Kehtaatko mennä töihisi ilman meikkiä? Mitä työtä teet?
Mä ite oon siivooja. Ja tottakai kehtaan, menen aina ilman meikkiä töihin.
Kommentit (66)
Olen opettaja lukiossa. Normaalisti käytän meikkiä ainakin sen verran, että olen kyllä aika erinäköinen ilman ehostusta. Kerran menin töihin ilman meikkiä liian myöhäisen herätyksen vuoksi, ja muutama kollega ja yksi oppilaskin kysyi, olenko kipeänä. Ymmärrän toki, ettei se ole minulle tavallista ja voi olla, että normaalisti meikkaava nuori naisope saattaa läiskikkäine ihoineen ja tummine silmänalusineen näyttää sairaalta, mutta ei se silti tuntunut kovin mukavalta saada kuulla sitä työkavereilta ja varsinkaan oppilailta :D
En ole mennyt töihin meikittä sen yhden kerran jälkeen.
Kehtaan kyllä.olen joka päiväinen sohvan testaaja
Meikkaaminen ei ole yhtä kuin huoliteltu. Miehetkään eivät meikkaa ja voivat silti olla siistejä ja edustuskunnossa. Naisenkaan ei tarvitse meikata töihin, ihan sama missä on töissä.
Samat, 62! Olen kirjastonhoitaja, ja sairaaksi kaikki luulevat, jos tulen ihan ilman meikkiä. Silmänaluset, ripset, huulet. Vähän, mutta tarpeellista. Tässä ketjussa ei ole huomioitu ollenkaan ikää. Parikymppinen voi aina näyttää luonnonraikkaalta, mutta viisikymppinen ei ole raikas. Pientä freesausta vaatii, ikävä kyllä.
Yök.mikään ei ole hirveämpää kun tehtassa olevat meikittömät ja haisevat naiset trukin ohjaamossa jotka pikkuhiljaa venyvät keskivartalostaan
En kehtaisi mennä ilman meikkiä aknearpien takia. Meikkivoidetta, puuteria, kulmakynää ja ripsaria laitan. Olen vielä opiskelija ja avustavissa kirjanpitohommissa.