Miksi nuoret tytöt seurustelevat vanhojen ukkojen kanssa?
Ei voi taaskaan kuin ihmetellä. Tutulla +30 vuotiaalla miehellä on uusi tyttöystävä, 18v typykkä. Seurustelu- ja seksiasioissa täysin kokematon. Tuonkin tiedän, kun mies sitä polleana kavereilleen mainostaa. Miehen suhteet ovat muutaman vuoden mittaisia yleensä olleet, edellinenkin nainen oli nuori ja taisi tulla miehelle liian vanhaksi.
Mitä se tyttö saa seurustelusta eronneen, vanhan ukon kanssa? Voiko tuollaisessa olla muka rakkaudesta kyse...
Kommentit (57)
Että ihan niin wanha kuin 30+? No jo on kyllä wanha. Tokkopa enää kauaa elää.
Ei ole rakkautta.Surullista huijausta
Niillä vanhemmilla miehillä on todennäköisesti jo elämän peruspuitteet kunnossa, joten tytön ei tarvitse kuin opiskella puolihuolimattomasti joku kiva tutkinto (jos sitäkään) ja hypätä miehen valmiiseen pöytään. Ihan liian easy level mun makuun, olipa rakkautta tai ei...
Varallisuuden vuoksi tai vanhempi äijä tuntuu jännältä
Rahalla saa teinipersettä ja teiniperse on maailman ihanin asia. Uuh!
Itse olen 44-v ja minulla toimiva suhde 19-v naisen kanssa. Ikä on vain numeroita...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rakkautta.Surullista huijausta
Edes se mies rakastaa nuorta muijaansa. Puolissa avioliitoista, vaikka niissä olisivat samanikäisiä, niin ei rakasteta toisiaan.
Mister 1971 kirjoitti:
Itse olen 44-v ja minulla toimiva suhde 19-v naisen kanssa. Ikä on vain numeroita...
Rahakin on vain numeroita ja kyllä sillä saa ihan joka reikää. Kysymys on aina ollut vain hinnasta., mutta jokainen nainen on levittänyt kaikki rekkänsä käyttööni kun on tarpeeksi kukkaroa levitelty. Sievistelyt kyllä on pelkkää fuulaa.
Ainakin tämä keskusteluteema on vanha täällä av-palstalla ,jos ei mikään muu...
No miksei 19-vuotinen ämmä, tai vaikka kakskymppinen akka, tai muija saisi seurustella 30- vuotisen äijän kanssa . Eukkoainestahan se sellainen jo on sopivasti sille ukolle ...
( Eikö tämä kuulostakin kivan tasapuoliselta ja tasa-arvoiselta 'tittelöinniltä' ?)
Koska rakastutaan ihmiseen ikään katsomatta. Näin ainakin meillä, minä 21v ja avomieheni 35v.
Miksi ei? Tolla tavalla hyvällä onnella välttyy asumasta kimppakämpissä, kulkemasta julkisilla yms. Lisäksi ei 20- ja 30-vuotiaat miehet nyt niin erilaisia ole. Ne harvat jotka ovat hyvännäköisiä parikymppisinä, ovat sitä kyllä yleensä myöhemminkin. Ja varsinkin jos ei saa hyvännäköistä niin eikö se ole ihan sama onko nuori vai vähän vanhempi.
Ite en ainakaa haluis yli 30 vuotiast äijää :D koska sit ku se ukkeli kuolee ni sit jään yksin. Mielummi iha oman ikäsen kanssa olen
T. 17v
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa teinipersettä ja teiniperse on maailman ihanin asia. Uuh!
Tuskin on sitä esim. kollikissan,lehtopöllö-uroksen tai rupikonnakoiraan mielestä...
Kaikki maailmassa on näet suhteellista (nämä seurusteluasiat varsinkin...)
Mister 1971 kirjoitti:
Tutustupa ajan käsitteeseen ja valitse seuraavan kerran eläkeläisikäinen nainen, koska eihän sillä iällä mitään merkitystä ole. Ihan paska selitys aina tuo ja aina pelkästään silloin käytetty, kun haetaan jotain teinipillua.
M34
Vierailija kirjoitti:
Ite en ainakaa haluis yli 30 vuotiast äijää :D koska sit ku se ukkeli kuolee ni sit jään yksin. Mielummi iha oman ikäsen kanssa olen
T. 17v
No jos niin pitkälle ajattelet, niin sitten kun 30-vuotias on (mahdollisesti) 80,niin sinä itsekin olet silloin jo 67-vuotias.
Harvempi liitto Suomessa muutenkaan kestää puolta vuosisataa.
Ei ole ainakaan mun kaveripiirissä tollasia. Ällöttävä ajatuskin, joku toistakymmentä vuotta vanha käppänä.
t. lukiolaistyttö 18v
toistakymmentä vuotta vanhempi. sorzy txtsyöttö.
Koska ovat usein aikuismaisempia, aikuisella tavalla komeita, ei tarvitse ryypätä jokaviikonloppu ja hankkia "unohtumattomia kokemuksia", on mahdollisesti töitä ja asunto. Ei se mammat aina ole rahasta kiinni, turhaan pelkäätte että me siksi teidän ukot vietäisiin:D
Terveisin 19v jolla salasuhde parisuhteessa (30v) naisen kanssa olevan 35v miehen kanssa.
Onko varakaskin äijä?