Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kermaperseongelmasi täällä

Vierailija
19.05.2016 |

Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(

Kommentit (254)

Vierailija
221/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinikaappini lämpötila on sopiva punaviineille, mutta samppanjat ja kuohuviinit pitää aina muistaa siirtää ajoissa jääkaappiin. Taas unohtui tänä uudenvuodenaattona.

Vierailija
222/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaatteeni eivät mahdu vaatekaappiin, vaikka se on isoin ikean pax kokonaisuus. Tämä tuottaa välillä ongelmia, varsinkin kun yrittää löytää tiettyä vaatetta.

wt. Kermaperse viskaa vanhat vaattensa roskikseen että uudet mahtuvat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagram-kuvistani tykkää vain läheisimmät kaverini (4kpl), siskoni, kaverin äiti ja pari randomia, mutta he ovat aina ne samat randomit. Vaikka tägään kuvat ja kirjoitan osan kuvateksteistä enkuksi, ei ketään kiinnosta. Seuraajiakin 10 kuvan tililläni on vain 15, vaikka kaverillani on samalla kuvamäärällä yli sata seuraajaa. Enkä ole edes priva, toisin, kuin hän... :(( Olen niin luotanityöntävä outsider näköjään, huh.

Laita sun nimimerkki tänne.

Vierailija
224/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. nyt kun olen syönyt itseni aivan ähkyyn, mutta herkkuja olisi jäljellä vaikka millä mitalla, niin kadehdin nälkäisten ihmisten tyhjiä vatsoja joihin voisi noita herkkuja ahtaa. Tiedän miten itsekästä ja sairasta tämä on, mutten mahda tunteelle mitään. :(

Vierailija
225/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasken tämän kermaperseongelmaksi... kadehdin kun muut saavat piirrettyä/julkaistua taiteellisia teoksiaan (sarjakuva-albumit, esikoiskirjat jne), ja mielestäni osa on niin kamalia että itsekin OSAAN paremmin. Silti töherrykseni tai taiteelliset eivät kiinnosta ketään.

Hädin tuskin jaksan yrittää vääntää mitään suurta, tekisi mieli vääntää sotku kynällä, antaa sille nimi ja kaikki rakastaisit sitä! Näin se tuntuu menevän, argh.

Tämä asia vaivaa minua niin että halkean!

Ajattelin tuossa juuri yksi päivä, että lukisin huuri mieluiten jokun sellaisen suomalaisen kirjan, jota ei edes julkaista. Jotenkin mielenkiintoisempi kuin tavallinen suomalainen kirja esim kirjastossa, joita en todellakaan aio lukea. En tiedä lohduttiko mutta näin ajattelin.

Vierailija
226/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. nyt kun olen syönyt itseni aivan ähkyyn, mutta herkkuja olisi jäljellä vaikka millä mitalla, niin kadehdin nälkäisten ihmisten tyhjiä vatsoja joihin voisi noita herkkuja ahtaa. Tiedän miten itsekästä ja sairasta tämä on, mutten mahda tunteelle mitään. :(

Minua taas ärsyttää, kun tekee hirveästi mieli kahvia, mutta olen juuri nyt niin täynnä ruuan jälkeen etten jaksa juoda kuppiakaan.

Vierailija
227/254 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan kaupasta vaihtorahaa käteisellä maksaessa, minua häiritsee, jos setelit ovat nuhjuisia ja ryppyisiä. Sellaisia jonkun rappioalkoholistin taskussa pyörineitä.

Vierailija
228/254 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta tuli kerran ihan hirveästi kermaa perseestä vessassa, tuli ainakin 10 kertaa pönttö täyteen kermaa ja minä epätoivoisena yritin vetää sitä mutta kerma tulivat väkisin lattialle niin että minä lopulta jouduin rangaistukseksi pesemään koko vessan.

Vierailija
229/254 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen kirjoittanut tähän ketjuun pari viestiä, joita jokainen todennäköisesti luulee keksityiksi 😖 vaikka ne ovat ihan tosia. Jotenkin nolottaa.

Vierailija
230/254 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa uuden puhelimen tai tabletin jää se entinen lojumaan tyhjänpanttina. En anna sitä vaihdossa että joku nörtti saisi kaivaa siitä viestihistoriani esiin. Uuden puhelimen hinta ei haittaa mutta siitä puoli vuotta vanhasta maksettu raha harmittaa niin pirusti.

Vierailija
231/254 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elokuvan pitäisi alkaa Nelosella klo 21.00, se alkaa klo 21.07 tai 21.08. Näin ollut jo vuosia. Tuskastuttaa.

Vierailija
232/254 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nolotti! kirjoitti:

Minulta tuli kerran ihan hirveästi kermaa perseestä vessassa, tuli ainakin 10 kertaa pönttö täyteen kermaa ja minä epätoivoisena yritin vetää sitä mutta kerma tulivat väkisin lattialle niin että minä lopulta jouduin rangaistukseksi pesemään koko vessan.

Ei se ollut kermaa vaan spermaa.

Vierailija
233/254 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun itsetekemä ovikranssini on vähän vino.

Vierailija
234/254 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa kun vapaapäivänä joutuu heräämään aikaisin siivoojan imurointiin.

Vierailija
235/254 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin tänä aamuna työpaikan parkkihallin autopesulaan, että saisin pesetyttää rapaisen autoni kunnolla käsinpesulla, mutta ne onkin lomalla >:( Mitä mä nyt teeeeeen.....? Mihinkään automaattiin en kyllä aja. En kyllä kehtaa ajaa enää metriäkään noin likaisella autolla. Ajanko taksilla koko viikon, ennen kuin se pesulaporukka tulee lomalta?! En ala :(

Vierailija
236/254 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää käydä shoppailemassa, kun myynnissä olevat yläosat on suunniteltu tasapaksuille pötkylöille. On niin isot rinnat ja pieni vyötärö, ettei mitkään paidat/mekot meinaa istua. Rinnat vaatii XL-koon, vyötäröllä XS on liian väljä.

Oliko tämä nyt varmasti KERMAPERSEongelma? :-D

Kuulostaa nimittäin enemmän WT-ongelmalta.

What?! Miten muka?!

-toinen tiimalasi

Oikealla yläluokalla ei ole hervottomia lolloja, vaan keskikokoiset, mutta muotovaliot rinnat. Isotissisyys on wt.

Ei ne geenit luokkaa katso? :D

Vierailija
237/254 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on uusi Mersu ja uusi BMW ja harmittaa kun niitten ajotietokoneet ja viikset toimintoineen ovat erilaiset. Menee tihkukytkin ja kaukovalovilkku tms helposti sekaisin kun ajaa niillä molemmilla.

No sitten ne on suunniteltu vasemman- ja oikeanpuoliselle liikenteelle, tunnistan ongelman kun ajoin Uudessa Seelannissa.

Vierailija
238/254 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään ruumisauton peruuttavan tavallisen kerrostalon autotalliin ja mietin miks mun piti todistaa tilannetta asiasta. Kammottavaa jos meidän talossa olis ruumisauto parkissa.

Vierailija
239/254 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin aamupalalla syömään pakasteesta puolukoita, kun mustikat olivat loppuneet.

Vierailija
240/254 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkätöissä oli mahdollisuus syödä aamiaista rauhassa niin että pysty paistaa pekonia ja munia. Nyt kun sain vakipaikan pitää kotoonta lähteä autolla viideltä aamulla ajamaantöihin. Ruokaa saa vasta kahdeltatoista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi