Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö päivittäin pikkuhousunsuojaa? En ymmärrä miten joku voi olla ilman.

Vierailija
26.05.2016 |

Mulle tulee jotenkin epäsiisti ja haiseva olo jos olen ilman suojaa... olenko epänormaali? Mulla valuu valkovuotoa lähes koko ajan (ei haisevaa) ja näin joutuisin vaihtamaan pikkareita parit päivittäin. Yöllä en pidä,enkä kotona vaan kodin ulkopuolella ja päivisin töissä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan käyttänyt. En ole kokenut tarpeelliseksi.

M24

Vierailija
42/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joka kerta ulkoa tullessa on alushousut hiestä märät. Onko muilla tällaista? Aina ulkoa tullessa täytyy vaihtaa. Kotona joka vessakäynnin jälkeen taittelen pikkareihin pari siivua vessapaperia, ei tarvi ostaa suojia ja alushousut säästyy hyvin vuodolta ja hieltä. Ulkona ei juuri voi käyttää kun ne murenee kävellessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuoksu ruusuille ja liljoille, mutta en kyllä haisekaan enkä tunne oloani märäksi ja epämukavaksi eivätkä pöksyni ole työpäivän jälkeen tahriintuneet. Olen pärjännyt oikein hyvin ilman pikkuhousunsuojia tänne viidenkymmenen ikävuoden tienoille, lukuunottamatta niitä muutamaa suojaa, jotka käytin harjoitellessani kuukupin käyttöä - en silloinkaan olisi niitä tarvinnut, koska kuppi ei falskannut kertaakaan.

Aika jännää tässä on kyllä se, kuinka minun kuivina pysyvät pikkupöksyni voivat harmittaa jotakuta noin paljon. :)

No sanopa mille se sun tavara sun mielestä tuoksuu tai haisee oikein? Eikö yhtään sellaiselle imelän ja suolaisen hunajaiselle, pienellä sillivivahteella, niin kuin kaikkien muidenkin vaginat? Kerropa oikeasti. Kuvaile se "tuoksu", jos kehtaat vielä väittää, ettei naisten sukupuolielimissä ole tietynlaista ominaislemua. :) Lemu onkin muuten aika kuvaava sana. Sellainen makea pelmahtava aromi. 

Niin ja turhaan sä sitä pelkäät, että jonkun toisen alapääasiat mua harmittaisivat, kunhan olen vain huvittunut. 

"

Vierailija
44/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä pimssassa vaan on kaikilla pientä "tuoksua" ja kosteutta normaalisti, näin useamman naisen sieltä nähneenä ja silloin tällöin heidän pyykkejäänkin pesseenä voin vakuuttaa. :) 

Vierailija
45/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt raskauden aikana on pakko käyttää kun valkovuotoa tulee niin runsaasti, normisti en käytä.

Vierailija
46/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen 3 kk joutunut käyttämään putkeen, kun kohdunpoiston jälkeinen jälkivuoto ei meinaa loppua. Tulehdusarvot on kuitenkin normaalit, eli vuotoa vain pitää sietää.

Muuten käytin pikkuhousunsuojia menkkojen viimeisinä päivinä, kun vuoto oli niukkaa.

Onko selvitetty, mikä siellä vuotaa, kun kohtuakaan ei enää ole?

Vierailija
47/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuoksu ruusuille ja liljoille, mutta en kyllä haisekaan enkä tunne oloani märäksi ja epämukavaksi eivätkä pöksyni ole työpäivän jälkeen tahriintuneet. Olen pärjännyt oikein hyvin ilman pikkuhousunsuojia tänne viidenkymmenen ikävuoden tienoille, lukuunottamatta niitä muutamaa suojaa, jotka käytin harjoitellessani kuukupin käyttöä - en silloinkaan olisi niitä tarvinnut, koska kuppi ei falskannut kertaakaan.

Aika jännää tässä on kyllä se, kuinka minun kuivina pysyvät pikkupöksyni voivat harmittaa jotakuta noin paljon. :)

No sanopa mille se sun tavara sun mielestä tuoksuu tai haisee oikein? Eikö yhtään sellaiselle imelän ja suolaisen hunajaiselle, pienellä sillivivahteella, niin kuin kaikkien muidenkin vaginat? Kerropa oikeasti. Kuvaile se "tuoksu", jos kehtaat vielä väittää, ettei naisten sukupuolielimissä ole tietynlaista ominaislemua. :) Lemu onkin muuten aika kuvaava sana. Sellainen makea pelmahtava aromi. 

Niin ja turhaan sä sitä pelkäät, että jonkun toisen alapääasiat mua harmittaisivat, kunhan olen vain huvittunut. 

"

Oletpa sinä sitkeä, ja kyllä sinua jokin asia nyt harmittaa, vaikka sen kiellätkin. Haluatko kenties tulla nuuhkimaan, vai onko ongelmasi jossain syvemmällä?

Vierailija
48/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans aina phs, paitsi yöllä. Toisilla vaan on niin runsas valkovuoto että on pakko käyttää, on ollut teinistä asti. Ja ei ole mitään vikaa alapäässä on tutkittu olen vain tälläinen.

Vierailija
49/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui jos pitäisi joka päivä käyttää. Niissähän hikoilee toosa ihan mahottomasti! Ja vuoto vaan pahenee. Minä olen näin kesällä ilman pikkareita niin paljon kun mahollista :) Hame päällä ja hyvin tuulettuu paikat.

Vierailija
50/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, todella harvoin edes menkkojen aikana koska ällöttää.

Vierailija
51/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kokoajan, kotona oon ilman sillon ei haittaa jos pikkarit on kosteet.

Töissä käytän ja yleensäkin kodin ulkopuolella, viihteellä yms. On vaan paljon helpompi vessassa käydessä vaihtaa kuiva suoja jos on tarvis kun ruveta sählää pikkareitten vaihdon kans.

Vierailija
52/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Alapäästä ei juuri koskaan tule eritteitä housuun, poikkeus ehkä ovulaation aikana vähän. Ja silti kostun seksissä normaalisti, ei tarvitä liukkareita.

Vierailija
53/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen 3 kk joutunut käyttämään putkeen, kun kohdunpoiston jälkeinen jälkivuoto ei meinaa loppua. Tulehdusarvot on kuitenkin normaalit, eli vuotoa vain pitää sietää.

Muuten käytin pikkuhousunsuojia menkkojen viimeisinä päivinä, kun vuoto oli niukkaa.

Onko selvitetty, mikä siellä vuotaa, kun kohtuakaan ei enää ole?

Tikatut saumakohdat lääkärin mukaan. Ihan kiitettävät määrät kuulemma tuli tikkejä emättimenpohjaan ja tuonne vatsaonteloon ja nuo nyt vuotavat edelleen. :(

Vierailija
54/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä jo poikkeavaa! Ei mikään leikkaushaava vuoda kolmea kuukautta, kun kohtua ei edes enää ole. Onko tämä "vuotoa pitää vain sietää" terveyskeskuslääkärin vai gynekologin mielipide.

Vierailija
55/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä jo poikkeavaa! Ei mikään leikkaushaava vuoda kolmea kuukautta, kun kohtua ei edes enää ole. Onko tämä "vuotoa pitää vain sietää" terveyskeskuslääkärin vai gynekologin mielipide.

Ihan olen joutunut naistentautien päivystyksessä ravaamaan kyllästymiseen saakka asian takia. Välillä laittavat Caprilon-tamponin alapäähän vuotoa tyrehdyttämään, josta on apua muutaman päivän ajan kunnes vuoto taas alkaa uudelleen.

Vierailija
56/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt. Miksi pitäisi? Ei sieltä mitään ole ikinä valunut muuten kuin menkkojen aikaan. Jolloin en myöskään jostain syystä vuoda juuri ollenkaan suojaan, vaan tulevat lähinnä vessassa käydessä ulos (kuten myös spermat seksin jälkeen). Jokin anatominen ominaisuus varmaan tähän.

Vierailija
57/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hui jos pitäisi joka päivä käyttää. Niissähän hikoilee toosa ihan mahottomasti! Ja vuoto vaan pahenee. Minä olen näin kesällä ilman pikkareita niin paljon kun mahollista :) Hame päällä ja hyvin tuulettuu paikat.

Töissä ja kaupungilla myös? Entä jos tuuli nostaa hameen korviin?

Vierailija
58/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siihen ylivertaiseen sukupuoleen, jonka ei luonnollisestikkaan tarvitse käyttää vaippoja enää aikuisena.

Vierailija
59/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan, koska ei ole tarvetta. Ja valkovuodottomuus ei liity mitenkään liukkuuteen, niinkuin joku tuolla tokaisi, ettei tarvitse ainakaan liukkaria kun vuotaa valkovuotoa. Iiiuh...... Märkä N26

Vierailija
60/63 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivinä käytän ja yleensä laitan suojan pöksyihin jos lähden kotoa pitemmäksi aikaa, muuten en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän