Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tätä miestä tapailla? Jotenkin oudolta vaikuttaa..

Vierailija
18.05.2016 |

Tapasin muutama kuukausi sitten yhden miehen. Ollaan tapailtu aina silloin tällöin. Mies on 28-vuotias eikä ole ollut juttua naisten seurustellut vaikka on tosi hyvännäköinen, pitkä ja osaa puhua sujuvasti ihmisille yms karismaattinen jne. Minua tämä mies tuli työpaikassani asiakkaana kysymään treffeille parin lauseen jutustelun jälkeen... Oikein huumorimieheltä vaikuttaa ja normaalilta ja asialliselta.

Taisi olla kuudennet treffit kun hän halusi ajelulle ja lintutornille.. Nyt ihmettelen, että onko aika erikoinen paikka treffipaikaksi suht tuntemattomalle ihmiselle.. Onkohan ihan ok kuitenkaan?

No nyt viime viikonloppuna meillä tuli pientä kränää. Hän sitten puoli vitsinä heitti että" tai heitän sut alas täältä asunnosta" asuu siis 3 kerroksessa kerrostalossa.

Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui.

Ihmetyttää myös vähän se, että hänen veljellään on ollut tyttöystävä jo jonkun kolme vuotta eikä hän ole esitellyt häntä hänen äidilleen.

On minullekkin sanonut jotain että" pelkäisin kyllä vähän esitellä sinua äidilleni ei ole ihan normaali ihminen..

Juoksenko vain karkuun? Olen itse 22-vuotias ja jotenkin täma mies vaikuttaa exän jälkeen niin erilaisemmalta. Jämäkämmältä ja ei semmoiselta nössöltä. Huumori on vain välillä outoa..

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jatkaisi juttua. Ihan vain perustuen omiin kokemuksiini. Exäni perhe oli omituinen ja hankala. Exässä ei sinänsä vikaa, mutta heidän perhe aiheutti tavalla ja toisella ongelmia suhteeseemme (esim.exäni purki aina minuun pahan olonsa, jota perhe ja ongelmat aiheutti). Eron jälkeen päätin, etten kelpuuta enää miestä, jonka perhe ei ole "normaali". Itselläni ehjä perhe ja tasapainoinen lapsuus. En vain pysty samaistumaan perheongelmia kohdanneeseen kumppaniin enkä hyväksy, että joudun ihmiskilveksi ja saan kaiken kuran niskaan toimien toisen psykologina ja sijaisäitinä. Vertaistukeakaan kun en voi antaa...

Vierailija
42/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh. Tuli tästä mieleen, kuinka tapailin taannoin erästä manipuloivaa, oudolla tavalla huumorintajuista ja älykästä, karismaattista mutta sekopäistä miestä. Tosin mikään asperger hän ei ollut. Hänellä oli koko ajan käynnissä uusia projekteja, uusia yrityksiä, uusia kuvioita. Ja hän löysi jatkuvasti uusia kavereita, joiden kanssa juonia näitä uudenlaisia bisneksiä. Naisia pyöri ympärillä ja huumeiden "viihdekäyttö" oli jatkuvaa. Ei tuollaisten miesten kanssa voi seurustella. Luota vaistoosi.

Puhelinmyyjä Miksu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui."

2 vaihtoehtoo

1. Vaihtoi sivariin

2. Sai *C:n paperit varmaankin mielenterveydellisistä syistä.

* C-luokkaan kuuluvalla on jokin niin vakava sairaus tai vamma, että häntä ei rauhan aikana voi varusmiespalvelukseen ottaa.

Tietääkö kukaan mitkä sairaudet luokitellaan c-papereihin? Kuuluuko masennus ja lievät asperger oireet siihen?

Intti jää joiltakin pelkkää kypsymättömyyttään kesken,muutama luvaton poissaolo ja se on siinä.

Vierailija
44/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoiselta kuulostaa, kyl mä varmaan juoksisin karkuun. Tai ehkä kysyisin suoraan noista asioista, miksei ole seurustellut, kertoisi lisää äidistään/ vanhemmistaan, miksi keskeytti armeijan jne. Jos ei halua puhua noista ollenkaan niin lopettaisin tapailun siihen. Olisi liikaa luurankoja kaapissa.

En kyllä tajua tuota, että miksi pitää ihmetellä jos joku ei ole seurustellut. En itsekään ole. Olen 26-v nainen enkä ole kohdannut sellaista miestä, jonka kanssa haluaisin seurustella. En seurustele vain tavan vuoksi.

45/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän toi lintutornijuttu on päättynyt?

Vierailija
46/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoiselta kuulostaa, kyl mä varmaan juoksisin karkuun. Tai ehkä kysyisin suoraan noista asioista, miksei ole seurustellut, kertoisi lisää äidistään/ vanhemmistaan, miksi keskeytti armeijan jne. Jos ei halua puhua noista ollenkaan niin lopettaisin tapailun siihen. Olisi liikaa luurankoja kaapissa.

En kyllä tajua tuota, että miksi pitää ihmetellä jos joku ei ole seurustellut. En itsekään ole. Olen 26-v nainen enkä ole kohdannut sellaista miestä, jonka kanssa haluaisin seurustella. En seurustele vain tavan vuoksi.

Totta tämäkin. Mutta toisaalta, jos on valmis pyytämään toista treffeille vain parin lauseen jutustelun jälkeen, voisi luulla, että kokemusta löytyy. 

47/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tämäkin. Mutta toisaalta, jos on valmis pyytämään toista treffeille vain parin lauseen jutustelun jälkeen, voisi luulla, että kokemusta löytyy. 

Tämä ja jos on mukiinmenevän näköinen luulisi, että naiset juoksee perässä.. ja jos kyse ei ole ujosta lihavasta nörtistä.

Vierailija
48/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa ihan normaalilta. Kellä meillä ei muutamia luurankoja kaapissa olisi?

Kannattaa tarkistaa, löytyykö parvekkeen tai lintutornin alta niitä luurankoja.

Mulla nousis karvat niin pystyyn, etten tapaisi miestä enää ikinä, ainakaan kahdestaan.

En halua iltapaskan otsikoihin.

Vierailija
49/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa. Mulla on yks tuttu (mies) joka vuosia sitten lähetti kaveripyynnön kun oli yhteisiä kavereita. Tapasimmekin ja tapailimme ja tapasin myös hänen perheensä. He sanoivat että mies ei ole aivan normaali vaikka onkin hyvin älykäs, totesivat että hänellä on "liikaa ongelmia". No, lopetin tapailun. Mies on kuitenkin ottanut säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä. Nyt jutut alkoivat mennä vähän oudoksi, tyyliin "sidon sut puuhun köydellä kiinni ja jätän yöksi kylmään". Hän  on myös tehnyt sitä että poistaa facebook-kavereistaan ja ottaa taas kohta yhteyttä, tai laittaa estolistalle ja poistaa eston ja ottaa taas yhteyttä. En ole enää hyväksynyt hänen kaveripyyntöään. Luin sen toisen ketjun joka kertoi samantapaisesta tyypistä kuin ap:n tuttavuus. Missään tapauksessa en olisi kummankaan tyypin kanssa enää tekemisissä. Olen tuolle omalle tutulleni ilmoittanut ettei kiinnosta mutta siitä ei tunnu olevan apua. Kokeilee ns. kepillä jäätä ja lähettää jotain tunnustelevia viestejä, kehuviakin. Eli kannattaa pistää tuollainen tuttavuus jäihin heti alkuunsa. Jutut ovat outoja ja käytös samoin.

Vierailija
50/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä aloituksesta muistuikin mieleeni, että tällä palstalla oli joskus (ehkä noin pari vuotta sitten) ketju pelottavasta treffikumppanista. Mies oli jokseenkin epäilyttävä ja halunnut viedä naisen lintutornille ja oli ilmeisesti jotenkin vaivihkaa yrittänyt pudottaa naisen sieltä alas. Tai jotain. En nyt muista tarkkoja yksityiskohtia, mutta siis tällainen jännittävä juttu. Tarinan loppu jäi avoimeksi, koska ap ei koskaan palannut sitä kertomaan.

Löytäisiköhän joku tämän tänne linkattavaksi?

Löysin sen itse, kun aloin googletella. Halusin verestää muistoja, ja muistini olikin tehnyt tepposet. Tuo juttu oli nimittäin kirjoitettu Kaksplussalle (juuh, pyörin siellä ennen kuin siirryin tänne) ja jo vuonna 2012. Mutta tässä siis linkki siihen:

http://kaksplus.fi/threads/epaeilen-ettae-mut-yritettiin-tappaa-treffeillae-mitae-tekisin.2150518/

Huhhuh kun kuvaukset osuukin paitsi en asu ihan Vaasan lähellä vaan Vaasasta ehkä 100km päässä ja tämä mies myös.

-ap

Voinut hyvin vaihtaa paikkakuntaa.

Vierailija
51/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaikka tutustuisit miehen kavereihin ennen kuin teet johtopäätöksiä.

Heidän kautta saisit lisää tietoa ja jos ovat mulkkuja kaikki niin tiedätpähän että hankaluuksia eessä jos jatkat

Vierailija
52/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet jo päätöksesi tehnyt, mut ei tollanen väkivallalla uhkailu hyvältä kuulosta. Myös armeijan keskeyttäminen kuulostaa hyvin epäilyttävältä.

Vierailija
53/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluaa viedä sinut metsään tapailun alkuvaiheessa

Ei metsä kaikille ole vieras paikka. Ap sitä paitsi sanoi, että "kuudensilla treffeillä". Aika moni on hypännyt sänkyyn jo tuossa vaiheessa = mennyt pois julkisilta paikoilta eli yhtä huonosti siellä miehen tai omalla asunnolla voi käydä, jos on käydäkseen. Lintutornit eivät sitä paitsi välttämättä ole tiettömän taipaleen takana. Helsingin Viikissä taitaa olla useampikin ja on siellä muitakin ihmisiä.

Vähän ohis, mutta pakko oli sanoa. Älkää tehkö luonnosta ja siitä pitävistä ihmisistä mitään mörköjä.

Vierailija
54/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei metsä kaikille ole vieras paikka. Ap sitä paitsi sanoi, että "kuudensilla treffeillä". Aika moni on hypännyt sänkyyn jo tuossa vaiheessa = mennyt pois julkisilta paikoilta eli yhtä huonosti siellä miehen tai omalla asunnolla voi käydä, jos on käydäkseen. Lintutornit eivät sitä paitsi välttämättä ole tiettömän taipaleen takana. Helsingin Viikissä taitaa olla useampikin ja on siellä muitakin ihmisiä.

Vähän ohis, mutta pakko oli sanoa. Älkää tehkö luonnosta ja siitä pitävistä ihmisistä mitään mörköjä.

minäkin olen luontoihmnen mutta en silti töni ihmisiä lintutornista tai uhkaa heittää heitä alas asunnosta. Toisekseen, todelliset lintuharrastajat yleensä bongailevat lintutornissa lintuja ilman häiriötekijöitä. Joku ihme fantasia tuolla kaverilla taitaa olla ihmisten tiputtamisesta, pysyisin todella kaukana.

Vierailija
55/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä aloituksesta muistuikin mieleeni, että tällä palstalla oli joskus (ehkä noin pari vuotta sitten) ketju pelottavasta treffikumppanista. Mies oli jokseenkin epäilyttävä ja halunnut viedä naisen lintutornille ja oli ilmeisesti jotenkin vaivihkaa yrittänyt pudottaa naisen sieltä alas. Tai jotain. En nyt muista tarkkoja yksityiskohtia, mutta siis tällainen jännittävä juttu. Tarinan loppu jäi avoimeksi, koska ap ei koskaan palannut sitä kertomaan.

Löytäisiköhän joku tämän tänne linkattavaksi?

Löysin sen itse, kun aloin googletella. Halusin verestää muistoja, ja muistini olikin tehnyt tepposet. Tuo juttu oli nimittäin kirjoitettu Kaksplussalle (juuh, pyörin siellä ennen kuin siirryin tänne) ja jo vuonna 2012. Mutta tässä siis linkki siihen:

http://kaksplus.fi/threads/epaeilen-ettae-mut-yritettiin-tappaa-treffeillae-mitae-tekisin.2150518/

Huhhuh kun kuvaukset osuukin paitsi en asu ihan Vaasan lähellä vaan Vaasasta ehkä 100km päässä ja tämä mies myös.

-ap

Voinut hyvin vaihtaa paikkakuntaa.

Toiselta puolelta Suomes katsottuna 100 km Vaasasta ON Vaasan lähellä.

Vierailija
56/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minäkin olen luontoihmnen mutta en silti töni ihmisiä lintutornista tai uhkaa heittää heitä alas asunnosta. Toisekseen, todelliset lintuharrastajat yleensä bongailevat lintutornissa lintuja ilman häiriötekijöitä. Joku ihme fantasia tuolla kaverilla taitaa olla ihmisten tiputtamisesta, pysyisin todella kaukana.

Toki myönnän, ettei se ulos asunnosta heittäminen kuulostanut fiksulta, mutta nytkö sinä olet väittämässä, että ap:n mies on töninyt jotakuta lintutornissa?

Väritä tarinaa vähän lisää, kiitos.

Vierailija
57/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä senkin, että tuo tyyppi, jota ensin lainasin, kirjoitti siihen tyyliin, että metsään meneminen yleensäkin on epäilyttävää. Ei ole.

56

Vierailija
58/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappilaisena lintutornille tai mettään vieminen treffeille kuulostaa ihan normaalilta :D

Vierailija
59/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tapailisi miestä, jonka seurassa en tuntisi oloani turvalliseksi, enemmästä puhumattakaan. Yksikin huumoriksi verhottu uhkaus riittäisi lopettamaan yhteydenpidon.

Vierailija
60/136 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monta naiskaveria (noin 25-vuotiaita), jotka tapailevat miehiä. Miehien tapailu jatkuu vielä silloinkin, kun kaverini pitävät miehiä outoina/on paljastunut jotain outoa. 

Onko nämä naiset vain yksinäisiä, epätoivoisia , vai mitä? 

Esimerkiksi: Kaverini tapaili miestä. Mies ei koskaan halunnut nähdä kaveriani viikonloppuisin! Kaverini sanoi minulle, että olisi kiva nähdä miestä viikonloppuisin, mutta toisaalta kiva kun on omaakin elämää.

Miten voi ajatella suhteen toimivan, jos ei nähdä edes alkuhuumassa viikonloppuisin? 

Olemme kuitenkin jo 25-vuotiaita, ja näillä kavereillani on toiveena perustaa perhe, miksi siis tapailla edes miehiä, joista paljastuu jotain "outoja piirteitä".....?