Kannattaako tätä miestä tapailla? Jotenkin oudolta vaikuttaa..
Tapasin muutama kuukausi sitten yhden miehen. Ollaan tapailtu aina silloin tällöin. Mies on 28-vuotias eikä ole ollut juttua naisten seurustellut vaikka on tosi hyvännäköinen, pitkä ja osaa puhua sujuvasti ihmisille yms karismaattinen jne. Minua tämä mies tuli työpaikassani asiakkaana kysymään treffeille parin lauseen jutustelun jälkeen... Oikein huumorimieheltä vaikuttaa ja normaalilta ja asialliselta.
Taisi olla kuudennet treffit kun hän halusi ajelulle ja lintutornille.. Nyt ihmettelen, että onko aika erikoinen paikka treffipaikaksi suht tuntemattomalle ihmiselle.. Onkohan ihan ok kuitenkaan?
No nyt viime viikonloppuna meillä tuli pientä kränää. Hän sitten puoli vitsinä heitti että" tai heitän sut alas täältä asunnosta" asuu siis 3 kerroksessa kerrostalossa.
Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui.
Ihmetyttää myös vähän se, että hänen veljellään on ollut tyttöystävä jo jonkun kolme vuotta eikä hän ole esitellyt häntä hänen äidilleen.
On minullekkin sanonut jotain että" pelkäisin kyllä vähän esitellä sinua äidilleni ei ole ihan normaali ihminen..
Juoksenko vain karkuun? Olen itse 22-vuotias ja jotenkin täma mies vaikuttaa exän jälkeen niin erilaisemmalta. Jämäkämmältä ja ei semmoiselta nössöltä. Huumori on vain välillä outoa..
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia, juokse pois. Miehellä ei tuttuja, ei suhteita, haluaa viedä sinut metsään tapailun alkuvaiheessa ja uhkaa huumorin varjolla hirveällä väkivallalla.
Juu. Unohda. Selvä sekopää. Hengenlähdöllä ei vitsailla.
Onko narsisti? Ne on tunnekuolleita ja ilman empatiaa.
Onko ehkä vaan seksi sillä aina mielessä. Inhimillisyys puuttuu?
Kuudennet treffit ja liki tuntematon mies? Wtf. Onko ne aikaisemmat olleet jotain kahdenkymmenen minutin tapaamisia jossain baarissa, vai miten ei ole mahdollista tutustua kunnoilla noin jumalattoman monella tapaamiskerralla?!
Vierailija kirjoitti:
"Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui."
2 vaihtoehtoo
1. Vaihtoi sivariin
2. Sai *C:n paperit varmaankin mielenterveydellisistä syistä.
* C-luokkaan kuuluvalla on jokin niin vakava sairaus tai vamma, että häntä ei rauhan aikana voi varusmiespalvelukseen ottaa.
Esim ihottuma tai akne. Onpa vakavaa.
Tulee jotenkin oma exä mieleen. Samanlainen koulujen ym. keskeyttäjä. Alkuainoina oli juuri tuommoista ihmeellistä uhkailua. Uhkasi kaupassa heittää mut hyllyjä päin, kun nojasin häneen. Ärsyyntyi nojaamisesta niin paljon. No en kuunnellut vaistoani ja tein 2 lastakin tälle unelmien poikamiehelle sillä tuloksella, että se jätkä romutyi mut henkisesti suhteemme aikana. Eikä loppunut edes eroon. Vielä 3 vuotta eron jälkeen piinasi ja vainosi monin eri tavoin. Vasta rikosilmotus vähän rauhotti tilannetta. Edelleen kuitenkin sama jatkuu eri muodossa vain. Nyt käyttää lapsia vallan välineenä, kun ei raukka muuta voi. Käy sääliksi tämän unelmien poikamiehen tuoretta naisystävää.
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin oma exä mieleen. Samanlainen koulujen ym. keskeyttäjä. Alkuainoina oli juuri tuommoista ihmeellistä uhkailua. Uhkasi kaupassa heittää mut hyllyjä päin, kun nojasin häneen. Ärsyyntyi nojaamisesta niin paljon. No en kuunnellut vaistoani ja tein 2 lastakin tälle unelmien poikamiehelle sillä tuloksella, että se jätkä romutyi mut henkisesti suhteemme aikana. Eikä loppunut edes eroon. Vielä 3 vuotta eron jälkeen piinasi ja vainosi monin eri tavoin. Vasta rikosilmotus vähän rauhotti tilannetta. Edelleen kuitenkin sama jatkuu eri muodossa vain. Nyt käyttää lapsia vallan välineenä, kun ei raukka muuta voi. Käy sääliksi tämän unelmien poikamiehen tuoretta naisystävää.
Miksi jatkoit kuitenkin suhdetta, vaikka paljastui niin outoja ja huolestuttavia piirteitä?
Vierailija kirjoitti:
Narsisti käyttäytyy juuri noin.
VAROKAA naiset sellaisia miehiä, ja päinvastoinkin. Tekevät elämästä helvetin!
Luota vaistoosi. Kertomasi perusteella laittaisin jutun poikki ennen kuin ehtii alkaakaan. Tuli myös mieleen mt-ongelmat intin keskeyttämisen takia, voi olla että äidilläänkin on.
Itse tapailin miestä, jonka äiti oli vankilassa. Paljastui vasta yli 6 kk tapailun/seurustelun jälkeen, kun tivasin että haluan hänet nähdä. Näin hänet kun vapautui, meni muutama vuosi.
Hyvä mies, vaikka äitinsä vähän erikoinen ja häpeää sitä. No, eipä noista koskaan tiedä. Kuitenkin treffit vain julkisilla paikoilla vai mitä. Tsemppiä!
Kaksi tärkeää asiaa elämän laatuun vaikuttavaa asiaa ovat puoliso, jonka valitset ja työ mitä teet / hän tekee. On olemassa luotettavia, turvallisia ihmissuhteita; älä tyydy vähempään, arvosta itseäsi vaatimustasoa nostamalla; mielenrauha on kaikkein tärkeintä eikä suhteen alussa tällaiset erikoiset piirteet lupaa tulevaisuuteesi mitään hyvää tällaisen ihmistyypin kanssa. Näin näkisin tilanteen ja itse päättäisin suhteen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkoit kuitenkin suhdetta, vaikka paljastui niin outoja ja huolestuttavia piirteitä?
Kyllähän sinä tiedät.
Mun mies oli vähän samantyylinen, ei kavereitä eikä suhteita oikeen kehenkään ja äitinsä mielenterveysongelmainen.
No ero tuli.
terv. Ei enää niin naiivi YH.
JUOKSE.
Kaksplussassa sama ap, vai saatu inspiraatio tästä ketjusta?
http://kaksplus.fi/threads/apua-olen-peloissani-pelkaeaen-mieheni-on-sa…
Selvä psykopaatti tappaja, jolla fiksaatio korkeisiin paikkoihin, josta voi viskoa sinut alas.
Toiselta puolelta Suomes katsottuna 100 km Vaasasta ON Vaasan lähellä.[/quote]
Nokun tätä olen tässä miettinyt itsekin.. Toisen ketjun ap sanoo tossa näin: No sanotaanko näin, että automatkan päästä, mutta jos oikein sporttinen on niin matkan taittaa myös pyörällä.
ja paikkakuntaa mies tuskin on vaihtanutsillä olen tuntenut miehen vähä ennen tuon toisen ketjun tekoa ja tiedän missä asunut.
Ihan normaali jännämies, jonka kanssa saa elämänsä ihan sekaisin, anna palaa vaan. Tee pari lastakin hänen kanssa veronmaksajien elätettäväksi
Vierailija kirjoitti:
Toiselta puolelta Suomes katsottuna 100 km Vaasasta ON Vaasan lähellä.
Nokun tätä olen tässä miettinyt itsekin.. Toisen ketjun ap sanoo tossa näin: No sanotaanko näin, että automatkan päästä, mutta jos oikein sporttinen on niin matkan taittaa myös pyörällä.
ja paikkakuntaa mies tuskin on vaihtanutsillä olen tuntenut miehen vähä ennen tuon toisen ketjun tekoa ja tiedän missä asunut.
ei täsmää ikä toisen ketjun hyypiön kanssa. toinen ketju kirjoitettu 2012, jolloin hyypiö ollut jo kolmekymppinen.
Vitsi mua vaivaa onko samasta miehestä kyse tossa toisessa ketjussa vai olenko vainoharhainen? Suomeen kumminkin mahtuu kaikenlaista niinkuintässäkin ketjussa joku sanoi, että kuulostaa tutulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiselta puolelta Suomes katsottuna 100 km Vaasasta ON Vaasan lähellä.
ei täsmää ikä toisen ketjun hyypiön kanssa. toinen ketju kirjoitettu 2012, jolloin hyypiö ollut jo kolmekymppinen.
Tää ollut 27
Vierailija kirjoitti:
Kaksplussassa sama ap, vai saatu inspiraatio tästä ketjusta?
http://kaksplus.fi/threads/apua-olen-peloissani-pelkaeaen-mieheni-on-sa…
Niin, eiköhän suuri osa näistä aloituksista ole ihan tahallaan keksittyjä fiktiivisiä tarinoita, joiden tarkoituksena on pitää palstaa aktiivisena. Helpointa on totta kai kopioida noita feikkialoituksia toisilta palstoilta.
Oma lukunsa ovat nämä "...mitkä ovat parhaimmat/huonoimmat?", "...kerro kokemuksistasi...", "...mielipiteitä?...", "...onko sinulla/sinulle vastaavia?...".
Kyllä tässä aika moni asia natsaa. Epätavallisen komea mies, käytännössä sama asuinpaikka (tosiaan lantsulla 100 km Vaasasta on käytännössä Vaasa), lintutorni ja tuo että mies oli ap:llekin lipsauttanut fantasiansa korkealta pudottamisesta.