Möläytin miehelleni tosi ikävästi :(
Kamala olo :( Eilen Suomen peliä katsellessa oltiin otettu juomaa ihan kunnolla, ja sitten pelin loputtua harrastettiin seksiä. Menin sitten jossain vaiheessa voihkaisemaan "Kumpa sulla olis isompi!". En tiedä miksi!! Miehelläni ei ole iso, mutta ei pienikään, aika normaali varmaankin. Jotenkin vaan just sillä hetkellä oli sellainen tunne, että olis ihana jos muna olisi vähän isompi, olis ollut vielä namimpaa. No seksi tietenkin loppui sitten siihen ja mies pitänyt mykkäkoulua siitä lähtien. Olen pyytänyt anteeksi about 5 miljoonaa kertaa mutta eipä se paljoa auta. Ihan hirveä tilanne, en tosiaan ajattele normaalisti, että miehellä pitäisi olla isompi ja tosiaan rakastan häntä ja en ymmärrä miten menin tuollaista sanomaan. Seksi on aina ollut hyvää ja toimivaa. Ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta.
Voinko mitenkään hyvittää tätä??
Kommentit (109)
joo kirjoitti:
Selvästi vastaajia suurin osa miehistä :D Joo, kalun koko on miehille pyhä asia, jos se on naisen mielestä liian pieni niin on suunnilleen loppuelämä pilalla. Herkkä, herkkä asia...
Aloittaja taisi kuitenkin olla kännissä, minusta sen piikkiin voi laittaa paljonkin. Olen minäkin känniseksin aikana huutanut vaikka mitä mitä en oikeasti tarkoittanut. Näitä sattuu. Jos ero tommosen takia tulee niin sitten se olis tullut muutenkin.
Sinua ei sitten haittaisi, jos miehesi sanoisi sinulle kesken seksin "voi kun sinulla olisi tiukempi pillu". Ei tietenkään haittaisi jos kännissä sanoisi. Känni ei todellakaan ole mikään sellainen tila, että ei olisi vastuussa tekemisistään ja sanomisistaan. Päinvastoin.
Kymmenen vuotta mennyt siitä kun minulle heitettiin vastaavaa, muistan sen hetken edelleen kuin eilisen. Saman naisen kanssa vieläkin kylläkin olen. Seksi on kyllä edelleen mukavaa, mutta, ja tämä on iso mutta, jokaisen kerran jälkeen tulee vitun paha olo. Sellainen turha, riittämätön, vihainen ja tätä listaa voisin jatkaa pitkään. Olen myös pahasti masentunut, itsetunto kadonnut. Että siinä sulle piristystä nainen. Teit tosi hyvää miehellesi.
Paha moka, tuskin unohtaa ikinä. Osta geishakuulat ja ala treenata, niin voit keskittyä omaan kokoosi. Onhan se harmi, että ajatus kääntyy helposti toisen vehkeisiin, vaikka kyse on yhteensopivuudesta.
Miten voi kännissä sanoa semmosta mitä ei tarkoita, kännissähän nimen omaan sanotaan asioita joita ei viitsitä ääneen sanoa. Ei ne ajatukset synny yhtäkkiä, siellä pääkopassa ne on ollu aina.
Peruuttamaton siinä mielessä, että ei se mielen syövereistä häivy vaikka kuinka vakuuttelisi, kyllä sitä varmasti miettii. Eikös sitä naisetkin milloin mitäkin huonoa keksi itsestään ilman että mies edes huomauttaisi.
Kuinka löysä aloittajan värkki on ?
B -rapun avaamalla voi saada vielä pidettyä miehesi mutta silti miehesi ei unohda ikinä.
Jos yrittäisi verrata, niin voisi olla esim. "voi kun sulla olis tiukempi" tai "tissis roikkuu liikaa" tai "jos oisit vähemmän ryppyinen"... osan noista voi korjata, muttei mielestään saa pois. Olen kuullut vaimoltani (nyt kylläkin ex) jotain, joka ei ollut noin pahaa, mutta ei unohdu. En viitsi kertoa mitä se oli, koska se on niin ainutkertainen ja vähän legendaarinenkin, että joku vois tunnistaa.
Aika paha! Jos vaan koitat slittää, että se oli tosiaan möläytys vaikket oikeasti ajattele niin. Mitään tuppia tms ei voi kyllä lisätä settiin, sama kun huutaisi että koko ei riitä. Sanottua ei saa sanomattomaksi ja hyvin ymmärtää että osui arkaan paikkaan...
Kännin piikkiin turha laittaa, menit sanomaan ajatuksesi sillä hetkellä ja se kirpaisee. Valmistaudu hyvin pitkään ja raskaaseen lepyttelyyn. Joudut myöskin varautumaan siihen että suorituskyky tulee jatkossa kärsimään hyvinkin paljon. Jos mies tuo sinulle dildon, älä suostu käyttämään sitä itse vaan halua jatkossakin miestäsi
Kännissähän ihminen monesti sanoo niitä asioita joita oikeasti haluaa ja joita selvinpäin ei kehtaa sanoa.
No mulle on mieheni sanonut mm että voisin olla tiukempi. Eipä jäänyt minnekään kummittelemaan eikä mitenkään haittaa seksielämää. Että hiukan tuntuu liioittelulta nämä "en unohda ikinä" -jutut. Pitäisiköhän teidän miestenkin, jotka ette tämmöisestä pääse yli, yrittää kasvattaa itsetunto?
Ap, tässä kiitos vastauksista.
Miehelläni on ihan normikokoinen kalu, ja itsekin olen 27v enkä ole synnyttänyt joten värkki on ihan samanlainen ollut aina. Tuossa asennossa, takaapäin naiden, itse supermärkänä ollen, olisi se tosi iso kalu ollut mahtavaa. Ja olin yhtä kännissä kuin miehenikin. Eli sellainen kännikala ja löysäpillu ;)
Ja musta tuntuu, että just kännin vuoksi se kalu ei ehkä ihan parhaimmillaan ollut. Eikö niin voi käydä jos on alkoholia enemmänkin otettu ennen seksiä?
ap
Ainoa, millä voit yrittää paikata, on selittää, että normaalisti miehellä on kova ja iso ja siksi juuri nyt puolikuntoisena se ei tuntunut yhtä hyvältä kuin normaalisti.
Toi känni on ihan turha selitys. Sen piikkiin on liian helppo laittaa asioita. Sait nyt vaan ilman estoja sanottua sen, mitä olet aiemminkin ajatellut. Minä ainakin miehenä olisin hyvin loukkaantunut, ja ajattelisin jatkossa aina, että vehkeeni on liian pieni, eikä huvittaisi enää tehdä alotteita seksiin.
Ja vaikka ajattelet, että iso kalu olisi tai olisi ollut mahtavaa, niin älä koskaan sano sitä miehelle. Se on sama, jos mies sanoisi kesken seksin, että "olisitpa joku tiukka ja nuori teini", samalla kun panee sinua.
Vierailija kirjoitti:
Tein tämmöisen tänään.
Pohja:
1 muna
1 1/2 dl sokeria
3/4 dl juoksevaa rasvaa
2 dl maitoo
4 dl jauhoja (vehnä)
2 tl leivijauhettaTäyte:
2 purkkia sitruuna-lime rahkaa
vesimeloonia paloteltuna ja banaania siivutettunaSitten vaan uuniin puoleks tunniks ja avot siinä teille kesäinen tarjottava kaikkiin kesän juhliin! :) Kokeilkaa
Laitatko ton taikinan pellille vai kakkuvuokaan?
Aika pahan kommentin annoit ap. Mutta kännin piikkin menee ja kun muutenkin olit kiihkeissä tunnelmissa niin luulenpa että miehesi antaa sinulle kommenttisi anteeksi kun aika siihen on kypsä. Kun kuljet seuraavan kerran seksikaupan liepeillä niin kipaiseppas ostamassa sen kokoinen dildo kuin mielesi tekee ja sitä sitten käyttämään yhdessä miehesi kanssa niin luulenpa että kaikki unohtuu. Hyvää kesän jatkoa, nauttikaa toisistanne, voikaa hyvin ja onnea molemmille toisistanne ja seksiä lisää!
Miestä ei voi loukata pahemmin. Tilailkaa niitä megadildoja löysään toosaanne. Ja dokatkaa sen dildonne kanssa.