Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi suoraan että haluaisi nuorempaa ja kiinteämpää

Vierailija
17.05.2016 |

Okei meillä oli riita, mutta en saa noita sanoja mielestäni. Ollaan suunnilleen saman ikäisiä ja meillä on yksi lapsi. En ole ylipainoinen mutta en mikään saliprinsessakaan. Tunnen itseni niin nöyryytetyksi.

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo olisi sellaiset sanat, joita en varmasti koskaan voisi antaa anteeksi. En usko, että aidosti puolisoaan rakastava voisi, edes riidan keskellä, sanoa mitään noin inhottavaa ja loukkaavaa. 

Onko avioliitossanne mitään hyvää? Minkä ikäiset lapset? Entä seksipuoli, toimiiko? Minkälainen mies noin muuten on? Onko hänellä tapana muissakin tilanteissa puhua mitä sattuu?

Olen sitä mieltä, että suhteessa täytyy olla paljon pielessä jos mies vajoaa sanomisissaan noin alas. Itse miettisin eroa ihan tosissani. Mieti sinäkin, ap, vakavissasi. Tsemppiä!

Vierailija
62/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei voi olla totta. Palstalla on varma tieto, että miesten ihanne on ylipainoinen, keski-ikäinen nainen koristeltuna riipputisseillä ja rehottavalla alapäällä.

No miten olisi nuori ja timmi rehottavalla alapäällä? Täältä löytyisi sellainen. 😊

Sille on syy että Byggmaxissa myydään kymmeniä tuotteita, joiden kaikkien ainoa funktio on trimmata puskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan mies puhui. Mutta tietysti olisi paras ottaa sellainen nainen niin ei tarvitse loukata toista noin.

Vierailija
64/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisia loukkaa niin syvästi se, että miesten halut kohdistuvat kiihkeimmin nuoriin ja hoikkiin naisiin?

Vierailija
65/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisia loukkaa niin syvästi se, että miesten halut kohdistuvat kiihkeimmin nuoriin ja hoikkiin naisiin?

Siitä ei ole kyse, mutta en jaksa edes yrittää selittää koska olet heikkolahjainen ja muutenkin tunne-elämältäsi vajaa, joten sama kuin yrittäisi kanille selostaa ydinfysiikkaa.

Vierailija
66/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin loukkaavaa puhua tollasta ja syytä onkin olla vihanen ja loukkaantunut, mutta..

Kun on kyse yli 30-v pariskunnasta jolla on lapsikin niin aika älytöntä ehdotella eroa tai haukkua parisuhde ja mies ihan lyttyyn. Vihaisena ihmiset sanoo kaikenlaista ja sanansa voi pyytää anteeksi.

Itse en kyllä uskaltaisi edes olla suhteessa jossa ei virheitä annettaisi anteeksi tippaakaan.

Eri asia on jos mies ei paranna tapojaan ja loukkaa toistuvasti ja vielä toteuttaakin näitä puheita.

Vierailija
67/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei ole kyse, mutta en jaksa edes yrittää selittää koska olet heikkolahjainen ja muutenkin tunne-elämältäsi vajaa, joten sama kuin yrittäisi kanille selostaa ydinfysiikkaa.

Ei, eipä tietenkään. Et vaikuta lainkaan tuohtuneelta viestissäsi.

Vierailija
68/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta ihmistä ei sovi loukata liiallisesti koskaan. On olemassa miehiä ja naisia, jotka kunnioittavat puolisoitaan.

Vierailija
69/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei loukkaa se, että miehet haluaisivat kiihkeimmin nuoren ja hoikan naisen. Samalla tavalla naisen satuprinssi on monesti tumma, komea ja rikas (pitää sisällään sekä taloudellisen turvan, että luonteen, joka on kyvykäs toimimaan johtajana tai muuten älykäs ja vakuuttava).

Se sitten loukkaa, että eletään ja julkituodaan näitä prisessa/prinssisatuja vielä siinä vaiheessa, kun on siirrytty haavekuvista todelliseen ihmissuhteeseen ihan normaalin vuodesta toiseen vanhenevan ihmisen kanssa. 

Vierailija
70/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaa riidan keskellä vastannu että anna mennä vaan, mutta tuskin tuut saamaan ja jos menet niin täältä et saa enää mitää. Eihän toi mihinkään johda ja varmaan vaan halusi mies pahoittaa mielesi jos kerran riitelitte niin ilmeisesti myös hän oli jostain sinun sanomisestasi loukkaantunut niin paljon että halusi vaan sivaltaa takaisin ja pistää sut hiljaseks että riita loppuis. On aivan eri asia vihaisena laukoa suustaan juttuja kuin oikeasti tarkoittaa niitä.

Vierailija
71/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin loukkaavaa puhua tollasta ja syytä onkin olla vihanen ja loukkaantunut, mutta..

Kun on kyse yli 30-v pariskunnasta jolla on lapsikin niin aika älytöntä ehdotella eroa tai haukkua parisuhde ja mies ihan lyttyyn. Vihaisena ihmiset sanoo kaikenlaista ja sanansa voi pyytää anteeksi.

Itse en kyllä uskaltaisi edes olla suhteessa jossa ei virheitä annettaisi anteeksi tippaakaan.

Eri asia on jos mies ei paranna tapojaan ja loukkaa toistuvasti ja vielä toteuttaakin näitä puheita.

Toisilla on korkeammat standardit suhteista kuin toisilla. Itselleni rakkaus on pyhä asia. Jollekin muulle se ei ole mitään erikoista. Riidellä saa, mutta viiltää ei. Näiden eron todella oppii kyllä tuntemaan, jos ihminen on vähänkin hienotunteinen.

Vierailija
72/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen maailmassa riidan aikana on tarkoitus satuttaa toista? Meillä riidan tarkoitus on hiertävän asian esiintuominen ja ratkaiseminen. Miksi kukaan haluaisi tieten tahtoen satuttaa rakasta ihmistä?

No eihän toi oo riitelyä vaan keskustelua. Riitely on sitä kun ollaan eri mieltä, eikä kumpikaan anna periksi ja siihen sotketaan kuohuvia tunteita ja järjettömiä argumentteja niin avot ja riita on valmis.

Vierailija
73/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla meni nyt jotain ohi. Ei, tämä ei ole se niin loukkaava asia vaan se, että omalle rakkaalle (?) puolisolle täytyy sanoa, että kyllä mä haluaisin nuorta ja timmiä mieluummin. Miksi täytyy sanoa, miksi ei voi ajatuksiaan pitää itsellään KUN tietää, että ne sanat loukkaa toista tosi pahasti? Kukaan kun ei iälleen mitään voi ja aloittajakin kertoi, että hän on hoikka, vaikkei mitään fitnesspimu olekaan.

Kyllä minäkin joskus ajattelen, että olisipa ihana joskus saada mustaa tosi isoa kalua, miehelläni kun on hädintuskin normikokoinen, mutta en sano, koska rakastan miestäni eikä hänkään fyysisille ominaisuuksille mitään voi. Fantasioita voi ja saa olla, mutta ei niitä tarvi toiselle möläyttää jos tietää, että se toista loukkaa.

Vierailija
74/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs nyt ihan tosissaan mitä kaikkee loukkaavaa nainen sanoo miehelle hormonipäissään ja siitä huolimatta juuri kukaan mies ei ole täällä pohtimassa pitäiskö erota vai ei, kun sanat soi mielessä.

Vierailija
75/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on korkeammat standardit suhteista kuin toisilla. Itselleni rakkaus on pyhä asia. Jollekin muulle se ei ole mitään erikoista. Riidellä saa, mutta viiltää ei. Näiden eron todella oppii kyllä tuntemaan, jos ihminen on vähänkin hienotunteinen.

Juuri näin. Mielummin käytän energiani sen keksimiseen, miten riidellä rakentavasti ja loukkaamatta kuin se, että miten voisin pahiten loukata kunnoittamaani ja rakastamaani ihmistä. Arvostus ja repivä riitely eivät oikein sovi samaan yhteyteen.

Vierailija
76/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

äly hoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla meni nyt jotain ohi. Ei, tämä ei ole se niin loukkaava asia vaan se, että omalle rakkaalle (?) puolisolle täytyy sanoa, että kyllä mä haluaisin nuorta ja timmiä mieluummin. Miksi täytyy sanoa, miksi ei voi ajatuksiaan pitää itsellään KUN tietää, että ne sanat loukkaa toista tosi pahasti? Kukaan kun ei iälleen mitään voi ja aloittajakin kertoi, että hän on hoikka, vaikkei mitään fitnesspimu olekaan.

Kyllä minäkin joskus ajattelen, että olisipa ihana joskus saada mustaa tosi isoa kalua, miehelläni kun on hädintuskin normikokoinen, mutta en sano, koska rakastan miestäni eikä hänkään fyysisille ominaisuuksille mitään voi. Fantasioita voi ja saa olla, mutta ei niitä tarvi toiselle möläyttää jos tietää, että se toista loukkaa.

Iälle ei kukaan mitään voi mutta painostaan päättää kukin itse. Miksi ei pysyä normaalipainoisena?

Vierailija
77/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äly hoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iälle ei kukaan mitään voi mutta painostaan päättää kukin itse. Miksi ei pysyä normaalipainoisena?

Olisit Suomen rikkain, jos keksisit tuohon vastauksen ja sellaisen, mikä auttaisi niitä kahta kolmasosaakin pysymään normaalipainossa. 

Vierailija
78/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes ei ole älyllä pilattu, moukalta vaikuttaa...

Vierailija
79/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äly hoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit Suomen rikkain, jos keksisit tuohon vastauksen ja sellaisen, mikä auttaisi niitä kahta kolmasosaakin pysymään normaalipainossa. 

Itsekuri?

Vierailija
80/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en varmaan pääsisi tuommoisesta ikinä yli. Jäisi ikuisesti takaraivoon vaivaamaan ja ainakaan tämän kumppanin kanssa haluja tuskin koskaan tulisi enää. Menisi jotain niin pahasti rikki.

Mutta toivottavasti saatte keskusteltua asiasta ja pääset asian yli.

En pääsis yli minäkään.

Ensinnäkin, kommentti on todella loukkaava.

Toiseksi, se kertoisi että olen suhteessa pinnallisen ihmisen kanssa, joka ei pysty näkemään elämää kauniina kokonaisuutena, vaan jonain kiinteinä lihanpaloina.

Kolmanneksi, se kertoisi että olen suhteessa idiootin kanssa, kun menee sanomaan jotain tuollaista.

Itselle on tuosta nuoresta ja kiinteästä suhtautuminen on muuttunut iän myötä. Vielä 25-30-vuotiaana katselin omia 18 v kuviani ja kaipailin sitä miten hehkeä ja nuori olin. Nyt 35-veenä samoja kuvia katson ja näen että olen ihan lapsi. Sama tulee kun katson nuoria alle 25 tyttöjä. Kauniita ja kiinteitä, joo, mutta ajatus heidän kanssa olostaan ja näkeminen seksikkäänä on kummallinen. Tai vaikka joku olisi todella kuuma, en tosissani voi ihailla heitä. Samoin nuoret alle 25 pojat.. Ihmisestä paistaa kypsymättömyys, vaikka olisi ihana ihminen ja miten älykäs, niin kyllä se elämän kokemuksen tuoma viisaus ja ymmärrys on kuuminta ja seksikkäintä. 

Joten ap, kerrassaan kummallinen kommentti mieheltäsi ja uskomattoman törkeä, kun olet vielä synnyttänyt. Taidat olla suhteessa idiootin kanssa :(

T. bi-nainen