Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika laittaa yläasteen päätösjuhlaan mustan kauluspaidan, mustan solmion, harmaa-valkoiset camuhousut ja Doc Martensit.

Vierailija
23.05.2016 |

Onkohan tarpeeksi juhlavaa? Miten teidän teinit pukeutuu koulun päätökseen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan seppälästä ostetun persikan värisen maxi mekon ja poikaystäväni laittaa perus mustan puvun :)

Vierailija
2/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta loppuu yläaste!! kirjoitti:

Itse laitan seppälästä ostetun persikan värisen maxi mekon ja poikaystäväni laittaa perus mustan puvun :)

Saako poikaystävä riisua persikan värisen maxi mekkosi illan päätteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkös poikasi on viileä. Onko ananastukka?

Vierailija
4/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako poika mennä kevätjuhlan jälkeen katupartioimaan?

Vierailija
5/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan täyskälju on. Ap

Vierailija
6/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on A.J. Weston.

Vierailija
7/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan täyskälju on. Ap

Eihän se ole sellainen tyyppi mikä mielikuva kuvauksestasi tulee, eihän?

Mun poikani laittaa hippi-pussihousut ja batiikkivärjätyn paidan. Joo, tämä asu ei olis ollut mun valinta, mutta en mahda sille tässä asiassa mitään.. :)

Vierailija
8/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, monilla oli huppari ja lököhousut.

Vierailija
9/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäältähän tuo kuulostaa. Ja jos poikasikin on tyytyväinen, niin ok.:)

Vierailija
10/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ysiluokan päätösjuhlassa musta hame, mustavalkoraidalliset pitkät sukat, mustavalkoraidallinen paita, musta "solmio" ja mustat tennarit. Silmissä pandameikki ja hiukset oli musta pehko. :D

N24

Vierailija
11/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuulostaa. Mun poika pistää mustat pillifarkut niittivyöllä, converset, mustan kauluspaidan ja solmion. Ja kuten tavallista varmaan niittiranneke löytyy ja tukkaakaan ei kampaa vaan antaa roikkua Jyrki69 tyyliin silmillä, mutta se on sen tyyli ja joku peruskoulun päätös nyt ei ole niin suuri juhla, että jaksaisin alkaa taistella onko se tukka kammattu ja siististi ponnarilla.

Vierailija
12/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ysiluokan päätösjuhlassa tytöillä mekot ja pojilla puvut päällä.

Vierailija
13/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan peruskoulun loppuessa porukalla naureskeltiin tyypeille, jotka pukeutuivat pukuihin. Jälkikäteen tuli sitten ilmi, että peruskoulusta valmistuminen olikin tämän jengin ainoita saavutuksia elämäsä. :D

Vierailija
14/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan peruskoulun loppuessa porukalla naureskeltiin tyypeille, jotka pukeutuivat pukuihin. Jälkikäteen tuli sitten ilmi, että peruskoulusta valmistuminen olikin tämän jengin ainoita saavutuksia elämäsä. :D

Aina yhtä huvittavaa, kun muita morkkaava ei osaa edes ilmaista itseään kunnolla.

Vierailija
15/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina yhtä huvittavaa, kun muita morkkaava ei osaa edes ilmaista itseään kunnolla.

Oliko sulla komea puku, kun peruskoulun loppuessa lopettelit opiskelu-uraasi? :D

Vierailija
16/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni koulussa on perjantai-iltana tanssiaiset yläkoululaisille. Sitten ysit saavat peruskoulun päättötodistukset ja siinä se. Pojilla puvut päällä.

Vierailija
17/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansininen puvun takki, tummansiniset siistit chinokset, valkoinen paita, ruskea vyö ja ruskeat siistit kengät.

Vierailija
18/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinokset

Vierailija
19/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla komea puku, kun peruskoulun loppuessa lopettelit opiskelu-uraasi? :D

Sinun peruskoulusi ei taida vaihtua elämämkouluun vielä vähään aikaan, äidinkielen reput tulossa.

Vierailija
20/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan 50-luvun tyylisen kukkamekon ja hiukset kiharran :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi