Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö päivittäin pikkuhousunsuojaa? En ymmärrä miten joku voi olla ilman.

Vierailija
26.05.2016 |

Mulle tulee jotenkin epäsiisti ja haiseva olo jos olen ilman suojaa... olenko epänormaali? Mulla valuu valkovuotoa lähes koko ajan (ei haisevaa) ja näin joutuisin vaihtamaan pikkareita parit päivittäin. Yöllä en pidä,enkä kotona vaan kodin ulkopuolella ja päivisin töissä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä sitkeä, ja kyllä sinua jokin asia nyt harmittaa, vaikka sen kiellätkin. Haluatko kenties tulla nuuhkimaan, vai onko ongelmasi jossain syvemmällä?

Minusta sinä olet se sitkeä, kovin haluat vastailla takaisin, mutta et kuitenkaan kertaakaan esittämiini ihan järkeviin kysymyksiin. Ignoraat täysin aiheelliset kysymykseni siitä, että  a) eikö vaginastasi tule *koskaan* minkäänlaista kevyttäkään valkovuotoa (ei, en puhu edelleenkään mistään paksusta runsaasta ja litimärästä vuodosta) tai kohdunkaulanlimaa ja b) onko alapääsi *todella* hajuton, kuten väität. Miksi koet noin kovaa tarvetta vastata takaisin, vain todistellaksesi alapääsi puhtautta ja vedotaksesi  ad hominem tyylisesti olettamaasi harmistuneisuuteeni tai haluuni nuuhkia sinun toosaasi? 

Pystytkö jo viimeinen perustelemaan? :)

Minusta naiset, jotka eivät voi myöntää edes itselleen sitä, että heidän alapäässään on ihan normaalisti vähän kosteutta ja hajua, ovat huvittavia. Uskomatonta kuinka tällaista asiaa alapeukutetaan oikein urakalla, "ei mulla ainakaan ikinä oo mitään vuotoo!!", joojoo mammat... Ihan varmaan niin...

Vierailija
62/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä sitkeä, ja kyllä sinua jokin asia nyt harmittaa, vaikka sen kiellätkin. Haluatko kenties tulla nuuhkimaan, vai onko ongelmasi jossain syvemmällä?

Minusta sinä olet se sitkeä, kovin haluat vastailla takaisin, mutta et kuitenkaan kertaakaan esittämiini ihan järkeviin kysymyksiin. Ignoraat täysin aiheelliset kysymykseni siitä, että  a) eikö vaginastasi tule *koskaan* minkäänlaista kevyttäkään valkovuotoa (ei, en puhu edelleenkään mistään paksusta runsaasta ja litimärästä vuodosta) tai kohdunkaulanlimaa ja b) onko alapääsi *todella* hajuton, kuten väität. Miksi koet noin kovaa tarvetta vastata takaisin, vain todistellaksesi alapääsi puhtautta ja vedotaksesi  ad hominem tyylisesti olettamaasi harmistuneisuuteeni tai haluuni nuuhkia sinun toosaasi? 

Pystytkö jo viimeinen perustelemaan? :)

Minusta naiset, jotka eivät voi myöntää edes itselleen sitä, että heidän alapäässään on ihan normaalisti vähän kosteutta ja hajua, ovat huvittavia. Uskomatonta kuinka tällaista asiaa alapeukutetaan oikein urakalla, "ei mulla ainakaan ikinä oo mitään vuotoo!!", joojoo mammat... Ihan varmaan niin...

Oho, tämä ketju on vielä täällä.

Tulisitko sinä onnelliseksi, jos tunnustaisin, että pöksyissäni on ehkä yhden kerran näkynyt pikkupikkupikkuruinen kosteuden täplä? Sitähän sinä olet jaksanut minulta kinuta, ja nyt olet ottanut vieraskieliset lainasanatkin avuksesi. :)

Ehkä minulla on poikkeuksellisen puhdas toosa, kenties jopa maailman mitassa. Et sinä sille asialle mitään voi. Niele harmisi, tyydy olemaan keskivertovuotoinen ja työnnä suojuksia pikkareihisi. Minun ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, tämä ketju on vielä täällä.

Tulisitko sinä onnelliseksi, jos tunnustaisin, että pöksyissäni on ehkä yhden kerran näkynyt pikkupikkupikkuruinen kosteuden täplä? Sitähän sinä olet jaksanut minulta kinuta, ja nyt olet ottanut vieraskieliset lainasanatkin avuksesi. :)

Ehkä minulla on poikkeuksellisen puhdas toosa, kenties jopa maailman mitassa. Et sinä sille asialle mitään voi. Niele harmisi, tyydy olemaan keskivertovuotoinen ja työnnä suojuksia pikkareihisi. Minun ei tarvitse.

Mihinkäs tämä ketju olisi hävinnyt?

Tulisin onnelliseksi, kun ihmiset olisivat rehellisiä niin itselleen kuin muillekin. Vai että on ehkä yhden kerran näkynyt jotain... Tiedätkö, mä en usko sulta sanaakaan. Eikä usko varmaan kukaan muukaan nainen. :) Tai mies... On se aika erikoista, että kun kaveripiirissä puhutaan menkoista ja muista naisten asioista, niin jokainen on kyllä puhunut valkovuodostakin tai ovulaatiolimasta. En ole kuule eläissäni tavannut vielä sellaista naista, joka olisi väittänyt ettei ole ikinä ollut ollenkaan valkovuotoa. Ehkä omasi on niin vähäistä ja kirkasta ja ehtii kuivahtaa ennen kuin edes kiinnität asiaan huomiota, mutta se on varma asia, että valkovuotoa tulee JOKAISELLA NAISELLA enemmän tai vähemmän, kysy vain keneltä tahansa lääkäriltä, gynekologilta, sairaanhoitajalta tai terveydenhoitajalta, ei ole mikään minun keksimäni juttu tämä. :) 

PS. Jos jollekin haluaisin voida jotain, ainoa sellainen asia olisi ihmisten rehellisyys ja toden puhuminen, mutta realistina ymmärrän tämän olevan mahdoton tehtävä, joten en halua enkä odota yhtään mitään, provoan vain sinua, koska olet helppo kohde pimppisi maailmanlaajuisesti ainutlaatuisen puhtauden ja siitäkin huolimatta ihanan vuolaan kiimanesteidesi räiskymisen tähden.

Toisekseen, minun ei tarvitse niellä mitään tai tyytyä mihinkään, koska olen jo varsin tyytyväinen elämääni ja alapäähäni siitäkin huolimatta, että valitsen käyttää useina työpäivinä pikkuhousunsuojaa. Ainoa harmistunut tässä olet sinä, joka tunsit tarvetta ottaa osaa tähän keskusteluun ja tulla kehaisemaan ah aina niin kuivaa, mutta kiihottuneena tietysti litimärkää revaasi. Et taida ymmärtää kehostasi mitään tai et ainakaan halua myöntää itsellesi, että sinäkin vaihdat alushoususi (toivottavasti) joka päivä juurikin sen tähden, että ne likaantuvat. Niin, ja miksi ne likaantuvatkaan..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä