Mistä et pidä, josta useimmat taas tykkäävät?
Itse en ole Cheekin enkä jääkiekon ystävä, mutta aika moni kavereistani tuntuu kyseisiä juttuja hehkuttavan
Kommentit (56)
Humala. Teininä se oli kivaa mutta nykyään tuntuu vain siltä että olen myrkyttänyt kehoni kun olen humalassa. En käsitä miksi ihmiset haluavat juoda niin usein.
Mitä on vaniljaseksi?
Itse en tykkää baarireissuista tanssimisineen ja humaltumisineen.
Liikunta ja siitä tuleva "hyvä olo" ( väsyttää ja vituttaa koko päivän) seuraavana päivänä kyllä olo on huippu! :)
Parsa
Porkkana ja juurekset
Kalastajan vaimo
Fitness
karppaus
asuntolaina
Jääkiekosta ym. penkkiurheilusta, sipulista, jäätelöstä, Thaimaan matkoista, kesästä..
Saunominen, suorassa auringon paisteessa oleminen, formulat, irtokarkit, olut, lapset, romanttiset elokuvat
Cheekiä tulin mäkin tänne kirjoittamaan. Onneksi en ole yksin.
Vihaan myös yleisesti tätä hyvinvoinnin hypetystä eli höpöhöpö ruokavaliosta intoilua yms, joka on niiin muodikasta.
Ite en oikee syty täst suomen uudest kansallislajist "jonottaminen".
Testaa kyllä tehokkaasti suomalaista sisua. Ja voi sitä riemua kun saa lopulta ilmaisen leivänpaahtimen siitä kainaloon, sen jälkeen kun on eka jonottanu kolme tuntia sateessa ja tuulessa, mutaisella parkkipaikalla ja onnistunu sit lopulta viemään sen viimeisen kappaleen. Perin tyytyväisenä voi siinä sitten vilkasta takana jonossa seisovien pettyneitä naamoja.
Helle, sauna, makkarat/nakit, puutarhan hoito/pihatyöt ja shoppailu.
Salatut elämät, tosi tv. Ylipäätänsä telkkarin katsominen. Katotaan kyllä leffoja, dokkareita ja sarjoja. Maku ohjelmien suhteen on vain niin erilainen, ettei voi katsoa töllöä :(. Ja vihaan mainoksia. En nyt tiedä, onko makuni parempi, kuin toisen,en vain tykkää samoista asioista.
Käsityöt, neulominen ja puutarhan hoito tuli myös mieleen.
Lapset. Vihaan lapsia. Vitun kakarat.
Ihmiset, penkkiurheilu, dokailu/juhliminen/juhlat, seksi vain seksin vuoksi, lapset, varaanit, toimintaelokuvat, jenkkisarjat...
Se, että matkoilla pitäisi tutustua paikalliseen kulttuuriin ja ihmisiin ja.niiden arkeen.
En pidä oluesta, suomalaisista tv-sarjoista tai kirjoista enkä musiikista. Urheilun seuraaminen ei kiinnosta.
alkomaholijuomista, katkaravuista, homejuustosta......
ja luonteenpiirteenä vaivojen valittelusta, se tuntuu jotenkin olevan tuttavapiirissä nyt IN, mistä lie johtuukaan :O