Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kiinnostunut ystävästäni?

Vierailija
21.05.2016 |

Olen jonkin aikaa tapaillut erästä mukavaa miestä. Alkuviikosta hän tapasi ensimmäistä kertaa erään hyvän ystäväni. Ja voi luoja, hän ei meinannut loppuillasta saada silmiä irti tästä. Juttu heillä luisti hyvin, eikä mies olisi halunnut, että kaverini lähtee niin ajoissa. Alkoholia olimme nauttineet jonkin verran. Pitäisikö tässä olla mustasukkainen? Kaverini ei kyllä koskaan koskisi mieheen, koska ei tekisi minulle sellaista.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika selvää ettet ole 1 miehen silmissä. Teillä tuore juttu ja jo nyt kyylää muita noin avoimesti. Luulis ettei tossa vaiheessa ole silmiä muille kuin sinulle.

Vierailija
2/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää uusinnoissa oli juuri tuo jakso, kun Mirandan ihastuksen vei sisustussuunnittelija. Viikon päästä kosinta. Kyllä ystäväsi voi viedä miehen, koska rakkaus. Toki voi olla entinen ystävä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuollainen pälyilevä häntis.

Mä olin aikoinaan se "ystävä". Kaverin mies rupesi ihan mahdottomaksi. Seurasi mua ja osti jonkun korunkin, mitä en todellakaan ottanut vastaan. Sanoin suorat sanat. Ensin ystäväni luuli, että olin syyllinen, koska niin lääpällään oli tähän pettäjään, mutta sentään  lopulta uskoi.

Onneksi paljasti tämäkin sulle ajoissa karvansa, niin voit kierrättää tuon sikakyöstin eteenpäin.

Vierailija
4/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaanpa vielä.

Vierailija
5/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapahtui sama ja mies lopetti myöhemmin tapailun. Olin miehen exää rumempi ja tuo nimenomainen kaveri minua kauniimpi. Teki sellaisen kolauksen itsetuntoon etten ole vieläkään selvinnyt.

Vierailija
6/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihastuin sydänjuuriani myöten ystävääsi ja haluaisin naida häntä sekä hitaasti nauttien että lujaa kaikella sillä kiihkolla, jota miehinen olemukseni häntä kohtaan tuntee. Sinä katosit silmistäni ja mielestäni saman tien, en tehnyt sitä tarkoituksella, kaverisi vain on ainutlaatuinen enkä näe enää muita. Tapaan sinua vain päästäkseni hänen lähelleen. Olen pahoillani, mutta et ole mitään häneen verrattuna.

Lauantaiterkuin 'Se mies'

Vierailija
7/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdollista. Ihastuksen kaveri on varmasti kiinnostava ilman ihastustakin.

Vierailija
8/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tapahtui sama ja mies lopetti myöhemmin tapailun. Olin miehen exää rumempi ja tuo nimenomainen kaveri minua kauniimpi. Teki sellaisen kolauksen itsetuntoon etten ole vieläkään selvinnyt.

Pahimmaksi muuten koko jutun teki se, että mies itse oli minusta alkujaan enemmän kiinnostunut! Teki ratkaisevan aloitteen ja oli aktiivisempi tutustumisessa. Todisti, että miehenkään aktiivisuus ei mitään kerro pitääkö mies naisen ulkonäöstä aidosti.

Vierailija
9/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis munkin kaveri oli ihastunut varattuun mieheen. Si tutustu sen kaveriin ja ny niillä on suhde vaikka tää on niiden molempien kaveri.

Vierailija
10/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on sisäänrakennettu ajattelu siitä, että jossain on paremman näköinen nainen juuri heitä varten. Ulkonäkö on kaikki kaikessa, pitävät silmänsä puoliavoimina vähintäänkin aina.

Vierailija
11/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos kaverisi on paremman näköinen niin mikäs ihme. 

Vierailija
12/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että haluaa aidosti tutustua kaveriisi?

Vierailija
13/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sattunut aikoinaan noin parikin kertaa. Ensimmäisessä jutussa olin seurustellut nuoren miehen kanssa jo reipas puoli vuotta, kun mies ihan silmieni alla alkoi vikittelemään ystävääni. Ystäväni seurusteli toisen miehen kanssa ja nämä meidän miehet olivat keskenään tuttuja. Juttelin asiasta ystäväni kanssa ja päätimme yhteistuumin hyvin nopeasti, että meidän ystävyys on tärkeämpää ja emme sitä riko. Miehen mielestä hänen käytöksensä oli vain kohteliasta kaverin tyttöystävän huomioimista. Pistin poikki suhteemme ja mies ihmetteli kauan miksi näin tein. Puolen vuoden päästäkin hän yritti lähestyä minua ajatuksenaan jatkaa suhdettamme.

Toisessa tapauksessa jo hyvin pitkää tuntemani mies oli seurassani juhlissa, jossa oli myös hyvä ystäväni. Ystäväni oli eri kuin ekassa kohdassa. Mies ei saanut silmiään irti ystävästäni, vaikka tämä ei edes vilkaissut mieheen, vaan oli iskenyt toiseen mieheen silmänsä. Aikani katselin miehen minun ohi katsovia silmiä ja kerran vein hänet toisen syyn varjolla kauemmaksi, mutta ei auttanut. Se oli siinä, asia tuli hyvin selväksi ja lopetin yhteydenpidon. Mies on jälkikäteen pyytänyt asiaa anteeksi ja on muutaman suhdevirityksen jälkeen vieläkin sinkkumies. Harmi, oli hyvä mies. Myös ekan jutun mies on vielä sinkku, se ei harmita. Minä löysin aviomieheni pian tuon jälkimmäisen jutun jälkeen. Hän on ollut alusta saakka vain yhden naisen mies. :)

Vierailija
14/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sattunut aikoinaan noin parikin kertaa. Ensimmäisessä jutussa olin seurustellut nuoren miehen kanssa jo reipas puoli vuotta, kun mies ihan silmieni alla alkoi vikittelemään ystävääni. Ystäväni seurusteli toisen miehen kanssa ja nämä meidän miehet olivat keskenään tuttuja. Juttelin asiasta ystäväni kanssa ja päätimme yhteistuumin hyvin nopeasti, että meidän ystävyys on tärkeämpää ja emme sitä riko. Miehen mielestä hänen käytöksensä oli vain kohteliasta kaverin tyttöystävän huomioimista. Pistin poikki suhteemme ja mies ihmetteli kauan miksi näin tein. Puolen vuoden päästäkin hän yritti lähestyä minua ajatuksenaan jatkaa suhdettamme.

Toisessa tapauksessa jo hyvin pitkää tuntemani mies oli seurassani juhlissa, jossa oli myös hyvä ystäväni. Ystäväni oli eri kuin ekassa kohdassa. Mies ei saanut silmiään irti ystävästäni, vaikka tämä ei edes vilkaissut mieheen, vaan oli iskenyt toiseen mieheen silmänsä. Aikani katselin miehen minun ohi katsovia silmiä ja kerran vein hänet toisen syyn varjolla kauemmaksi, mutta ei auttanut. Se oli siinä, asia tuli hyvin selväksi ja lopetin yhteydenpidon. Mies on jälkikäteen pyytänyt asiaa anteeksi ja on muutaman suhdevirityksen jälkeen vieläkin sinkkumies. Harmi, oli hyvä mies. Myös ekan jutun mies on vielä sinkku, se ei harmita. Minä löysin aviomieheni pian tuon jälkimmäisen jutun jälkeen. Hän on ollut alusta saakka vain yhden naisen mies. :)

Kiva lukea, että joku nainen arvostaa itseään eikä jää tuollaisiin viritelmiin, joissa mies estottamasti haluaa toista. Monissa pidemmissäkin suhteissa naiset alistuvat siihen, että mies on totaalivajakki ja kyttää muita kuolaten ja yrittää jopa saada seksiseuraa ym. Vetoavat ääliöt sitten biologiaan ym. seikkoihin, ihan kuin nämä ajaisivat fiksulla ajattelevalla ihmisellä toisen kunnioittamisen ja hyvien käytöstapojen ohi.

Vierailija
15/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on ollut ystävääni ihastunut. Tajusin vasta pitkään yhdessä oltuamme. Ehkäpä oli jo alkuaikoina. Itse en vaan tajunnut. Kaikki muut kyllä.

Tämä asia kiusaa minua aina välillä. Yhdessä kun ltu 20 vuotta....

Vierailija
16/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on ollut ystävääni ihastunut. Tajusin vasta pitkään yhdessä oltuamme. Ehkäpä oli jo alkuaikoina. Itse en vaan tajunnut. Kaikki muut kyllä.

Tämä asia kiusaa minua aina välillä. Yhdessä kun ltu 20 vuotta....

Lisään vielä. Kannattaa lopettaa suhde, kun vielä mahdollista. Sen yli ei pääse

Vierailija
17/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiivi ja kypsymätön ajatusmaailma. Tuolla tavalla ajatteleva mies ei koskaan voi sitoutua yhteenkään naiseen normaalilla tavalla, koska fakta on että joku nainen tulee aina olemaan sitä omaa kumppania kauniimpi.

Vierailija
18/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis munkin kaveri oli ihastunut varattuun mieheen. Si tutustu sen kaveriin ja ny niillä on suhde vaikka tää on niiden molempien kaveri.

Väännätkö rautalangasta kun ei aukee kuka ketä mitä?

Vierailija
19/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiivi ja kypsymätön ajatusmaailma. Tuolla tavalla ajatteleva mies ei koskaan voi sitoutua yhteenkään naiseen normaalilla tavalla, koska fakta on että joku nainen tulee aina olemaan sitä omaa kumppania kauniimpi.

Myös miehille voi käydä näin jos ovat kevytkenkäisen naisen napanneet. Miehen kaverit voivatkin olla kiinnostavampia, fiksumpia ja paremman näköisiä tietenkin. Jokainen tekee kuitenkin omat valintansa tämänkin asian suhteen, joten niin makaa kuin petaa.

Vierailija
20/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännätkö rautalangasta kun ei aukee kuka ketä mitä?

:D Samaa mietin, mutta ehkä kirjoittaja ei osaa asiaa täsmällisemmin selittää. Meidän pitänee tyytyä tähän.