Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko mennä töihisi ilman meikkiä? Mitä työtä teet?

Vierailija
19.05.2016 |

Mä ite oon siivooja. Ja tottakai kehtaan, menen aina ilman meikkiä töihin.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mennä ilman, mutta pyrin silti meikkaamaan päivittäin (etenkin jos pomo on töissä).

Olen talousosastolla avustavissa hommissa (osto-/myyntireskontra, kirjanpito...)

Vierailija
2/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtasin kun olin töissä. Putkitöitä tein. Nyt opiskelen ja harvoin kouluunkaan meikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuentod.

Pankissa

Vierailija
4/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan. Päiväkodissa olen töissä

Vierailija
5/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitteluinsinööri, enimmäkseen toimistolla. Normaaliaamuna: ripsiväri ja kulmakynä.

Kehtaan tulla ilmankin.

Vierailija
6/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt viime vuosina meikkaamista rajusti. Nykyään käytän enää ripsiväriä, joten täysi meikittömyys ei olisi ripsiväriin verrattuna enää mikään tajuton muutos. 

Olen yrittäjä, tapaan asiakkaita joka arkipäivä ja yleisvaikutelma pitää olla huoliteltu. Iho on parantunut huomattavasti tästä meikittömyydestä, joten näytä mielestäni nuoremmalta ja paremmalta nyt ilman meikkiä kuin vielä 4 vuotta sitten kamalat pakkelit naamassa.

Vierailija
7/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen halju naamasta.

Jos mulla ei ole meikkiä niin naamasta ei meinaa erottaa missä on silmät ja missä suu.

Vierailija
8/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myyjä ja pakon edessä voisin mennä ilman meikkiä. Mutta kyllä tulee aina vähän laitettua, vaikkakin luonnollinen look aina on.

Vierailija
9/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä ilman meikkiä.

Lentoemäntä

Vierailija
10/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentoemäntä

Eli siis et kehtaa? Ap

Vierailija
11/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaisin, mutta itse tykkään siitä, kun pirteät kasvot katsoo peilistä. Hoitoalalla olen. Välillä menenkin ilman meikkiä, antaa ihon välillä hengittää.

Vierailija
12/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentoemäntä

Eli siis et kehtaa? Ap

Lentoemännällä on tietyt ulkonäkövaatimukset mielestäni, siisti ulkonäkö, hiukset laitettuna ja naama nättinä. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
13/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikeissä en kehtaisi. IT-ala. Olen mies.

Vierailija
14/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentoemäntä

Eli siis et kehtaa? Ap

Lentoemännällä on tietyt ulkonäkövaatimukset mielestäni, siisti ulkonäkö, hiukset laitettuna ja naama nättinä. Korjatkaa jos olen väärässä.

Et ole siis siistin näköinen ilman meikkiä? Mä nimittäin omasta mielestäni olen ihan tarpeeksi siistin näköinen meikittömänäkin. Ap

Vierailija
15/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Pph enkä jaksa meikata töihin. Kotiäitinä oli sama juttu. Mulla on aina joku mukula naamassa kihnaamassa niin on kivampi olla ilman.

Vierailija
16/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja.No en todellakaan

Vierailija
17/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotöitä viestinnän alalla, enkä kehtaa lähteä ulos ilman meikkiä edes roskapusseja viemään.

Olen työskennellyt Ruotsissa, Tanskassa, Ranskassa, Sveitsissä ja Itävallassa ja kaikissa toimistoissa valtaosa naisista meikkasi. Etenkin Ruotsissa ja Sveitsissä kaikki kulkivat upeissa merkkivaatteissa ja kantoivat hienoja laukkuja, ja olivat viimeisen päälle laittautuneita muutenkin.

Minulla menee kosmetiikkaan noin 150-300 euroa kk riippuen siitä missä matkustelen ja että mille tuotteille milloinkin tarve. Kärsin päänsäryistä ja halvat tavaratalotuoksut laukaisevat sen, joten tuoksuihin menee eniten rahaa kerralal sillä ostan vain sellaisia tuoksuöljyjä joihin käytetty luonnollisia raaka-aineita esim. Ranskan Provencesta.

Vierailija
18/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko erityisemmin kehtaamisesta kyse, mutta en menisi töihin ilman meikkiä. Meikkaaminen kuuluu mun työlookkiin, kuten siistit vaatteetkin. Olen kansainvälisen pk-yrityksen hr.

Vierailija
19/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin jos olisi pakko, mutta mieluusti meikkaan vähäsen. Olen pikaruokalassa joten asiakaspalvelua, mutta toisaalta rasvaisessa huoneilmassa, joten pyrin meikkaamaan mahd kevyesti :)

Vierailija
20/66 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kesän ajan töissä navetassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä