Mistä et pidä, josta useimmat taas tykkäävät?
Itse en ole Cheekin enkä jääkiekon ystävä, mutta aika moni kavereistani tuntuu kyseisiä juttuja hehkuttavan
Kommentit (56)
Suklaa
suomipop
en ole edes bi vaan täysin hetero
Jääkiekko ja hard core-lapsiperhe-elämä(meillä on vain yksi lapsi. Monet tuntuu pitävän monilapsisen perheen elämästä)
-Juice, Hurriganes, Dingo, Cheek, en ole koskaan näiden hehkutusta ja suosiota tajunnut
-helle ja auringonotto, ahdistavat
-lapset, ovat ihan kivoja, kunhan eivät ole omia
-Wagner, siis säveltäjä, ei ole tähän päivään mennessä tämäkään hehkutus avautunut mulle
-Adam Sandlerin huumori, ööö...sydämetön nilkki?
-Jussi Varekset, niin kirjoina kuin leffoinakin, alkeellista tekstiä, piilotettua naisvihaa (huh, varsinkin jos vertaa naapurimaan Stieg Larssoniin)
-action-leffa lähes poikkeuksetta, unettavia, tylsiä, alkeellinen kostotarina, johon on ympätty pikkupojille suunnattu vielä alkeellisempi romanttinen kohtaus
-Kaari Utrio suosio ei ole myöskään avautunut, vaikka olen hulluna historiaan. Tai ehkä juuri siksi.
-tiivis seurustelu tai yhteisasuminen, ei ole vain mun juttu, tarvitsen tilaa
-seksi, yliarvostettua äheltämistä enimmäkseen, kunnon partnerin löytäminen liian työlästä, omin avuin pääsee taivaaseen nopeammin ja aina
makethejp kirjoitti:
Liika makeus, räikeys, muodikkuus, materialismi etc..
No oletpa sinä erikoinen. Minä en tunne ketään, itseni mukaan lukien, joka näistä asioista pitäisi.
Vispipuurosta ja suuseksistä saavana osapuolena.
Avokadopasta, toisten lapset, juhliminen, joulu
En oikeastaan tiedä, mistä "useimmat" pitävät. No jos oletetaan, että useimmat pitävät suuseksistä, niin se sitten. En tykkää antaa enkä saada sitä.
Käsitöiden teko, zumba, puutarhan hoito ja tansseissa käyminen eivät kiinnosta pätkääkään, vaikka olen keski-ikäinen nainen.
Penkkiurheilusta. En seuraa urheilua lainkaan. Käyn kyllä itse juoksemassa ja salilla.
Mikä on alapeukuttajien logiikka tässä ketjussa? Nuo peukut on niin turhia, kun ei kukaan voi tietää mitä niillä halutaan ilmaista.
"Mikset tykkää vispipuurosta, kyllä mä tykkään" -> alapeukku?
"Useimmat ei kylläkään tykkää vispipuurosta" -> alapeukku?
"En tykkää kirjoitusvirheistä" -> alapeukku?
"Mulla on huono päivä" -> alapeukku?
"Olet perseestä kun et tykkää vispipuurosta" -> alapeukku?
Vaniljaseksistä
Sienistä
Jääkiekosta
Marjoista
Lapsista
Kana ja riisi, yök. Ainoa minkä voisin syödä kanasta on grillatun kanan nahka, muu on kuivaa mautonta pahvia. Riisi nyt vaan on koostumukseltaan ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on alapeukuttajien logiikka tässä ketjussa? Nuo peukut on niin turhia, kun ei kukaan voi tietää mitä niillä halutaan ilmaista.
"Mikset tykkää vispipuurosta, kyllä mä tykkään" -> alapeukku?
"Useimmat ei kylläkään tykkää vispipuurosta" -> alapeukku?
"En tykkää kirjoitusvirheistä" -> alapeukku?
"Mulla on huono päivä" -> alapeukku?
"Olet perseestä kun et tykkää vispipuurosta" -> alapeukku?
Ite ainaki siitä syystä alapeukutan, jos kyseinen asia on mun mielestä just tosi hyvä. Että ei mitään henkilökohtaista, eikä vihan purkamista. :)
Sillistä, oluesta, punaviinistä, jäätelöstä