Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kiinnostunut ystävästäni?

Vierailija
21.05.2016 |

Olen jonkin aikaa tapaillut erästä mukavaa miestä. Alkuviikosta hän tapasi ensimmäistä kertaa erään hyvän ystäväni. Ja voi luoja, hän ei meinannut loppuillasta saada silmiä irti tästä. Juttu heillä luisti hyvin, eikä mies olisi halunnut, että kaverini lähtee niin ajoissa. Alkoholia olimme nauttineet jonkin verran. Pitäisikö tässä olla mustasukkainen? Kaverini ei kyllä koskaan koskisi mieheen, koska ei tekisi minulle sellaista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika selvää ettet ole 1 miehen silmissä. Teillä tuore juttu ja jo nyt kyylää muita noin avoimesti. Luulis ettei tossa vaiheessa ole silmiä muille kuin sinulle.

I only have eyes for you, mutta näkisitpä mitä mulla on sun kaverille.

Vierailija
22/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jos kaverisi on paremman näköinen niin mikäs ihme. 

Naiivi ja kypsymätön ajatusmaailma. Tuolla tavalla ajatteleva mies ei koskaan voi sitoutua yhteenkään naiseen normaalilla tavalla, koska fakta on että joku nainen tulee aina olemaan sitä omaa kumppania kauniimpi.

Myös miehille voi käydä näin jos ovat kevytkenkäisen naisen napanneet. Miehen kaverit voivatkin olla kiinnostavampia, fiksumpia ja paremman näköisiä tietenkin. Jokainen tekee kuitenkin omat valintansa tämänkin asian suhteen, joten niin makaa kuin petaa.

Jep. On ikävää jos ottaa tuolla tavalla käyttäytyvän kumppanin kun luulee ettei muuta saisi. Osa esittää, että kyseessä olisi vain halu saada parhaimman näköinen kumppani, vaikka todellisuudessa tapa millä ihminen käyttäytyy ihmissuhteissaan perustuu kasvatukseen, persoonallisuuteen ja arvoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä pahaa on siinä, että isäntä huolehtii siitä, että vieraat viihtyvät talossa. Tottakai se on mukavaa kun saa keskustella ja pitää hauskaa kauniissa naisseurassa. Ethän ole niin ahdasmielinen, että kiellät miestäsi elämästä. Tietysti uskollinen pitää olla, mutta kyllä normaali kanssakäyminen on ihan ok. Minua ainakin ärsyttäisi, jos mieheni olisi porukassa sellainen tossunalla oleva lössykkä. N34

Vierailija
24/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut. Täytyykö sun oikeesti kysyä tätä...

Vierailija
25/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ehkä liioittelin hiukan aloituksessa, ei nyt varsinaisesti kytännyt tyyliin, ettei olisi saanut silmiään irti, mutta vilkuili kyllä aina välillä. Mies on muutenkin melko avoin luonteeltaan, viihtyy hyvin naiskavereidensa seurassa ja hänellä on niitä paljon. Mutta pitää katsoa miten homma etenee. Tai sitten pitäisi vain hankkia itsetunto. ap