Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kermaperseongelmasi täällä

Vierailija
19.05.2016 |

Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(

Kommentit (254)

Vierailija
201/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää, maksaisko asunto- ja yrityslainan pois kerralla vai mitä tekis. 

Vierailija
202/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaan tulee outo sivumaku, kun sen valuttaa perseen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalu kirjoitti:

Kyrpäni on niin järjettömän iso

165 cm ja 60 kg

Vierailija
204/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan aivan liian harvoin tehdä anal creampien :|

Shit happens

Vierailija
205/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin saada poikaa kiinni kun oon niin huolissani orkideasta ja vielä yli viikko lomaa. Orkidea näytti huonolta kun lähdin lomille 22.12.

Vierailija
206/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni varastaa ja elää minun unelmiani.

En haluaisi ajatella ja tuntea näin, mutta ystäväni on vauraasta perheestä ja hänellä on aina ollut paljon ylimääräistä rahaa. Minä teen enemmän vaativampaa työtä kuin hän ja lisäksi nykyään opiskelenkin. Me molemmat rakastamme matkustelua ja olemme olleet yhdessäkin reissuissa. Mutta hän on aina päässyt minua useammin reissuun ja kaiken lisäksi toteuttaa aina ne reissut, joista haaveilen hänelle ääneen. Kerran kuvailin hänelle tarkkaan reittiä ja kohteita, joihin joskus sitten vuosien päästä säästämisen jälkeen haluaisin lähteä. Kului puoli vuotta ja ystäväni toteutti lähes tarkalleen saman matkan. Monesti olemme myös suunnitelleet tiettyjä kohteita meidän yhteiselle tulevaisuuden reissulle, mutta hän ei ole malttanut odottaa minun säästöjen karttumista, vaan lähtenyt näihin kohteisiin ilman minua. Kaiken lisäksi ystäväni usein valittaa matkan aikana minulle matkaseuralaisestaan tai muista erinäisistä asioista. Minun on vaikea kokea sympatiaa häntä kohtaan kun olen sillä hetkellä itse Suomessa ja ystäväni on härskisti "varastanut" matkaunelmani. Tuo valittaminen ja prinsessamainen tyytymättömyys on siis kuin puukkoa kääntäisi haavassani.

Kermaperseongelman tästä tekee se, että minä sentään pääsen matkustelemaan sillöin tällöin ja lopulta toteuttamaan myös itse ne unelmani, ainakin osittain. Tiedän, ettei kaikilla ole varaa reissata joka vuosi tai joka kolmas vuosikaan.

Vierailija
207/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä usean hankalan sairauden vuoksi (ei mt). Eläkkeeni on varsin pieni.  Moni olettaa minun elävän köyhää elämää, mutta puolisoni on erittäin hyväpalkkainen, joten elämme varsin hyvää elämää. Häpeän tätä niin paljon etten uskalla tutustua uusiin ihmisiin. Minulla ei ole kavereita ollenkaan. Pelkään niin paljon kateutta ja ilkeitä kommentteja. Eläkkeelle joutuminen ja omien tulevaisuudenhaaveiden romuttuminen oli minulle tosi iso kriisi. Ainoat ystäväni menetin, kun puolisoni valmistui ja alkoi tienaamaan, ja elämämme muuttui ihan erilaiseksi, sossun luukulta ylempään keskiluokkaan. Ihmisenä en ole muuttunut ollenkaan, ja enhän minä ole se joka tienaa, kaikki kunnia puolisolleni. Kermaperseongelma tämäkin. Moni ei käsitä, että kärsin silti vaikka rahaa on. Rahalla kun minua ei terveeksi saa. Eli kermaperseongelani on hyvän elintason aiheuttama häpeä, koska en "ansaitse" tätä, olenhan yhteiskunnan loinen.

Vierailija
208/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikeaa löytää avokadoja, joissa sopiva kypsyysaste. Ready to eat-avokadotkin saattavat olla tummia sisältä.

Vierailija
209/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani anoa, jota tuo ällöttää.

Vierailija
210/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapäisen rivitalon naapuri parkkeeraa aina autonsa oven eteen niin ettei siitä mahdu edes kävellen ohi kulkemaan. Talotuuletin nappaa kaikki autonkäryt sisälle, ja samoin pakoputken pärinä kuuluu suoraan tuuletuksen kautta. Ja yleensä se on liikenteessä keskiyön ja aamuviiden välillä, olen moneen kertaan pärinään herännyt.

Mutta ei kehtaa valittaa kun ei ole kauan tässä asunut. Selvispä vaan että miksi edellinen asukas muutti pois muutoin mukavasta ja halvasta kämpästä.

Vierailija
211/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni varastaa ja elää minun unelmiani.

En haluaisi ajatella ja tuntea näin, mutta ystäväni on vauraasta perheestä ja hänellä on aina ollut paljon ylimääräistä rahaa. Minä teen enemmän vaativampaa työtä kuin hän ja lisäksi nykyään opiskelenkin. Me molemmat rakastamme matkustelua ja olemme olleet yhdessäkin reissuissa. Mutta hän on aina päässyt minua useammin reissuun ja kaiken lisäksi toteuttaa aina ne reissut, joista haaveilen hänelle ääneen. Kerran kuvailin hänelle tarkkaan reittiä ja kohteita, joihin joskus sitten vuosien päästä säästämisen jälkeen haluaisin lähteä. Kului puoli vuotta ja ystäväni toteutti lähes tarkalleen saman matkan. Monesti olemme myös suunnitelleet tiettyjä kohteita meidän yhteiselle tulevaisuuden reissulle, mutta hän ei ole malttanut odottaa minun säästöjen karttumista, vaan lähtenyt näihin kohteisiin ilman minua. Kaiken lisäksi ystäväni usein valittaa matkan aikana minulle matkaseuralaisestaan tai muista erinäisistä asioista. Minun on vaikea kokea sympatiaa häntä kohtaan kun olen sillä hetkellä itse Suomessa ja ystäväni on härskisti "varastanut" matkaunelmani. Tuo valittaminen ja prinsessamainen tyytymättömyys on siis kuin puukkoa kääntäisi haavassani.

Kermaperseongelman tästä tekee se, että minä sentään pääsen matkustelemaan sillöin tällöin ja lopulta toteuttamaan myös itse ne unelmani, ainakin osittain. Tiedän, ettei kaikilla ole varaa reissata joka vuosi tai joka kolmas vuosikaan.

Ymmärrän että ärsyttää. 

Oma kermaperseongelmani on se, että silloin kun olis ollut aikaa matkustaa, ei ollut rahaa. Nyt on, mut ei ole aikaa. 

Vierailija
212/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaupan kassalla rahapusseistaan kolikoita laskevat mummot jotka moneen kertaan käyvät ne sentit läpi ja sen jälkeen vielä kassa tarkistaa. Itse maksan aina kortilla. Eipähän tarvii toisten jonossa odottaa ikuisuuksia.

Vierailija
213/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joka vuosi niin paljon hirven hyvää paistilihaa, että on pitänyt ruveta soveltamaan sitä jo kaiken maailman pizzoihin ja tortilloihin, ettei kyllästy makuun.

Vierailija
214/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin väärää viiniä aaton iltapalalleni. Tähän olisi sopinut paremmin joku pinot noir.

Vierailija
215/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoni 8-tuumanen kosketusnäyttö ei toimi hanskat kädessä. 

Pelkästäään peruutuskameran kuvaa katsomalla en osaa pakittaa.

Vierailija
216/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on loistava keskustelu!

Vierailija
217/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi piilottanut talven ajaksi ainoat kenkäsi, ettet pääsisi ulos vieraisiin hänen ollessa työssä?

Vierailija
218/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona ei ole tarpeeksi kylmä mun paremmalle talvitakille.

Vierailija
219/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram-kuvistani tykkää vain läheisimmät kaverini (4kpl), siskoni, kaverin äiti ja pari randomia, mutta he ovat aina ne samat randomit. Vaikka tägään kuvat ja kirjoitan osan kuvateksteistä enkuksi, ei ketään kiinnosta. Seuraajiakin 10 kuvan tililläni on vain 15, vaikka kaverillani on samalla kuvamäärällä yli sata seuraajaa. Enkä ole edes priva, toisin, kuin hän... :(( Olen niin luotanityöntävä outsider näköjään, huh.

Vierailija
220/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuun kotiin töiden ja salin jälkeen, ei jaksaisi yhtään sitä treenilaukun purkamista ja vaatteiden koneeseen laittamista. Haluisin vaan lösähtää sohvalle. Yleensä pitää vielä ruokaakin tehdä. 

Yöllä kun tulee kusihätä niin en millään jaksaisi nousta vessaan. Sinne on viisi metriä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi