Kannattaako tätä miestä tapailla? Jotenkin oudolta vaikuttaa..
Tapasin muutama kuukausi sitten yhden miehen. Ollaan tapailtu aina silloin tällöin. Mies on 28-vuotias eikä ole ollut juttua naisten seurustellut vaikka on tosi hyvännäköinen, pitkä ja osaa puhua sujuvasti ihmisille yms karismaattinen jne. Minua tämä mies tuli työpaikassani asiakkaana kysymään treffeille parin lauseen jutustelun jälkeen... Oikein huumorimieheltä vaikuttaa ja normaalilta ja asialliselta.
Taisi olla kuudennet treffit kun hän halusi ajelulle ja lintutornille.. Nyt ihmettelen, että onko aika erikoinen paikka treffipaikaksi suht tuntemattomalle ihmiselle.. Onkohan ihan ok kuitenkaan?
No nyt viime viikonloppuna meillä tuli pientä kränää. Hän sitten puoli vitsinä heitti että" tai heitän sut alas täältä asunnosta" asuu siis 3 kerroksessa kerrostalossa.
Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui.
Ihmetyttää myös vähän se, että hänen veljellään on ollut tyttöystävä jo jonkun kolme vuotta eikä hän ole esitellyt häntä hänen äidilleen.
On minullekkin sanonut jotain että" pelkäisin kyllä vähän esitellä sinua äidilleni ei ole ihan normaali ihminen..
Juoksenko vain karkuun? Olen itse 22-vuotias ja jotenkin täma mies vaikuttaa exän jälkeen niin erilaisemmalta. Jämäkämmältä ja ei semmoiselta nössöltä. Huumori on vain välillä outoa..
Kommentit (136)
Itselleni tuollainen "heitän sut alas parvekkeelta"-huumori olisi turn off,samoin se,ettei suostu keskustelemaan niistä luurangoista kaapissa.Lopettaisin tapailun.
rakastan palstailua kirjoitti:
Itselleni tuollainen "heitän sut alas parvekkeelta"-huumori olisi turn off,samoin se,ettei suostu keskustelemaan niistä luurangoista kaapissa.Lopettaisin tapailun.
outoa ettei voi kumppanilleen kertoa miksei käynyt armeijaa oli syy sitten melkein mikä vaan. Tulee mieleen mikä se sitten voi olla?
mitä jos seon ollut vankilassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluaa viedä sinut metsään tapailun alkuvaiheessa
Ei metsä kaikille ole vieras paikka. Ap sitä paitsi sanoi, että "kuudensilla treffeillä". Aika moni on hypännyt sänkyyn jo tuossa vaiheessa = mennyt pois julkisilta paikoilta eli yhtä huonosti siellä miehen tai omalla asunnolla voi käydä, jos on käydäkseen. Lintutornit eivät sitä paitsi välttämättä ole tiettömän taipaleen takana. Helsingin Viikissä taitaa olla useampikin ja on siellä muitakin ihmisiä.
Vähän ohis, mutta pakko oli sanoa. Älkää tehkö luonnosta ja siitä pitävistä ihmisistä mitään mörköjä.
minäkin olen luontoihmnen mutta en silti töni ihmisiä lintutornista tai uhkaa heittää heitä alas asunnosta. Toisekseen, todelliset lintuharrastajat yleensä bongailevat lintutornissa lintuja ilman häiriötekijöitä. Joku ihme fantasia tuolla kaverilla taitaa olla ihmisten tiputtamisesta, pysyisin todella kaukana.
Toki myönnän, ettei se ulos asunnosta heittäminen kuulostanut fiksulta, mutta nytkö sinä olet väittämässä, että ap:n mies on töninyt jotakuta lintutornissa?
Väritä tarinaa vähän lisää, kiitos.
sen toisen ketjun ap:n lintutornimies, liekö sama. http://kaksplus.fi/threads/epaeilen-ettae-mut-yritettiin-tappaa-treffei…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiselta puolelta Suomes katsottuna 100 km Vaasasta ON Vaasan lähellä.
Nokun tätä olen tässä miettinyt itsekin.. Toisen ketjun ap sanoo tossa näin: No sanotaanko näin, että automatkan päästä, mutta jos oikein sporttinen on niin matkan taittaa myös pyörällä.
ja paikkakuntaa mies tuskin on vaihtanutsillä olen tuntenut miehen vähä ennen tuon toisen ketjun tekoa ja tiedän missä asunut.
ei täsmää ikä toisen ketjun hyypiön kanssa. toinen ketju kirjoitettu 2012, jolloin hyypiö ollut jo kolmekymppinen.
Tää ollut 27 ja onko se ikä tarkastettu henkkarista? Voihan se mies sanoa olevansa mitä vaan että paremmin natsaa naisen ikään. On täälläkin sinisilmäistä porukkaa. "Mutta kun se sanoi niin..."
Hyi mikä tyyppi. Tämä kannattais vinkata jo poliisille että tietävät sitten katsella tätäkin äijää kun eka lintutornista alas pukattu ruumis löytyy.
Tää ollut 27 [/quote]ja onko se ikä tarkastettu henkkarista? Voihan se mies sanoa olevansa mitä vaan että paremmin natsaa naisen ikään. On täälläkin sinisilmäistä porukkaa. "Mutta kun se sanoi niin..."[/quote]
On tarkistettu. Jännä kun tuon toisen ketjun ap oli ollut tornissa samana vuonna kesäkuussa ja itse olin sielä silloin toukokuussa,mutta mies ei yrittänyt töniä tai mitään.. Tuo" voisin rakentaa meille unelmiesi talon yms korkealentoiset jutut eiväy ole yhtään natsaavia ja mun miehellä ei ole ollut facebookkia koskaan.
Onkohan yleistäkin, että sielä tornissa käydään treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
"Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui."
2 vaihtoehtoo
1. Vaihtoi sivariin
2. Sai *C:n paperit varmaankin mielenterveydellisistä syistä.
* C-luokkaan kuuluvalla on jokin niin vakava sairaus tai vamma, että häntä ei rauhan aikana voi varusmiespalvelukseen ottaa.
Hehe, tuttua. Mulle yksi väitti saaneensa vapautuksen anemian (!) takia, ihan lopullisesti. Urheili kuitenkin todella paljon, lähes joka päivä ja hyvässä kunnossa. Anemian takia ei saa vapautusta vaan pahassa tilanteessa lykkäystä eli jotain mt-ongelmaa taustalla. Varmaan sama tilanne tässäkin.
Uniha mies. Kuullostaa uhkaavalta
Kuulostaa assilta, mutta voi olla myös narsisti. Narsismi alkaa näkyä vasta suhteissa ja hänellähän niitä ei ole ollut. AS näkyy vanhemmiten vähemmän, kun henkilö oppii käyttäytymismalleja. Mutta empatiakyky voi olla aika hakusessa.
Tämä lintutornijuttu on ollut vauvallakin myös aiemmin. Muistan sen. Ja sitten mies oli kommentoinut myös jostain "raiskauspakettiautosta" jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tämä lintutornijuttu on ollut vauvallakin myös aiemmin. Muistan sen. Ja sitten mies oli kommentoinut myös jostain "raiskauspakettiautosta" jotain.
löydätkö linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Ethän sekoita tuohon kaksplussan juttuun? muistatko sitä linkkiä av-keskustelusta?
Ap! Miten on mennyt, oletko ollut yhteydessä mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Ap! Miten on mennyt, oletko ollut yhteydessä mieheen?
Tosi hyvin mennyt. Mies on jotenkin muuttunut.. ei ole aikoihin puhunut vastaavaa. Mutta silti mua todelakin kiinnostaa onko mitä touhunnut ennen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä aika moni asia natsaa. Epätavallisen komea mies, käytännössä sama asuinpaikka (tosiaan lantsulla 100 km Vaasasta on käytännössä Vaasa), lintutorni ja tuo että mies oli ap:llekin lipsauttanut fantasiansa korkealta pudottamisesta.
No kyllä suomessa aika paljon on varmaan vastaavia. Taittaako 100km helposti pyörällä vaikka oliskin urheilullinen?
Asuinpaikka on voinut muuttua lähikuntiin varsinkin jos on kotoisin seudulta. Miehen ikäkään tuskin on este koska kaksplussan kertomuksessa ikää on voitu muutella isostikin tunnistamisen estämiseksi. Niin minä yleensä teen että jotain pikkujuttuja muutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä aika moni asia natsaa. Epätavallisen komea mies, käytännössä sama asuinpaikka (tosiaan lantsulla 100 km Vaasasta on käytännössä Vaasa), lintutorni ja tuo että mies oli ap:llekin lipsauttanut fantasiansa korkealta pudottamisesta.
No kyllä suomessa aika paljon on varmaan vastaavia. Taittaako 100km helposti pyörällä vaikka oliskin urheilullinen?
Asuinpaikka on voinut muuttua lähikuntiin varsinkin jos on kotoisin seudulta. Miehen ikäkään tuskin on este koska kaksplussan kertomuksessa ikää on voitu muutella isostikin tunnistamisen estämiseksi. Niin minä yleensä teen että jotain pikkujuttuja muutan.
No asuinpaikka tuskin on muuttunut sillä olen tuntenut miehen ennen ton toisen ketjun tekoa.
kokemuksella sanon kirjoitti:
Lopeta heti suhde!
voisitko kertoa omista kokemuksista?
Jos mies tuntuu oudolta tai jollain lailla pelottavalta jo ihan alussa, kannattaa lähteä omille teille. Minä tapailin kaksi viikkoa ja kun alkoi tuntua oudolta, kerroin, etten ole kiinnostunut... lopputuloksena tappouhkaus ja kaikenlaista muuta harmia.