Kannattaako tätä miestä tapailla? Jotenkin oudolta vaikuttaa..
Tapasin muutama kuukausi sitten yhden miehen. Ollaan tapailtu aina silloin tällöin. Mies on 28-vuotias eikä ole ollut juttua naisten seurustellut vaikka on tosi hyvännäköinen, pitkä ja osaa puhua sujuvasti ihmisille yms karismaattinen jne. Minua tämä mies tuli työpaikassani asiakkaana kysymään treffeille parin lauseen jutustelun jälkeen... Oikein huumorimieheltä vaikuttaa ja normaalilta ja asialliselta.
Taisi olla kuudennet treffit kun hän halusi ajelulle ja lintutornille.. Nyt ihmettelen, että onko aika erikoinen paikka treffipaikaksi suht tuntemattomalle ihmiselle.. Onkohan ihan ok kuitenkaan?
No nyt viime viikonloppuna meillä tuli pientä kränää. Hän sitten puoli vitsinä heitti että" tai heitän sut alas täältä asunnosta" asuu siis 3 kerroksessa kerrostalossa.
Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui.
Ihmetyttää myös vähän se, että hänen veljellään on ollut tyttöystävä jo jonkun kolme vuotta eikä hän ole esitellyt häntä hänen äidilleen.
On minullekkin sanonut jotain että" pelkäisin kyllä vähän esitellä sinua äidilleni ei ole ihan normaali ihminen..
Juoksenko vain karkuun? Olen itse 22-vuotias ja jotenkin täma mies vaikuttaa exän jälkeen niin erilaisemmalta. Jämäkämmältä ja ei semmoiselta nössöltä. Huumori on vain välillä outoa..
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiselta puolelta Suomes katsottuna 100 km Vaasasta ON Vaasan lähellä.
Nokun tätä olen tässä miettinyt itsekin.. Toisen ketjun ap sanoo tossa näin: No sanotaanko näin, että automatkan päästä, mutta jos oikein sporttinen on niin matkan taittaa myös pyörällä.
ja paikkakuntaa mies tuskin on vaihtanutsillä olen tuntenut miehen vähä ennen tuon toisen ketjun tekoa ja tiedän missä asunut.
ei täsmää ikä toisen ketjun hyypiön kanssa. toinen ketju kirjoitettu 2012, jolloin hyypiö ollut jo kolmekymppinen.
Tää ollut 27
Tai sitten tämän ketjun ap:n mies on valehdellut ikänsä, koska ap itse on niin nuori. Ja kyseessä onkin sama mies!
Noh, ei kai nyt sentään. :D
Omaa vaistoa kannattaa _aina_ kuunnella. Itse en edes oikein usko mihinkään intuitiojuttuihin, mutta silti. Jos tulee creepyjä viboja niin ei ne siitä muuksi muutu.
Intin ja koulun jättäminen kesken on myös huono merkki ihan kaikin tavoin.
Itse virittelin tapailua yhden miehen kanssa, josta tutut heittelivät läppää että heh maistuko taas viina jne. Yritin ohittaa nuo jutut ja ajattelin, että se nyt vaan on tuollaista vitsailua. Kävin miehen kanssa kerran jopa muutamalla drinksulla, eikä mitään ongelmakäyttäytymistä ilmennyt. Noh, jotenkin ei silti tuntunut hyvältä jatkaa juttua enkä missään nimessä esitellyt häntä lapselleni, vaikka mies sitä toivoikin että oltaisiin voitu tavata vapaammin. Juttu tyrehtyi ja myöhemmin kuulinkin, miten tyyppi on mm. ryypännyt neljä päivää putkeen jne... Juu ei kiitos, yksi alkoholistieksä riittää minulle.
Minulle olisi riittännyt 'heitän sut alas'. Juoksisin mahdollisimman kauas
Kuulostaa jännämieheltä. Kannattaa pitää kynsin hampain kiinni. Elämästä ei tule puuttumaan jännitystä ja villiä sekä kosteaa seksiä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiselta puolelta Suomes katsottuna 100 km Vaasasta ON Vaasan lähellä.
Nokun tätä olen tässä miettinyt itsekin.. Toisen ketjun ap sanoo tossa näin: No sanotaanko näin, että automatkan päästä, mutta jos oikein sporttinen on niin matkan taittaa myös pyörällä.
ja paikkakuntaa mies tuskin on vaihtanutsillä olen tuntenut miehen vähä ennen tuon toisen ketjun tekoa ja tiedän missä asunut.
ei täsmää ikä toisen ketjun hyypiön kanssa. toinen ketju kirjoitettu 2012, jolloin hyypiö ollut jo kolmekymppinen.
Sit niitä on ihan kaks. 8-\
Lintutorni olis kiva tapaamispaikka, parempi ainakin kuin mikään kaupunkipaikka.
Mutta tuo huumori ulos heittämisestä outoa, se epäilyttää vahvasti.
Mielenterveysongelmista varmaan laitettu pois armeijasta, kuulostaa siltä. Mutta eihän mt-ongelmis ole mitään häpeämistä, moni niistä kärsii. Mutta väkivaltaa ja sen vihjailuakaan en sietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla kuudennet treffit kun hän halusi ajelulle ja lintutornille.. Nyt ihmettelen, että onko aika erikoinen paikka treffipaikaksi suht tuntemattomalle ihmiselle.. Onkohan ihan ok kuitenkaan?
Mitä outoa lintutornissa, ihan kivalta paikaltahan tuo kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä aika moni asia natsaa. Epätavallisen komea mies, käytännössä sama asuinpaikka (tosiaan lantsulla 100 km Vaasasta on käytännössä Vaasa), lintutorni ja tuo että mies oli ap:llekin lipsauttanut fantasiansa korkealta pudottamisesta.
No kyllä suomessa aika paljon on varmaan vastaavia. Taittaako 100km helposti pyörällä vaikka oliskin urheilullinen?
Itse yritys on kumminkin hieman eri kuin se, että uhkailee vihaisena.
Kylläpä netissä tulee helposti leimatuksi psykomurhaajaksi. Tyyppi ei välttämättä ole aviomiesmatskua ja joo, varmaan kannattaa vaihtaa treffiseuralaista, jos noin kovin epäilyttää. Myöskään lukion ja intin jättäminen kesken ei yleensä nosta kenenkään osakkeita. Mutta ei nyt voi näin vähäisten "outouksien" perusteella alkaa epäillä toista murhanhimoiseksi mt-ongelmaiseksi hulluksi. Turha levitellä näin mutu-pohjalla olevia juttuja.
jarrukytkin jooko kirjoitti:
Kylläpä netissä tulee helposti leimatuksi psykomurhaajaksi. Tyyppi ei välttämättä ole aviomiesmatskua ja joo, varmaan kannattaa vaihtaa treffiseuralaista, jos noin kovin epäilyttää. Myöskään lukion ja intin jättäminen kesken ei yleensä nosta kenenkään osakkeita. Mutta ei nyt voi näin vähäisten "outouksien" perusteella alkaa epäillä toista murhanhimoiseksi mt-ongelmaiseksi hulluksi. Turha levitellä näin mutu-pohjalla olevia juttuja.
Samaa mieltä.
Muistuu mieleen kun tapailun alkumetreillä nykyisen mieheni kanssa ajauduttiin miettimään (hänen aloitteestaan), mikä osa ihmisruumiista maistuisi parhaalta / olisi mureinta lihaa. Kummastakaan meistä ei ole paljastunut kannibaalisia taipumuksia tuosta huolimatta 😀
Vierailija kirjoitti:
Itse yritys on kumminkin hieman eri kuin se, että uhkailee vihaisena.
jep
Olen itse ollut treffeillä lintutornissa ja luontopolulla todella mukavan, normaalin miehen kanssa. Joten mielestäni tuossa paikassa ei ole mitään ihmeellistä. Toisen seurustelemattomuuskaan ei ole mielestäni kummallinen asia- kaikki eivät vaan halua seurustella, tai ole tavanneet ketään semmoista, johon olisivat halunneet sitoutua pidemmäksi aikaa. Mielestäni myöskään armeijan käyminen tai käymättömyys ei saisi vaikuttaa mihinkään, niin kauan kun naisilla ei ole asevelvollisuutta. On niissä armeijan ja jopa rukin käyneissäkin kaikenlaisia friikkejä. Mihin kiinnittäisin sen sijaan huomiota on omat tunteeni ja tuntemukseni. Jos mies ei tunnu oikealta itselle, tai jokin asia hänessä häiritsee kovasti, niin ei kannata jatkaa.
Miksi menisit lintutorniin?Harrastaako mies yleensäkin lintuja ?Jos haluat tavata niin tapaa miestä maan tasalla olevassa kahvilassa julkisella paikalla
Kyllä noita "vitsinä" väkivallalla uhkailevia on, naisiakin. Normaalia sellainen käytös ei ole. Ap:n tapailema mies vaikuttaa olevan enemmän terapian kuin seurustelusuhteen tarpeessa.
Kyllä ainakin tää mun tarina on tosi