Möläytin miehelleni tosi ikävästi :(
Kamala olo :( Eilen Suomen peliä katsellessa oltiin otettu juomaa ihan kunnolla, ja sitten pelin loputtua harrastettiin seksiä. Menin sitten jossain vaiheessa voihkaisemaan "Kumpa sulla olis isompi!". En tiedä miksi!! Miehelläni ei ole iso, mutta ei pienikään, aika normaali varmaankin. Jotenkin vaan just sillä hetkellä oli sellainen tunne, että olis ihana jos muna olisi vähän isompi, olis ollut vielä namimpaa. No seksi tietenkin loppui sitten siihen ja mies pitänyt mykkäkoulua siitä lähtien. Olen pyytänyt anteeksi about 5 miljoonaa kertaa mutta eipä se paljoa auta. Ihan hirveä tilanne, en tosiaan ajattele normaalisti, että miehellä pitäisi olla isompi ja tosiaan rakastan häntä ja en ymmärrä miten menin tuollaista sanomaan. Seksi on aina ollut hyvää ja toimivaa. Ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta.
Voinko mitenkään hyvittää tätä??
Kommentit (109)
Voit koittaa selittää että tarkoitit että haluat molempiin samaan aikaan, ns täydemmän tunteen. Persettä antamalla muutenkin monet ongelmat meidän miesten kanssa saa selvitettyä. ( olettaen että se ei ole jokapäiväistä)
M29
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa voisivat miehet vähän ottaa itseään niskasta kiinni. Tottakai kommentti loukkasi, mutta aikuinen pääsee siitä yli. Moni nainen on saanut kuulla itsestään ihan yhtä oahoja luonnehdintoja, muttei jää niitä märehtimään vaan suhtautuu asioohin realiastisesti. Ihan kuin miehet olisivat isoja vauvoja, mutta naisille saisi ladella mitä vaan arvostelua. Miehellä on nyt vaan kasvun paikka.
Niin, kyllähän sitä kaikesta v*ttuilusta pääsee lopulta yli, mutta oman puolison loukkaus on aina paha. Parisuhteen yksi tärkeimmistä asioista on seksi. Varmaan nainenkin haluaa, että mies tuntee itsensä mieheksi ja sitä kautta ottaa naisensa miehekkäästi, ja nainen tuntee itsensä halutuksi.
Jos sitten nainen lyttää miehen seksuaalisen itsetunnon arvostelemalla miehen tärkeintä elintä riittämättömäksi seksissä, niin jotain keskeistä koko hommassa menee pilalle. Ja se jää mieleen pysyvästi.
Itse sanoin kerran riidan yhteydessä miehelle, että voi mennä panemaan ympäriinsä löysällä munallaan. Jep. Suhteemme oli tuolloin melko alkuvaiheessa ja sanomiseni osui arkaan paikkaan. En todellakaan tarkoittanut, että minua haittaisi, ettei muna pysy aina kovana. Mies oli melko pitkään vihainen, mutta tästäkin päästiin yli.
Mutta onhan mieskin sanonut, että minulla on pienet tissit ym. enkä ole naiseuttani menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan mieskin sanonut, että minulla on pienet tissit ym. enkä ole naiseuttani menettänyt.
AP sanoikin kesken seksin, että oispa sulla isompi. Se on eri asia, kuvittele se tilanne niin, että kesken seksin miehesi hieroo rintojasi sanoen, että olispa nää isommat.
Josain elokuvassa mies totesi toiselle miehelle kun olivat kalassa,että toisilla vaan on pidempi vapa kuin toisilla,minä olin että aijaa hmmh. Mulle mies sitten totesi,että pitäisköhän hänen alkaa hokittaa kireämpiä p*****a, minulla on siis 2 lasta.. ihan selvimpäin sanoi tuon.. koitti pyytää anteeksi mutten ole antanut,nyt meille on tulossa yhteinen lapsi,ei ehkä olisi kannattanut tähän rumbaan kyllä suostua,nyt kun tuli tämäkin asia mieleen.
poh-diskeleva kirjoitti:
Omalla miehellä on todella pieni. En ole pahimmissakaan riidoissa tätä ottanut esille, arvaan olevan sen verran arka paikka. Mies sitten itsekseen joskus puhuu pienestä kalustaan, kuuntelen vain, en ota mitään kantaa. Olen päättänyt etten puhu asiasta koskaan mitään, edes riidoissa. Vois mennä liian pahaksi loukkaukseksi. Kyllä seksi silti ihan ok.
Ihan ok. Tämä on varmaan miehestäsikin kiva kuulla. No, minkä mahtaa että iso pitää olla. 😢
Joku rintojen pienuus tai paikkojen löysyys eivät ole lainkaan verrannollisia asioita. Miehen peniksen koko on asia, johon ensinäkään ei voi millään tavalla - ei jumppaamalla eikä kirurgialla - vaikuttaa. Jos voisi, niin jokaisella miehellä olisi 30 senttinen. Miehet nähdään yleensä toimijoina ja aktiivisina tekijöinä, ja tämä yksi asia on se herkkä paikka miehen psyykkeessä ja ruumiissa, joka ei muutu, vaikka kuinka työtä tekisi.
Toisekseen miehuuden mittaa pidetään kulttuurissamme... miehuuden mittana. Sana kuvaa aika hyvin sitä, kuinka tärkeäksi elimen koko nähdään, kun mitataan miehen "onnistuneisuutta miehenä". Naisesta puhuttaessa edes sellaista termiä kuin "naiseus" ei ole olemassa. Kuten edellä jo mainittiin, on koolla merkitystä naisen tyydyttämiseen (ja sitä kautta hyvänä kumppanina olemiseen) aivan eri tavalla kuin millään muulla ruumiinosalla, mikä entisestään korostaa peniksen kokoa hyvän miehen mittarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tämmöisen tänään.
Pohja:
1 muna
1 1/2 dl sokeria
3/4 dl juoksevaa rasvaa
2 dl maitoo
4 dl jauhoja (vehnä)
2 tl leivijauhettaTäyte:
2 purkkia sitruuna-lime rahkaa
vesimeloonia paloteltuna ja banaania siivutettunaSitten vaan uuniin puoleks tunniks ja avot siinä teille kesäinen tarjottava kaikkiin kesän juhliin! :) Kokeilkaa
Laitatko ton taikinan pellille vai kakkuvuokaan?
Tietysti kalun ympärille, sattumia mukavasti, ja tilkettä löysään toosaan..
Otat tänään sen tuhrumunan suuhus ja nielet Pohjanmaan kautta. Kesken aktin voit tietysti sanoa "Voi, olispa tää ympärileikattu" jos ei siis ole.
Täydellistä seksiä ei ole olemassakaan, aina löytyy jotain vielä parempaa. Aloittajan sanominen on täysin toisesta päästä. Mä oisin jo heittänyt tollasen ämmän kiertoon.
Känni ei ole puolustus. Ei yhtään.
Kiitos taas vastauksista.
Eipä nyt ainakaan tähän tupaan ole eroa tällaisesta asiasta tulossa. Seksi on tosi hyvää ollut aina, ja mieskin tänään sanoi, että ehkä hällä oli humalasta johtuen vähän normaalia pehmeämpi kalu. Tietää, että olen hulluna siihen ja mm. suuseksin antaminen on minusta melkein parasta mitä on. Lisäksi kun olin sillä seksikerralla vielä normaaliakin tosi paljon märempi, eikä ollut juuri lainkaan kitkaa, niin ehkä silloin oli sit sellainen fiilis, että isompi olisi vielä ihanampaa.
Ja se, että humalassa muka sanoisi totuuden...no niin ei kyllä ole ainakaan minun kohdallani. Kokemusta on.
Mutta me varmaan päästään tästä yli, kiitos positiivisista kommenteistanne ;) Olen minäkin joutunut miehelle antamaan anteeksi hänen mokailujaan. Ihmisiähän me ollaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Joku rintojen pienuus tai paikkojen löysyys eivät ole lainkaan verrannollisia asioita. Miehen peniksen koko on asia, johon ensinäkään ei voi millään tavalla - ei jumppaamalla eikä kirurgialla - vaikuttaa. Jos voisi, niin jokaisella miehellä olisi 30 senttinen. Miehet nähdään yleensä toimijoina ja aktiivisina tekijöinä, ja tämä yksi asia on se herkkä paikka miehen psyykkeessä ja ruumiissa, joka ei muutu, vaikka kuinka työtä tekisi.
Toisekseen miehuuden mittaa pidetään kulttuurissamme... miehuuden mittana. Sana kuvaa aika hyvin sitä, kuinka tärkeäksi elimen koko nähdään, kun mitataan miehen "onnistuneisuutta miehenä". Naisesta puhuttaessa edes sellaista termiä kuin "naiseus" ei ole olemassa. Kuten edellä jo mainittiin, on koolla merkitystä naisen tyydyttämiseen (ja sitä kautta hyvänä kumppanina olemiseen) aivan eri tavalla kuin millään muulla ruumiinosalla, mikä entisestään korostaa peniksen kokoa hyvän miehen mittarina.
Näinhän se on. Naisilla on monta pientä asiaa josta voivat olla epävarmoja, miehillä kaikki kiteytyy tähän yhteen seikkaan. Eikä se rajoitu seksiin vaan kuten sanoit se on miehuuden mitta.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Naisilla on monta pientä asiaa josta voivat olla epävarmoja, miehillä kaikki kiteytyy tähän yhteen seikkaan. Eikä se rajoitu seksiin vaan kuten sanoit se on miehuuden mitta.
Just näin. Nainen on tehty pienistä paloista, kalu on miehen mitta. Siksi naiselle ei voi sanoa niin pahasti kuin miehelle kalua arvostelemalla.
Nyt kannattaa miettiä mitä mies on puhunut haluistaan aikojen saatossa.
Kannattaisi varmaan ottaa hänen toiveet käyttöön ainakin ne mitkä olet kieltäytynyt toteuttamasta, ja toteuttaa ainakin ne mitä eniten pyydetty
Musta tuo olisi ollut aika kuuma heitto. Eihän se olisi mieheltäsi pois, jos joku isomunaisempi panisi sua välillä.
aloittaja kirjoitti:
Kiitos taas vastauksista.
Eipä nyt ainakaan tähän tupaan ole eroa tällaisesta asiasta tulossa. Seksi on tosi hyvää ollut aina, ja mieskin tänään sanoi, että ehkä hällä oli humalasta johtuen vähän normaalia pehmeämpi kalu. Tietää, että olen hulluna siihen ja mm. suuseksin antaminen on minusta melkein parasta mitä on. Lisäksi kun olin sillä seksikerralla vielä normaaliakin tosi paljon märempi, eikä ollut juuri lainkaan kitkaa, niin ehkä silloin oli sit sellainen fiilis, että isompi olisi vielä ihanampaa.
Ja se, että humalassa muka sanoisi totuuden...no niin ei kyllä ole ainakaan minun kohdallani. Kokemusta on.
Mutta me varmaan päästään tästä yli, kiitos positiivisista kommenteistanne ;) Olen minäkin joutunut miehelle antamaan anteeksi hänen mokailujaan. Ihmisiähän me ollaan.
ap
AP vaikuttaa oikeasti ihannoivan miestään. Mies ja kalu saavat aidosti ihailua ja huomiota. Eiköhän teillä tilanne saada rauhoitettua ja ehkä tälle hölmöydelle osaatte nauraa myöhemmin molemmat.
Joskus vaimo aikoinaan huusi riidan yhteydessä: Pienimunainen paskiainen! Minulla ei kuulemma ollut vastavuoroisesti mitään oikeutta nälviä hänen ylipainostaan.
Ei ole pieniä peniksiä. On vain väljiä pilluja.
Nyt kävelet seksikauppaan ja ostat 2 dildoa. Yhden joka on miehesi penistä suurempi
ja yhden joka on pienempi. Kerro miehellesi että haluat kokeilla dildoja makuuhuoneen puolella tuodaksesi vaihtelua. Ensiksi haluat kokeilla suurempaa. Samalla hetkellä kun dildo on sisällä aloitat valittamaan kuinka epämukavalta se tuntuu, kuinka se sattuu eikä se tuota sinulle mitään ilon tunnetta. Sen jälkeen pyydät miestäsi ottamaan pienemmän version. Tuntui tämä oikeasti hyvältä tai ei, kiemurtelet nautinnosta ja ylistät tätä pienempää dildoa. Se on kompakti,helppo säilyttää ja tuntuu paremmalle kuin suurempi. Suunnitelman onnistuessa miehesi aivoihin juurtuu ajatus että olet saanut kokea suuremman peniksen ja et tykännyt siitä lainkaan. Miehesi kokee että hänellä on juuri sopiva penis. Ei liian iso, ei liian pieni. Huom. Tämän suunnitelman onnistuminen edellyttää tarkkaa suunnitelman noudattamista sekä taidokasta esittämistä. Onnistuessa 100% tyytyväisyys takuu!