Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Möläytin miehelleni tosi ikävästi :(

ei oo todellista
23.05.2016 |

Kamala olo :( Eilen Suomen peliä katsellessa oltiin otettu juomaa ihan kunnolla, ja sitten pelin loputtua harrastettiin seksiä. Menin sitten jossain vaiheessa voihkaisemaan "Kumpa sulla olis isompi!". En tiedä miksi!! Miehelläni ei ole iso, mutta ei pienikään, aika normaali varmaankin. Jotenkin vaan just sillä hetkellä oli sellainen tunne, että olis ihana jos muna olisi vähän isompi, olis ollut vielä namimpaa. No seksi tietenkin loppui sitten siihen ja mies pitänyt mykkäkoulua siitä lähtien. Olen pyytänyt anteeksi about 5 miljoonaa kertaa mutta eipä se paljoa auta. Ihan hirveä tilanne, en tosiaan ajattele normaalisti, että miehellä pitäisi olla isompi ja tosiaan rakastan häntä ja en ymmärrä miten menin tuollaista sanomaan. Seksi on aina ollut hyvää ja toimivaa. Ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta.

Voinko mitenkään hyvittää tätä??

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle on mieheni sanonut mm että voisin olla tiukempi. Eipä jäänyt minnekään kummittelemaan eikä mitenkään haittaa seksielämää. Että hiukan tuntuu liioittelulta nämä "en unohda ikinä" -jutut. Pitäisiköhän teidän miestenkin, jotka ette tämmöisestä pääse yli, yrittää kasvattaa itsetunto?

tässäpä huomautettiin asiasta mihin ei muutosta saa. treenaamalla voidaan saadaan kireämmät paikat mutta ukot eivät muniaan saa yks kaks isommaks ilman kalliita leikkauksia.

mitäs jos isäntä heittäis sul et "onpas kuvottava klitoris?" itse en ainakaan kehtaisi jalkojani avata suuseksin toivossa enää

Vierailija
42/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus itsekin jossain asennossa toivon että olisi isomp,i toisessa se penis taas on ideaali, oikein paras. Voisitko tällaista selittää? Että jos olisi isompi niin jotkin asennot eivät enää onnistuisi? Ja kehua vaikka vielä että suihin otettaessa on just sopivan mallinen ja kaunis. Vähän vaikka valkoisia valheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muija on kans möläytelly kaikenlaista. Ei tosin koosta mitään. Mutta tiettyjä asioita jotka kyllä kävi itsetunnon päälle vähäsen. Ei niitä voi korjata, mun itsetunto on kyllä ihan hyvä eikä siinä mitään, mutta niiden jälkeen olen alkanut haikailemaan toisten naisten perään koska tiedän että olen hyvä mies ja joku toinen nainen arvostaisi minua enemmän, kohtelisi paremmin eikä solvaisi loukkaavia heittoja.

Vierailija
44/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset asiat välittyy suhteessa sanoipa niitä eli ei. Eli kokeeko toisen riittäväksi ja onko siitä aidosti hyvillään tai jopa haltioitunut vai vaan jotenkin "ihan hyvä". Jokainenhan haluaisi olla se kumppaninsa paras pano kaikilla mittareilla.

Vierailija
45/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo "aika" pahasti tuli sanottua.. Oikeastaan aika vaikea keksiä mitä pahempaa olisit voinut sanoa. Tuo kalun koko nyt vaan sattuu olemaan miehille aika helkkarin iso asia. Itselle muija kerran piruuttaan sanoi, että kaluni on pieni (ei siis riitatilanteessa, vaan hänestä se oli jotenkin hauska temppu katsoa miten reagoin) Suutuin aivan helvetisti ja lähdin ovet paukkuen. Muija kyllä pyyteli anteeksi viikon verran ja vakuutteli, että aivan riittävä se on. Asia painoi mieltäni, vaikka tiedä, että kaluni on keskivertoa isompi (yli 16 cm). Jos minulla olisi normaalikokoinen niin jaa-a.... Varmaan suhde olisi päättynyt tai ainakin olisin käynyt paneskelemassa muita ihan vain kohtentaakseni itsetuntoa näyttämällä itselleni sen, että ainakin muille kelpaa... M31

Vierailija
46/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paha! Mä melkein erosin miehestäni kun hän sanoi mun rintoja rompsottaviksi. Ei jokaista aivopierua kannata sanoa ääneen. Ihme ettei mies sanonut että hanki itsellesi tiukempi reikä niin normaaliin kokoinen mela riittäisi. Yök.

Vierailija
47/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla kardinaalimoka, mies ei tuota unohda koskaan. Jotkut heittävät tuon tai melkein yhtä tehokkaan impotenssin miehen naamalle riitatilanteessa aseena ja sitten katuvat jälkeenpäin kun on jo myöhäistä. 

Joudut jatkossa olemaan erittäin varovainen sen suhteen, että et ikinä koskaan milloinkaan vahvista nyt möläyttämääsi. Voit sen yrittää jotenkin sitoa tilanteeseen eli että juuri siinä asennossa juuri silloin olisi ollut megakyrvästä iloa, mutta että muuten sellaisesta ei ole kuin harmia kun se (kuulemma, älä puhu omasta kokemuksestasi!!!!) helposti sattuu. 

Tuo selitys johtaa helposti siihen, että mies rupee tuota asentoa jatkossa välttämään. Siis joskus aikanaan kun seksiin uudelleen uskaltautuu.

Vierailija
48/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kyllä hemmetin kylmä ihminen, tai ainakin vähän tyhmä. Tuommoista ei rakkaalleen vain sanota.

Ei kannata ainakaan alkaa korostetusti kehumaan lähiaikoina miehen kokoa. Siitä tulisi vaan semmoinen olo, että se Oikeasti on tosi pieni ja koitat vakuutella muuta.

Vierailija
49/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osuvin vastine naiselle olisi "En oo koskaan kunnolla rakastanut sinua".

Vierailija
50/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle on mieheni sanonut mm että voisin olla tiukempi. Eipä jäänyt minnekään kummittelemaan eikä mitenkään haittaa seksielämää. Että hiukan tuntuu liioittelulta nämä "en unohda ikinä" -jutut. Pitäisiköhän teidän miestenkin, jotka ette tämmöisestä pääse yli, yrittää kasvattaa itsetunto?

No etpä ole sinäkään sitä unohtanut. Sitähän nuo miehet kirjoitti, että anteeksi voi antaa ja ylikin voi päästä, mutta koskaan ei unohdu.

Seksuaalinen itsetunto vaan on sen verran herkkä asia, ettei sitä sormia napsauttamalla korjata. Jos se olisi niin helppoa, niin ei 0-koon mallitkaan aiheuttaisi naisille ongelmia.

Vierailija
51/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa voisivat miehet vähän ottaa itseään niskasta kiinni. Tottakai kommentti loukkasi, mutta aikuinen pääsee siitä yli. Moni nainen on saanut kuulla itsestään ihan yhtä oahoja luonnehdintoja, muttei jää niitä märehtimään vaan suhtautuu asioohin realiastisesti. Ihan kuin miehet olisivat isoja vauvoja, mutta naisille saisi ladella mitä vaan arvostelua. Miehellä on nyt vaan kasvun paikka.

Vierailija
52/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä osuvin vastine naiselle olisi "En oo koskaan kunnolla rakastanut sinua".

Tuohon peniksen riittävyyteen kun kulminoituu tai tiivistyy tavallaan koko miehisyyden mitta niin naiselle sama vastine pitäisi olla jotain sellaista, jossa lytättäisiin oman naisen koko naiseus. Tuollaista yhteen lauseeseen tiivistyvää naiseuden totaalista lyttäämistä on vaikea keksiä, mutta tässä voisi olla hyvävertaus. Kuvitellaan, että oman naisen kaverina on joku todella kaunis, fiksu, iloinen, pidetty, koulutettu ja hyvin menestyvä nainen. Sitten mies kertoisi, että tämä ystäväsi henkilö X on mielestäni maailman ihanin nainen ja haluaisin perustaa hänen kanssaan perheen ja elää hänen kanssaan loppuelämäni. Tuollaisesta kauniista pienestä rakkauden tunnustuksesta voisi aiheutua omalle naiselle samanlainen riittämättömyyden tunne, jonka peniksen haukkuminen saa aikaan miehessä.

Hei, AP en todellakaan haluaisi kääntää puukkoa haavassasi, mutta olet kyllä mokannut pahemman kerran. Toivottavasti muut naiset ottavat opikseen tässä ketjussa esitetyistä viisauksista. En todella tiedä miten voisin auttaa sinua AP korjaamaan tilanteen. Tosiaan kuten tuolla edellä joku sanoi, niin jos kehut penistä jatkossa, niin se kääntyy helposti niin, että miehesi ajattelee, että pienihän se on mutta sinä vain yrität ystävällisyyttäsi kohentaa hänen itse tuntoaan. Naiset voisivat vaikka antaa esimerkkejä, että miten asia voitaisiin korjata jos mies olisi mennyt möläyttämään tuo edellisen esimerkin mukaisesti. Ei taitaisi riitää, että mies laittaisi sanomisensa kännin piikkiin ja sitten kuukauden päivät kehuisi, että kuinka ihana ja kaunis olet?...

Tuollaisen penikseen liittyvän heiton, voisi ottaa edes hieman kevyemmin, jos sen heittäisi riidan aikana, mutta että vielä piti mennä heittämään kesken aktin. Voi Voi. Oletteko AP muuten harrastaneet seksiä tuon jälkeen?

Vierailija
53/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etpä ole sinäkään sitä unohtanut. Sitähän nuo miehet kirjoitti, että anteeksi voi antaa ja ylikin voi päästä, mutta koskaan ei unohdu.

Seksuaalinen itsetunto vaan on sen verran herkkä asia, ettei sitä sormia napsauttamalla korjata. Jos se olisi niin helppoa, niin ei 0-koon mallitkaan aiheuttaisi naisille ongelmia.

Niin, tuossa edelisessä viestissä tuodaan aika hyvin esille se, että peniksen riittävyyteen tiivistyy koko miehisyys, joten laitappa kohdallesi, jos koko naiseutesi lytättäisiin.

Vierailija
54/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän sama kun sanoisi naiselle, jolla on ulkonevat häpyhuulet, että "onpa sulla ruma pillu". Tai pienen lapsen äidille, että "harmi kun sulla on synnytyksessä noin löystynyt". Ei siitä mies ihan yhdellä kukkapuskalla selviä. Ovat herkkiä juttuja, jotka jää helposti kummittelemaan. Varsinkin kun niihin ei voi itse vaikuttaa.

Vierailija
55/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä välttämättä oo aina tekemistä itsetunnon kanssa. Mutta täytyy ymmärtää että tuollaiset kommentit saattaa pistää kumppanin ajattelemaan eri tavoin.

Yks mun ex-muija (jostain kumman syystä ex), möläytti kesken seksin että hänen aiemmilla kumppaneilla oli isompi. Se vitutti sillä hetkellä joo, mutta ei vaikuttanut mun itsetuntoon, koska tiedän että mun penis on ihan hyvän kokoinen ja riittää varmasti naisille yleensä. Mutta, mietitytti että minkä takia se nainen sitten on minun kanssa jos isommat kikkelit kiinnostaa, lähtisi sitten niiden perään. Toisekseen, siinä menee kiinnostus siihen naiseen koska sitten tiesin mitä hän ajattelee meidän harrastaessa seksiä. Ei enää kiinnostanut panna sitä. Myöhemmin muista syistä siitä tuli exä. Seuraavan naisystävän kanssa meillä oli todella antoisaa seksiä, teimme kaikenlaista seksimme oli villiä ja intiimiä, joskus taas herkkää rakastelua. Hän kertoi että hän ihailee penistäni, se kyllä taas nosti itsetuntoa :D

Vierailija
56/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä on todella pieni. En ole pahimmissakaan riidoissa tätä ottanut esille, arvaan olevan sen verran arka paikka. Mies sitten itsekseen joskus puhuu pienestä kalustaan, kuuntelen vain, en ota mitään kantaa. Olen päättänyt etten puhu asiasta koskaan mitään, edes riidoissa. Vois mennä liian pahaksi loukkaukseksi. Kyllä seksi silti ihan ok.

Vierailija
57/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

poh-diskeleva kirjoitti:

Omalla miehellä on todella pieni. En ole pahimmissakaan riidoissa tätä ottanut esille, arvaan olevan sen verran arka paikka. Mies sitten itsekseen joskus puhuu pienestä kalustaan, kuuntelen vain, en ota mitään kantaa. Olen päättänyt etten puhu asiasta koskaan mitään, edes riidoissa. Vois mennä liian pahaksi loukkaukseksi. Kyllä seksi silti ihan ok.

Anteeksi menee aika pahasti OT:ksi. Itselläni on pieni ja sen takia en ole koskaan ollut naisen kanssa sillain ja muutenkin koitan vältellä naisia, koska pelkään aivan kamalasti sitä että saan naurut päälleni ja sana lähtee leviämään. Olisin kiitollinen jos sanoisit minkä kokoinen miehelläsi on?

Vierailija
58/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä taas asiaa ymmärtämätön nainen kommentoi asiaa "älykkäästi" tuoden selvästi ilmi täydellisen miehisen maailman ymmärryksen puutteensa.

Tässähän AP kommentoi miehen ominaisuutta johon mies ei voi millään vaikuttaa ja joka samalla on iso osa koko miehisyyttä, seksuaalista identiteettiä ja joka kaikenlisäksi on avainasemassa naisen tyydyttämisessä ja sen kyseenalaistaminen taas miehen mielessä on kytköksissä suoraan naisen tyytyväisyyteen parisuhteessa. Tästä iäisyyteen AP:n mies pohtii riittääkö hän ja hänen miehuutensa naiselleen.

Samanlaista vertausta ei mielestäni ole. Rintoja voi samalla tavalla kommentoida, mutta nehän eivät kuitenkaan ole naisella elin jolla mielihyvää miehelle tuotetaan. Pituuden kommentoiminen ehkä hieman samassa kategoriassa (asia jolle ei kukaan oikein voi mitään), mutta sillä taas ei ole tekemistä seksuaalisen identiteetin kanssa. Yhtä loukkaavaa voisi olla kyllä kommentoida esim 140cm pitkää naista sanomalla että olisitpa pidempi. Seksiinhän tämä ei kyllä liity.

Minun 2 senttiä threadiin :)

Vierailija
59/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäipä näköjään pois se mihin kommentoin, joka oli siis tämä kirjoitus:

"No mulle on mieheni sanonut mm että voisin olla tiukempi. Eipä jäänyt minnekään kummittelemaan eikä mitenkään haittaa seksielämää. Että hiukan tuntuu liioittelulta nämä "en unohda ikinä" -jutut. Pitäisiköhän teidän miestenkin, jotka ette tämmöisestä pääse yli, yrittää kasvattaa itsetunto?"

Japadapaduu kirjoitti:

No tässäpä taas asiaa ymmärtämätön nainen kommentoi asiaa "älykkäästi" tuoden selvästi ilmi täydellisen miehisen maailman ymmärryksen puutteensa.

Tässähän AP kommentoi miehen ominaisuutta johon mies ei voi millään vaikuttaa ja joka samalla on iso osa koko miehisyyttä, seksuaalista identiteettiä ja joka kaikenlisäksi on avainasemassa naisen tyydyttämisessä ja sen kyseenalaistaminen taas miehen mielessä on kytköksissä suoraan naisen tyytyväisyyteen parisuhteessa. Tästä iäisyyteen AP:n mies pohtii riittääkö hän ja hänen miehuutensa naiselleen.

Samanlaista vertausta ei mielestäni ole. Rintoja voi samalla tavalla kommentoida, mutta nehän eivät kuitenkaan ole naisella elin jolla mielihyvää miehelle tuotetaan. Pituuden kommentoiminen ehkä hieman samassa kategoriassa (asia jolle ei kukaan oikein voi mitään), mutta sillä taas ei ole tekemistä seksuaalisen identiteetin kanssa. Yhtä loukkaavaa voisi olla kyllä kommentoida esim 140cm pitkää naista sanomalla että olisitpa pidempi. Seksiinhän tämä ei kyllä liity.

Minun 2 senttiä threadiin :)

Vierailija
60/109 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaa voisivat miehet vähän ottaa itseään niskasta kiinni. Tottakai kommentti loukkasi, mutta aikuinen pääsee siitä yli. Moni nainen on saanut kuulla itsestään ihan yhtä oahoja luonnehdintoja, muttei jää niitä märehtimään vaan suhtautuu asioohin realiastisesti. Ihan kuin miehet olisivat isoja vauvoja, mutta naisille saisi ladella mitä vaan arvostelua. Miehellä on nyt vaan kasvun paikka.

Klassikkovastaus. "Moni nainen on saanut kuulla itsestään..." Niin? Oliko tässä ketjussa nyt kyse siitä, mitä naiset ovat saaneet kuulla? Miksi ihmeessä pitää vetää aivan tarpeeton feminismimode päälle?

Jos sun oma rakas sanoo sulle, että olispa sulla kauniimpi naama, niin miten reagoisit? Peniksen koko on sellanen asia mille ei voi tehdä yhtään mitään vaikka kuinka haluaisi. Jos oma puoliso moittii sitä, siinä tulee sellanen riittämättömyyden ja epäonnistumisen tunne, mitä on vaikea selittää. Jos sua haukutaan vaikka painon vuoksi tai pillun löysyyden, niin totta kai se satuttaa todella pahasti. Mutta loppupeleissä noi on molemmat asioita mihin voi itse vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi