Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2581/3550 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa yötä miesystäväni luona ja olin aika noviisi. En ollut tietoinen, että hänellä seisoo aamuisin ja olin ihmeissäni, miten kovana hän oli ja vielä puoliunessaan. Rupesin kiihkoissani leikkimään sillä seisokilla, juoksutin sormia sen varrella, hieroin sitä ja hän heräsi kunnolla. Hän sanoi suoraan, että haluaa panna mua, asetuin selälleni ja hän tuli kii päälle. Tajusin nopeasti, että se seksi olikin ihan toisenlaista kuin iltainen. Niin kovaa ja nopeaa, hän jaksoi ja jaksoi. Sain aika nopeasti siinä rajussa rytmissä ja tarrauduin häneen molemmin käsin kuin hukkuva. Mua suudeltiin kovaa ja pantiin aina vain kovemmin ja kovemmin, kunnes se hänen laukeaminen räjäytti koko sängyn. Hän ei jättänyt mua kylmäksi nautinnostaan ja kehräsin alla jälkisykkeissä suudellen hänen kaulaansa ja näykkäsin korvaa. Otettiin vielä uusinta yhtä kovalla panemisella. Vau, siinä aamussa oli sitä jotain ja siitä eteenpäin aamuseksi on ollut parhautta. Mua himottaa ja mies käy aamustondiksessaan niin kuumana ja tuntuu, että hän laukeaa joka kerta aamulla vasta kunnon jyystössä, josta olen niin ruvennut pitämään.  

Vierailija
2582/3550 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, että aamujäykällä panettaa aivan hitosti ja tyttöystävä haluaa seksiä yhtä paljon. Laukean paljon hitaammin ja pystyn kunnolla paneen kovaa yhteenmenoon.

Yksi kokemus oli joku aika sitten kavereiden luona yötä. Aamulla heräsin kovana ja suukoteltiin peiton alla. Samassa huoneessa toisella puolella tilaa makasi lattialla patjoilla pari muuta lapsuudesta asti tuttua kaveria toisella tyttöystävä myös mukana. Siinä kun näykittiin mä täydessä stondiksessa, kasvoi halu liian suureksi ja käännyin päälle. Mietittiin, että pysytään matalana vartalot kii toisissaan ja ehkä kukaan ei tajuu mitään. Epäilen että ei onnistunut, ei olla kuultu kyllä mitään kuittailuja jälkeenpäin. Tajuton dilemma, ei olisi saanut panna kunnolla koska se voisi herättää kaverit, toisaalta aamujäykällä tekee aina mieli panna tosi kovaa. Se meni sitten aivan järjettömäksi. Tyttöystävä puri peittoa ettei ääntelisi. Patja piti kahinaa ja orgasmi vei tajun. Seuraavaksi yritettiin hiipiä vessakylppäriin näennäisesti siinä salaa onnistuen tyttö käsi suloisesti kuppina haaroissaan. Hän heitti mua hammasharjalla kun asiasta vitsailin. Meinattiin revetä nauruun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/3550 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein kiihottavin kokemus on ollut seurustelukumppanin varpaat mun sääriä, reisiä ja lopulta jalkoväliä pitkin isossa pöytäseurueessa tilanteessa, jossa piti pitää täysin pokka. Vieläkin kiihottaa muistella tuota iltaa ja miten herkillä siinä olin ja piti vaan yrittää kaikkensa pidätellä.

Samankaltainen kokemus mullakin, pöydän toiselta puolelta tosin. Työpaikan kahvipöydässä muutama vuosi sitten. Kiellettyä kiusoittelua pöydän alla, lämpimän säären ... polven ... reiden sisäpinnan tuntu varpaissani. Viimein kuuman kostea jalkoväli naisen siirtyessä tuolilla reunemmaksi... Suusta karkaava henkäisy - eihän kukaan huomannut...

Vierailija
2584/3550 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähekkäin opiskelijadiskossa erään Teemun kanssa Rednexin ’Wish You Were Here’ ja vahvat kädet ja käsivarret ympärilläni, vartalollani. Hän sanoi, kaihoisa katseeni on kaunista. Läheisyyteni ja kosketukseni olkapäillään, kyljillään, selässään aistin, että kiihotti häntä ja tietyllä, ihanalla tavalla värisytti minua. Itsevarmana hän toi kasvonsa nopeasti lähemmäs ja huulet painuivat omiani vasten. Hän suuteli minua, ei silloin enää ihan ensimmäistä kertaa, mutta se tuntui siltä joka kerta ja yritin vastata yhtä taitavasti. Hän teki kaiken niin vaativana, että kadotin ajantajuni ja nautin pikkuorgasmistani. Musiikki oli jo loppunut ja dj taukosi. Saimme aplodit ja halailimme. Kaikki oli niin kiihottavaa, kuinka sain tuntea pojan kiihottumisen hoikalla vartalollani.

Ei ihan opiskelijadiscossa, mutta tavallaan. Olin 10 -vuotisluokkakokouksessa taannoin ja tapasin siellä jälleen nuoruuden poikaystäväni peruskoulun ja lukion rinnakkaisluokilta. Pari kohtaamista välissä ja en tiedä, mutta heti ensi katseista se sama kipinä oli taas tallella meidän välillämme. Käteni vähän hikosivat kun kättelimme ja hänen kosketuksensa oli edelleen niin varma. Kiitin tähtien asentoa tai jotain, että hänkin sanoi myöhemmin illan aikana olevansa vapaa. Mulle tuli kuuma, vaikka hotelliravintolassa oli hyvä ilmastointi ja se hänen hymynsä ja kaikenlainen itsevarmuutensa vei taas kerran minut mukanaan. Discossa soitettiin ysärihittejä ja hitaita. Illan päätteeksi ekan hitaan alkaessa hän haki minua heti ja tuntui, että menin vaan mukana ilman kontrollia jalkoihini. Siltä se tuntui. Katsoin häntä ja tiesin, mitä tapahtuu seuraavaksi. Kasvot lähenivät arkailematta nopeasti ja hänen huulensa vaativat huuliani kovaa, ne imivät vähän kiusoitellen vetäen kovien suudelmien välissä ja taas tanssivat suullani. En välittänyt katseista, en välittänyt vihellyksistä. Se oli niin kuumaa, kokonaisvaltaista ja niin pyörryttävää siinä tunnelmassa ja musiikin mukana. Tunsin kaiken kapoisen pikkumustani läpi. Stondis oli niin iso ja kova ja.. en olisi halunnut lähteä kotiin, halusin huoneeseen ja kosteana seksiä heti ja koko yön rakastella ja panna, käyttäen kulunutta sanontaa, aivot pellolle hänen kanssaan, mutta molemmilla oli seuraava duuniaamu ja mulla silloin vielä tärkeääkin tärkeämpi palaveri.

Vierailija
2585/3550 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekaa kertaa työnnyin tyttöystäni peräaukkoon. Siinä oli niin paljon odotuksen tuomaa jännitystä, sekä toki uudet tuntemukset kullissa. Itselläni on kohtuullisen iso niin tunsin myös miten joka työnnöllä hänen kehonsa hiukan jännittyi. Pitkillä vedoilla työnsin niin pohjaan kun menee ja melkein ulos. Kun hän alkoi tottumaan hieroin vielä hänen klittaansa niin että hän tuli ensin ja se sulkijalihaksen voimakas puristelu hieroi minulle niin voimakkaan orgasmin että en ole ennen kokenut.

Vierailija
2586/3550 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ekaa kertaa työnnyin tyttöystäni peräaukkoon. Siinä oli niin paljon odotuksen tuomaa jännitystä, sekä toki uudet tuntemukset kullissa. Itselläni on kohtuullisen iso niin tunsin myös miten joka työnnöllä hänen kehonsa hiukan jännittyi. Pitkillä vedoilla työnsin niin pohjaan kun menee ja melkein ulos. Kun hän alkoi tottumaan hieroin vielä hänen klittaansa niin että hän tuli ensin ja se sulkijalihaksen voimakas puristelu hieroi minulle niin voimakkaan orgasmin että en ole ennen kokenut.

Eka anaaliyhdyntä oli kyllä kiihottava kokemus! Tosin taisin ensin olla todella varovainen, jopa liiankin ja sitten en enää montaa työntöä kestänyt, kun oli niin kutkuttavan jännittävää kokeilla tuhmaa seksiä. Tästä on nyt aikaa yli 20 vuotta ja yhä silloin tällöin peppuseksiä harrastetaan, molempien aloitteesta.

Vierailija
2587/3550 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin päälle nelikymppisenä naisena nautin nuorten miesten huomiosta ja kehuvista kommenteista. Heidän kanssa on kiva flirttailla ja härnätä, puhua pikkutuhmia kaksimielisyyksiä. Naimisissa olevana ei kuitenkaan ole johtanut yleensä mihinkään pusuja pidempään, mutta ollut itselle omaa kiihottavaa fantasiaa, jota olen kuvitellut salaa miehen työntyessä sisään.

Kerran ravintolan terassilta löytyi naapurin alta parikymppinen poika, joka illan päätteeksi saattoi kotiin. Hän sanoi, että panettaisi ja kysyi suoraan annanko pillua. Vastasin, että mulla mies odottaa kotona. Hän totesi, että ei kerrota sille ja mennään läheiseen leikkipuistoon. Pojan röyhkeä itsevarmuus veti puoleen ja menimme sinne.

Suutelimme penkillä ja hän ohjasi mun käden housujen pullottavalle etumukselle. Hän nousi seisomaan ja riisui housunsa. Hyväilin jäykkää nuorta penistä. Hän antoi kortsun, minkä pujotin päälle ja miehekkään komentavasti ohjasi takaraivosta painaen mut ottamaan suihin. Tunsin miten kostuin ja kiihotuin hänen otteista ja imemisestä.

Seuraavaksi hän laittoi mut polvilleen penkille ja riisui hameen alta pikkuhousut. Hän kosketteli hetken sormilla ja otti mua takaapäin. Jatkoimme hetken päästä liukumäen alapäässä lähetyssaarnaajassa, missä kumpikin laukesi. Koko tilanne; nuori mies, julkinen tila ja kiinnijäämisen riski ja tunnelma olivat niin kiihottavaa, etten ole vastaavaa kokenut.

Vierailija
2588/3550 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin luokkakokouksesta naisen, jota olin yläasteella tiiraillut. Kaiken piti tapahtua salassa, koska sen aikainen tyttis oli myös paikalla. Vessaan mennessä sovittiin, että vartin päästä lähdetään. Oli oikein muodokas nykyään ja pantiin koko yö, itseasiassa useampikin.

Vierailija
2589/3550 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kutosluokan keväällä pussailtiin koulun takana illalla ison grillimuurin takana. Ei kameroita silloin. Miksi se grilli oli siellä, ei tietoa. Olin niin kiihottunut ja tyttö myös. Ei tiedetty paljoa mitä tehtiin, mentiin vain vaistojen varassa. Tyttö nojaa tiiliä vasten, mä polvet notkolla. Tytön farkut ja pikkuhousut polvissa, mun patukka ulkona aukosta. Olin sisällä vain hetken, mutta just tuo, että piti kokeilla, miltä se tuntuu. Paljaana ilman kortsua ja niin edelleen. No, miltä se tuntui ja mitä ajattelin? Hyvältä, niin hyvältä, tiukalta, kireältä, kova paine… tyttö sanoi yllättäen aika samaa. Joko hän ei uskaltanut tunnustaa kipua, tai sitä ei ollut. Typerää, tyhmää, älytöntä, riskaapelia, kaikkia noita voisi käyttää kuvailemaan sitä, mutta ainoastaan ajattelin, miten ihanaa ja kiihottavaa se voikaan olla.

Vierailija
2590/3550 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kutosluokan keväällä pussailtiin koulun takana illalla ison grillimuurin takana. Ei kameroita silloin. Miksi se grilli oli siellä, ei tietoa. Olin niin kiihottunut ja tyttö myös. Ei tiedetty paljoa mitä tehtiin, mentiin vain vaistojen varassa. Tyttö nojaa tiiliä vasten, mä polvet notkolla. Tytön farkut ja pikkuhousut polvissa, mun patukka ulkona aukosta. Olin sisällä vain hetken, mutta just tuo, että piti kokeilla, miltä se tuntuu. Paljaana ilman kortsua ja niin edelleen. No, miltä se tuntui ja mitä ajattelin? Hyvältä, niin hyvältä, tiukalta, kireältä, kova paine… tyttö sanoi yllättäen aika samaa. Joko hän ei uskaltanut tunnustaa kipua, tai sitä ei ollut. Typerää, tyhmää, älytöntä, riskaapelia, kaikkia noita voisi käyttää kuvailemaan sitä, mutta ainoastaan ajattelin, miten ihanaa ja kiihottavaa se voikaan olla.

EDIT: tuli väärään ketjuun, oli tarkoitus laittaa tuonne "mitä ajattelit ekalla kerralla". Voisi sanoa että yksi kiihottavimmista kyllä ehdottomasti vaikka kuten sanoin oltiin niin typeriä kiimaisia kersoja.

Vierailija
2591/3550 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 ja samanikäisen poikaystäväni vanhempien luona ekaa kertaa. Ruokapöydässä jo huomasin py:n isän, n. 50, katselevan rintojani, jotka olivat py:n mielestä vähän liian paljastavassa mekossa sopivasti esillä - kuuma kesäpäivä kun oli;) Py:n isä oli tumma ja komea, jopa enemmän kuin poikansa, hänessä oli myös vuosien tuomaa itsevarmuutta, sellaista charmia. Kiihotuin siinä jo aivan valtavasti, etenkin sen jälkeen kun isä kehui poikansa löytäneen mukavan tytön. Hillitsin kuitenkin itseni ja hymyilin vaan kauniisti. Ruoan jälkeen poika esitteli minulle taloa ja kun tultiin hänen vierashuoneeseen, isän ansiosta märkänä suutelin häntä ja laitoin käden shortsein päälle. Hän kuitenkin työnsi minut pois, ei me täällä voida mitä jos vanhemmat kuulee, ja lähti pois huoneesta. Minä jäin siihen seisomaan, toivoen että poika muuttaa mielensä kun teen viattoman himokkaan ilmeeni. Harmikseni minua kiehtova kielletty-elementti, ikään kuin mahdollisuus kiinnijäämisestä yhä nolotti enemmän kuin kiihotti häntä. Kerrottakoon tähän väliin että nautin myös alistamisesta ja dominoinnista kamalasti, mutta poika oli siihen ihan liian kiltti, vaikka joskus pyynnöstäni oltiin koitettu. Jäin siihen sitten mietteissäni vähän liian pitkäksi aikaa, vähän loukkaantuneena pojan tavallista tylymmästä torjunnasta ja poika oli jo ehtinyt alakertaan. kuulin hänen isänsä pyytävänsä häntä hakemaan polttopuita vajasta ja hänen suostuvan. Lähdin siis itsekin alakertaan äkkiä , olisihan outoa jos jäisin sinne yksin pojan lähdettyä pihalle. Portaissa kuitenkin törmäsin isään - poika oli jo ehtinyt ulko-ovenkin sulkea - joka ennen kuin ehdin sanoa mitään huonoa selitystä, laittoi sormensa huulilleni. Ymmärsin kääntyä takaisin ja hän seurasi minua sanaakaan sanomatta koko matkan vierashuoneeseen. olin yksinkertaisesti ihan tulessa. Siellä hän otti vyötäisiltäni kiinni ja nosti sängylle, veti mekkoni helman ylös ja stringit jalkoihin. Anna isi tyydyttää pikku l u t k a n. Istuin siinä jalat ja suu auki kun isi avasi vyönsä ja laski samalla sekö farkut että bokserit samalla jalkoihinsa. Silmieni eteen ilmeistyi paljas kivikova, suurin koskaan näkemäni suonikas kli joka pian työntyi sisääni. Joka kerta kun huudahdin, isi löi prs ja käski h u o r a n olla hiljaa. Ihanasti hän laukesi sisääni, ja minä varmaan ensin. Elämäni paras nussinta. Pian ovi kävi alhaalla, poika oli tullut. Kiskottiin vaatteet äkkiä päälle ja pojan tullessa ylös isi oli jo muka jatkamassa pojan kesken jäänyttä kierrosta. Poika oli ihan nolona, kun oli minut sillä tavalla hylännyt ja mutisi jotain anteeksi. Kaikki hyvin, minä viihdytin tyttöä. Pidä vain jatkossa parempi huoli hänestä, lähtee pian jonkun muun matkaan, isin sanat tulivat niin luonnollisesti. Minä hymyilin kuuluisaa hymyäni, jälleen kerran. Niin kauan kun oltiin tämän nyt jo ex-py:n kanssa, isi antoi minulle aina välillä, yleensä kun jäätiin kahdestaan hän otti vaan omat housut alas ja käski ottaa häneltä suihin, hoidella hänet. Ja minähän otin, kun hän istui nojatuolissa, itse olin nelinkontin ja sopivassa asussa tietenkin, kuten jokainen tunnollinen pikku l u t k a.

Vierailija
2592/3550 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa elämää kaikkien kokemuksien jälkeen ja niiden kautta mennään kauas. Olin ekaluokalta asti rakastunut tyttöön mun luokalla. Oikeasti rakastuin heti ekana koulupäivänä ja viimeisillä alaluokilla en tehnyt paljon muuta kuin tuijottelin häntä monen muun pojan tapaan kaiket päivää. Onneksi olin etulyöntiasemassa kisassa tytön suosiosta, koska olin tosi hyviä kavereita tytön pikkuveljen kanssa ja keksin miten ehkä saisin valloitukseni vauhtiin. Tytön perhe oli uskonnollinen ja perheen äiti järjesti tilaisuuksia kotona. Kävin pelaamassa veljen kanssa disketeille pakattuja pcpelejä. Pelattiin vähemmän kristillistä sisältöä, räiskintää yms. mikä vähän huvitti jo silloin. Pelihetket alkoivat vähitellen mennä siihen, että alussa pelattiin ja sitten kysyin silmää iskien oliko isosisko kotona ja että käyn tämän huoneessa moikkaamassa, lue: pussailemassa. Olin mukana myös kotihartauksissa tytön kanssa yllättäen ainoana miehenä / poikana siellä pitkissä hiuksissa Metallicapaita päällä, enkä saanut koko aikana silmiäni irti hänestä. Kinkeri-illat ja muut vastaavat sekä pelisessiot pikkuveljen kanssa toimivat osin kulissina myöhemmin seksille tytön huoneessa. Koko ajan jännitti ja pelotti, mutta hallitsin sen ja enemmän vaan kiihotti kiinnijäämisen mahdollisuus. Se seksi oli aivan taivaallista 15-16-vuotiaana. Vaistot vei makaamaan kiinni tytön vartaloon sängylle, eikä siinä ehditty paljoa riisua. Tuntui niin miehekkäältä näppynaamana kellistää kaunotar ja olla sillä lailla vallassa. Tyttö oli kauneinta ja upeinta mitä olin koskaan nähnyt.

Vierailija
2593/3550 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mennään tonne, tuu…

- Ei me voida… mitä jos joku näkee…

Se oli pieni varasto, koppi keskellä käytävää opinahjossa. Seksuaalisuutemme oli noina vuosina äärimmäisessä huipussaan ja vein sua kädestä sinne. Halusin sua en mitään muuta, mutta en halunnut yhdyntää ilman ehkäisyä, etkä sinäkään. Laskin housujasi ja samalla omiani. Vyötärösi oli niin tiukka, olit niin hoikka, niin nätti. Heilautin kasvaneen moloni esiin, olin niin ylpeä sen koon kasvusta viime vuoden aikana ja erektiossa se näytti isolta ja tuntui maailman voimakkaimmalta ja mahtavalta. Hyväilin, kosketin kämmenellä alapäätäsi, vapisit vähän, voihkit ihanasti herkässä kosteessasi, en työntänyt sormia sinuun, hivelin vain päältä ja tulit.

- kosketa mua, pyysin nykivässä seisokissa…

Teit niin pehmeillä tytön sormillasi. Kiersit ensin pari sen ympäri, hitaasti koko kätesi. Ihailit mua silmilläsi, tuijotit mun erektiota, samalla liikutit sun kättä muutaman kerran edestaas ja multa lensi paksuja nauhoja spermaa kaaressa vastakkaiseen seinään, omille vaatteille ja sun päälle... Orgasmi oli niin rankka, että olisin kaatunut ilman seinää takana.

- se oli ihanaa.. mut mä oon ihan sotkussa

- niin oli… oota mä autan ja pyyhin sun vaatteita, huohotin yhä ja jätin omat vaatteet pyyhkimättä tahroista...

Eräs kiihottavimmista iltapäivistä todella.

Vierailija
2594/3550 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 19 ja samanikäisen poikaystäväni vanhempien luona ekaa kertaa. Ruokapöydässä jo huomasin py:n isän, n. 50, katselevan rintojani, jotka olivat py:n mielestä vähän liian paljastavassa mekossa sopivasti esillä - kuuma kesäpäivä kun oli;) Py:n isä oli tumma ja komea, jopa enemmän kuin poikansa, hänessä oli myös vuosien tuomaa itsevarmuutta, sellaista charmia. Kiihotuin siinä jo aivan valtavasti, etenkin sen jälkeen kun isä kehui poikansa löytäneen mukavan tytön. Hillitsin kuitenkin itseni ja hymyilin vaan kauniisti. Ruoan jälkeen poika esitteli minulle taloa ja kun tultiin hänen vierashuoneeseen, isän ansiosta märkänä suutelin häntä ja laitoin käden shortsein päälle. Hän kuitenkin työnsi minut pois, ei me täällä voida mitä jos vanhemmat kuulee, ja lähti pois huoneesta. Minä jäin siihen seisomaan, toivoen että poika muuttaa mielensä kun teen viattoman himokkaan ilmeeni. Harmikseni minua kiehtova kielletty-elementti, ikään kuin mahdollisuus kiinnijäämisestä yhä nolotti enemmän kuin kiihotti häntä. Kerrottakoon tähän väliin että nautin myös alistamisesta ja dominoinnista kamalasti, mutta poika oli siihen ihan liian kiltti, vaikka joskus pyynnöstäni oltiin koitettu. Jäin siihen sitten mietteissäni vähän liian pitkäksi aikaa, vähän loukkaantuneena pojan tavallista tylymmästä torjunnasta ja poika oli jo ehtinyt alakertaan. kuulin hänen isänsä pyytävänsä häntä hakemaan polttopuita vajasta ja hänen suostuvan. Lähdin siis itsekin alakertaan äkkiä , olisihan outoa jos jäisin sinne yksin pojan lähdettyä pihalle. Portaissa kuitenkin törmäsin isään - poika oli jo ehtinyt ulko-ovenkin sulkea - joka ennen kuin ehdin sanoa mitään huonoa selitystä, laittoi sormensa huulilleni. Ymmärsin kääntyä takaisin ja hän seurasi minua sanaakaan sanomatta koko matkan vierashuoneeseen. olin yksinkertaisesti ihan tulessa. Siellä hän otti vyötäisiltäni kiinni ja nosti sängylle, veti mekkoni helman ylös ja stringit jalkoihin. Anna isi tyydyttää pikku l u t k a n. Istuin siinä jalat ja suu auki kun isi avasi vyönsä ja laski samalla sekö farkut että bokserit samalla jalkoihinsa. Silmieni eteen ilmeistyi paljas kivikova, suurin koskaan näkemäni suonikas kli joka pian työntyi sisääni. Joka kerta kun huudahdin, isi löi prs ja käski h u o r a n olla hiljaa. Ihanasti hän laukesi sisääni, ja minä varmaan ensin. Elämäni paras nussinta. Pian ovi kävi alhaalla, poika oli tullut. Kiskottiin vaatteet äkkiä päälle ja pojan tullessa ylös isi oli jo muka jatkamassa pojan kesken jäänyttä kierrosta. Poika oli ihan nolona, kun oli minut sillä tavalla hylännyt ja mutisi jotain anteeksi. Kaikki hyvin, minä viihdytin tyttöä. Pidä vain jatkossa parempi huoli hänestä, lähtee pian jonkun muun matkaan, isin sanat tulivat niin luonnollisesti. Minä hymyilin kuuluisaa hymyäni, jälleen kerran. Niin kauan kun oltiin tämän nyt jo ex-py:n kanssa, isi antoi minulle aina välillä, yleensä kun jäätiin kahdestaan hän otti vaan omat housut alas ja käski ottaa häneltä suihin, hoidella hänet. Ja minähän otin, kun hän istui nojatuolissa, itse olin nelinkontin ja sopivassa asussa tietenkin, kuten jokainen tunnollinen pikku l u t k a.

Kerrankin hyvä tarina. Suurin osa on niin naiiveja näistä tarinoista. Tarinoitahan nämä on eikä kokemuksia.

Vierailija
2595/3550 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naiseni nuoli pyllyreikääni ja runkkasi samalla. Mälliä tuli paljon.

Vierailija
2596/3550 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä tilaisuudessa pitämässä esitelmää ja minua vilkuili ja virnuili yleisöstä tuttu, vähän ärsyttävänkin kuuma mies, joka oli pokaillut minua ennenkin. Nyt lämpenin tosissaan, en itekään tiedä miksi just silloin. Kiehuin kiihkoa kapean, sievän mekkoni alla. Halusin vihdoin testata hänen suorituskykyään. Iskin silmää ja hän vastasi. Tauolla minut painettiin ihanasti kaikella miehekkäällä itsetunnolla ja voiman tunnulla pehmeästi selkä seinää vasten katseilta suojassa ja suudeltiin jalat heikoiksi. Rakastin sitä. Olin valmis antautumaan, tunsin kaiken koko vartalolla. Jäin niin pieneksi hänen voimassaan, hänen käsivartensa oli kaksi kertaa paksumpi kuin minun. Se kiihotti. Emme voineet siinä ja silloin edetä, mutta se alkuliekki jäi todellakin palamaan.

Vierailija
2597/3550 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin hyvin tuollaisen vetovoiman kokeneena sitä. Takavuosina järjestettiin Sportlady-kisoja. Hullut kaverini saivat mut osallistumaan, kehuivat aina kauniiksi ja sun muuta. Rupesin sit treenaamaan aika kovaa, koska kilpailussa etsittiin fitnessmissiä ennen fitnessmissikisoja. Kävin maalla pikkukunnassa hiljaisella salilla aamuisin ja siellä kulki myös kouluaikojen ehkä ujoin poika. Tiesin, että hän oli ollut ihastunut muhun yläluokilla, mutta hän ei koskaan uskaltanut tehdä asialle mitään.

Nyt hän treenasi todella kovaa ja kannustin häntä, koska mieleni sopukoissa tiesin, että hänen itseluottamuksensa kohosi siitä. Kuljettiin yhtä matkaa salilla tosi usein ollen koko ajan kahden ja katseltiin vaan söpösti. Tiesin, että hänen lihaksensa kasvoivat niin paljon enemmän ja suuremmiksi kuin minun ja mielikuvitukseni alkoi tosissaan laukata, millaista meidän seksi olisi. Hänen muodonmuutoksensa oli upea, katselin miten hän teki etunojia yhdellä kädellä ja tein pitkiä sarjoja taljalla ja sisäsoudulla. Hän seurasi mua ja hymyili jo selvästi tietoisena vaikutuksestaan muhun.

Hän nosteli mua ilmaan leuanvetotangolle ja se miten kevyesti hän sen teki. Hän teki jatkuvasti sarjoja voimistelurenkaissa ja en enää tahtonut saada katsetta irti hänen kropastaan, vaikka yritin keskittyä, eikä hänkään tuntunut saavan multa rauhaa. Se alkoi mennä siihen, että rakastelimme salin yläkerrassa sähkökeskushuoneessa. Vanha sali, vanhat tilaratkaisut. Veimme sinne nurkkaan lopulta retkipatjankin. Jäimme siitä melkein kiinni talkkarille, kunnes teimme sitä taas. Emme osanneet lopettaa. Harrastimme kiihkeää seksiä koko ajan treenaamisen lisäksi ja se motivoi hurjasti. Miten kevyesti hän mua nosteli ja kantoi rakastelemaan suudellen koko ajan.

Vaikka olin itsekin tosi hyvässä kunnossa, jotenkin se hänen ylivertainen voimansa niin tajuttoman järjettömästi vaan kiihotti naisenmieltäni. Seurustelimme kauan, olimme molemmat 19-20.

Vierailija
2598/3550 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskoulussa otettiin luokkakuvia juhlasalissa semmoisilla kiinteillä toisiinsa metallipalkeilla liittyneillä vanhoilla puisilla tuoliriveillä istuen. Tuolirivit jäivät paikoilleen kuvien oton jälkeen ja sain idean viedä sen aikainen tyttöystäväni saliin koulun jälkeen ja rakastella häntä niiden tuolien päällä ennen kuin salissa alkaa kansalaisopiston jumppa. Tuntuu nyt, että mikään ei vedä vertoja tuollaisille hölmöille tempauksille. Jännitti ja kiihotti sikana, pippeliä ahdisti ja mua syöksytti hulluna. Tyttis sai orkun nopeasti siinä, mikä taas sai mut laukeamaan valtavan kovaa. Meille tuli vaan pirun kiire lähteä kun pukuhuoneiden suunnalta rupesi kuulumaan ääniä. Tuttu jumpan vetäjä tuli vastaan salin ovella ja siinä vaan sitten moikattiin pokerinaamalla. 

Mun poikakaveri sai mut makaamaan salin parkettilattialle ja halusi panna mua siinä kevätjuhlan jälkeen, kun koko koulurakennus oli jo melkein hiljentynyt lomalle. Olin niin kiihottunut, että olin antaa periksi. Sain maatessani puhuttua, että mennään meille mun huoneeseen ja rakastellaan sängyssä. Siellä oli mulle pehmeämpää, eikä ollut niin suurta kiinnijäämisen riskiä, koska mun vanhemmat olivat töissä. Ei ollut patjoja salin varastossa. Joku maikka oli kai yhä paikalla koululla, koska meitä ei oltu häädetty kotiin pussailemasta. Poikaa kiihotti kyllä koko ajan ja se kiihkoilu tarttui sit muhun. Kiihkeää seksiä oli noina vuosina tosi runsaasti ja usein.

Monta kertaa sain estettyä, ettei poikaystäväni pannut minua hyppytunnilla vanhan rakennusosan portaikossa, jossa ei yleensä kulkenut ketään. Hän otti jo peniksen ulos housuista, kun oli suudellut minut ihan kosteaksi. Joo, kostuin pelkistä hänen suudelmistaan. Makasin lattialla ja hänen hinkatessa vartalollaan edestakaisin vaati kyllä tahdonvoimaa pidättäytyä. Käytin tuota samaa, että mennään koulun jälkeen meille, rakastellaan sängyssä ja niin poispäin. Joskus kiihotti niin paljon, etten pystynyt mitenkään vastustelemaan. Joskus jouduttiin keskeyttämään, koska kuultiin ääniä. Tässä kohtaa elämää on kivaa muistella noita.

Näitä lukiessa tulee aina mieleen, että kunpa oma kouluaika olisi ollut tuollaista. Voi, miten ujo ja arka sitä olikaan ja unelmoi jostain pojasta. Mun kiihottavin koulumuisto on niinkin säälittävä kuin, että sain tanssia hänen kanssaan liikkatunnilla. Olisin ollut heti valmis, jos olisin uskaltanut, vaikka sitten keskellä lattiaa tekemään sen hänen kanssaan. Tanssiessa kiihotuin todella ja halusin tunnustaa hänelle ihastumistani. En kehdannut, mutta hän sanoi minua kauniiksi tanssin lopuksi. Se tapa, millä hän sen sanoi, sai minut ainakin uskomaan, että hän tarkoitti sitä. Ehkä hänkään ei sitten uskaltanut lähestyä. Sellainen tunne minulle tuli. Joo kirjoitelkaa vaan. Näitä lukiessa tulee tunteet pintaan.

Seurailin yhtä nättiä/komeaa paria lukiossa ekana vuonna, jotka suutelivat kiihkeästi välitunneilla käytännössä koko ajan. Se oli niin niin noloa mun puolelta, mutta silloin keskenkasvuisena kersana uteliaisuus voitti ja halusin nähdä menisivätkö he niin pitkälle vai pystyisivätkö hillitsemään. He painuivat aina ihan kiinni toisiinsa, tyttö nojasi seinään ja poika teki hänen edessään mahdollisimman pieniä työntöjä. Se näytti ihanalta ja katselin ehkä turhankin kauan, etten paljastuisi. Mietin, onkohan se sisällä housujen etumuksesta samalla itse täysillä kiihottuen. Nyt hävettää. Tirkistelyharrastukseni jatkui ja pari kertaa vapaatunnilla näin heidät remontin yhteydessä rakennetussa invavessassa, jota kukaan muu ei käyttänyt kurkkimalla kumman väljästä ovenraosta. Tyttö oli selällään pitkällä pöydällä pesualtaan vieressä, poika makasi päällä ja he rakastelivat todella kiihkeästi. Olin niin kiihottunut, etten uskaltanut liikkua mihinkään. Olisin tullut siihen paikkaan ja sitten paljastunut. Teeskentelin jonottavani ja voi että halusin samaa itselleni. Olin vaan liian ujo edes paljoa puhumaan pojille. Siinä toinen säälittävämpi koulumuisto. En silti ottaisi mitään pois, vaikka nyt punastelen häpeästä tätä kirjoittaessani. Nuorena tekee kaikkea tyhmää.

Meillä eräs hyvännäköinen pariskunta harrasti yläasteen lopusta lukion tokan vuoden puoliväliin asti sellaista, että he suutelivat ja nojailivat iltapäivällä teknisentyönluokan takana paloportaikon ulkotukirakenteita vasten. Tai siis tyttö nojasi selkäänsä ja poika nojasi tiukasti häneen. Oli niin helppoa vakoilla heitä, koska paikka pysyi aina samana. Se oli ensin sellaista grindaamista ja huohottelua ja sitten jo alettiin availla farkkuja, pojan polvet menivät koukkuun ja hän sovitteli ylöspäin sojottavaa, paksua penistään tytön sisään. Sairaan kiihottavan näköistä. Hän pani pakarat piukkana ja miten nopeaksi panon vauhti kiihtyi joka kerta. Tyttö puristi huulia yhteen ja poika laukesi niin, että koko rakennelma tärisi ja pariskunta vilkuili sen jälkeen aina hermostuneesti ympärilleen. Tää oli aikaa ennen omia kokemuksia ja toimi masturbointimatskuna.

Vierailija
2599/3550 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikojen kiihottavin kokemukseni. Olin ujo. Oli englantia viimeisinä päivinä ennen kevätjuhlaa. Käytävällä kaikui – aamuja! Juttelitte, sinä ja Maria, jostain, nauroitte. Minä kiihotuin vartalostasi ja kuinka paljon kasvoistasi. Olit niin klassinen. Tunsin painetta alapäässä ja lantiota työnnätti eteen. Istuin herkän jättierektioni kanssa kielistudiossa sinä ja ystäväsi takanani. Liikautin itseäni vähän ylöspäin tuolissa, jotta se saisi edes vähän hankausta. Olin olevinaan taas…ja taas korjaavinani istuma-asentoa ja katsoin sinua. Kuiskitte jotain, ehkä siitä mitä tein. Olit niin kaunis, ja kun katsoit takaisin ja purkauduin samantien vaatteisiini. En voinut estää sitä, enkä halunnut! Kaksoistunnilla en lähtenyt vessaan, seuraavalla tauolla menin kohti invaa ja löysin sinut ja badboy Metallica-Kartsan suutelemasta juhlasalin käytävän siivouskomerossa. Paikka oli yleensä tosi hiljainen, etenkin siihen aikaan päivästä ja päätitte laskeutua lattialle. Rakastelitte päällekkäin maaten ja minä katselin ovenraossa, kiihotuin ja tunsin niin kateutta. Laukesin uudestaan housuihini panemalla invavessan seinää. Se oli niin niin niin noloa, mutta silloin vain kiihottavaa.

Kuulostaa niin kiihottavalta ja tutulta. Vasta kolmenkympin jälkeen suostuin myöntämään itselleni, että olin kaunis ja koulussa suosittu, vaikka totta kai tiesin sen. Olen aika lailla pysynyt mitoissani ja tykkään pitää samoja farkkuja ja siroja toppeja, jotka olen säilönyt noilta ajoilta. Mikähän siinä on, että tyttöjen on vaikeaa myöntää itse olevansa kauniita, vaikka mielensä syövereissä he tietävät sen ja vaikutuksensa poikiin. Joo, tuttua tuokin, että ne avoimen seksuaaliset, musikaaliset, vähän ”renttumaiset” taiteelliset pojat veivät minua. Yksi heistä erityisesti ja sitten oli se luokan ujoin tyyppi, joka katseli koko ajan ihastuneesti ja arasti ja minä sitten vaan hymyilin. Mieltäni kiehtoi silloin ja yhä vieläkin se, miten kuvittelin hänen kiihottuvan ja tyydyttävän itseään mua ja vartaloani ajatellen.

Vierailija
2600/3550 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikojen kiihottavin kokemukseni. Olin ujo. Oli englantia viimeisinä päivinä ennen kevätjuhlaa. Käytävällä kaikui – aamuja! Juttelitte, sinä ja Maria, jostain, nauroitte. Minä kiihotuin vartalostasi ja kuinka paljon kasvoistasi. Olit niin klassinen. Tunsin painetta alapäässä ja lantiota työnnätti eteen. Istuin herkän jättierektioni kanssa kielistudiossa sinä ja ystäväsi takanani. Liikautin itseäni vähän ylöspäin tuolissa, jotta se saisi edes vähän hankausta. Olin olevinaan taas…ja taas korjaavinani istuma-asentoa ja katsoin sinua. Kuiskitte jotain, ehkä siitä mitä tein. Olit niin kaunis, ja kun katsoit takaisin ja purkauduin samantien vaatteisiini. En voinut estää sitä, enkä halunnut! Kaksoistunnilla en lähtenyt vessaan, seuraavalla tauolla menin kohti invaa ja löysin sinut ja badboy Metallica-Kartsan suutelemasta juhlasalin käytävän siivouskomerossa. Paikka oli yleensä tosi hiljainen, etenkin siihen aikaan päivästä ja päätitte laskeutua lattialle. Rakastelitte päällekkäin maaten ja minä katselin ovenraossa, kiihotuin ja tunsin niin kateutta. Laukesin uudestaan housuihini panemalla invavessan seinää. Se oli niin niin niin noloa, mutta silloin vain kiihottavaa.

Kuulostaa niin kiihottavalta ja tutulta. Vasta kolmenkympin jälkeen suostuin myöntämään itselleni, että olin kaunis ja koulussa suosittu, vaikka totta kai tiesin sen. Olen aika lailla pysynyt mitoissani ja tykkään pitää samoja farkkuja ja siroja toppeja, jotka olen säilönyt noilta ajoilta. Mikähän siinä on, että tyttöjen on vaikeaa myöntää itse olevansa kauniita, vaikka mielensä syövereissä he tietävät sen ja vaikutuksensa poikiin. Joo, tuttua tuokin, että ne avoimen seksuaaliset, musikaaliset, vähän ”renttumaiset” taiteelliset pojat veivät minua. Yksi heistä erityisesti ja sitten oli se luokan ujoin tyyppi, joka katseli koko ajan ihastuneesti ja arasti ja minä sitten vaan hymyilin. Mieltäni kiehtoi silloin ja yhä vieläkin se, miten kuvittelin hänen kiihottuvan ja tyydyttävän itseään mua ja vartaloani ajatellen.

Sisko rakas. Mä ajattelen, että se on syvällä juurtuneena meidän kulttuurissa. Nimittäin kateus ja pelko tulla hylätyksi kaveriporukassa, työporukassa jne. kateuden vuoksi. Halutaan tai ei ulkonäöllä on merkitystä. Miksi ihmiset sit meikkaa ja laittautuu monella lailla jos niin ei oo. Mäkin muistan salaa nauttineeni poikien huomiosta. En koskaan arvostanut sillä tavalla itseäni, että olisin tunnustanut: olen kaunis, vaikka olin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä