Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kilahti fb:n koira -ryhmässä, päätyi feissarimokiin ja nyt julkaisi selittelyvideon youtubessa

Vierailija
27.05.2016 |

http://www.feissarimokat.com/2016/05/ihmisen-paras-ystava/

Eipä siihen lisättävää.

Kommentit (175)

Vierailija
141/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo mun mielestä jotain myös hunks-rikusta, kun tuollaisen muidun kans styylaa

Vierailija
142/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tolle naiselle annettu vaihtoehtoa, jos kaikki hänen puolensa asiasta viestit poistetaan ja sitten suljetaan ryhmästä. Minustakin on typerää jos ei ihmisen anneta edes puolustautua tai kertoa hänen puolta tästä jutusta. 

En pidä sitäkään oikeana, että joku ihminen lynkataan yksissä tuumin ja hänestä keksitään valheita mitkä ei pidä paikkaansa. Olisiko sinusta mukavaa jos ihmiset levittelisivät sinusta perättömiä valheita etkä voisi edes puolustautua.

Aika hyvä mielikuvitus pitää olla, jos keksii hyvän selityksen tuollaiselle väkivaltaa huokuvalle päänaukomiselle. Ainoa, mikä tulee mieleen, on jakuautunut persoonallisuus, jolloin yksi persoona ei ole vastuussa toisen tekemisistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennijuliee kirjoitti:

Hei,

En tehnyt puolustuspuhetta sanomisistani. Ansaitsen kaiken paskan siitä mitä suustani päästin.

Tein videon selventääkseni asian edellisestä koirastani, mistä se asia ja riita alunperin alkoi. Koskq ne "koiraparka" kommentit minut sai raivon valtaan, ei ne aikuistu kommentit.

Jenni

Joidenkin mielestä se nyt vaan on hirveä rikos, jos edellisestä joutuu luopumaan ja ottaa sitten uuden ja syitä ei edes haluta tietää, kun voi levitellä huhuja. Mäkin sain helvetisti paskaa niskaani, kun annoin uuteen kotiin koiran. Levis vaikka mitä paskaa, että kyllästyin siihen ja en jaksanut kouluttaa. Oikeasti sen koiran ei edes ollut määrä jäädä mulle, mutta se piti äkkiä saada pois sieltä entiseltä omistajaltaan, joka sai lapsen ja aikoi viedä koiran piikille kun se ei totellut, murisi vauvalle ja koetti näykkiä ja mä olin ainoa joka sen saattoi ottaa, vaikka tiesin etten sen kanssa tule pärjäämään pitkään, koska en ole ongelmakoirankouluttaja ja olen 150cm ja 43kg ja se koira iso laumanvartija, aikuinen ja kouluttamaton. Sit kun sain sen kotiin, jossa siitä saataisiin tehtyä vielä hyväkäytöksinen otin itselleni oman pienen koiran ja sain kuulla just kaikkea, että voi koira parkaa kun entisenkin annoit parissa kuukaudessa pois ja multa pitäis kieltää lemmikit.

Ongelmakoirat voi hyvin viedä lopetettavaksi. Ihan kuin maailmasta koirat loppuisivat. Tämäkin piski, jota et pystynyt itse pitämään, on varmaan nyt jossain jonkun toisen riesana, vai mitä?

Vierailija
144/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeekö tota videota enää mistään? elämämkoululaiset on niin hyvää viihdettä

Vierailija
145/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näkeekö tota videota enää mistään? elämämkoululaiset on niin hyvää viihdettä

Jonnet on sen ylilaudalle saanu talteen, en tiiä linkkiä.

Vierailija
146/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertoo mun mielestä jotain myös hunks-rikusta, kun tuollaisen muidun kans styylaa

Kaiken Hunks-Rikusta kertoo kyllä jo se että hän on Hunks-Riku.

Vierailija
147/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyllä säälittään tyttöressu, nuori kuitenkin, varsinkin jos on on vielä kovia kokenut. Ehkä oppii tästä nyt jotain, yleensä sitä viisastuu iän myötä, itse kukin, jotkut tekee enemmän mokia kuin jotkut toiset mutta sen vuoksi ei nuorta aikuista tarvitse noin rankasti lytätä, käytöstään en puolustele tietenkään mutta kyllä tässä semmosta lynkkauksen makua on. Leijonat ovat muuttuneet some-raatelijoiksi ja kansa saa hupinsa.

Vierailija
148/175 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen selitys että käyttäydyn näin ja näin kun oon kokenu niin kovia, aina on tyylikästä omasta käytöksestä syyllistää itsen sijaan kaikkia ympärillä olevia... tommosta muka kovaa, vaan itsensä alentavaa ja entistä naurettavammaks tekevää haukkumista. Tiedän noita tulevia yh-lähiömutseja (sori kaikki kivat lähiöissä asuvat äidit, nyt stereotypisoin) jotka pystyy white trashinsä seasta sossuja ootellesasan esittään jotain prinsessaa, ja onnistuuhan se jos lilluu tiukasti omassa kuplassaan eikä havainnoi mitä ihmiset ympärillä ajattelee siitä omasta poljennosta. Tommosia pissiksiä on maakunnat täynnä. Tulee ihan tuksu mieleen kun otetaan koira,  sit laitetaan se pois kun ei pysty huolehtiin ja otetaan seuraava. Tyyli ja pakkelin määrä (plus ilmeisesti "klamour" on niin ikään vähän samantyyppistä, toki ketään en tuomitse ulkonäön perusteella mutta käytöksen sitäkin ankarammin. Ilmeisesti kaunis pakettikin voi olla silkkaa sontaa sisältä.

En ymmärrä missä kohtaa sivistys ja omanarvontunto meni pois muodista. Ennen köyhät oli jopa ylpeämpiä kuin varakkaammat, ei velkaannuttu, elämänhallinta oli hallussa ja omien varojen puitteissa pyöritettiin elämää ja oltiin ylpeitä siitä. Sivistys ei katsonut varallisuutta tai koulutusta, nykyään tuntuu toiselta. Kenelle ees tulee mieleen julkisella foorumilla uhkailla kuristamisella tai p*askojen ulos potkimisella toista...

Ja miksi ensinnäkin ottaa koiran ulkomailla, jos tietää ettei asu siellä pysyvästi, sitten jättää yksin kun EI_PYSTY_JÄRKKÄÄN_KYYTIÄ kahteen kuukauteen(!), lentoja on vaan kumminkin kymmeniä päivässä. Todellakin tuntuu elämänhallinta oleen aika heikollat tasolla, tai jos taskuissa ei oo ton enempää syvyyttä niin kannttaisi ehkä jättää ne lemmikit kokonaan ottamatta. Ja oman julkikuvan takia pysyä poissa internetistä.

Vierailija
149/175 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi (mun kannalta) että tää kohu on jo laantumassa ja täällä jo rauhoitellaan ja silotellaan tilannetta. Ei siis muuten muttakun vasta pääsin mukaan niin ikävää etten ehdi somenaureskeluun kunnolla mukaan. Tämän tyyppinen ilmiöhän menee siis niin että ensin joku 1) raivoaa somessa, sitten sille 2) ansaitusti nauretaan porukalla, sitten tulee 3) anteeksipyyntö ja 4) koko kohu vanhenee ja hautautuu unohduksiin noin viikossa. Mä olisin tossa vaiheessa 2 mutta ilmeisesti yhteisössä mennään jo kohdassa 4. Yleisesti ottaen oon sitä mieltä että noin käyttäytyville "muita paremmille glamour ihmisille" säälivä nauru on parasta herättelyä elämän realiteetteihin.

Koska oon kuitenkin reilu Jenniä kohtaan, joka tuskin oppii mitään tästä hommasta koska arvioisin käytöksestä hommien menneen pieleen jo vanhempien ollessa vetovastuussa, jätän kommentoinnin siihen että lainaan hänen instastaan quoten tähän alle, joka mielestäni noiden lortto-kelmukuristus-juttujen valossa on yllättävän syvällinen:

" Elegance is when the inside is as beautiful as the outside"

Vierailija
150/175 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sotkunen meikki. Hyvä tietää että muija on luottotiedoton.. Voisi varmaan kertoa vielä jotain muuta super henkilökohtaista.

Vierailija
151/175 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/jennijuliee/?hl=fi

valkoista roskaa suoraan elämäm_koulun yliopistosta #bitches

Jumalauta, luulin juttujen perusteella pöhöttyneeksi siideripissikseksi. Kyllä tuohon työmies tarpeensa tekisi.

Vierailija
152/175 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä videoon, kiitos!

Vierailija
153/175 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koira noissa kuvissa :((( Pitäis ottaa huostaan

Vierailija
154/175 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/jennijuliee/?hl=fi

valkoista roskaa suoraan elämäm_koulun yliopistosta #bitches

Jumalauta, luulin juttujen perusteella pöhöttyneeksi siideripissikseksi. Kyllä tuohon työmies tarpeensa tekisi.

Ai kusisit sen päälle? :F

Vierailija
155/175 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa videota, mutta feissarimokien perusteella ainoa mistä huolestun on se koiranpentu.

Ihminen joka heittelee noin matalalla kynnyksellä juttua kuristamisesta ja on jo kerran todistanut kyvyttömyytensä kasvattaa koiraa on kykenemätön avuttoman luontokappaleen omistajaksi.

Kunpa joku voisi pelastaa ton pienen. On niin sairasta, miteb Suomessa kuka tahansa voi ostaa koiran.

Vierailija
156/175 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää meidän Jenni on ihan kunnon sekopää tapaus alusta loppuun. Tapaus kilarit koirasta on pientä verrattuna siihen mitä hän on todellisuudessa. Huhhuh ja vieläkerran huhhuh. Ku vaan tietäsitte, ihan on Tukiaisen Johannan seuraajaksi materiaalia. Tämän naisen suusta ette tule totuutta kuulemaan.

Vierailija
157/175 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis nainen on! :)

Vierailija
158/175 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Four years later.... Miksi?

Vierailija
159/175 |