Kehtaatko mennä töihisi ilman meikkiä? Mitä työtä teet?
Mä ite oon siivooja. Ja tottakai kehtaan, menen aina ilman meikkiä töihin.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole töissä ilman meikkiä.
Lentoemäntä
Eli siis et kehtaa? Ap
Lentoemännällä on tietyt ulkonäkövaatimukset mielestäni, siisti ulkonäkö, hiukset laitettuna ja naama nättinä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Et ole siis siistin näköinen ilman meikkiä? Mä nimittäin omasta mielestäni olen ihan tarpeeksi siistin näköinen meikittömänäkin. Ap
Hei sä oot joku siivooja! Ihan eri asia kuin lentoemäntä tai myyjä. Ei sun naamaa kukaan tuijottele tai ihmettele vaikka näyttäisitkin seinästä repäistyltä.
Mutta oon sellaisessa työkohteessa, missä juttelen useampien ihmisten kanssa ihan kasvotusten ja moikkaillut kymmenien kanssa. Eli kyllä mä ihan näkyvä työpaikallani olen ja silti uskallan olla ilman meikkiä. Vaikka moni mut näkeekin. Hui kamala! Ap
En kehtaa mennä töihin meikissä.
Ja virastossa siis olen duunissa.
Sh ja en todellakaan jaksa meikata aamuisin (7 töihin ja suihkui ym. Avustettavana oli) ja iltavuoroonkaa ei oo tullu meikkailtua.
En kehtaa. Tällä hetkellä töissä aulapalvelussa sähköfirmassa.
Olen työssä, missä turvallisuus on aika pääosassa: muutenkin on katsottava, että ei ole koruja, hiukset on kiinni yms. turvallisuussyistä, eikä ne työturvallisimmat vaatteet yleensä ole ne seksikkäimmät muutenkaan, niin en koe tarvetta meikata. Lisäksi joudun työni takia kulkemaan usein työmatkoja yksin myöhään illalla julkisilla, joten ei haittaa yhtään, jos on vähemmän houkuttelevan näköinen. Plus olen laiska ehostamaan, joten sopii minulle.
Täällä toinen siivooja, ja sellaisesta kohteesta, jossa myös näkee paljon ihmisiä päivittäin. Kehtaan todellakin mennä ilman meikkiä töihin, suurin osa työpäivistä menee täysin meikittä. Mulla on myös erittäin tummat silmänaluset aina (ollut lapsesta asti), ja näytän hivenen sairaalta vaalean ihoni ja silmänalusteni kanssa meikittä, mutta en jaksa stressata siitä. Mieluummin nukun sen 10-15 minuuttia pidempään aamulla kuin meikkaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentoemäntä
Eli siis et kehtaa? Ap
Lentoemännällä on tietyt ulkonäkövaatimukset mielestäni, siisti ulkonäkö, hiukset laitettuna ja naama nättinä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Et ole siis siistin näköinen ilman meikkiä? Mä nimittäin omasta mielestäni olen ihan tarpeeksi siistin näköinen meikittömänäkin. Ap
Hei sä oot joku siivooja! Ihan eri asia kuin lentoemäntä tai myyjä. Ei sun naamaa kukaan tuijottele tai ihmettele vaikka näyttäisitkin seinästä repäistyltä.
Mutta oon sellaisessa työkohteessa, missä juttelen useampien ihmisten kanssa ihan kasvotusten ja moikkaillut kymmenien kanssa. Eli kyllä mä ihan näkyvä työpaikallani olen ja silti uskallan olla ilman meikkiä. Vaikka moni mut näkeekin. Hui kamala! Ap
Ootpa ärsyttävä siivooja, miksi muitten pitäisi "kehdata" olla ilman meikkiä kun säkin olet? :D itse menen aina töihin ilman meikkiä ja tauolla meikkaan kun on aikaa:) meikin kanssa on freesimpi ja pirteämpi olo, sekä mielestäni huoliteltu ulkonäkö osoittaa muiden ihmisten kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentoemäntä
Eli siis et kehtaa? Ap
Ootpa ärsyttävä siivooja, miksi muitten pitäisi "kehdata" olla ilman meikkiä kun säkin olet? :D itse menen aina töihin ilman meikkiä ja tauolla meikkaan kun on aikaa:) meikin kanssa on freesimpi ja pirteämpi olo, sekä mielestäni huoliteltu ulkonäkö osoittaa muiden ihmisten kunnioitusta.
Niin ja siis siivooja itsekin olen, niin aamu-uninen vain että meikkaan vasta tauolla👋
Olen kirurgi ja todella harvoin käytän meikkiä töissä.
En meikkaa, enkä ole meikannut aiemminkaan. Eijaksa, ja haluan ainakin kuvitella, että osaamisen vuoksi palkattu. Minulla ei ole mitään muiden meikkaamista vastaan, mutta omalla kohdallani se aika tuntuu joka kerta siltä, että sen olisi voinut käyttää paremminkin. Ja se on tylsää. Juhliin kyllä meikkaan. Olen koodaaja. Aiemmin ollut mm asiakaspalvelutehtävissä.
Lähinnä IT. Istun koneen edessä päivän, en jaksa useimmiten meikata. Enkä tarkistella muiden kasvoja. Paljon miehiä ja naisia.
Kehtaan helpostikin. Teen pari kertaa viikossa lasten kanssa töitä (verrattavissa johonkin iltapäiväkerhotoimintaan)
Kehtaan. Paperipuolen tehtaalla töissä, joten siellä ei ketään kiinnosta miltä näyttää. Työvaatteetkaan ei kauhean hehkeät ole joten ei jaksa meikatakaan:D
En ikinä meikkaa töihin. Vapaalla sen sijaan lähes aina. Olen hoitoalalla ja pidän parempana olla mahdollisimman mieleenpainumaton. Potilaiden ei tarvitse tunnistaa mua kassajonossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kansainvälisen pk-yrityksen hr.
Reps. Kansainvälisen yrityksen "hr" on yksi meikattu, huoliteltu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Taasko se sama v-tun lipeäkalanaama paukuttaa alapeukkua kaikille jotka kauniita ja meikattuja!???
Tuolla sinun kielenkäytölläsi et vaikuta kauniilta vaikka olisit kuinka huoliteltu.
En meikkaa aina, sairaalan labrassa töissä.
En kehtaisi, tai jos menisin, niin tuntisin oloni todella epämukavaksi (olen melko väritön luonnostani). Huoliteltu ulkonäkö on tärkeä minulle (ja nautin siitä, että näytän hyvältä) ja odotan sitä myös muilta työyhteisöni jäseniltä. Mielestäni aamuisin ehostautuminen on myös ihan mukavaa puuhaa, enkä oikein ymmärrä, miksi täällä jotkut paheksuvat meikkausta. Olen asiantuntijatyössä valtiolla.
Yks siivooja lisää täällä, tarkemmin laitoshuoltaja. En kehtaa mennä ilman meikkiä, koska se tekee niin paljon virkeämmä näköiseksi. Suurimman osan aikaa pitää/joutuu kommunikoida työkavereiden tai potilaiden kanssa joten haluan näyttää vähän freesimmältä, plus myös työssä saattaa tulla hiki joten se peittää punoituksen.
Toimistosiivouksessa, jossa olin aiemmin, meikkasin myös, periaatteessa vaan sen takia että tuli paineita tällätyjen toimistorouvien keskellä :/ en kuitenkaan käytä aikaa enempää kuin max 5min.
Vain kerran olen nähnyt meikittömän lentoEMÄNNÄN, kaikilla muilla on ollu meikkiä.