Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskejä odotuksia ja vaatimuksia - mitä naapurisi, kaverisi, sukulaisesi jne. on kehdannut pyytää?

Vierailija
25.05.2016 |

.

Kommentit (11854)

Vierailija
8861/11854 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni sisko pyysi että paneskelen sitä. Tein työtä käskettyä ja kävin monta kertaa myös sakkokierroksella. Nieli.

No höpöhöpö. Jos nainen pyytää panemaan niin silloin pannaan eikä imetä eli sit sä heräsit kun äiti herätti.

Vierailija
8862/11854 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkasin selkäni pahasti ja jouduin päivystyksen kautta sairaalan osastolle. Sain vahvoja kipulääkkeitä ja nukuin 20 h vuorokaudesta.

Silloinen vaimoni, nykyään Exäni tuli käymään 3 päivän päästä lapsien kanssa ja tiuski vaan ja kertoi kuinka rankkaa on hoitaa kaikki yksin (hoidan yleensä kaikki kotityöt ja lapset).

Seuraavana päivänä pyysi, että minä hoidan lapsille lapsenvahdin sairaalavuoteelta, kun hän ei nyt kehtaa.

Sain lapsille hoitajan. Meni muutama tunti, niin soitti että: laitatko nyt vähän rahaakin, kun kerran sain vapaaillan.

Lähdin seuraava päivänä sairaalasta, vaikka lääkäri suositteli sinne jäämistä.

Sattuneesta syystä nyt EX.

Toivottavasti selkäsi parani ja lapset ovat sinulla.

Selkä on loppuelämän pikkaisen vaivana, mutta on parantunut melkein kokonaan. Ja lapset asuvat luonani joo. Kiitos huomaavaisuudesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8863/11854 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkasin selkäni pahasti ja jouduin päivystyksen kautta sairaalan osastolle. Sain vahvoja kipulääkkeitä ja nukuin 20 h vuorokaudesta.

Silloinen vaimoni, nykyään Exäni tuli käymään 3 päivän päästä lapsien kanssa ja tiuski vaan ja kertoi kuinka rankkaa on hoitaa kaikki yksin (hoidan yleensä kaikki kotityöt ja lapset).

Seuraavana päivänä pyysi, että minä hoidan lapsille lapsenvahdin sairaalavuoteelta, kun hän ei nyt kehtaa.

Sain lapsille hoitajan. Meni muutama tunti, niin soitti että: laitatko nyt vähän rahaakin, kun kerran sain vapaaillan.

Lähdin seuraava päivänä sairaalasta, vaikka lääkäri suositteli sinne jäämistä.

Sattuneesta syystä nyt EX.

Toivottavasti selkäsi parani ja lapset ovat sinulla.

Selkä on loppuelämän pikkaisen vaivana, mutta on parantunut melkein kokonaan. Ja lapset asuvat luonani joo. Kiitos huomaavaisuudesta!

Hyvä kuulla. Tuollaiset naiset käyvät niin hankaliksi ja ahneiksi eron jälkeen, että en viitsi tänne kirjoittaa mitä ansaitsisivat.

No joo. Ensimmäinen vuosi eron jälkeen oli yhtä painajaista.

Vierailija
8864/11854 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko sähköauton ladata mistä vaan pistokkeesta? Ettet nyt vaan keksiny koko juttua

Plug in -hybridin voi, mutta niissä nyt on niin pienet akut, ettei sen lataaminen (edes täysin tyhjästä täyteen) kustanna paljoakaan. Tosin kaikki pistokkeet ei siihen latamiseen sovi, pitää siinäkin olla tehoja tarpeeksi, jopa tulipalon vaara on olemassa, jos latailee sopimattattomasta pistokkeesta. Itse en koskaan lataile tutuilla kylälleissä, kun en tiedä heidän pistokkeensa kuntoa ja sopivuutta. Ajan sitten bensalla ihan suosiolla jos sähkö loppuu. Täyssähköautoa ei voi tavallisesta pistokkeesta ladata, vaatii latausaseman. 

Kyllä voi, se vaan kestää aika kauan.

Vierailija
8865/11854 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs henkilö tuli minun ja puolisoni luokse alkaen vaatimaan, että saisi olla puolisoni kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä puolisoni kanssa. Hänen mielestään se ei haittaa koska ei se kuitenkaan ole minulta pois jos puolisoni joskus tyydyttää tuon toisen ihmisen seksuaaliset tarpeet. Hänen mielestään oli myös täysin hyväksyttävää tulla ehdottamaan minun kuulteni tuollaista ja suuttui kun me teimme selväksi, että hänen käytöksensä on asiatonta ja todella typerää.

Siis tarkoititko sun puoliso kanssa?

Vierailija
8866/11854 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuimme omakotitalossa maalla. Viereisen tontin osti virolainen pariskunta, joka suunnitteli rakentavansa talon. Ensimmäiseksi tontille tarvittiin sähköt. He vaativat, että maastoon tuleva sähköpömpeli sijoitettaisiin meidän tontillemme. Pömpeli oli noin metrin leveä ja puolitoista korkea tumma laatikko. Kieltäydyimme. Heillä oli tonttia n. 6 hehtaaria, mutta sieltä ei meinannut paikkaa löytyä.

Lisäksi täyttivät maalla tonttien välisen ojan, jolloin sadevedet alkoivat seistä Tontilla eivätkä valuneet ojaan.

Onko sinulla jotain virolaisia vastaan kun naapurin alkuperä piti oikein erikseen mainita?

Meidän venäläistä syntyperää oleva mökkinaapuri laittoi tien alkuun puomit.

Aluksi oli ilman lukkoa.

Kävin karjumassa toi on laitonta. Ei ole, maksa, niin saat käyttää mun tietä.

Hänen talo on tien alussa, meillä perällä.

Oli pakko soittaa nimismiehelle. Virkavalta, kun tuli, oli porttiin tullut lukko ja ukko ei vastannut puhelimeen.

Oli portti purettu ja ukko sai sakot.

Vierailija
8867/11854 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuimme omakotitalossa maalla. Viereisen tontin osti virolainen pariskunta, joka suunnitteli rakentavansa talon. Ensimmäiseksi tontille tarvittiin sähköt. He vaativat, että maastoon tuleva sähköpömpeli sijoitettaisiin meidän tontillemme. Pömpeli oli noin metrin leveä ja puolitoista korkea tumma laatikko. Kieltäydyimme. Heillä oli tonttia n. 6 hehtaaria, mutta sieltä ei meinannut paikkaa löytyä.

Lisäksi täyttivät maalla tonttien välisen ojan, jolloin sadevedet alkoivat seistä Tontilla eivätkä valuneet ojaan.

Onko sinulla jotain virolaisia vastaan kun naapurin alkuperä piti oikein erikseen mainita?

Aluksi oli ilman lukkoa.

Oli pakko soittaa nimismiehelle. Virkavalta, kun tuli, oli porttiin tullut lukko ja ukko ei vastannut puhelimeen.

Mitä tekemistä tässä naapurin alkuperällä mukamas on kun piti oikein erikseen mainita?

Vierailija
8868/11854 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi oli ilman lukkoa.

Mitä tekemistä tässä naapurin alkuperällä mukamas on kun piti oikein erikseen mainita?

Monesti ulkomaalaisilla on omat, Suomen lakeja vastaamattomat käsitykset maanomistajan oikeuksista, tierasituksista, jokamiehen oikeuksista jne. Erityisesti nuo itänaapurit esiintyvät Euroopan omistajina ja käyttäytyvät sen mukaan.

Vierailija
8869/11854 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti ulkomaalaisilla on omat, Suomen lakeja vastaamattomat käsitykset maanomistajan oikeuksista, tierasituksista, jokamiehen oikeuksista jne. Erityisesti nuo itänaapurit esiintyvät Euroopan omistajina ja käyttäytyvät sen mukaan.

Tämä on totta. Se on huomattu esimerkiksi Ukrainassa.

Vierailija
8870/11854 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssätrollia kiukuttaa kun kanssaneuvostoliittolaisen kansalaisuus mainitaan epämiellyttävässä asiayhteydessä. Peukutti vielä omaa viestiään.

Daiju.

Vierailija
8871/11854 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri käski tulla siivoamaan no en tullut!!!! Kerran kaveri heitti saappaan järveen ja oli kännissä kuin mikäkin erosi vaimostaan ja lapionkin hukk

Vierailija
8872/11854 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri käski tulla siivoamaan no en tullut!!!! Kerran kaveri heitti saappaan järveen ja oli kännissä kuin mikäkin erosi vaimostaan ja lapionkin hukk

Sammuitko kesken viestin?

Vierailija
8873/11854 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikakoira

Vierailija
8874/11854 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oliko pyörän renkaissa vähän ilmaa! Kumi tusina ja portaatkin lakaisematta?

Vierailija
8875/11854 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun korona tuli, jäin lomautetuksi.

Oli jo pitkään ollut työn alla laittaa vaatteita vähänkäytettyyn ja lomautettuna siihen oli aikaa ja mielenkiintoa.

Laitoin kerran fb.hen kuvan, olin nokkakärryt hakenut lainaan ja vein postiin isoja laatikoita vaatteita.

Sain paljon yv.tä tutuilta. Ystävän ystövä yritti ehdottaa yhteistyötä. En suostunut. Kerroin paljonko siihen menee aikaa ja vaivaa. Jankkasi, jankkasi. En vastannut viesteihin, ystäväni laittoi viestiä Tiina ihmettelee miksi en vastaa.

Kerroin suoraan voin ottaa vastaan, mutta en maksa mitään. Sainkin sitten ekan kuorman, pari muovipussia. Ei ei ei. Ihan roskiskamaa. Pyysin hakemaan pois, tai vien roskiin. Sain pelastettua muutaman yksittäisen jutun.

Näitä pussukoita alkoi ilmestymään meidän oven taakse. Perkasin ja laitoin kirppiskasaan.

Jokainen arvaa miten tässä kävi lopulta.

Käsi ojossa otettiin yhteyttä.

Olin ollut niin fiksi, otin aina kuvat satsista. Nämä roskiin, nämä kirppikselle. Ja laitoin kuvakaappaukset kirjoituksista en maksa mitään.

Viimeisenä yritettiin olen saanut niin monta muovipussiakin. Jos niistä maksaisin jotain 😁

Vierailija
8876/11854 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä matkatoimistossa. Matkustan paljon perheeni kanssa ja sukulaiset kommentoivat vanhemmilleni veisi meidätkin joskus matkalle.

Muuten kiva, mutta me maksetaan itse omat matkat.

Kuka kuvittelee me saadaan jotain ilmaiseksi

Yllättävän yleinen ilmiö, että kun olet töissä firmassa X, niin puolitutut kuvittelevat sinun saavan firman X tuotteita määrättömästi jaettavaksi ilmaiseksi ympäriinsä.

Vierailija
8877/11854 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt kovin härskiä ole, mutta eräs yksinasuva, autoton tuttu on säännöllisin väliajoin vuodesta toiseen pyytämässä (lue hienovaraisesti vaatimassa) apua.

Yleensä kyseessä kyyti jonnekin tai siis häntä pitää lähteä käyttämään jossain koska hän ei halua ostaa omaa autoa. No eihän hänen tarvitsekaan ostaa, voi käyttää rahat jonkun krääsän ja uusien huonekalujen tms ostamiseen, koska ajatuttaa muilla itseään millon minnekin. Hänellä laaja tuttavapiiri ja vuorotellen hyödyntää jokaista meistä.

On myös monia muita asioita missä hän hyödyntää sujuvasti ja aika usein ystäviään, en mene yksityiskohtiin.

Hän ei kyllä itse auta vastaavasti juuri ketään, koska eihän hän pääse mihinkään kun ei ole autoa ja aina voi sanoa että on töissä.

Hän on hionut "avunpyyntö vaatimuksensa" sellaiseksi että porukat ei ilkeä olla suostumatta tai jotenkin niin että siihen ei voi vastata millään valkoisella valheella päästen pälkähästä.

Taito se on tuo muiden hyväksikäyttäminenkin.

Vierailija
8878/11854 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttava monista tekemistäni muutoista antoi korvauksena puolikkaan kirkasta mutta harmitteli kovin kun kaikki tavarat mahtuivatkin yhteen kuormaan.

8879/11854 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi yksi käänteinen tapaus.

Pyysin isoveljeltäni palvelusta ja lopuksi sanoin hänelle. "Voit vastata pyyntööni kieltävästi, eikä sinulla ei ole todellakaan mitään velvollisuutta suostua pyyntööni, sinun ei tarvitse myöskään selitellä kieltäytymisen syytä, minä en loukkaanu, jos vastaat kieltävästi."

Veljeni suostui pyyntööni ja myöhemmin sain haukut muilta sisaruksilta, koska veljeni oli kertonut heille, kuinka minä vaadin häneltä palvelusta vaikka hän ei olisi tahtonut.

Vierailija
8880/11854 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nötkötti kirjoitti:

Minulla olisi yksi käänteinen tapaus.

Pyysin isoveljeltäni palvelusta ja lopuksi sanoin hänelle. "Voit vastata pyyntööni kieltävästi, eikä sinulla ei ole todellakaan mitään velvollisuutta suostua pyyntööni, sinun ei tarvitse myöskään selitellä kieltäytymisen syytä, minä en loukkaanu, jos vastaat kieltävästi."

Veljeni suostui pyyntööni ja myöhemmin sain haukut muilta sisaruksilta, koska veljeni oli kertonut heille, kuinka minä vaadin häneltä palvelusta vaikka hän ei olisi tahtonut.

Taitaa olla kitkaa jokaisella perheessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi