Kerro kermaperseongelmasi täällä
Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(
Kommentit (254)
Mulla on pari kulmakarvaa, jotka kasvaa ja sojottaa miten sattuu. Jos ne nyppäsee pois, tulee kolo kulmakarvaan. Aina saa olla asettelemassa.
Yhdessä sijoituskämpässä vuokralainen maksaa vuokran aina välillä jopa viikon myöhässä.
Oppisi olemaan ja maksaisi laskunsa ajallaan.
Hemmetti, kun piti sortua mokomaan prekaaripelleen.
Saan 8kk palkan ilman työvelvoitetta, enkä keksi menenkö jo toiseen paikkaan ja tienaan triplat vai pidänkö pitkän loman.
En jaksa etsiä kesän matkalle majataloa ja kaikki ihanat on jo menneet...
En jaksaisi hoitaa lapsia koska nuha.
En osaa päättää ostanko uudeksi talvitakiksi Joutsenen, Canada Goosen vai Monclerin. Hemmetti kun vaikeaa. :/
Ahdistaa kun sain kesäksi töitä olisin halunnut vain lyllyä kotisohvalla koko kesän.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on uusi Mersu ja uusi BMW ja harmittaa kun niitten ajotietokoneet ja viikset toimintoineen ovat erilaiset. Menee tihkukytkin ja kaukovalovilkku tms helposti sekaisin kun ajaa niillä molemmilla.
Meillä oli sama ongelma, joka ratkesi sillä kun vaihdettiin epäpariset autot kahteen uuteen Volvoon. No onhan se vähän tylsää, mutta korimallit on kuitenkin erilaiset. Mutta on se ihana lähteä ajamaan, kun on ihan sama kumman auton ottaa kun ohjaimet ynnä muut on samanlaiset.
Minulla on vain yksi jäätelökone. Olis kätevää, että olisi kaksi tuollaista suurta, niin saisi kerralla tehtyä enemmän kermajäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pari kulmakarvaa, jotka kasvaa ja sojottaa miten sattuu. Jos ne nyppäsee pois, tulee kolo kulmakarvaan. Aina saa olla asettelemassa.
Trimmaa ne minisaksilla lyhyemmiksi!
On vaikeaa löytää luotettavaa siivoojaa
Amaryllikseni aukesi vasta joulun jälkeen.
Mietin onko 500€ liikaa 1800-lukulaisesta kirjasta, jonka haluaisin omistaa.
Mies haluaa lomalle Kapkaupunkiin. Ei huvittaisi pitkien lentojen takia.
Harmittaa kerätä elokuvakirjastoa kolmatta kertaa uusiksi. Nyt on jo vaikea saada lempielokuvia Blu Rayna ja kun saan täydellisen kirjaston kerättyä, on varmasti jo joku uusi formaatti. Haluan omistaa elokuvat fyysisinä esineinä.
Kauhistelen vanhojen tuttavien rupsahtamista salaa miehelleni vaikka itse olen vielä enemmän rupsahtanut ja lihonut vuosien aikana kuin he.
Olisi uudeksi vuodeksi tullut kaksi kutsua. Tänään pitäisi mennä ostamaan jotain kivaa ylle mut kurkkuun sattuu. En jaksa. En viiti eikä kiinnosta. Haluan olla vaan kotona peiton alla ja nauttia takan lämmöstä.
Valittelen rahan puutetta vaikka meillä on iso okt ja 2autoa ja molemmat käydään töissä. Lapsiakaan ei oo ku 2kpl. Asuntolainaa maltillisesti ja raha asiat kuitenkin kunnossa vaikka"ylimäärästä" ei ole mielestäni tarpeeksi.
Mun eräs postipaketti ei ole vieläkään tullut vaikka maksoin älyttömän summan pikatoimituksesta. Tilauksesta on jo melkein viikko ja heillä oli joululomaa ollut kun tietysti selvitin asiaa että missä paketti viipyy.
Seuraava loma on vasta hiihtoloma!
Vierailija kirjoitti:
Kauhistelen vanhojen tuttavien rupsahtamista salaa miehelleni vaikka itse olen vielä enemmän rupsahtanut ja lihonut vuosien aikana kuin he.
Minäkin kauhistelen samaa, mutta olen köyhä. Ei tarvitse olla kermaperse kauhistellakseen noita asioita.
Tätä ei kaikki ymmärrä. On rankkaa miettiä kaikki kriteerit ja vertailla hotelleja. Pitää huomioida myös sopivat lennot ym. Meilläkin kriteerit on melko vaativat. Kaksi teiniä, eli pakko olla vähintään yksi (Mielummin enemmän) makuuhuonettä. Lähellä keskustaa tai ainakin hyvät yhteydet. Parveke. Keittiö tai aamupala. Uima-allas, jos lämmin sää. Ym, ym.
Haen huoneita ja vertailen hinta-laatusuhdetta (säästäväisyys tuo lisähaastetta), helppoahan tuo olisi, jos olisi varakas!