Kannattaako tätä miestä tapailla? Jotenkin oudolta vaikuttaa..
Tapasin muutama kuukausi sitten yhden miehen. Ollaan tapailtu aina silloin tällöin. Mies on 28-vuotias eikä ole ollut juttua naisten seurustellut vaikka on tosi hyvännäköinen, pitkä ja osaa puhua sujuvasti ihmisille yms karismaattinen jne. Minua tämä mies tuli työpaikassani asiakkaana kysymään treffeille parin lauseen jutustelun jälkeen... Oikein huumorimieheltä vaikuttaa ja normaalilta ja asialliselta.
Taisi olla kuudennet treffit kun hän halusi ajelulle ja lintutornille.. Nyt ihmettelen, että onko aika erikoinen paikka treffipaikaksi suht tuntemattomalle ihmiselle.. Onkohan ihan ok kuitenkaan?
No nyt viime viikonloppuna meillä tuli pientä kränää. Hän sitten puoli vitsinä heitti että" tai heitän sut alas täältä asunnosta" asuu siis 3 kerroksessa kerrostalossa.
Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui.
Ihmetyttää myös vähän se, että hänen veljellään on ollut tyttöystävä jo jonkun kolme vuotta eikä hän ole esitellyt häntä hänen äidilleen.
On minullekkin sanonut jotain että" pelkäisin kyllä vähän esitellä sinua äidilleni ei ole ihan normaali ihminen..
Juoksenko vain karkuun? Olen itse 22-vuotias ja jotenkin täma mies vaikuttaa exän jälkeen niin erilaisemmalta. Jämäkämmältä ja ei semmoiselta nössöltä. Huumori on vain välillä outoa..
Kommentit (136)
Mies syyllistyi henkirikokseen armeija-aikanaan. Sai tuomion ja nyt on vapaalla 10 vuotta myöhemmin. Äiti kertoisi taustat, siksi et saa häntä tavata.
Vierailija kirjoitti:
Mies syyllistyi henkirikokseen armeija-aikanaan. Sai tuomion ja nyt on vapaalla 10 vuotta myöhemmin. Äiti kertoisi taustat, siksi et saa häntä tavata.
Hyi kun meni kylmät väreet.. Toi nyt ainakin on syy miksi ei saisi palvelusta suorittaa. Tiedän kaikenlaisia jamppoja jotka ovat kuitenkin armeijan käyneet. Tuli nyt mieleen se kun näin miehen isän viimeviikonloppuna hän alkoi selittää jotain hänen ja entisen vaimonsa elämästä mies meni kummalliseksi ja lähti kävelemään eteiseen. Isä kertoi kuinka miehen veli on hukkunut heidän takapihalla olevaan jokeen :/
Mä ainakin saisin paremman. Mitä tuota siis enää miettimään? Miksi ap siis miettii tätä edes? Ei kuulostanut edes rakastuneelta.
Eikö tämä ole ihan selkeä provo? Ja on ollut aiemmin samantyyppinen tarina täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin muutama kuukausi sitten yhden miehen. Ollaan tapailtu aina silloin tällöin. Mies on 28-vuotias eikä ole ollut juttua naisten seurustellut vaikka on tosi hyvännäköinen, pitkä ja osaa puhua sujuvasti ihmisille yms karismaattinen jne. Minua tämä mies tuli työpaikassani asiakkaana kysymään treffeille parin lauseen jutustelun jälkeen... Oikein huumorimieheltä vaikuttaa ja normaalilta ja asialliselta.
Taisi olla kuudennet treffit kun hän halusi ajelulle ja lintutornille.. Nyt ihmettelen, että onko aika erikoinen paikka treffipaikaksi suht tuntemattomalle ihmiselle.. Onkohan ihan ok kuitenkaan?
No nyt viime viikonloppuna meillä tuli pientä kränää. Hän sitten puoli vitsinä heitti että" tai heitän sut alas täältä asunnosta" asuu siis 3 kerroksessa kerrostalossa.
Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui.
Ihmetyttää myös vähän se, että hänen veljellään on ollut tyttöystävä jo jonkun kolme vuotta eikä hän ole esitellyt häntä hänen äidilleen.
On minullekkin sanonut jotain että" pelkäisin kyllä vähän esitellä sinua äidilleni ei ole ihan normaali ihminen..
Juoksenko vain karkuun? Olen itse 22-vuotias ja jotenkin täma mies vaikuttaa exän jälkeen niin erilaisemmalta. Jämäkämmältä ja ei semmoiselta nössöltä. Huumori on vain välillä outoa..
Ei kysymys kuulu miksi sun kannattaisi tapailla häntä vaan miksi miehn kannattaisi tapailla sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysymys kuulu miksi sun kannattaisi tapailla häntä vaan miksi miehn kannattaisi tapailla sinua?
Miksi ei voisi mua tapailla?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole ihan selkeä provo? Ja on ollut aiemmin samantyyppinen tarina täällä.[/quot
Ei ole provo. Onko ihmiset sinisilmäsiä vai mitä kun kuvittelee ettei tämmöstä voi tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Tää ollut 27
ja onko se ikä tarkastettu henkkarista? Voihan se mies sanoa olevansa mitä vaan että paremmin natsaa naisen ikään. On täälläkin sinisilmäistä porukkaa. "Mutta kun se sanoi niin..."
On tarkistettu. Jännä kun tuon toisen ketjun ap oli ollut tornissa samana vuonna kesäkuussa ja itse olin sielä silloin toukokuussa,mutta mies ei yrittänyt töniä tai mitään.. Tuo" voisin rakentaa meille unelmiesi talon yms korkealentoiset jutut eiväy ole yhtään natsaavia ja mun miehellä ei ole ollut facebookkia koskaan.
Onkohan yleistäkin, että sielä tornissa käydään treffeillä?
Ajelen usein töistä kotiin Viikin arboretumin läpi, ja tässä kerran kiipesin siinä melkein väylän vieressä olevaan lintutorniinkin. Muuten mukavaa, mutta siinä taisi juuri olla joku pariskunta ensi-/alkupään treffeillä, ainakin jutut olivat heillä sen tyyliset. Eli muuten symppis ja kaunis treffipaikka, mutta ei siinä oikein yksityisyyttä ole. Itsekin olisin mielummin rauhassa ihaillut maisemaa kuin kuunnellut sivusta miehen monisanaista esittelyä itsestään...
Vierailija kirjoitti:
Mies syyllistyi henkirikokseen armeija-aikanaan. Sai tuomion ja nyt on vapaalla 10 vuotta myöhemmin. Äiti kertoisi taustat, siksi et saa häntä tavata.[/quot
no huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Olikstää juttu kusetusta?
Ei ole trolli miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun meni kylmät väreet.. Toi nyt ainakin on syy miksi ei saisi palvelusta suorittaa. Tiedän kaikenlaisia jamppoja jotka ovat kuitenkin armeijan käyneet. Tuli nyt mieleen se kun näin miehen isän viimeviikonloppuna hän alkoi selittää jotain hänen ja entisen vaimonsa elämästä mies meni kummalliseksi ja lähti kävelemään eteiseen. Isä kertoi kuinka miehen veli on hukkunut heidän takapihalla olevaan jokeen :/
tuupannut veljensä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli vähän samantyylinen, ei kavereitä eikä suhteita oikeen kehenkään ja äitinsä mielenterveysongelmainen.
No ero tuli.
terv. Ei enää niin naiivi YH.
JUOKSE.
Tiedätkö mikä sairaus äidillä oli? Ei meinaan se, että olisi masennus/ahdistus tarkoita että hullu olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli vähän samantyylinen, ei kavereitä eikä suhteita oikeen kehenkään ja äitinsä mielenterveysongelmainen.
No ero tuli.
terv. Ei enää niin naiivi YH.
JUOKSE.
Tiedätkö mikä sairaus äidillä oli? Ei meinaan se, että olisi masennus/ahdistus tarkoita että hullu olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä aloituksesta muistuikin mieleeni, että tällä palstalla oli joskus (ehkä noin pari vuotta sitten) ketju pelottavasta treffikumppanista. Mies oli jokseenkin epäilyttävä ja halunnut viedä naisen lintutornille ja oli ilmeisesti jotenkin vaivihkaa yrittänyt pudottaa naisen sieltä alas. Tai jotain. En nyt muista tarkkoja yksityiskohtia, mutta siis tällainen jännittävä juttu. Tarinan loppu jäi avoimeksi, koska ap ei koskaan palannut sitä kertomaan.
Olisi mielenkiintoista tietää mitä ap:lle kävi
Luuleeko jotkut täällä että ap:n mies on ainut samantapainen suomessa?
ja tosiaan toi 100km niin ei sitä nyt ihan helposti pyörällä vedä