4 viikon suhde, mies sanoi olevansa rakastumassa minuun. Huolestuttavaa?
Vasta 4 viikkoa tavattu ja mies sanoi olevansa rakastumassa minuun.
Onko liian pian tai red flag?
Kommentit (88)
No emmä tiedä. Jos minä alan tavata miestä, niin olen jo rakastunut. Enhän minä nyt kenenkään kanssa ala kuluttaa aikaani, joka on minulle samantekevä.
Siis jo silloin kun alan käydä tuon kanssa treffeillä.
Eri asia sitten, jos haluaa heti lyödä hynttyyt yhteen. Se on sitten vasta miettimisen aika.
Mutta minä kyllä harkitsisin "suhteen" lopettamista, jos joku 4 viikon kuluttua puhuu olevansa rakastumassa. Miksi tuo ylipäätänsä alkoi tapailla?
Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
No emmä tiedä. Jos minä alan tavata miestä, niin olen jo rakastunut. Enhän minä nyt kenenkään kanssa ala kuluttaa aikaani, joka on minulle samantekevä.
Eri asia sitten, jos haluaa heti lyödä hynttyyt yhteen. Se on sitten vasta miettimisen aika.
Mutta minä kyllä harkitsisin "suhteen" lopettamista, jos joku 4 viikon kuluttua puhuu olevansa rakastumassa. Miksi tuo ylipäätänsä alkoi tapailla?
Kummallista.
Ei minusta. Tätä ennen hän sanoi olevansa todella ihastunut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kummallista.
No tota, joillekin rakkaus on aika vahva sana silloin kun ei vielä tunne edes ihmistä. Ei se tarkoita että toinen olisi samantekevä. Esim. ihastua voi vaikka ensitapaamisella, mutta voiko rakastua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista.
No tota, joillekin rakkaus on aika vahva sana silloin kun ei vielä tunne edes ihmistä. Ei se tarkoita että toinen olisi samantekevä. Esim. ihastua voi vaikka ensitapaamisella, mutta voiko rakastua?
Niin, eihän kukaan nyt heti rakkaudesta puhu. Ihastumista se on.
ap
Rakastuminen ja rakastaminen on eri asioita, ei mun mielestä mitenkään red flag.
Rakastuminen on niin helppoa, mutta rakastaminen vaikeaa. Rakastuminen on siis ihanaa! Arjessa sitten punnitaan kyky rakastaa myötä- ja vastamäessä. Rakastaminen on valinta. Valitset rakastavasi kumppaniasi pitkäkestoisesti. Tosi rakkaus on syvempää kuin rakastuminen.
Aww :3 toinen käy ihan kuumana sinnuun
Jos sinulla ei ole samanlaisia tunteita miestä kohtaan, niin tuo on iso ongelma. Itse laittaisin tapailun poikki.
Jos sinulla on vastaavia tunteita miestä kohtaan, niin tilannehan on tosi hyvä.
Siis mistä näitä avuttomia sikiää?
Kannattaa jättää tämmöinen rakastava sika.
Kesällä tapasin kolme vuotta vanhemman naisen, ehdittiin tuntea pari tuntia kun mentiin uimaan. Yllättäen tuli eteeni halaukseen suutelemaan ja kertoi olevansa rakastunut minuun. No en syvemmin rakastunut kun olen varattu.
Ei se liian pian ole, mieheni sanoi 2 viikon tapaulun jälkeen, että rakastaa minua. Nyt on oltu 18 vuotta yhdessä ja hyvin menee. Joskus sitä kai vaan tietää, kun oikea osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole samanlaisia tunteita miestä kohtaan, niin tuo on iso ongelma. Itse laittaisin tapailun poikki.
Älähän hätäile.
On ihan normaalia että toinen rakastuu nopeammin kuin toinen. Vielä normaalimpaa, että miehillä rakkauden tunteet nousevat pintaan viikoissa ja naisilla hitaammin, kuukausissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse heti olla samoja ja yhtä vahvoja tunteita. Ne voi tulla toiselle myöhemmin, mutta olla sitten yhtä vahvoja tai jopa vahvempia.
- 18 vuotta yhdessä
Ehkä hän halusi viestiä, että näkee mahdollisuuksia syvempään suhteeseen. En pitäisi vielä varoitusmerkkinä, ellei ole muutakin epäilyttävää meneillään, esim. suhteetonta omistamisenhalua, epäluuloisuutta, impulsiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on niin helppoa, mutta rakastaminen vaikeaa. Rakastuminen on siis ihanaa! Arjessa sitten punnitaan kyky rakastaa myötä- ja vastamäessä. Rakastaminen on valinta. Valitset rakastavasi kumppaniasi pitkäkestoisesti. Tosi rakkaus on syvempää kuin rakastuminen.
Ap, kotiin vähän vielä kasvamaan, jos ei ymmmärrä rakastumisen ja rakkauden ero.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä kaikkitietäviä sikiää.
Minulla on huonoja kokemuksia kontrolloivista miehistä joten aloitin KESKUSTELUN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä kaikkitietäviä sikiää.
Minulla on huonoja kokemuksia kontrolloivista miehistä joten aloitin KESKUSTELUN.
Sitten tiedät ne redflagit. Rakkauden tunnustus ei ole sitä yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähän hätäile.
On ihan normaalia että toinen rakastuu nopeammin kuin toinen. Vielä normaalimpaa, että miehillä rakkauden tunteet nousevat pintaan viikoissa ja naisilla hitaammin, kuukausissa.
Jaa, että naisten pitää tehdä niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin rakastumisesta niin monimutkaista, että siinä menee kuukausitolkulla. Mikä ihme siinä voi olla niin vaikeaa????
No ei. Eihän se sanonut että rakastaa edes. Sehän sanoi että saattaapi rakastua.