Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Panin kerran imuria naulakko perseessäni tai siis sellaisen irti olevan naulakon tapin muotoinen nuppi perseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiaikamarkkinoilla pari vuotta sitten: väsyin kävelystä ja istuin matalalle aidalle levähtämään. Oli kuuma elokuinen iltapäivä, hikeä iholla ja yllä yksinkertainen, varsin avokaulainen mekko.
Ohitseni ratsasti turnajaisnäytöksen ritari haarniskassaan, hetken katsoin häntä silmiin ja hän katsoi alaspäin suoraan minun kaula-aukkooni...luulin syttyväni palamaan.Tämmösestä tiirailusta kiihotutte, mutta sitten kuitenkin aina valitatte jos mies kyylää. Tekopyhiä olette akat.
Se vaatii tietyn mielentilan ja sopivan tiirailijan toimiakseen ;) -se aidalla istunut
Niin niin. Seksuaalinen ahdistelu on välillä ihan ok ja välillä ei. Pitää vain kokeilla. Sattuman kauppaa.
Jos NHL-kiekkoilija tarjoaa drinkin ja vähän taputtelee se on aina ok. Jos minä tekisin sen saisin korvilleni.
Olimme tulleet baarin jälkeen minun ja mieheni asunnolle. Siskoni oli myös mukana ja hän nukkui seinän takana olohuoneessa. Kun pääsimme mieheni kanssa makuuhuoneeseen olin käymässä nukkumaan, mies alkoi kosketella joka puolelta. Kiihotuin hirveästi mutta sanoin että lopeta, sisko nukkuu seinän takana, ei nyt. Mies meni haarojeni väliin ja yritti nuolla, mutta vedin hänet pois. Sitten hän nousi käsieni korkeudelle ja alkoi sitoa niitä, ja käski olla ihan hiljaa. Ja alkoi nuolla. (Minulla on raiskausfantasia ja mieheni tietää sen!) Siksi tilanne vieläkin saa minut kostumaan, olinhan tavallaan pakotettu tilanteessa.
Löysin kerran kylässä käydessäni kaverin siskon käytetyt pikkuhousut likavaate korista.
Niiden tuoksu ja erityisesti maku on kiihottavinta mitä olen koskaan kokenut.
Hades kirjoitti:
Yövyin entisen tyttöystäväni vanhempien luona. Kävin suihkussa ja heillä oli sellainen systeemi että kuivausnarut oli suihkuhuoneen lasioven takana johon anoppi tuli ripustamaan pyykkiä kuivumaan ja huusi minulle suihkussa ollessani että ei hän katso ja ihan rauhassa vaan.
Yritin peseytyä rauhassa vaikka huomasin kuitenkin että hän katseli sivusilmällä roikkuvaa vehjettäni.
Myöhemmin illalla kun katsoimme koko heidän perhe televisiota pyjamat päällä lähti muut nukkumaan kun vain minä jäin vielä anopin kanssa. Taisin siinä lievässä humalassa kiihottua ja ajatella juuri tämän valtavia rintoja kun en huomannut että omien boksereiden sepalus oli jäänyt auki ja kulli huojui pystyssä kovana.
Anoppi ymmärsi tilanteen todennäköisesti väärin, istui viereen ja hyppäsi ratsaille. En koskaan jaksanut korjata tilannetta.
Kiva Jallu/Kalle fantasia 80-90 luvun lehdistä!
Vaimo oli tehnyt jonkun tyhmän (omasta mielestään) ostoksen ja sitä sitten itkeskeli olkapäätäni vasten. Tilanne johti lohduttelujen kautta rajuun seksiin, tikkasin itkevää vaimoani takaapäin takkahuoneen sohvalla. Vollaavan naisen naiminen oli jotenkin niin ihmeen kiihottavaa että kullini oli revetä ja vieläpä kiihottavampaa kun hän laukesi rajusti itkien vieläkin lujemmin. Ensimmäinen kerta kun laukesi 20-vuotiaan liittomme aikana takaapäin ja vieläpä menettäen kontrollin aivan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Sairas pervo. Kannattaa katsoa ketä puristelee, tuossa se mies osasi sen.
Sehän se ero sairaan pervon ja pelimiehen välillä onkin.
yksi kiiottavimmista yksittäisistä jutusta oli seuraava.
Vaimo oli ystävänsä ja hänen miehensä kanssa heidän mökillään, ja pienessä siiderispäissään illalla mentiin sekasaunaan. ystävättären ollessa hetken pois saunasta vaimoon iski pikku piru, kun hän oli huomannut kuinka paljon miestä kiinnosti posliiniksi ajeltu jalkojenväli. Hän sanoi että nyt saat katsella koko rahalla ja avasi reidet niin että äijällä oli täysin esteetön näkymä avoinaiseen pilluun. Ja kun ystävätär tuli takaisin vaimo lähti uimaan jättäen miehen kärvistelemään erektiotaan vaimonsa kanssa =)...
olin ihan pähkinöinä kun kuvittelin millainen sähkö ko hetkessä oli, kiihottavaa kyllä
Vierailija kirjoitti:
Kaverin kanssa tutustuttiin kesäisenä iltana nurtsilla pariskuntaan joka kutsui meidät sitten kyläänsä saunomaan ja iltaa viettämään. Miehet sitten saunottiin keskenään, kun lähdin hakemaan lisää kaljaa ja laitoin bokserit päälleni. Pariskunnan nainen istui siinä pukutilassa joka oli pienen matkan päässä saunasta. Istuin hetkeksi häntä vastapäätä ja juttelin mukavia kunnes hän laskeutui tuolilta, konttasi luokseni ja sanaakaan sanomatta veti housuni alas ja alkoi ottamaan suihin. Hetken hän imi munaani kunnes saunan ovi kävi ja vedin housut jalkaan ja säntäsin takaisin saunaan kaljat mukana ja jatkettiin saunomista.
lisää tämmöistä ei hittolainen joku mulla kiihottaa mökkireissuijen yhteisissö saunailloissa jossa mukana on naisia jotka on jonku tutun exiä tai työkavereita :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä ukkomies jolla fantasia toteutui. Sormetin vaimon siskolle orgasmin takaapäin niin että nesteet tuli ulos. On tehnyt mieli koskea tuohon narttuun jo pidempään ja vihdoin se tapahtui.
kerrohan miten tilanteeseen päädytiin ja eikö jännittänyt että vaimosi saa tietää tai sisko kertoo
22 vuotiaana kerran tapailin yhtä naista ja ehdotin hänelle leffailtaa. Siinä oli heti sellainen yhteys ilmassa ja sen huomasi jo heti alussa kun puhui niin tuntui niin sähkömäiseltä kaikki arkisetkin tylsät puheenaiheet :D. Pyysin häntä deitille ja vietimmekin pian mukavan päivän kunnes päätettiin mennä illalla mun luo katsomaan leffaa. Asuin silloin vielä kämppiksen kanssa ja tämä siemaili olutta olohuoneessa ja katsoi telkkaria ja menimme huoneeseeni. Katsoimme leffaa kahden huoneessani kunnes muistan kun meillä tuli jostain ihan ihmeellisesta asiasta erimielisyyttä ja sanaharkkaa kesken leffan ja samaan aikaan hänen ystävät soitti ja hänen pitikin lähteä hakemaan näitä baarista. Minulla oli itsellä ollut muutenkin hiukan huono päivä aamulla joten hermot olivat kireällä mutta jostain ihmeen kumman syystä kiihotuin tilanteesta ja tästä sanaharkasta valtavasti :DD.... Yhtäkkiä kuitenkin nainen hiljeni täysin ja katsoi etumustani josta collarit jalassa seisokki kivikovana paistoi suoraan läpi vaikka koitin kovasti sitä peitellä. Tässä vaiheessa nainen hymyili ja antoi pitkän suudelman ja sanoi samalla hiljaa korvaani" ethän sinä voi olla noin vihanen jos on noin kova olo" ja siirsi hitaasti kätensä etumukselle ja hieroi hieman :D Hetken päästä meni ehkä 10 sekunttia tämä kääntyi kontalleen ja veti housunsa alas ja pantiin aistikkaasti nopeaa ja samalla koitettiin olla hiljaa koska kämppikseni oli viereisen oven takana keittiössä :D. Tarrasin häntä hiuksista ja suutelin kaulaa ja laukesin aika pian syvälle hänen sisälleen niin kovaa että oli vaikeuksia olla huutamatta ja ettei kämppis kuulisi. Tämän jälkeen hän puki nopeaa päällensä ja lähti. Myöhemmin hän vielä laittoi viestiä että on vaikeuksia keskittyä ajamiseen kun spermaa valuu pikkareihin samalla kun kaverit koittaa jutella ja on vieläkin litimärkä :DD. Ikinä en unohda tuota kokemusta joskin olen aika varma että hän saattaa tunnistaa itsensä tästä tekstistä jos enempää kerron :D ,mutta sen verran tästä jäi että lopulta päädyimme pieneen suhteeseen tämän jälkeen ja se oli elämäni parasta aikaa :)
Kun pääsin sen yhden kerran sellaisen naisen pöksyihin, josta olin oikeasti fantasioimalla fantasioinut ja yrittänyt kuukausitolkulla. Muut seksikokemukset olleet "vain" tapauksia, joihin on ikään kuin ajautunut.
Vierailija kirjoitti:
Kun menin työpaikan vessaan hinkkaamaan itaeäni vagina neste roisku pitkin huonetta sit hinkkasin itteeni pönttöön ja tungin vessaharjan karvattoman pään sisälleni juuri ku 10nes orgasmi oli tulossa ni joku 20v tyttö avas oven ku olin unohtanu lukita oven sit se laitto oven lukkoon ja alko hieroo mun ja omaa pilluansa sit heitti housut pois ja hinkkaa pilluunsa mun pilluu vasten sit ku me lopetettiin ni me vaa oltii sillee mitä vittuu me tehtii mun naama oli sillo vaa sen pillun ja seinän välissä noustii ylös koko huone oli märkä me sen jälkeen ei olla enää tavattu koska vaihoin työtä JA TÄ OLI PASKAA JONKA ANNOIN KÖYHÄN LESBON KIRJOITTAA RAHAA VASTAAN
Lääkityksen tarkastus, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun menin työpaikan vessaan hinkkaamaan itaeäni vagina neste roisku pitkin huonetta sit hinkkasin itteeni pönttöön ja tungin vessaharjan karvattoman pään sisälleni juuri ku 10nes orgasmi oli tulossa ni joku 20v tyttö avas oven ku olin unohtanu lukita oven sit se laitto oven lukkoon ja alko hieroo mun ja omaa pilluansa sit heitti housut pois ja hinkkaa pilluunsa mun pilluu vasten sit ku me lopetettiin ni me vaa oltii sillee mitä vittuu me tehtii mun naama oli sillo vaa sen pillun ja seinän välissä noustii ylös koko huone oli märkä me sen jälkeen ei olla enää tavattu koska vaihoin työtä JA TÄ OLI PASKAA JONKA ANNOIN KÖYHÄN LESBON KIRJOITTAA RAHAA VASTAAN
Lääkityksen tarkastus, kiitos.
Laittaa viestiksi vaikka nosto jos ei oo mitään fiksua sanottavaa tai sellasta joka ei pilais hyvän keskusteluketjun tarjontaa
Olen kirjoittanut tänne yhden todellisen , hyvin kiihottavan kokemukseni ja aina jaksan ihmetellä noita alapeukuttajia , joita täällä on monissa jutuissa paljonkin.
No en voi kertoa tarkemmin, mutta jotain hyvin kiellettyä julkisella paikalla. Täysi-ikäisten kesken. Hänellä oli raudanluja seisokki ja minulla pikkarit märkinä ja uskomaton tarve saada se valtava kulli sisääni. Aivan mahdotonta sillä hetkellä ja siinä tilanteessa, mutta olin hulluna himosta ja tiedän että hänkin oli.
Seksi olisi ollut taivaallisen ihanaa. Joka työntö olisi vienyt taivaisiin, molemmat. Yritä siinä sitten käyttäytyä järkevästi kun haluat vain kiihkeää seksiä sen yhden kanssa joka solullasi.
Ehkä vielä joskus...❤
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tänne yhden todellisen , hyvin kiihottavan kokemukseni ja aina jaksan ihmetellä noita alapeukuttajia , joita täällä on monissa jutuissa paljonkin.
Siveyden sipulit. Yleensä perheenäitejä, jotka pelkää, että vieras nainen täällä heidän ukkoaan vonkaa. Tai ukko himoitsee toista naista.
Olin kaverilla juomassa päiväkännejä ja hän (nainen) röyhtäisi mahan pohjalta jäätävän skeidapommin. Hyi vittu että hais pahalle. Kiihotuin aivan helvetisti ja laukesin housuun(en omiin)
Yövyin entisen tyttöystäväni vanhempien luona. Kävin suihkussa ja heillä oli sellainen systeemi että kuivausnarut oli suihkuhuoneen lasioven takana johon anoppi tuli ripustamaan pyykkiä kuivumaan ja huusi minulle suihkussa ollessani että ei hän katso ja ihan rauhassa vaan.
Yritin peseytyä rauhassa vaikka huomasin kuitenkin että hän katseli sivusilmällä roikkuvaa vehjettäni.
Myöhemmin illalla kun katsoimme koko heidän perhe televisiota pyjamat päällä lähti muut nukkumaan kun vain minä jäin vielä anopin kanssa. Taisin siinä lievässä humalassa kiihottua ja ajatella juuri tämän valtavia rintoja kun en huomannut että omien boksereiden sepalus oli jäänyt auki ja kulli huojui pystyssä kovana.
Anoppi ymmärsi tilanteen todennäköisesti väärin, istui viereen ja hyppäsi ratsaille. En koskaan jaksanut korjata tilannetta.