Miksi nuoret tytöt seurustelevat vanhojen ukkojen kanssa?
Ei voi taaskaan kuin ihmetellä. Tutulla +30 vuotiaalla miehellä on uusi tyttöystävä, 18v typykkä. Seurustelu- ja seksiasioissa täysin kokematon. Tuonkin tiedän, kun mies sitä polleana kavereilleen mainostaa. Miehen suhteet ovat muutaman vuoden mittaisia yleensä olleet, edellinenkin nainen oli nuori ja taisi tulla miehelle liian vanhaksi.
Mitä se tyttö saa seurustelusta eronneen, vanhan ukon kanssa? Voiko tuollaisessa olla muka rakkaudesta kyse...
Kommentit (57)
Vähän vanhempi miesystävä voi auttaa esim. yhä opiskelevaa naista taloudellisesti.
Mun fantasia ois olla vanhemman kanssa, ehkä heilläkin?
Mutta en ole, kun on vaan fantasiaa koska iljettää koko idea
Yli 3v vanha ketju pitänyt kaivaa naftaliinista, hohhoijaa.
Vanhemmat vieraissa hyppivät ukot ne kätevästi tartuttaa taudit niihin nuoriin naisiin..
nuoren keltanokkana sitä katselee joskus ukkoja, joita myöhemmin katuu.
Vierailija kirjoitti:
Varallisuuden vuoksi tai vanhempi äijä tuntuu jännältä
Miten vanha äijä voi olla jännä?
Vierailija kirjoitti:
Tutulla +30 vuotiaalla miehellä on uusi tyttöystävä, 18v typykkä.
Tuo oli 8 v sitten. Nyt he ovat +38 ja 26 - vieläkö AP haluat kysyä, miksi?
💵💵💵
Tulee pienestä pyynnöstä/ pyllistyksestä kenkää, korua, kelloa, merkkiroinaa. Money makes love, live, warm bed.
Kyllä työtön ja varaton vanhempi herrasmieskin voi löytää ihanan nuoren tytön ja kokea elämänsä rakkauden hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään alle 20v nuorten naisten pyöreistä pepuista ja upeista rinnoista, siis vau. M38
Minäkin tykkään alle 30v miesten kiinteistä kropista. Toisaalta tykkään myös älykkäästä keskusteluseurasta ja elämänkokemuksesta, jotka ovat huomattavasti harvinaisempia löytöjä. N43
Syitä:
- money talks, pussy walks: parikymppisen naisen kanssa samanikäinen tai pari vuotta vanhempi nulikka on 99 prosentissa tapauksista persaukinen tyhjätasku. Viiskymppisellä miehellä on lompakko iskussa, tulot ja palkka tapissaan.
- kohtelu: se viiskymppinen tietää kokemuksesta, kun ainakin yksi ellei jopa kaksi vaimoa on jo potkinut miehen suhteesta, miten naista EI pidä kohdella. On oppinut juuri ajoissa ja kun on lopulta saanut kulta-aarteen käsiinsä, ymmärtää pitää siitä kiinni.
- seksi: parikymppiset miehet ovat vain omaa nautintoaan ajattelevia, kymmenen sekuntia nylkyttäviä kaneja. Viiskymppinen mies on jotain ihan muuta js tietääkin jotain naisen nautinnosta.
- perhe/lapset: viiskymppistä ei kiinnosta toisen tai kolmannen perheen perustaminen eikä se stressaa naista vauvahöpinöillä ja tästä syystä myös huolehtii ehkäisystä, nylkkykanit eivät saa edes kondomia paikalleen
- henkinen kehitys ja taso: taitaa olla parempi kun en sano parikymppisten miesten psyykkisestä kehityksestä yhtään mitään....
Koska vanhemmat miehet ovat kokeneempia, ja parempia sängyssä. Myöskin kiitollisia siitä että saavat olla nuoremman naisen kanssa. Aikuisia, vahvoja, ihania.
Minun rakastajani on 58v mies, ja minä 26v nainen; ja ennenkuin kukaan mainitsee mitään rahasta, minä tienaan enemmän kuin hän.
Tykkään alle 20v nuorten naisten pyöreistä pepuista ja upeista rinnoista, siis vau. M38