Miksi nuoret tytöt seurustelevat vanhojen ukkojen kanssa?
Ei voi taaskaan kuin ihmetellä. Tutulla +30 vuotiaalla miehellä on uusi tyttöystävä, 18v typykkä. Seurustelu- ja seksiasioissa täysin kokematon. Tuonkin tiedän, kun mies sitä polleana kavereilleen mainostaa. Miehen suhteet ovat muutaman vuoden mittaisia yleensä olleet, edellinenkin nainen oli nuori ja taisi tulla miehelle liian vanhaksi.
Mitä se tyttö saa seurustelusta eronneen, vanhan ukon kanssa? Voiko tuollaisessa olla muka rakkaudesta kyse...
Kommentit (57)
Itsekin ihmettelen mikä alle nelikymppisiä naisia voi kiinnostaa mussa +60 sinkku-ukossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat usein aikuismaisempia, aikuisella tavalla komeita, ei tarvitse ryypätä jokaviikonloppu ja hankkia "unohtumattomia kokemuksia", on mahdollisesti töitä ja asunto. Ei se mammat aina ole rahasta kiinni, turhaan pelkäätte että me siksi teidän ukot vietäisiin:D
Terveisin 19v jolla salasuhde parisuhteessa (30v) naisen kanssa olevan 35v miehen kanssa.
Heh.
M34
Tarkoittaako se , jos on töitä ja asunto että on varakas? Se tarkoittaa sitä, että elämä on vakiintunutta ja turvallista. Haluaisitko itse seurustella työttömän sossupummin kanssa?:) tuo asunto tuossa ylemmässä tarkoittaa myös vuokra-asuntoa, ja ammatti sitä että tekee elämällään jotain eikä ole ns ikuinen opiskelija tai muuten vaan laiska:) ymmärrät tahallaan väärin avmamma34
Kolmekymppiset olivat 18-vuotiaana omaan silmääni houkuttelevia siksi, että eivät olleet lapsenkasvoisia ja rauhattomia kuten kaksikymppiset, mutta eivät ryppyisiä ja väsähtäneitä kuten nelikymppiset. Myös parempi varallisuustaso kiinnosti, miehillä oli varaa tarjota drinkkejä ja ajelivat hienommilla autoilla. Noin niin kuin keskimäärin tietenkin.
En kylläkään tuon ikäisenä itse halunnut varsinaisesti seurustella vanhempien miesten kanssa, mutta tykkäsin saada heiltä huomiota satunnaisesti. Parit hassut treffit ja yhden yön juttu tuli kokeiltua näiden vanhempien miesten kanssa silloin, olihan se jännittävää ja hauskaa flirttailla ja semmoista. Pönkitti nuoren naisen itsetuntoa hieman, kun joku kehui kauniiksi ja silitti siloposkea.
vanhemmilta miehiltä saa lahjoja. vastavuoroisesti ottaavat suihin.
Vierailija kirjoitti:
vanhemmilta miehiltä saa lahjoja. vastavuoroisesti ottaavat suihin.
Joo, nykyajan parikymppiset ei harrasta enään kuusysiä :D
T: "reilu" 30 setä
Vanhempi +30ve mies on yleensä parempi sängyssä kuin 20-vuotiaat. Kokemuksen mukana tulee osaamista ;)
Jos kemiat kohtaa, niin ei silloin iästä kiinni eikä tuo mikään 20 vuoden ikäero ole!
monella parikymppisellä miehellä on viellä finnejä ja ei partakaan kasva. kymmenen vuotta vanhemmalla miehellä kasvaa jo parta, joka mukavasti kutittaa parhaimmasta paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat usein aikuismaisempia, aikuisella tavalla komeita, ei tarvitse ryypätä jokaviikonloppu ja hankkia "unohtumattomia kokemuksia", on mahdollisesti töitä ja asunto. Ei se mammat aina ole rahasta kiinni, turhaan pelkäätte että me siksi teidän ukot vietäisiin:D
Terveisin 19v jolla salasuhde parisuhteessa (30v) naisen kanssa olevan 35v miehen kanssa.
Onko tuo salasuhteileva mies mielestäsi aikuismainen? Yleinen harhaluulo nuorilla, että ikä tekisi aikuiseksi. Jos sinussa tapahtuu kypsymistä ikääntyessäsi, niin sinulla on melkoisen toisenlainen perspektiivi tämänhetkisiin puuhiisi myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ite en ainakaa haluis yli 30 vuotiast äijää :D koska sit ku se ukkeli kuolee ni sit jään yksin. Mielummi iha oman ikäsen kanssa olen
T. 17v
No jaa... ei se 30v kyllä välttämättä ennen sua kuole?! :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Tolla tavalla hyvällä onnella välttyy asumasta kimppakämpissä, kulkemasta julkisilla yms. Lisäksi ei 20- ja 30-vuotiaat miehet nyt niin erilaisia ole. Ne harvat jotka ovat hyvännäköisiä parikymppisinä, ovat sitä kyllä yleensä myöhemminkin. Ja varsinkin jos ei saa hyvännäköistä niin eikö se ole ihan sama onko nuori vai vähän vanhempi.
20- ja 30- vuotiaissa miehissä on hurja ero. Varsinkin ulkonäössä. 30-vuotias mies on aina rumempi kuin 20-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
monella parikymppisellä miehellä on viellä finnejä ja ei partakaan kasva. kymmenen vuotta vanhemmalla miehellä kasvaa jo parta, joka mukavasti kutittaa parhaimmasta paikasta.
Parta on täydellinen turn off. Samoin muut turhat ihokarvat, kuten kainalo-, rinta-, selkä- ja häpykarvat.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Tolla tavalla hyvällä onnella välttyy asumasta kimppakämpissä, kulkemasta julkisilla yms. Lisäksi ei 20- ja 30-vuotiaat miehet nyt niin erilaisia ole. Ne harvat jotka ovat hyvännäköisiä parikymppisinä, ovat sitä kyllä yleensä myöhemminkin. Ja varsinkin jos ei saa hyvännäköistä niin eikö se ole ihan sama onko nuori vai vähän vanhempi.
20- ja 30- vuotiaissa miehissä on hurja ero. Varsinkin ulkonäössä. 30-vuotias mies on aina rumempi kuin 20-vuotias.
Ja 30-vuotias nainen on aina rumempi kuin 20-vuotias ?
Kommenttisi on tasa-arvoisuuden nimissä hyväksyttävä vain ,jos allekirjoitat tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Tolla tavalla hyvällä onnella välttyy asumasta kimppakämpissä, kulkemasta julkisilla yms. Lisäksi ei 20- ja 30-vuotiaat miehet nyt niin erilaisia ole. Ne harvat jotka ovat hyvännäköisiä parikymppisinä, ovat sitä kyllä yleensä myöhemminkin. Ja varsinkin jos ei saa hyvännäköistä niin eikö se ole ihan sama onko nuori vai vähän vanhempi.
20- ja 30- vuotiaissa miehissä on hurja ero. Varsinkin ulkonäössä. 30-vuotias mies on aina rumempi kuin 20-vuotias.
Ja 30-vuotias nainen on aina rumempi kuin 20-vuotias ?
Kommenttisi on tasa-arvoisuuden nimissä hyväksyttävä vain ,jos allekirjoitat tämän.
Suurinpiirtein näin, mutta 30-vuotias nainen näyttää aina paremmalta kuin 30-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
monella parikymppisellä miehellä on viellä finnejä ja ei partakaan kasva. kymmenen vuotta vanhemmalla miehellä kasvaa jo parta, joka mukavasti kutittaa parhaimmasta paikasta.
Parta on täydellinen turn off. Samoin muut turhat ihokarvat, kuten kainalo-, rinta-, selkä- ja häpykarvat.
N25
Eikä! Parrakkaat pitkätukat man bunilla on hot! Mutta mielellään alle kolmikymppisellä.
N22
Osa varmaan rahan vuoksi ja osa siksi koska on niin ziiztii, kun on vanhempi mies.
Osa myös ehkä rakkaudesta, mutta jos kyseessä on teini tai lähes teini ja paljon vanhempi mies, niin melko vähän silloin niitä rakkaudesta seurustelevia silloin varmaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Tolla tavalla hyvällä onnella välttyy asumasta kimppakämpissä, kulkemasta julkisilla yms. Lisäksi ei 20- ja 30-vuotiaat miehet nyt niin erilaisia ole. Ne harvat jotka ovat hyvännäköisiä parikymppisinä, ovat sitä kyllä yleensä myöhemminkin. Ja varsinkin jos ei saa hyvännäköistä niin eikö se ole ihan sama onko nuori vai vähän vanhempi.
20- ja 30- vuotiaissa miehissä on hurja ero. Varsinkin ulkonäössä. 30-vuotias mies on aina rumempi kuin 20-vuotias.
No vaikka minä nuorena miehenä pidän yleisesti ottaen nuoria naisia kauneimpana, niin en todellakaan voi sanoa, että esim. 20-vuotias nainen olisi aina kauniimpi kuin jokin toisen ikäinen nainen. Kaunis ja hoikka 70-vuotias tai vaikka 80-vuotias nainenkin on ainakin omaan silmääni kauniimpi kuin ylipainoinen, lävistyksiä ja tatuointeja täynnä oleva 20-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Tolla tavalla hyvällä onnella välttyy asumasta kimppakämpissä, kulkemasta julkisilla yms. Lisäksi ei 20- ja 30-vuotiaat miehet nyt niin erilaisia ole. Ne harvat jotka ovat hyvännäköisiä parikymppisinä, ovat sitä kyllä yleensä myöhemminkin. Ja varsinkin jos ei saa hyvännäköistä niin eikö se ole ihan sama onko nuori vai vähän vanhempi.
20- ja 30- vuotiaissa miehissä on hurja ero. Varsinkin ulkonäössä. 30-vuotias mies on aina rumempi kuin 20-vuotias.
Ja 30-vuotias nainen on aina rumempi kuin 20-vuotias ?
Kommenttisi on tasa-arvoisuuden nimissä hyväksyttävä vain ,jos allekirjoitat tämän.
Suurinpiirtein näin, mutta 30-vuotias nainen näyttää aina paremmalta kuin 30-vuotias mies.
45-50 vuotias nainen on vasta oikea nainen ja näyttää aina paremmalle kuin 30 vuotias pissis.
Eiköhän jokaiselle se 'kaikista kaunein sittenkin' liene juuri se hänen oma mielitiettynsä.(Kevät on jo niin pitkällä ,että se saa runosuonenkin sykkimään vahvasti.)
Heh.
M34