Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
ei oo todellista

Kamala olo :( Eilen Suomen peliä katsellessa oltiin otettu juomaa ihan kunnolla, ja sitten pelin loputtua harrastettiin seksiä. Menin sitten jossain vaiheessa voihkaisemaan "Kumpa sulla olis isompi!". En tiedä miksi!! Miehelläni ei ole iso, mutta ei pienikään, aika normaali varmaankin. Jotenkin vaan just sillä hetkellä oli sellainen tunne, että olis ihana jos muna olisi vähän isompi, olis ollut vielä namimpaa. No seksi tietenkin loppui sitten siihen ja mies pitänyt mykkäkoulua siitä lähtien. Olen pyytänyt anteeksi about 5 miljoonaa kertaa mutta eipä se paljoa auta. Ihan hirveä tilanne, en tosiaan ajattele normaalisti, että miehellä pitäisi olla isompi ja tosiaan rakastan häntä ja en ymmärrä miten menin tuollaista sanomaan. Seksi on aina ollut hyvää ja toimivaa. Ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta.

Voinko mitenkään hyvittää tätä??

Sivut

Kommentit (109)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kai tosta voi osan laittaa känninpiikkii?Mut joo miten lähtis korjaamaa.Oisko joku hyvä hemmottelu/seksi viikonloppu hotelli keikka?

Oskari

Onko mitään fantasioita miehellä mitä vois toteuttaa lohdutukseksi?
Vaikka semmosia mistä ollut puhetta mutta et ole vielä suostunut toteuttamaan.
Nyt vois olla sellaisen paikka

J223

Kyllä on puolin ja toisin mun miehen kans toistemme ulkonäöstä möläytelty. Sittemmin kun toinen on loukkaantunut, ollaan puhuttu asia läpi ja kerrottu miksi sanottiin niin ym. Kummatki ollaan annettu möläytykset anteeksi. Mutta joskus mulla nousee ne ajatukset mitä mies on mulle sanonu, sit vaan käsitellään asia uudelleen. Kun rakkaus on niin vahvaa, niin kyllä se kestää tollaiset kolhut, vaikka mukaviahan ne eivät ole.

Vierailija

Aika lailla kardinaalimoka, mies ei tuota unohda koskaan. Jotkut heittävät tuon tai melkein yhtä tehokkaan impotenssin miehen naamalle riitatilanteessa aseena ja sitten katuvat jälkeenpäin kun on jo myöhäistä. 

Joudut jatkossa olemaan erittäin varovainen sen suhteen, että et ikinä koskaan milloinkaan vahvista nyt möläyttämääsi. Voit sen yrittää jotenkin sitoa tilanteeseen eli että juuri siinä asennossa juuri silloin olisi ollut megakyrvästä iloa, mutta että muuten sellaisesta ei ole kuin harmia kun se (kuulemma, älä puhu omasta kokemuksestasi!!!!) helposti sattuu. 

Vierailija

Tein tämmöisen tänään.
Pohja:
1 muna
1 1/2 dl sokeria
3/4 dl juoksevaa rasvaa
2 dl maitoo
4 dl jauhoja (vehnä)
2 tl leivijauhetta

Täyte:
2 purkkia sitruuna-lime rahkaa
vesimeloonia paloteltuna ja banaania siivutettuna

Sitten vaan uuniin puoleks tunniks ja avot siinä teille kesäinen tarjottava kaikkiin kesän juhliin! :) Kokeilkaa

Vierailija

Se oli sitten siinä :D Eipä tuossa enää mitään ole tehtävissä, pahinta tosiaan mitä voi miehelle sanoa. Muistaa lopun ikää tuon kommentin. Sama kun vanhempi sanoo lapselleen "susta ei koskaan tule yhtään mitään". Mietippä omalle kohdalle.

Vierailija

Siksi peruuttamaton koska se jää ikuisiksi ajoiksi miehelle kummittelemaan. Vaikka mitä teet tai sanot, mies ei sitä unohda, vaikka anteeksi antaisikin. olet nyt aiheuttanut miehellesi riittämättömyyden tunteen loppu elämäksi.

Vierailija

Pakko todeta samaa kuin muutkin. Heitit kyllä sellaisen loukkauksen ettet pysty sitä korjaamaan millään. Miehesi miettii että oletko teeskennellyt nautintoa kaikki yhteiset vuodet.

joo

Selvästi vastaajia suurin osa miehistä :D Joo, kalun koko on miehille pyhä asia, jos se on naisen mielestä liian pieni niin on suunnilleen loppuelämä pilalla. Herkkä, herkkä asia...

Aloittaja taisi kuitenkin olla kännissä, minusta sen piikkiin voi laittaa paljonkin. Olen minäkin känniseksin aikana huutanut vaikka mitä mitä en oikeasti tarkoittanut. Näitä sattuu. Jos ero tommosen takia tulee niin sitten se olis tullut muutenkin.

Vierailija

Kännipäissään lausuttuna totuuksia.... Typerään se on. Mutta ehkä sen yli pääsee, kun sen työstää. Kyllä sun kannattaa toi varmaan puhua...että just silloin tuntui siltä. Ja mitä kerroit tuossa äsken...ei oo iso eikä oo pieni vaan on sopivankokoinen.

Ihminen on ihmeen mukautuva.

Vierailija

Pakkohan tuollaiset on oppia hyväksymään. Minä miehenä toteaisin, että eipä voi muuksi muuttua, jos ei kelpaa niin ei sitten, jos kelpaa niin tätä saa.

Vierailija

Horo saa kenkää parin viikon sisään. Jos olet noin moukka ja loppuunajettu , niin ihmettelen mitä mies sinussa edes näki missään vaiheessa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat