohjasi suuhunsa. Tuntui niin hyvältä. Hän kysyi vielä että tekeekö oikein ja totesin että joo ja pyysin jatkamaan. Aika haparointiahan se kyllä oli. Sitten mietin että jos tämä on näin iso juttu niin halusin hänen vielä maistavan spermaakin. Lopussa hän tuntui alkavan aavistaa jotain mutta pyysin vain jatkamaan niin että tulin hänen suuhunsa. Sitä tuli paljon jota hänkin kommentoi. Mutta en muista nielikö vai valuttiko ulos. Silti se oli todella kiihottavaa, varsinkin koska hän oli niin paljon vanhempi.

Vierailija
2606/3550 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan rehellisiä ollaan, se oli suudelma yksissä bileissä tanssiessa. Olimme suudelleet ennenkin ja osasin odottaa häneltä sitä liikettä. Kuvittelin, että hän veisi minut kädestä tanssin jälkeen johonkin sivummalle, mutta hän halusikin heti huulilleni. Ehdin vähän kallistaa päätäni, kun huomasin hänen työntyvän kasvoillaan kohti minua ennen kuin huulet painuivat nälkäisesti vasten huuliani. Miten voimakasta ja rajua se oli, mutta samalla silittäen minua hiuksista ja ohjaten pään takaa. Menin vain mukana vastaten jokaiseen liikkeeseen ja yritin pysyä miehen perässä. Kun luulin, että suutelu taukoaisi, hän lisäsi vain voimaa ja nopeutta. Valahdin aivan märäksi, se oli niin kiihottavaa, kuin seksiä. Ympäröivät ihmiset jatkoivat tanssia, varmasti saimme katseita ja keinuimme kappaleen loppuun. Kiedoin itseni mieheen, jotta pysyisin seisaallaan ja painuin täyttä erektiota vasten lujemmin. Mies huokaisi nautinnosta, voihkaisin vastaukseksi hiljaa.

Vierailija
2607/3550 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt huomaa aina kaiken, niin kuin vaikka sen kun me pojat yritetään piilotella stondista. Eipä oo juuri mitään kiihottavampaa kuin toi ajatus ja sitten se stondis ei takuulla mee pois. Terkkuja rinnakkaisluokan Jennille.

Näin miehisestä näkökulmasta kaunis on kaunis, ei se siitä miksikään koskaan muutu. Skidinä ollaan monta vuotta samassa luokassa ja sitten tyttö puhkeaa kukkaan. Ei voi olla ihailematta ja haluu suudella, seksiä ja kaikkee. Pitää olla rohkeutta tehdä aloite. Ite sain aikoinaan tehdyksi. Itsevarmuus kasvaa ja tulee rohkeammaksi. Rohkea on enemmän maskuliininen jota likat arvostaa, vaikka he sanoisivat muuta.

Nuoruudessa rakastelin Jennin kanssa missä vaan ja seksiä oli koko ajan. Orgasmit oli kai vartalosta irtautumiseen verrattavia, niin vahvoja. Aina laukesin kortsuun kohdunsuulla, pari kertaa ilman kun ei maltettu.

Tytön sykkiminen sysäsi minut nopeasti huipulle. Joka työntö syöksytti, mutta vähän aikaa pidättelin kuin olisin pidätellyt virtsaa.

Tunsin entisestään valtavan kovan erektion paisumisen, pakonomaisia kovia työntöjä kaunis Jenni aina tiukasti alla, virtauksen tunne kiveksistä ylöspäin. Lihasjännitys valtaisa koko vartalosssa, niin voimakas kihelmöinti, että menee taju, suunnaton nautinto, joka ruiskaus syvälle on kuin pieni uusi orkku.

Spermaa tulee paljon, vaikka useita yhdyntöjä vuorokaudessa. Sperman tulo kiihottaa, erektio ei mene ohi, tyttö ihailee sitä kun vedän ulos ja nousen polvilleen. Tuntuu, että yhä supistelee, runkkaan pari kovaa mutta pientä sykäystä ulos vapaana kortsusta, ennen kuin vajoan nopeasti takaisin tytön päälle kiihkeästi suutelemaan.

Tuossa kuvattuna mun rajuin laukeaminen ja lisäyksenä eräs kiihottavimmista toistuvista kokemuksista koskaan.

Vierailija
2608/3550 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin kerran entisen tyttöystävän kanssa sohvalla käsi kädessä ja katsottiin Leijonakunigasta, se oli tosi kiihoittavaa.

Vierailija
2609/3550 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, mitä tein saadakseni mielenkiintosi. Ratsastelin pienenä ponillani naapurissasi ja olit usein kentän laidalla katsomassa. Olit kuutosella, olin kuutosella, jokin kai sytytti sinut. En koskaan kysynyt, mikä se minussa oli. Seurustelimme täysillä lukiossa, suutelit niin vahvasti, et osannut rauhallisesti, olin sinun. Halusit seksiä, mutta en ollut valmis. Muutit perheesi kanssa muualle. Ikävöin ja kaipasin. Olin 23 ja töissä lähikaupungissa kultasepänliikkeessä, saavuit yhtäkkiä ovesta. Olin valmis seksiin kanssasi enemmän kuin koskaan.

Halusit ostaa minulle sormuksen, kysyit hymyillen "ollaanks silleen", tyypillistä sinulle ja lentosuukko ovelta.

Olin menossa asunnollesi tiukassa topissa, farkuissa, perhosia vatsassa. Nappasit minut eteisessä suorilta jaloilta käsivarsillesi, niin vaivattomasti. Halusin niin antaa sinun viedä, kannoit minut suoraan makuuhuoneeseen ja laskit sängylle. Tulit koko vartalollasi päälle suutelemaan ja siinä vaatteet vähenivät asteittain. Harrastimme älyttömän kovaa seksiä, emme osanneet lopettaa. Yksi tosi kiihottava oli, miten kuljetit minua sylissäsi koko ajan ollen sisälläni, laskit eri paikkoihin ja teimme sitä siinä, missä milloinkin. Olit sellaisissa asennoissa, etten ymmärtänyt, miten pystyit siihen. Se kiehtoi, tuo halusi seikkailla kanssani. Vaikeusaste vain lisäsi intoasi ja minun kiihkoani. Vaadit minulta niin paljon jo suukoissa. Rakastin.

Vierailija
2610/3550 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuoruuden ihastukseni tasavuosien synttäreillä. Lähdin paikalle vanhan äitini pakottamana hänen kanssaan, koska asuimme aikoinaan naapurissa. Olin nolona, sillä olin kirjoittanut tytölle rakkauskirjeen kauan sitten kun olimme jo eri kouluissa jatko-opinnoissa. Ajattelin, että hän kiusaantuisi minusta siellä, kuten minä menosta sinne. Nähdessäni hänet häikäistyin täysin. En ollut koskaan nähnyt niin kaunista naista. Suutelin häntä kädelle ja pyysin saanko tanssia hänen kanssaan, sitten kun paikalla olleet kyläpelimannit alkavat soittaa. Aivan maaginen kokemus viedä häntä klassisissa tansseissa. Teki mieli suudella ja tottakai kiihotti, mutta sain pidettyä vaivoin itseni kasassa. Vaikea sanoa, oliko kokemus kaikista kiihottavin, mutta lähellä ainakin. Toinen kokemus oli sitten myöhemmin kyseisen kaunottaren kanssa kävely kotimaisemissa ja illan päätteeksi seksi vanhan koulumme lähellä luonnon helmassa.

Vierailija
2611/3550 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi rohkeus. Kyllä. Kyllä. Kyllä. Se on todellakin maskuliinista ja kiihottavaa.

Olen itse sellaisessa asemassa, että moni on seurassani vähän varautunut. Mies, joka tulee huoneeseen, katsoo syvälle silmiin ja ottaa ohjat tilanteesta todella sytyttää. (Ja toi tilanne voi siis olla mikä tahansa arkinen juttu.)

Älykäs ja rohkea mies - mielellään vielä sopivasti sporttinen - on ihan kuuminta, mitä on.

Vierailija
2612/3550 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä aamuna heräsin ennen poikaystävääni ja menin keittiöön. Vähän ajan päästä tuo tulee alasti sinne kuin unessa kävellen täysi aamujöpö sojottamassa kysymään onko kahvia. Sanoin ettei ole vielä ja mee vielä sänkyyn siitä virnistäen. Taka-ajatuksena oli käyttää tilannetta hyväksi. Hetken päästä olin makkarin ovella katselemassa, miten hänellä oli pussilakana pötkönä allaan ja tuo pani sitä näyttäen siltä, että yhä unissaan tai sit vaan keskittyneenä. Sairaan kiihottavan näköistä, kaikki ne liikkeet, pakaroiden supistelut... Yskäisin siinä sitten vähän ja riisuin yöpaitani. Hän havahtui ja näytti sormellaan tuu tänne.

-Kelpaanko mä ton peiton sijasta, tiedustelin. -Oon niin lähellä, multa tulee sit nopeeta. -Ei se mitään, pane mua niin kuin tota peittoa.

Siinä sitten menin petiin ja hän suorastaan puski päälle ja se vaan tuntui niin luonnolliselta. Siitä huolimatta että hän laukesi nopeaa, niin tein minäkin. Jotenkin se tapa miten hän nussi mua estottomasti laukeamisen kiimassaan oikeastaan kokonaan välittämättä mun orgasmista, sai mut tulemaan tosi tuntuvaan, vartaloa väristävään orgguun. Suudeltiin pitkään ja kiedoin jalat mieheni ympäri. En olisi halunnut nousta siitä.

Vierailija
2613/3550 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan hyvin voimakkaan libidon omaavan tyttöystävän kanssa olin lähärissä ja juurin kun tulin, otin ulos ja runkkasin kaiken hänen rinnoilleen ja vatsalleen. Samalla kun hiukan rauhoituin, mutta putkesta vielä valui mahlaa, siirryin hiljalleen hänen päänsä kohdalle ja hän nuoli vieläkin jäykkänä olevaa elintäni. Sitten pikkuhiljaa työnsin lantiota niin että kieli siirtyi kassien kohdalle. Tuntui niin hyvältä. Sitten korjasin asentoani niin että otin kiinni sängynpäädyn tolpista ja siirryin kyykkyyn hänen naamansa päälle ja hän alkoi nuolla peräaukkoani. Siinä oli kiihottavin ja paras lopetus seksisessiolle ikinä.

Vierailija
2614/3550 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 43 v. ja poikaystäväni autossa. Olin hämmentynyt tilanteessa, vaikka olin kauan sitten kokenut samanlaista. Siitä vain oli niin kauan. Olimme maalla vanhan kotipaikkani lähellä näköalapaikalla näkötornin lähistöllä. Mua suudeltiin kuumasti ja käsi hilasi kapoisen farkkuhameen helmaa ylemmäs. Kuulin tutut sanat ’mennään takapenkille’. En ollut ollut pojan kanssa takapenkillä sillain sitten kouluaikojen, kirjaimellisesti pojan kun puhutaan teineistä. Mulla oli ylläni sama viininpunainen abihuppari kuin silloin. Halusin näyttää nuorekkaalta. Hän oli 26 v. ja halukas ja tahdoin antautua hänelle. Olin halunnut siitä asti kun tapasimme työprojektin yhteydessä. Olin laittanut hiukseni kireälle takanutturalle, jonka hän avasi suudellessaan mua. ’Niin kaunis’, kuulin ja aina niin hämmennyksissä en tiennyt muuta kuin suudella häntä takaisin yhtä tulisesti. Astuimme ulos autosta vain päästäksemme taakse.

Menin istumaan jalat sivuttain odottaen häntä ja sain suukkoja samalla kun laskeuduin makaamaan hänen edellään avaten jalkoja. Tuli niin samat fiilikset kuin silloin joskus kun mut kallistettiin samalla tavalla takaistuimelle. Mikä aikamatka. Hame kääriytyi ja upea penis vapautui ja nousi ylös hänen housuistaan. Katselin sitä ja tiesin sen olevan kohta sisälläni. Yritin levitellä reisiä minkä kykenin, olin yhä hoikka mutta tilaa oli vain vähän. Silti tunnelma oli aivan upea, kiihkeästi ja tulisesti suudellen ja loppu oli aivan tajutonta kiihkoa. Jossain vaiheessa yritin kohottautua ja kääntyä päälle, mutta hän piti mut tiukasti alla ja otteessaan. Sekin kiihotti. Olin aikuisiällä tottunut passiivisempaan mieheen ja olemaan itse vallassa, mutta hän oli niin kiivas. 

Vierailija
2615/3550 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitä aikaa kun mieheni sanoi että haluaa nähdä kun minut naidaan.

Keräsin rohkeintani, ja aina kun oletin että nyt haluan ,ei vaan sytyttänyt se mies vaikka olin kiimassa.

Kerran kun olimme kaukana kotoa,oli vaan niin halut kohdillaan.

Illalla tanssi ravintolaan, sellaiset kuteet päälle että olin kuulemma syötävän näköinen.

Aina miehet lirkuttelivat minulle,ei kait se niin vaikeaa olisi.

Mua haettiin heti.tanssimaan ,kieltäydyin.

Parempaa,paljon parempaa.

Sydän pysähtyi kun katsoin nuorta miestä silmiin. Kastuin välittömästi,pillu valui.

Se oli hän ,hän joka nai mua koko yön ,ja useamman kerran. Tuolle antautuisin.

Huokaisin hänen korvaan ja painauduin häntä vasten,tunsin sen kohoaman,hänellä seisoi.

Olin ihan sekaisin halusta ,tiesin että nyt Se tapahtuu,antautuisin vieraalle miehelle.

Se oli tunne mitä en ollut pitkään aikaan kokenut ,se vei mennessään.

Lopetti kaikki estot,halusin vaan sitä..

Vierailija
2616/3550 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi muisto nuoruudesta, joka on kiihottavimpien viiden kärjessä. Äidin ystävä järjesti Tupperwarekutsut ja lähdin vastentahtoisesti mukaan. Olin aivan rakastunut naisen poikaan, joka oli pari vuotta minua vanhempi ja katseli minua usein. Minua jännitti kohdata hänet koulussa, mitä sitten koulun ulkopuolella.

Ensikatseista alkaen hän ei ujostellut, vaan katsoi minua rohkeasti ja suoraan. Käteltiin virallisesti, mikä tuntui hassulta. Hän ei saanut silmiään irti minusta, enkä minä hänestä. Hän kysyi jossain kohtaa, haluanko lähteä käymään hänen huoneessaan ja suostuin epäillen. En ollut valmis seksiin, vaikka tilanne kiihottikin. Istuttiin pojan sängylle ja hän alkoi heti suudella minua. En vastustellut ja yritin vastata yhtä taidokkaasti. Hän koski vartalooni, hyväili hiuksiani ja rintojani collegehupparini lävitse. Kädet liikkuivat alemmas ja nostin toisen jalkani toisen päälle. Puristus farkuissani sai aikaan orgasmin oloisen tilan, kun nautin samalla niistä suukoista. Hän työnsi minut makaamaan ja ojentautui päälleni. Suudeltiin taukoamatta ja dryhumpattiin pientä liikettä, mikä tuntui niin äärettömän kuumalta. Poika laukesi siinä ihanan näköisesti housuihinsa ja lähti välillä vessaan. Sen illan jälkeen alettiin olla yhdessä ja seurusteltiin aika kauan.

Nykyäänkin aina kun nähdään, tulee outo tunne. Meidän välillä on yhä sitä jotain.  

Tää muistuttaa yhtä kokemusta muutama vuosi sitten. Olin 15 ja salaa rakastunut lähellä asuvaan, samaa luokkaa käyvään poikaan, jonka äiti ja mun äitini olivat hiljakkoin ystävystyneet työväenopistossa. Mun tunteet olivat roihahtaneet ennemmin, mutta meidän äitien ystävyys toi mua yhä lähemmäs poikaa ja paniikkeerasin. Osa minusta halusi kokemattomana painaa jarrua, sillä olin selkeästi sytyttänyt jotain hänessä. Vaikka kun hän koski koko ajan hiuksiini ruokajonossa ja kun käännyin torumaan häntä, sain vastaukseksi pelkän itsevarman hymyn. Hän jutteli jatkuvasti säilytyslokeroilla ja kiusoitteli mua, että tulee kylään. Hän tuli sit äitinsä mukana eräänä iltapäivänä, kun olin lukemassa huoneessani. Oveen koputettiin ja arvasin alakerran äänistä, että se olisi hän. Istuin sängyllä ja koputus toistui. Tuu ny sit, huusin tomerasti, vähän kiusaantuneena mutta kihelmöin samalla kiihkosta, jännityksestä. Poika katsoi mua ovelta, katsoin häntä suoraan silmiin. Sain hänet istumaan viereen ja hänen huulensa saman tien suulle. Suudelma oli rohkea, pitkä ja näykkivä kaikessa kiihkeydessään. Se oli jotain ihan muuta kuin saamani yllätyspusu häneltä siellä lokeroiden edessä. Mut painettiin selälleni ja hän jatkoi suuteluani ilman minkäänlaista taukoa. Olin niin kiihottunut ja kostuin valtavasti hänen kovuutensa vasten alapäätäni molemmilla yhä vaatteet yllä. Hän teki muutaman työnnön ja tuntui, että pääsin siin lähes orgastiseen tilaan. En osaa sitä kuvailla muuten kuin olin ”yhden päässä”. Hän vetäytyi hymyillen päältäni samalla tavalla kuin koulussa tukkani koskettelusta. Nähdään huomenna, mutsi on lähdössä. Tuntui, että hän etsi tekosyytä. Molemmat ehkä pelkäsimme seuraavaa askelta tai että tapahtumat lipsahtaisivat siihen. En tiedä, mutta jäin niin kuumaksi, etten koskaan varmaan ole ollut. Koskin itseäni ennen kuin ovi oli edes kunnolla kiinni pojan jäljiltä.

Vierailija
2617/3550 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tosi kiihottavaa kokemusta ensimmäinen kun sain ensimmäisen tietoisen siemensyöksykokemuksen mikä tuli minulle täytenä yllätyksenä saunomisen yhteydessä kun vedin peniksen esinahkaa voimakkaasti taaksepäin, oli kuin olisi pommi räjähtänyt, vaalea neste purkautui voimakkaasti jaksottaisena suihkuna peniksestä. Toinen kiihottava kokemus vuosia eteenpäin kun sain panna ekakerran pimppiä, oli tosi kiihottavaa kun työnsin peniksen pimppiin luisti liukkaasti pohjaan asti ja laukesin siemensyksyyn, mikä tuntui tosi kiihottavalta.

Vierailija
2618/3550 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen avomiehen kanssa on ollut kiihottavimmat kokemukset (esim. kolmen kimppa 2m+n).

Eilen oli taas poikkeuksellisen kiihkeää seksiä. Katsottiin sohvalla jotain sarjaa lusikassa ja miehen käsi eksyi silittelemään mun rintoja. Aloin itse vaivihkaa hieromaan miehen etumusta ja nopeastihan se koveni ja mies innostui puristelemaan mun tissejä hellästi ja hieromaan nännejä. Nopeasti hän oli kivikova ja minä läpimärkä. Mies kysyi värisevällä äänellä, saako tulla sisään. Nyökkäsin vastaukseksi ja riisiin minishortsini ja mies omat housunsa. Ensin panimme lusikassa ja mies hieroi ihanasti mun klitorista ja suudeltiin intohimoisesti.

Vähän ajan päästä nousin miehen päälle miehen istuessa sohvalla ja aloitin kunnon ratsastuksen. Miehen kädet vaelsi mun pepun, vyötärön ja rintojen välillä ja hän sanoi, että haluaa mun tulevan kovaa. Melkein saman tien sain tosi voimakkaan orgasmin ja jatkoin ratsastusta. Mies oli todella kiihottunut ja alkoi intohimoisesti puristelemaan mun tissejä ja nuoli/suuteli mun nännejä. Se tuntui niin ihanalta, että ratsastin yhä kovemmin ja pian sain jo toisen, vielä voimakkaamman orgasmin ja heti perään myös mies tuli sisälleni voimakkaasti huohottaen.

Oli kyllä ihanaa ja seksin jälkeinen hyvän olon tunne ihan paras! Meillä on kyllä aina hyvää seksiä ja suht paljon, 4-8 kertaa viikossa yleensä ja yhdessä oltu 1,5 vuotta nyt :)

N21

Vierailija
2619/3550 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kun putkassa heräsin kovassa rapulassa. Kalu oli kivikova ja kiima järkyttävän kova.

Katsoin ympärille oliko putkassa muita, ei ollut.

Huomasin lähistöllä lavuaarin, niin kipin kapin olin sen luona. Housut nilkkoihin äkäseen, kun oli pelko että joku tulee ja käsi töihin ja edestakaisia liikkeitä. Ei kauan kerennyt tehdä liikkeitä kun tuli järisyttävä orkku ja mälli lensi voimalla, ei lavuaariin vaan seinälle.

Enkä pidä ihmeenä vaikka sperma olisi vielä tänäänkin siellä seinässä.

Tapaus on jäänyt mieleen siitä syystä, että stondis oli niin kova ettei ennen eikä sen koomin ole ollut niin kova.

Vierailija
2620/3550 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kiihottavin kokemus ajoittuu avioeron jälkeiseen aikaan. Olin kolmen lapsen 42-vuotias yh-äippä ja olin seurannut työkaverini tinder-deittailua. Työkaveri näytti nuorten komistusten kuvia ja kertoi miten seksi sujui. Työkaverilla lapset oli vuoroviikoin, mulla koko ajan.

Yhden kerran hän näytti menevänsä treffeille tämän miehen kanssa.  Mies oli mun tyttären koulukaveri. Siinä olleet kaikki työpaikan naiset ihastelivat. Viikonlopun jälkeen työkaveri selitti miten fantastista seksiä oli saanut ja nuori mies oli jaksanut ottaa hänet monta kertaa.

Mä latasin kanssa tinderin ja aloin selaamaan nuoria miehiä. Matcheja alkoi tulla ja sitten tuli tän tyttären koulukaverin kuva vastaan. Ja sitten tuli match hänen kanssaan! Veri alkoi kohista. Ja sitten tuli viesti. Istuin sohvalla ja katsottiin telkkaria lasten kanssa. Ja viestittelin samaan aikaan tyttären ikäisen nuoren miehen kanssa.

Koska ei ollut paikkaa, niin sovittiin treffit lenkkipolulle ja hän pyysi, etten laita pikkuhousuja juoksutrikoiden alle. Tavattiin lenkkipolulla ja hän sanoi tietävänsä metsästä rauhallisemman paikan, johon hän vei mut. Nuoren miehen itsevarmuus ja suoruus kiihotti. Tultiin ison kiven ja kaatuneen puun lähelle. Hän veti mut halaukseen, suuteli ja rakasteltiin siinä. Paikan julkisuus, miehen nuoruus ja tilanne muutenkin kiihotti. Suhde oli lyhyt, mutta intohimoinen ja tavattiin aina siellä lenkkipolun metsässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän