Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten käytätte kesällä valkoista paitaa niin ettei näy läpi? Laitatteko ihonväriset rintsikat ja luotatte vaan siihen ettei ne näy, vai onko kaikilla joku alustoppi? Kaupoissa olisi niin kivoja valkoisia paitapuseroita, mutta ei huvita pitää mitään alustoppia helteellä ja tuntuu että ne ihonvärisetkin rintsikat näkyy… Vinkit jakoon!

Kommentit (11)

Vierailija

Mä käytän alustoppia silloin harvoin, kun valkosen paidan laitan päälle, en vaan kehtaisi olla niin, että rintsikat vähän näkyy ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä se haittaa jos rintsikat vähän kuultaa läpi? Kesähelteellä sitä paljasta ihoa näkyy jokapuolella, ei ketään kiinnosta jonkun vähän läpikuultava t-paita. Mielestäni valkoiset rintsikat sopivat paremmin alle. Ihan sellaset perus sileät t-paitarintsikat, ei pitsiä tai röyhelöä.

Minun Naiseni on semmoinen vaikka liivit alla niin näkyy läpi se on aika hottia minusta. Itsekin voisin käyttää valkoista paitaa josta näkyy rintakarvat läpi

No more Mr Nice guy

Vierailija

Onko siinä mitään perää että punaiset rintsikat ei näkyisi valkoisen paidan alta? Kukaan todennut toimivaksi? Mulla ei punaisia ole joten en voi testata...

Vierailija

Joko ihonväriset sileät rintsikat tai toppi, jos näyttää että kuultaa liikaa läpi. En missään nimessä halua esitellä alusvaatteitani. Alustoppi kannattaa valita myös hyvälaatuista, hengittävää materiaalia, ettei se liimaannu kesähelteellä ihoon kiinni.

Vierailija

Tätä mäkin ihmettelen, että mihin ne esim tavalliset t-paidat on kadonneet joista ei näy läpi. Tämä ongelma on siis oikeastaan ihan kaikenvärisissä paidoissa, niin ohutta lirua että päivä paistaa läpi ja tietenkin valkoinen se kaikkein ongelmallisin.

Sama myös pellavapaidoissa, toki niistä vähän saa ja kuuluukin näkyä, mutta nämä nykyiset kun tuntuvat olevan kuin jotain seittiä tai harsoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko siinä mitään perää että punaiset rintsikat ei näkyisi valkoisen paidan alta? Kukaan todennut toimivaksi? Mulla ei punaisia ole joten en voi testata...

Ei ole perää. Ihonväriset on viisain valinta.

Vierailija

Ei missään nimessä ainakaan valkoisia rintsikoita alle, ellet halua niitä esitellä. Ne nimittäin näkyy! Mä laittaisin ihonväriset rintaliivit tai jos haluaisin olla siveämpi (esim. töissä) niin valkoinen tai ihonvärinen toppi alle. 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat