Iltalehti: Naapurit todistivat Miss Helsingin painajaista: "Kuulin naisen rääkäisyjä, miehen urahduksia ja teräviä kolahduksia"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016052221603236_uu.shtml
Tervettä meininkiä ja "tuomio" 5kk ehdollista.
Kommentit (126)
Eivät varmaan halua tälläistä julkisuutta. Itse veikkaan että tapahtumaketju on mennyt näin, muikki valittu miss hksi, seuraavana aamuna koira kakannut sisälle, muikki ei ole heti alkanut siivoamaan, äijän mielestä kuvitellut liikoja itsestään ja päättänyt tiputtaa naisen pilvistä paikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmaan halua tälläistä julkisuutta. Itse veikkaan että tapahtumaketju on mennyt näin, muikki valittu miss hksi, seuraavana aamuna koira kakannut sisälle, muikki ei ole heti alkanut siivoamaan, äijän mielestä kuvitellut liikoja itsestään ja päättänyt tiputtaa naisen pilvistä paikalleen.
Jossakin sanottiin, että missi olisi nähnyt miehen viestit tämän puhelimesta ja olisi hermostunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin sanottiin, että missi olisi nähnyt miehen viestit tämän puhelimesta ja olisi hermostunut siitä.
Todistajien lausunnoissa mainitaan naisen sättineen mopopoikaa miespuoliseksi huoraksi. Olisiko muut tallihuorat lähetelleet sexyviestejä.
Ukko on pettänyt ja kun akka on tästä hermostunut niin sai turpiin ja kakkaa tukkaan.
Kuka muistaa mitä The Pretendersin Chrissie Hynde sanoi tässä taannoin? Että hänet on nuorena raiskannut mopojengi ja että se oli hänen oma vikansa! Tuli mieleen, että onko tuossa kulttuurissa niin normaalia kaikenmaailman hakkaus ja raiskaus, että naisetkin syyllistävät siitä itseään.
Muistuupa myös mieleeni, kun kerran Helsingissä samaan pöytään istahti pari liivijengiläistä. Olin ainoa nainen pöydäss ja nämä ukot eivät edes katsoneet päin tai puhuneet minulle mitään. Vasta kun paikalle saapui miespuolinen kaverini - jota he luulivat poikaystäväkseni - niin he puhuivat minulle jonkin sanan mutta aina tämän miehen kautta.
Että semmoista kivaa moottoripyöräkulttuuria.
Kenen mielestä muuten koko jutun yksi kammottavimmista detaljeista on muuten tuo koiran paskalla hierominen? Minusta se on niin selkeää nöyryyttämistä, että siinä on käytetty jo vähän mielikuvitusta ja ehkä suora vinkki myös naisen kauneuden katoavaisuuteen.... eipä siinä että nyrkeillä iskeminen sen reilumpaa olisi - mikään tässä jutussa ei ole - mutta paskalla hierominen on niin.... halventavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa mitä The Pretendersin Chrissie Hynde sanoi tässä taannoin? Että hänet on nuorena raiskannut mopojengi ja että se oli hänen oma vikansa! Tuli mieleen, että onko tuossa kulttuurissa niin normaalia kaikenmaailman hakkaus ja raiskaus, että naisetkin syyllistävät siitä itseään.
Muistuupa myös mieleeni, kun kerran Helsingissä samaan pöytään istahti pari liivijengiläistä. Olin ainoa nainen pöydäss ja nämä ukot eivät edes katsoneet päin tai puhuneet minulle mitään. Vasta kun paikalle saapui miespuolinen kaverini - jota he luulivat poikaystäväkseni - niin he puhuivat minulle jonkin sanan mutta aina tämän miehen kautta.
Kyllähän se jo kertoo aika paljon, että naisia ei missään tapauksessa, missään olosuhteissa oteta jäseniksi.
Olen varmaan tyhma mutta miksi miehen nimea ei sanota lehdissa? Kun se "tuomio" tuli jo.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan tyhma mutta miksi miehen nimea ei sanota lehdissa? Kun se "tuomio" tuli jo.
Tai kuvaa. Ei peitellyt naamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä nyt pitäisi tuota kovin omituisena.
Moniko nainen puhuu randomille miehelle? Saati jos on naislauma ja pöydässä yksi random mies. Varmasti eivät puhu ja välttävät myös katsomasta. Poikkeuksen voi tehdä joku puolialkoholisoituneiden tätien klubi, mutta noin muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Lehdistöllä oli ainakin joskus ennen sellainen sääntö, että pikkutuomioista ei uutisoida nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehdistöllä oli ainakin joskus ennen sellainen sääntö, että pikkutuomioista ei uutisoida nimillä.
Naama ja nimi vaan näkyviin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama ja nimi vaan näkyviin!
Sehän olisi vain mainosta miehelle ja kerholle.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa mitä The Pretendersin Chrissie Hynde sanoi tässä taannoin? Että hänet on nuorena raiskannut mopojengi ja että se oli hänen oma vikansa!.
Tämänkin tajuaa paremmin siten, että kääntää asetelman päinvastoin. Eli kuvittelee tällaisiin tilanteisiin et ne miehet olis naisia ja naiset miehiä.
Jos naiset olisi niitä, jotka pääasiassa raiskaa miehiä ja olis fyysisesti vahvempia, niin eikö tuntuis pahalta, että joku miehenreppana sanois, että oli hänen oma syy ku naisjoukko raiskas tai hakkas hänet, hänellä ku oli liian seksikkäät vaatteet, oma vika, ei naisten vika.
Kun kääntää sukupuolet päinvastaiseksi näissä kaikissa tapauksissa, se ikään kuin avaa silmät.
Jos mies kävelisi liian kireässä paidassa metsälenkillä, nainen väijyisi metsässä ja hyökkäisi kimppuun, hakkaisi,pitäisi veistä kurkulla ja raiskaisi, niin miltä tuntuisi, jos tuolle miehelle sanottaisiin, että älä provosoi niitä naisia ja älä pukeudu liian seksikkäästi äläkä kulje yksin, varsinkaan yöllä. Omapa vikas, ku pukeuduit silleen ja kävelit vielä yksin. Ei ole naisten syy, vaan sun syy kun mahdollistat näiden tekemisen sulle.
Tajuatteko kuinka sairaassa maailmassa siis asumme?
Painajainen??
Muija mustasukkaisuuksissaan tutki miehen puhelimen ja kävi jätkän päälle ja otti itse turpiinsa. Hupsista.
Niin voi käydä, jos ei osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Painajainen??
Muija mustasukkaisuuksissaan tutki miehen puhelimen ja kävi jätkän päälle ja otti itse turpiinsa. Hupsista.
Niin voi käydä, jos ei osaa käyttäytyä.
Aivotärähdyksen aiheuttavat lyönnit, kurkun päällä seisominen ja koiran paskan hierominen hiuksiin on vain "hups näin kävi"-settiä? Jos seura ei miellytä ja alkaa tulla mätkimisfiilis, niin sitten poistutaan muualle rauhoittumaan tai keskutellaan.
Tavallaan jonkun pikaisen yksittäisen suuttumislyönnin tai ennemmin litsarin ja sen anteeksi antamisen voin ymmärtää, mutta en tällaista pitkää yhtäjaksoista väkivaltaa. Se vaatii tekijältä jo jotain ajatustyötä "hetkellisen pimenemisen" sijaan ja olihan tuossa selvästi jotain halua nöyryyttää ja nähdä kuin toinen kärsii.
Jessica, (luet kuitenkin) ehkä muutaman vuoden kuluttua ymmärrät että olisi kannattanut erota jo aiemmin..
En epäilekään ettei hakattaisi, mutta kerholla taitaa olla joku imagonkohotusmeinki päällä, joten luulisi etteivät haluaisi samaan aikaan tällaisia uutisia julkisuuteen. En nyt tarkoita, että he miltään puhtoisilta pojilta yrittäisivätkään näyttää, mutta luulisi heidän ottavan krediittiä mieluummin vähän "kunnioitusta herättävämmästä" rikoksesta, kuin naisen hakkaamisesta.