Mies sanoi suoraan että haluaisi nuorempaa ja kiinteämpää
Okei meillä oli riita, mutta en saa noita sanoja mielestäni. Ollaan suunnilleen saman ikäisiä ja meillä on yksi lapsi. En ole ylipainoinen mutta en mikään saliprinsessakaan. Tunnen itseni niin nöyryytetyksi.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs nyt ihan tosissaan mitä kaikkee loukkaavaa nainen sanoo miehelle hormonipäissään ja siitä huolimatta juuri kukaan mies ei ole täällä pohtimassa pitäiskö erota vai ei, kun sanat soi mielessä.
Mistä me tiedetään mitä sun vaimos sulle sanoo hormonipäissään?
Vierailija kirjoitti:
äly hoi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia loukkaa niin syvästi se, että miesten halut kohdistuvat kiihkeimmin nuoriin ja hoikkiin naisiin?
Sulla meni nyt jotain ohi. Ei, tämä ei ole se niin loukkaava asia vaan se, että omalle rakkaalle (?) puolisolle täytyy sanoa, että kyllä mä haluaisin nuorta ja timmiä mieluummin. Miksi täytyy sanoa, miksi ei voi ajatuksiaan pitää itsellään KUN tietää, että ne sanat loukkaa toista tosi pahasti? Kukaan kun ei iälleen mitään voi ja aloittajakin kertoi, että hän on hoikka, vaikkei mitään fitnesspimu olekaan.
Kyllä minäkin joskus ajattelen, että olisipa ihana joskus saada mustaa tosi isoa kalua, miehelläni kun on hädintuskin normikokoinen, mutta en sano, koska rakastan miestäni eikä hänkään fyysisille ominaisuuksille mitään voi. Fantasioita voi ja saa olla, mutta ei niitä tarvi toiselle möläyttää jos tietää, että se toista loukkaa.
Iälle ei kukaan mitään voi mutta painostaan päättää kukin itse. Miksi ei pysyä normaalipainoisena?
Ap:han on hoikka?
Tuo tapa, jolla mies sanoi; "nuorta ja kiinteämpää" on kyllä tosi esineellistävä ja tökerö, kuin jostain Sihteeriopiston sivustolta. Hyi.
/quote]
Iälle ei kukaan mitään voi mutta painostaan päättää kukin itse. Miksi ei pysyä normaalipainoisena?[/quote]
Ap kertoi olevansa hoikka. Hommaa jo ne silmälasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äly hoi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia loukkaa niin syvästi se, että miesten halut kohdistuvat kiihkeimmin nuoriin ja hoikkiin naisiin?
Sulla meni nyt jotain ohi. Ei, tämä ei ole se niin loukkaava asia vaan se, että omalle rakkaalle (?) puolisolle täytyy sanoa, että kyllä mä haluaisin nuorta ja timmiä mieluummin. Miksi täytyy sanoa, miksi ei voi ajatuksiaan pitää itsellään KUN tietää, että ne sanat loukkaa toista tosi pahasti? Kukaan kun ei iälleen mitään voi ja aloittajakin kertoi, että hän on hoikka, vaikkei mitään fitnesspimu olekaan.
Kyllä minäkin joskus ajattelen, että olisipa ihana joskus saada mustaa tosi isoa kalua, miehelläni kun on hädintuskin normikokoinen, mutta en sano, koska rakastan miestäni eikä hänkään fyysisille ominaisuuksille mitään voi. Fantasioita voi ja saa olla, mutta ei niitä tarvi toiselle möläyttää jos tietää, että se toista loukkaa.
Iälle ei kukaan mitään voi mutta painostaan päättää kukin itse. Miksi ei pysyä normaalipainoisena?
Olisit Suomen rikkain, jos keksisit tuohon vastauksen ja sellaisen, mikä auttaisi niitä kahta kolmasosaakin pysymään normaalipainossa.
Itsekuri?
Menee nyt ohi itse ketjun aiheen, mutta aikaan lapsena lihoin toisen vanhemman menetettyäni, vaikka kaikki muut perheenjäsenet olivat normaalipainoisia ja söin pikemmin liian vähän kuin liian paljon eikä 70-luvulla mätetty mitään herkkuja kuten nyt eikä pienellä lapsella 5-8 v ollut edes mahdollisuutta syödä mitään muuta kuin sitä, mitä hänelle tarjottiin. Itsekuristako se oli kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Tottahan mies puhui. Mutta tietysti olisi paras ottaa sellainen nainen niin ei tarvitse loukata toista noin.
Ottaa? Miten pitkäksi aikaa? Se on ihan sama, mitä ottaa uutena, mutta 20 vuoden kuluttua se ei ole enää uusi. Ihan sama, onko kyseessä puoliso, auto, asunto tai lemmikkieläin.
Itse olin juuri täyttänyt 18 vuotta, kun rupesin seurustelemaan mieheni kanssa. Arvaa vaan, olenko vielä samanlainen 30 vuotta myöhemmin? Ja luuletko, ettei vuodet näy miehen ulkonäössä?
Näkee kyllä, että olet seurustellut vain muovista valmistettujen "naisten" kanssa.
Tosi törkeästi sanottu. Mä olen 22v ja mies on 24v ja heitti mulle joskus vitsillä, että pitää vaihtaa nuorempaan sitten kun mä oon 30. Mä heitin takaisin, että mun pitää sit varmaan vaihtaa isomunasempaan sillon kun sä oot 30. Arvatkaa mitä: ei ole ton jälkeen edes vitsaillut nuorempaan vaihtamisesta. :D Sitä saa mitä tilaa.
Kyllä on naisten itsetunnot nollissa.,ei kai nyt järkevät ihmiset oikeesti eroo yhden lauseen takia??
Huhhuh, en keksi äkkiä sellasta virhettä mitä en vois miehelleni antaa anteeks jos oppii virheistään ja pyytää anteeksi. Sitä kutsutaan myös rakkaudeksi ja toimii meillä molemmin päin. Ei ihme että erotaan kokoajan kun ihmisiltä odotetaan täydellisyyttä. Toivottavasti ootte kommentoijat virheettömiä..
Vierailija kirjoitti:
Tosi törkeästi sanottu. Mä olen 22v ja mies on 24v ja heitti mulle joskus vitsillä, että pitää vaihtaa nuorempaan sitten kun mä oon 30. Mä heitin takaisin, että mun pitää sit varmaan vaihtaa isomunasempaan sillon kun sä oot 30. Arvatkaa mitä: ei ole ton jälkeen edes vitsaillut nuorempaan vaihtamisesta. :D Sitä saa mitä tilaa.
Kannattaa uskoa, kun joku kertoo sulle mikä se on oikeasti.
Kaikki mun tuntemat kusimunat, jotka on mm. jättäneet vaimonsa rintasyövän, iän yms. takia on vitsailleet ensin noin.
Ottaisin eron niin sais lähteä hakemaan sitä nuorta ja timmiä. Tahallista loukkaamista. Seksi tuskin tulisi enää kuuloonkaan tuollaisen kommentin jälkeen. Etsisin itselleni miehen jolla on aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin loukkaavaa puhua tollasta ja syytä onkin olla vihanen ja loukkaantunut, mutta..
Kun on kyse yli 30-v pariskunnasta jolla on lapsikin niin aika älytöntä ehdotella eroa tai haukkua parisuhde ja mies ihan lyttyyn. Vihaisena ihmiset sanoo kaikenlaista ja sanansa voi pyytää anteeksi.
Itse en kyllä uskaltaisi edes olla suhteessa jossa ei virheitä annettaisi anteeksi tippaakaan.
Eri asia on jos mies ei paranna tapojaan ja loukkaa toistuvasti ja vielä toteuttaakin näitä puheita.Toisilla on korkeammat standardit suhteista kuin toisilla. Itselleni rakkaus on pyhä asia. Jollekin muulle se ei ole mitään erikoista. Riidellä saa, mutta viiltää ei. Näiden eron todella oppii kyllä tuntemaan, jos ihminen on vähänkin hienotunteinen.
Niin en tiedä sitten kuinka korkeat standardit minulla on, mutta suhde kestänyt 15 vuotta ja puoliso on myös paras ystäväni. Virheitä on tehty molemmin puolin ja niistä opittu ja aitä myötä luottamus vaan kasvanut. Siihen, että toiseen voi luottaa myös silloin kun on vaikeaa.
Päästä se vapaaksi! Sano että tuossa on ovi ja oven ulkopuolella on nuorta ja timmiä varmaan jo jonossa...
Haluta saa.
Olisit sanonut että sinäkin haluaisit komean, isomulkkuisen, rikkaan ja fiksun miehen mutta joudut nyt tällä hetkellä olosuhteiden pakosta tyytymään omaan ukkoosi.
On niin tyhmiä kommentteja et ap on poistunu ite keskustelusta. Ilmeisesti on ymmärtänyt et täällä kommentoijien suurin tarve on mollata toisten parisuhteita ja puolisoita, luultavasti koska itse eivät parisuhdetta onnistu luomaan tai se oma puoliso on kauhea. Muutama järkevä kommentti saa aikaan alapeukkujen tulvan ja yläpeukut jätä se sika kommenteille, Huh huh
Käske sen mennä etsimään sitä nuorempaa ja kiinteämpää, mutta sano myös, että etsii samalla itselleen asunnon. Sillä aikaa sinä poikkeat oikeusavustajan luona kirjoittamassa eropaperit. Muista vaatia riittävän suuri elatusmaksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin loukkaavaa puhua tollasta ja syytä onkin olla vihanen ja loukkaantunut, mutta..
Kun on kyse yli 30-v pariskunnasta jolla on lapsikin niin aika älytöntä ehdotella eroa tai haukkua parisuhde ja mies ihan lyttyyn. Vihaisena ihmiset sanoo kaikenlaista ja sanansa voi pyytää anteeksi.
Itse en kyllä uskaltaisi edes olla suhteessa jossa ei virheitä annettaisi anteeksi tippaakaan.
Eri asia on jos mies ei paranna tapojaan ja loukkaa toistuvasti ja vielä toteuttaakin näitä puheita.Toisilla on korkeammat standardit suhteista kuin toisilla. Itselleni rakkaus on pyhä asia. Jollekin muulle se ei ole mitään erikoista. Riidellä saa, mutta viiltää ei. Näiden eron todella oppii kyllä tuntemaan, jos ihminen on vähänkin hienotunteinen.
Niin en tiedä sitten kuinka korkeat standardit minulla on, mutta suhde kestänyt 15 vuotta ja puoliso on myös paras ystäväni. Virheitä on tehty molemmin puolin ja niistä opittu ja aitä myötä luottamus vaan kasvanut. Siihen, että toiseen voi luottaa myös silloin kun on vaikeaa.
On virheitä ja on virheitä. Mikä tahansa ei saa mennä läpi.
Siitä nimittäin tulee helposti tottumus ja tapa. Kun kerran sanoo pahasti ja sen antaa mennä läpi, on helpompi sanoa taas. Kunnes lopulta arjessa tulee jo aika tiheään sanottua pahasti. Terveempää on pitää tietty absoluuttinen raja joissain jutuissa.
No, tässä on tietysti yksilöeroja, mutta jolla on omanarvontunto kehittynyt, ei anna itseään kohdeltavan huonosti. Se on hyvälaatuista itsesuojelua. Yli kivien ja kantojen jatkuva parisuhde voi olla työvoitto, mutta sen laatu on kuitenkin heikompi verrattuna suhteeseen, jossa on ehdottomat rajat ja kestää kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että jos hän haluaa nuorta ja timmiä niin on tökeröä sitä huudella. Kuka järkevä mies edes ajattelee noin. Haluaisin minäkin joskus vaihtelua, mutta en nyt sentään hänelle sano että haluaisin pitkää ja tummaa miestä joka on paitsi älykäs myös rikas.
En ole vaikuttunut siitä että aviomieheni myöntää ajattelevansa noin esineellistävästi. Saa kohta ihan rauhassa mennä ja polkea koko kaupungin kaksikymppisten kanssa. Minun ei tarvitse tuollaista puhetta sietää.
Ap
Ja mitäs sinä olet suutuspäissäsi sanonut / tehnyt? Kolikolla kun on yleensä kaksi puolta. Ja ennen kuin edes alat selittää, niin mieti uudelleen. Me ihmiset kun olemmet erilaisia. Ne asiat jotka sinusta tuntuvat pieneltä kiusalta, voivat olla juuri niitä miehesi kipupisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin että jos hän haluaa nuorta ja timmiä niin on tökeröä sitä huudella. Kuka järkevä mies edes ajattelee noin. Haluaisin minäkin joskus vaihtelua, mutta en nyt sentään hänelle sano että haluaisin pitkää ja tummaa miestä joka on paitsi älykäs myös rikas.
En ole vaikuttunut siitä että aviomieheni myöntää ajattelevansa noin esineellistävästi. Saa kohta ihan rauhassa mennä ja polkea koko kaupungin kaksikymppisten kanssa. Minun ei tarvitse tuollaista puhetta sietää.
ApKysehän ei ole ajattelusta. Tätä ei naiset tajua. Kyse on halusta. Voi ajatella päinvastoin. Voi tehdä valintansa päinvastoin. Halujansa ei voi valikoida. Ne voi ignoorata, ei valita.
Paitsi että tässä tapauksessa mies ei valinnut ignoorata halujaan vaan hän valitsi kertoa niistä puolisolleen loukkaamistarkoituksessa. Ylläripylläri, valinnoilla on usein seuraukset, toisinaan ikävät sellaiset.
Meillä riita on sitä kun keskustelu ei johda mihinkään ja kommunikaatiossa on joku ongelma. Molemmat turhautuu ja suuttuu, ehkä huutaa mutta silti yrittää saada toisen ymmärtämään sen oman puolen asiasta. Tunteet voi kuohua mutta en minä ainakaan silloinkaan halua toista satuttaa. Toisilla riitely ei tarkoita järjetöntä huutamista ilman mitään päämäärää.