Aina sanotaan, että aloitteen voi tehdä vaikka lenkkipolulla
Juuri tulin lenkiltä eikä siellä ollut yhden ainoaa vapaata miestä! Kaikki yksinkulkevat olivat naisia ja miehet olivat kaikki jonkun (naisen) seurassa. Tai no, yksi miespyöräilijä tuli vastaan mutta eipä sellaista nyt pysäytetä.
Että tosi hyvä neuvo hei!
Kommentit (28)
Jos pysyy kolmen ja puolen minuutin kilometrivahdissa niin saa iskeä minua oli mies tai nainen.
mies
olisit heittänyt sitä pyöräilijää vaikka kävyllä
Vierailija kirjoitti:
itse en kyllä haluaisi :DD Olisi akward. Siellä ollaan ihan vaan lenkkeilemässä!
t. Mies
Pääosin varmasti sukupuolesta riippuvatta juuri näin. Silti, jos on sattunut pitkiäkin aikoja vastaan tulemaan tutun näköinen viehättävä ihminen, kenen kanssa jo naureskellen moikkailee niin saattaisi helpommin sopivassa tilanteessa naureskella tilannetta tunnustellen, että "täällä taas. Kiva päivä lenkkeillä." ehkä sitten sen jälkeen uskaltaisin kysyä, josko kierrettäisiin yhtä matkaa. Toki sitten, jos toinen sanoo, että haluaa mennä yksin niin toivottelisin mukavaa lenkkiä ja kiertäisin vähän toista kautta, ettei ajattele seuraavani häntä.
Vierailija kirjoitti:
itse en kyllä haluaisi :DD Olisi akward. Siellä ollaan ihan vaan lenkkeilemässä!
t. Mies
Niin olisikin, mutta aina vaan tätä neuvoa jaksetaan antaa!
Tottakai aloitteen voi tehdä vaikka lenkkipolulla. Ei tietenkään ensikertaa nähdessä, vaan vasta useammin kohdatessa. Sama aikataulu ja harrastus, miksei?
Nainen on sikäli hallitsevassa asemassa, että miehen lähestymis yritykset tuomitaan lähes varmasti. Nainen voi aloittaa keskustelun ja vaikka mies innostuisikin enemmän lähestymisestä, liian innokas mies tuomitaan kuitenkin.
No minua on tultu iskemään lenkkeillessäni kaupungilla. Olisi voinut olla ok jos mies olisi ollut mun tyyppinen, mutta tämä oli kyllä täysi vastakohta. Jonkin aikaa roikkui pyöränsä kanssa vierelläni ja intti miksen halua tutustua häneen, mutta lopulta uskoi kun sanoin vähän törkeämmin.
I*dioottimainen neuvo kyllä. Suomessa katsotaan tosi nyrpeästi jos alkaa jutella tuntemattomalle (paitsi kännätessä sallittua.)
Olisihan sen pyöräilijän eteen voinut heittäytyä makaamaan. Teeskentelee vaikka sairauskohtausta.
Vierailija kirjoitti:
t. Mies
Kyllä minä haluaisin . T. Mies Se vaan kun yleensä vaan juoksee ohi niin eipä siinä. Pitäisi varmaan pysähtyä kävelemään aina kun näkee naisen :D
Varatuilla on 18v. näköinen silikoninukke. Mihin he naista?
Jeps. Vähempi näkee miehiä yksin ulkoilemassakin (siis ihan kävellen ja muuten vaan) ja lenkkipolulla tuntuu, että oikeasti jokaisella miehellä oikein loistaa näin auringonvalossa se sormus jo kaukaa. Tai sitten ne hölkkää naisen tai kaverin kanssa. Naisia sen sijaan on hirvittävän paljon yksin (tai koiran kanssa) kävelemässä ja ulkoilemassa.
Missä ne vapaat miehet oikein on? Sisällä ruutua tuijottamassa? Kännissä?
Rautakaupassa ja clasohlsonilla voi olla miehiä hyllyillä yksin pyörimässä, mutta veikkaan myös suurta osaa varatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Vähempi näkee miehiä yksin ulkoilemassakin (siis ihan kävellen ja muuten vaan) ja lenkkipolulla tuntuu, että oikeasti jokaisella miehellä oikein loistaa näin auringonvalossa se sormus jo kaukaa. Tai sitten ne hölkkää naisen tai kaverin kanssa. Naisia sen sijaan on hirvittävän paljon yksin (tai koiran kanssa) kävelemässä ja ulkoilemassa.
Itse olen sinkkumiehenä käynyt yksin lenkillä tai pyöräilemässä tai uimassa tai porrastreenaamassa jo vuosikaudet eikä ole koskaan kukaan nainen tullut juttelemaan.
Tilannetaju tässäkin. Jos ihminen hymyilee ja tervehtii lenkillä, voi hyvin seuraavalla kerralla kohdatessa pysähtyä jutulle. Aurinkolasit päässä ja napit korvilla juokseva tuskin haluaa jutella.
Vierailija kirjoitti:
Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch.com
Appikaupasta cowboy dating. Aloita 1 sivusta kerrallaan.
Tasa-arvoa kannattaville Millionairematch alle 200k ryhmä ja Rosebrides.com search osio.
Cold approach on hyvin luonnoton lähestymistapa varsinkin suomessa
Vierailija kirjoitti:
Tilannetaju tässäkin. Jos ihminen hymyilee ja tervehtii lenkillä, voi hyvin seuraavalla kerralla kohdatessa pysähtyä jutulle. Aurinkolasit päässä ja napit korvilla juokseva tuskin haluaa jutella.
Ei mitään seuraavaan kertaan odottamista vaan heti selvä aloite.
Voi olla että et kohtaa samaa henkilöä enää koskaan uudestaan.
Aloitteen voi tehdä vaikka lenkkipolulla. Älä ole nirso. Naisiahan siellä tuli vastaan.
Tai olisit leikkinyt nilkkasi loukannutta, niin tämä pyöräilijä olisi pysähtynyt ja kantanut ritarin ottein sinut penkille istumaan.
t. Mies