Möläytin miehelleni tosi ikävästi :(
Kamala olo :( Eilen Suomen peliä katsellessa oltiin otettu juomaa ihan kunnolla, ja sitten pelin loputtua harrastettiin seksiä. Menin sitten jossain vaiheessa voihkaisemaan "Kumpa sulla olis isompi!". En tiedä miksi!! Miehelläni ei ole iso, mutta ei pienikään, aika normaali varmaankin. Jotenkin vaan just sillä hetkellä oli sellainen tunne, että olis ihana jos muna olisi vähän isompi, olis ollut vielä namimpaa. No seksi tietenkin loppui sitten siihen ja mies pitänyt mykkäkoulua siitä lähtien. Olen pyytänyt anteeksi about 5 miljoonaa kertaa mutta eipä se paljoa auta. Ihan hirveä tilanne, en tosiaan ajattele normaalisti, että miehellä pitäisi olla isompi ja tosiaan rakastan häntä ja en ymmärrä miten menin tuollaista sanomaan. Seksi on aina ollut hyvää ja toimivaa. Ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta.
Voinko mitenkään hyvittää tätä??
Kommentit (109)
Mahdollinen ratkaisu kirjoitti:
Nyt kävelet seksikauppaan ja ostat 2 dildoa. Yhden joka on miehesi penistä suurempi
ja yhden joka on pienempi. Kerro miehellesi että haluat kokeilla dildoja makuuhuoneen puolella tuodaksesi vaihtelua. Ensiksi haluat kokeilla suurempaa. Samalla hetkellä kun dildo on sisällä aloitat valittamaan kuinka epämukavalta se tuntuu, kuinka se sattuu eikä se tuota sinulle mitään ilon tunnetta. Sen jälkeen pyydät miestäsi ottamaan pienemmän version. Tuntui tämä oikeasti hyvältä tai ei, kiemurtelet nautinnosta ja ylistät tätä pienempää dildoa. Se on kompakti,helppo säilyttää ja tuntuu paremmalle kuin suurempi. Suunnitelman onnistuessa miehesi aivoihin juurtuu ajatus että olet saanut kokea suuremman peniksen ja et tykännyt siitä lainkaan. Miehesi kokee että hänellä on juuri sopiva penis. Ei liian iso, ei liian pieni. Huom. Tämän suunnitelman onnistuminen edellyttää tarkkaa suunnitelman noudattamista sekä taidokasta esittämistä. Onnistuessa 100% tyytyväisyys takuu!
No saa kyllä olla aika yksinkertainen mies jos tämmönen menee läpi :D
Vetoat että erektio oli vaan huono ja siksi tuntui pieneltä eikä siltä normaalilta jättikostajakyrvältä :P
Jos olisin nainen niin treenaisin lantionpohjanlihakset aivan huippuunsa. Pienelle vehkeelle on meinaan huomattavasti hankalempaa tehdä mitään :(
Vierailija kirjoitti:
Joku rintojen pienuus tai paikkojen löysyys eivät ole lainkaan verrannollisia asioita. Miehen peniksen koko on asia, johon ensinäkään ei voi millään tavalla - ei jumppaamalla eikä kirurgialla - vaikuttaa. Jos voisi, niin jokaisella miehellä olisi 30 senttinen. Miehet nähdään yleensä toimijoina ja aktiivisina tekijöinä, ja tämä yksi asia on se herkkä paikka miehen psyykkeessä ja ruumiissa, joka ei muutu, vaikka kuinka työtä tekisi.
Toisekseen miehuuden mittaa pidetään kulttuurissamme... miehuuden mittana. Sana kuvaa aika hyvin sitä, kuinka tärkeäksi elimen koko nähdään, kun mitataan miehen "onnistuneisuutta miehenä". Naisesta puhuttaessa edes sellaista termiä kuin "naiseus" ei ole olemassa. Kuten edellä jo mainittiin, on koolla merkitystä naisen tyydyttämiseen (ja sitä kautta hyvänä kumppanina olemiseen) aivan eri tavalla kuin millään muulla ruumiinosalla, mikä entisestään korostaa peniksen kokoa hyvän miehen mittarina.
Niin. Naisen voi aina kätevästi muuttaa kirurgisesti tai näännyttämällä mieleisekseen. Mies parka taas on se, miksi Luoja hänet loi.
ei oo todellista kirjoitti:
Kamala olo :( Eilen Suomen peliä katsellessa oltiin otettu juomaa ihan kunnolla, ja sitten pelin loputtua harrastettiin seksiä. Menin sitten jossain vaiheessa voihkaisemaan "Kumpa sulla olis isompi!". En tiedä miksi!! Miehelläni ei ole iso, mutta ei pienikään, aika normaali varmaankin. Jotenkin vaan just sillä hetkellä oli sellainen tunne, että olis ihana jos muna olisi vähän isompi, olis ollut vielä namimpaa. No seksi tietenkin loppui sitten siihen ja mies pitänyt mykkäkoulua siitä lähtien. Olen pyytänyt anteeksi about 5 miljoonaa kertaa mutta eipä se paljoa auta. Ihan hirveä tilanne, en tosiaan ajattele normaalisti, että miehellä pitäisi olla isompi ja tosiaan rakastan häntä ja en ymmärrä miten menin tuollaista sanomaan. Seksi on aina ollut hyvää ja toimivaa. Ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta.
Voinko mitenkään hyvittää tätä??
Aika herkkää.
Olen mies, ja joskus toivon, että minulla olisi vähän isompi. Pari senttiä lisää pituutta ei ehkä olisi liikaa, eikä pikkuisen paksuutta. Minua ei loukkaisi, jos vaimonikin niin toivoisi ja sanoisi sen ääneen. Kiihottavaa se vain olisi.
Tiedän niitä isokaluisempia olevan, ja sellaisen kaverin toivominen tilalleni olisi ehkä eri juttu. Kestäisin silti senkin. Olen kuitenkin parempi panemaan ja muutenkin hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa voisivat miehet vähän ottaa itseään niskasta kiinni. Tottakai kommentti loukkasi, mutta aikuinen pääsee siitä yli. Moni nainen on saanut kuulla itsestään ihan yhtä oahoja luonnehdintoja, muttei jää niitä märehtimään vaan suhtautuu asioohin realiastisesti. Ihan kuin miehet olisivat isoja vauvoja, mutta naisille saisi ladella mitä vaan arvostelua. Miehellä on nyt vaan kasvun paikka.
Klassikkovastaus. "Moni nainen on saanut kuulla itsestään..." Niin? Oliko tässä ketjussa nyt kyse siitä, mitä naiset ovat saaneet kuulla? Miksi ihmeessä pitää vetää aivan tarpeeton feminismimode päälle?
Jos sun oma rakas sanoo sulle, että olispa sulla kauniimpi naama, niin miten reagoisit? Peniksen koko on sellanen asia mille ei voi tehdä yhtään mitään vaikka kuinka haluaisi. Jos oma puoliso moittii sitä, siinä tulee sellanen riittämättömyyden ja epäonnistumisen tunne, mitä on vaikea selittää. Jos sua haukutaan vaikka painon vuoksi tai pillun löysyyden, niin totta kai se satuttaa todella pahasti. Mutta loppupeleissä noi on molemmat asioita mihin voi itse vaikuttaa.
Jos haukutaan painon vuoksi enkä ole lihonut vaan olen ihan samoissa kuin tavatessamme, niin kyllä siinä se fiilis tulee että mies haluaisi paremman mutta ei ehkä saa.
Että olen nyt tässä siihen asti että mies onnistuu sen hoikemman ja kauniimman löytämään.
Eikä se laihdutus tuo ihannevartaloa välttämättä.
Ja tämä on ihan yhtä paha loukkaus miehen suusta kuin apn sanominen.
Se vaikuttaa niin lannistavasti ettei juuri huvita näyttäytyä alasti miehen edessä ja koko ajan miettii että miltä mahdan näyttää.
Ap sanoi pahasti mutta älkää nyt vähätelkö niitä monen miehen sanomisia .
Tuntuu kuin olisi suunnilleen ok laukoa naiselle mitä vaan ja sitten naisen vaan pitää tehdä kaikkensa että miehelle kelpaisi ja kasvattaa vielä itsetunto.
Ihan jokainen etsiköön itselleen sellainen joka kelpaa ilman moitteita ja sanomisia ja ellei saa niin hyvää ja kaunista, niin on yksin tai pitää mölyt mahassaan.
En juurikaan miehenä keksi pahempaa tapaa loukata, kun vähätellä miehuutta, kestävyyttä, koko jne. Mieti itse, miltä tuntuis, jos miehes arvostelis sun herkimpiä asioita negatiivisesti. Saattaa olla, että toi trauma ei koskaan teidän kahden välillä parane.
No, pieni tai iso, on se kuitenkin aina isompi kuin naisella.
Vierailija kirjoitti:
Josain elokuvassa mies totesi toiselle miehelle kun olivat kalassa,että toisilla vaan on pidempi vapa kuin toisilla,minä olin että aijaa hmmh. Mulle mies sitten totesi,että pitäisköhän hänen alkaa hokittaa kireämpiä p*****a, minulla on siis 2 lasta.. ihan selvimpäin sanoi tuon.. koitti pyytää anteeksi mutten ole antanut,nyt meille on tulossa yhteinen lapsi,ei ehkä olisi kannattanut tähän rumbaan kyllä suostua,nyt kun tuli tämäkin asia mieleen.
Jotenkin luulen, että miehesi mielestä otit kantaa ja suoraan sanomatta haukuit hänen penistään. Tiesitkin tämän, mutta esitit asian kuten et olisi tiennyt. Ehkä et edes vain ollut että aijaa hmmh.
Minä kyllä vaihtaisin akkaa. Ei noin saa sanoa. M33
Nyt kerrot miehelles et haluut kokeilla iso ja paksu munaista miestä joka ottaa sut kunnolla niin että tuntuu, haluut kerrankin isoo etkä miehes pientä. Sanot et se saa katella vierestä kun jaat pilluas vieraalle ja vikiset nautinnost. Otat sit lopuks suihin mieheltäs ja nielet lastin.
Tai sit sanot et haluut jakaa miehes kauniin naispuolisen kaveris kans niit et se saa vierasta tiukkaa pillua ja sun vähän löysempää.
Tai lupaat jakaa tiukempaa anustaa säännöllisesti.
Kyllä unohtuu tyhmä kommenttis noilla keinoilla!
Sama kuin mies ei ymmärrä synnyttämisen tuskaa, ei nainen ymmärrä peniksen morkkaamisen tuskaa. Yhtä kova kipu, haava vain eri paikassa, mutta mieleen on vaikeaa laittaa tikkejä
No on jutut. Ihan kuin tuosta kannattaisi tehdä isokin numero. Jos kaikki naiset haluaa joskus 20-senttistä ja noin promillella miehistä on sen kokoinen, mitä se kertoo naisista? Ei yhtään mitään. Puolisolla on b-kupin rinnat, minä haaveilen joskus dd-kupin tisseistä. En silti halua että puoliso ottaisi semmoisia vaikka voisi.
Jos miehuuden mitta on munan koossa, niin ei semmoinen suhde kestä koskaan oikeasti miehuutta vaativissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
No on jutut. Ihan kuin tuosta kannattaisi tehdä isokin numero. Jos kaikki naiset haluaa joskus 20-senttistä ja noin promillella miehistä on sen kokoinen, mitä se kertoo naisista? Ei yhtään mitään. Puolisolla on b-kupin rinnat, minä haaveilen joskus dd-kupin tisseistä. En silti halua että puoliso ottaisi semmoisia vaikka voisi.
Jos miehuuden mitta on munan koossa, niin ei semmoinen suhde kestä koskaan oikeasti miehuutta vaativissa tilanteissa.
kyllä se nyt vain syö miestä jolla on heikompi itseluottamus. itse en ole tuntenut kuin kaksi kertaa koko elämäni aikana kun nainen saa orgasmin yhdynnässä ja suuseksistäkin voi laskea yhdellä kädellä. vaikka tiedostan olevani kehno niin ei siitä tartte tuolla tavalla heittää suolaa haavoihin vaan voi ohjastaa reippaasti mikä tuntuu paremmalta. vituttaa myöskin naiset joilta kysyessäni miten saisin heidät nauttimaan kunnolla vastaavat vain "kaikki tuntuu hyvältä" tai "minä nautin kun sinä nautit". Ei, en nauti enkä usko että oikeasti tuntuu hyvältä saada melkein orgasmi. En minä lähde sänkyyn oman orgasmin perässä, siihen riittää pari hassua työntöä ja vihellys. Tarkoituksenani on oppia tuntemaan toinen ja saada hänet ekstaasiin.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ku lesbot ei kommentois miehisyyden mittaa...
Onenightstand esitteli hormoniehkäisyrenkaansa, joka oli halkaisijaltaan noin 8 cm, Erehdyin ihmettelemään sen kokoa, mistä rinsessa närkästyikin verisesti. No, vagsua kyllä pitikin hoonata sitten joka reunaa kuin erikseen.
Joo olen kuule normaalivarustettu perheellinen mies, tiedä sitten lesboista kiinnostaako niitä tämä aihe.
Voihan siinä heikossa itsetunnosta rypeä, mutta mitä se auttaa? Jos pelkää kommentteja kalun koosta ja se on oikeasti ongelma naiselle, niin eiköhän semmoinen suhde ole pidemmän päälle tuhoon tuomittu.
Kyse on siitä, haluaako tehdä omasta elämästään vaikeaa vai ei. Kalun mittaan millään puheilla ei ole mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuo olisi ollut aika kuuma heitto. Eihän se olisi mieheltäsi pois, jos joku isomunaisempi panisi sua välillä.
Juu, eikä se oo mitenkään naiselta pois, jos mies käy välillä nuoria tiukkapilluja panemassa. Jostain kumman syystä moni nainen kuitenkin vetää tuollaisesta kunnon kilarit.
Ei miehelle voi paljon pahemmin enää sanoa ja vielä kesken panon. Se on sama jos mies sanois naiselleen kesken panon että sulla on väljä pillu. Mieti nyt vähän nainen...
Vierailija kirjoitti:
Ei miehelle voi paljon pahemmin enää sanoa ja vielä kesken panon. Se on sama jos mies sanois naiselleen kesken panon että sulla on väljä pillu. Mieti nyt vähän nainen...
Ei se oo ollenkaan sama. Mutta samat kilarit vois saada aikaan jos sanois: "Siskos pillu on paljo kireempi!"
Vierailija kirjoitti:
Kuten millaiset tilanteet?
Hahaha, paras! Aattelin tulevana viikonloppuna kokeilla kepillä jäätä just tällä tavalla... :D