Oletteko tienanneet marjoilla tänä kesänä?
Kommentit (17)
Eikö toi Dalle Valle ole iso huijari??
Semmosen 50€ säästänyt kun mansikat tulee omasta pihasta. Vielä tulee mustaa ja punaista herukkaa. Ei tartte mennä mettään ötököitten purtavaksi. Tienannut en varsinaisesti ole mutta säästänyt.
Rahamiehet ostaa valmiina, köyhät kerää itse
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, kunhan maksaa reilusti poimijoille. On kuskannut herkkutatteja rekkakuormittain Italiaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Kerään vain omaan käyttöön.
Sama täällä, vuosikymmenet suurimman osan marjoista myynyt, nyt riittää, on aika rauhottua keräämään, ei urakka tahtia vaan omaksi tarpeeksi, välillä taukoa pidellen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huijaa?
Miksi toi Dalla Valle ostoauto ei tule etelä-Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Semmoset 500€ nyt 2 viikon aikana
Et ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huijaa?
Mua ainakin huvitti, kun maksavat mustikasta 2-3e/kg ja samalla sanotaan että voi päästä 200-300 euron päivätuloihin.
En tiedä sit mitä sulavaliikkeisiä ja salaman nopeita Spidermaneja ne käyttää metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoset 500€ nyt 2 viikon aikana
Et ole
Jotkut tekee katsos töitä rahansa eteen 🤷
Ei tuo ole kuin sanko per arkipäivä.
Lisää kokemuksia marjojen ja sienien myynnistä, onko noin helppoa kuin tuo juttu antaa ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huijaa?
Mua ainakin huvitti, kun maksavat mustikasta 2-3e/kg ja samalla sanotaan että voi päästä 200-300 euron päivätuloihin.
En tiedä sit mitä sulavaliikkeisiä ja salaman nopeita Spidermaneja ne käyttää metsässä.
Mammat kerää päivässä sata kiloa helposti😆😇🤣
En. Tienaan töissä paremman tuntipalkan. Joten teen mieluummin pitkää päivää töissä ja ostan marjat.
En aio tienata vaan pikemminkin ostan, jos en saa poimituksi omaan käyttöön tarpeeksi. Kunto on sen verran huono, että voi mennä vaikeaksi.