Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi suoraan että haluaisi nuorempaa ja kiinteämpää

Vierailija
17.05.2016 |

Okei meillä oli riita, mutta en saa noita sanoja mielestäni. Ollaan suunnilleen saman ikäisiä ja meillä on yksi lapsi. En ole ylipainoinen mutta en mikään saliprinsessakaan. Tunnen itseni niin nöyryytetyksi.

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ketjussa tajua taas mitään. Ei heillä ole kuumaan, rikkaaseen alfa kolliin mitään mahdollisuuksia. Siinneillä maatuskoilla. Hahhahhaah....

Sinä tässä et tajua. Nainen , toisin kuin mies, pärjää hyvin yksinkin ellei löydy fiksua miestä. Huonon kanssa ei tarvi olla vaikkei löytyisi hyvääkään. Miesparoilla on toisin.

Vakuuttavaa. Miksi yhteiskunta tukee heikkokykyisempiä niin huonosti, vihaako ja sortaako yhteiskunta siis miehiä?

Vierailija
42/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äijällesi, että menee hakemaan niitä kiinteitä parikypäsiä misuja. Totea myös, että voi olla ettei hänen lompsa kestä kauaa, koska ne parikypäset missit ei kelpuuta vanhempaa äijää, ellei se lompsa ole levällään koko ajan.

Niin se vaan on. Hyvännäköisimmillä on varaa valita. Muut tyytyköön omaan tasoonsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että jos hän haluaa nuorta ja timmiä niin on tökeröä sitä huudella. Kuka jä7rkevä mies edes ajattelee noin. Haluaisin minäkin joskus vaihtelua, mutta en nyt sentään hänelle sano että haluaisin pitkää ja tummaa miestä joka on paitsi älykäs myös rikas.

En ole vaikuttunut siitä että aviomieheni myöntää ajattelevansa noin esineellistävästi. Saa kohta ihan rauhassa mennä ja polkea koko kaupungin kaksikymppisten kanssa. Minun ei tarvitse tuollaista puhetta sietää.

Ap

Juuri noin. Lisäksi täällä joku kirjoitti että riidellessä tulee sanottua itse kukin jotain mitä ei tarkoita mutta se ei ole totta vaan vain todella tyhmä ihminen sanoo mitä sattuu. Koska se asia mikä on sanottu ääneen on sanottu eikä sitä saa koskaan enää pois. Ja kun sanottu asia on paha se vahingoittaa siitä eteenpäin.

Näin. Riidellessä tulee sanottua sitä mitä oikeasti ajattelee mutta ei sano ääneen kun ei halua loukata.

Riidellessä pidäkkeet poistuu ja sitten lataa tulemaan mitä ajattelee toki usein korkojen kera.

Ensisijainen tavoite riidellessä monelle on loukata tai voittaa riita loukkaamalle enemmän kuin toinen. "Totuudet" valitaan sen mukaan.

Kyllä. Siksi jos ap haluaisi antaa samalla mitalla, ei kannata heittää jotain keksittyä juttua vaan sitä mikä on aplle totta. Sellaista minkä ap muuttaisi miehessään jos voisi.

Jos heittää jotain" pidemmästä ja paksummasta" niin sen tunnistaa loukkausyritykseksi.

Voisihan ap ihan rauhallisesti sanoa niitä kohtia miehessään minkä haluaisi olevan toisin, vaikka vähän niin kuin vinkiksi siitä että kompromissiin tässä jokainen joutuu tyytymään.

Vierailija
44/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano äijällesi, että menee hakemaan niitä kiinteitä parikypäsiä misuja. Totea myös, että voi olla ettei hänen lompsa kestä kauaa, koska ne parikypäset missit ei kelpuuta vanhempaa äijää, ellei se lompsa ole levällään koko ajan.

Niin se vaan on. Hyvännäköisimmillä on varaa valita. Muut tyytyköön omaan tasoonsa

Onneksi olen varakas.

Vierailija
45/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskalla pohjalla on parisuhde, jos ei hetkellistä rehellisyyttä kestä.

Vierailija
46/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin jos olisin ylipainoinen, en hyväksyisi silloinkaan, mutta voisin edes vähän ymmärtää. Joudun jo työnikin vuoksi huolehtimaan ulkonäöstäni ja pukeutumisesta, mutta iälleenhän meistä ei kukaan mitään voi.

Ja harrastan myös liikuntaa. Mutta olikin erinomainen vinkki joltain että ei muuta kuin lisäaikaa treenaamiseen. En kyllä enää ehdi juuri miestäni huomioimaan vaan mieluummin vietän senkin ajan lenkkipolulla ja tietenkin lapsen kanssa. Hän voi mun puolestani lukea vaiko Aku Ankkaa tai Demiä niin on jotain mistä nuoren ja timmin kanssa keskustella.

Oikeasti satuttaa eikä naurata yhtään.

Ap

Sen ajan voi ottaa myös sohvalla istumisesta ja töllön tuijottamisesta.

En tiedä minkä ikäinen ap on, mutta n:40v akat on jo kuluneita haaskoja jos verrataan alle 30v naisiin ja kyllä tiedän etten tule sellaista ikinä saamaan joten pakko tyytyä vanhoihin kuluneisiin naisiin, kyllähän niihinkin tarpeensa tekee jos oikein kovasti panettaa.

T.M40v

Sehän on ihan reilua.

Siinä teitä on kaksi samassa veneessä olevaa. Kumpikin joutuu tyytymään vanhaan ja kuluneeseen.

Vierailija
47/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei voi olla totta. Palstalla on varma tieto, että miesten ihanne on ylipainoinen, keski-ikäinen nainen koristeltuna riipputisseillä ja rehottavalla alapäällä.

Mies on varmaan joku pedofiili!!

Vierailija
48/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen maailmassa riidan aikana on tarkoitus satuttaa toista? Meillä riidan tarkoitus on hiertävän asian esiintuominen ja ratkaiseminen. Miksi kukaan haluaisi tieten tahtoen satuttaa rakasta ihmistä?

Vierailija
49/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa sanoa noin. Tiedän sen itsekkin, koska mieheni usein sanoo minua oikeasti vain vitsillä läskiperseeksi tai löllykäksi tai miksikä ikinä keksiikään ja sitten seuraava telkkarissa vilahtava nainen on kuuma ja tosi hyvännäköinen. En ole lihava, olen hoikka, mutta voisin myös kiinteytyä ja minulla on kauniit kasvot. Minulla on huumorintajua sen verran, että en ota itseeni jos hän minusta sanoo jotain muka hauskaa läskivitsiä yms. mutta pidemmän päälle on ruvennut tuntumaan tosi pahalta kun muut onkin sitten niin hyvännäkösiä. Olen sanonut tästä hänelle monesti, mutta ei hän ymmärrä että se loukkaa minua kun se on hänelle vain vitsiä. Älkääkä nyt sanoko että on paska suhde ja jätä se, rakastan miestäni ja hän sanoo kyllä minuakin kauniiksi ja tiedän, että hän tarkoittaa sitä.

Vierailija
50/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei voi olla totta. Palstalla on varma tieto, että miesten ihanne on ylipainoinen, keski-ikäinen nainen koristeltuna riipputisseillä ja rehottavalla alapäällä.

Mies on varmaan joku pedofiili!!

Homo sellainen, epäilemättä.

Vierailija
51/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kurjaa sanoa noin. Tiedän sen itsekkin, koska mieheni usein sanoo minua oikeasti vain vitsillä läskiperseeksi tai löllykäksi tai miksikä ikinä keksiikään ja sitten seuraava telkkarissa vilahtava nainen on kuuma ja tosi hyvännäköinen. En ole lihava, olen hoikka, mutta voisin myös kiinteytyä ja minulla on kauniit kasvot. Minulla on huumorintajua sen verran, että en ota itseeni jos hän minusta sanoo jotain muka hauskaa läskivitsiä yms. mutta pidemmän päälle on ruvennut tuntumaan tosi pahalta kun muut onkin sitten niin hyvännäkösiä. Olen sanonut tästä hänelle monesti, mutta ei hän ymmärrä että se loukkaa minua kun se on hänelle vain vitsiä. Älkääkä nyt sanoko että on paska suhde ja jätä se, rakastan miestäni ja hän sanoo kyllä minuakin kauniiksi ja tiedän, että hän tarkoittaa sitä.

Sun mies on sitä ihmistyyppiä, joka ymmärtää asian vasta sitten, kun saa samaa kohtelua. Keksi puolestasi miehelle joku "nätti" lempinimi.

Tuossa on vaan se vaara, että jos tuo jatkuu pitkään, normaali puhe toiselle on yhtä nälvimistä ja piilov*ttuilua. Sivusta sitä on todella kiusallista kuunnella. Tässä lähettäisin terkkuja appiukolle.

Minua myös ihmetyttää, mikä ihmeen hinku miehillä on mennä naimisiin, jos naisen ikääntyminen tulee aina puun takaa. Jos jatkuvasti haluaa vain nuorta ja timmiä, kannattaa pysyä sinkkumarkkinoilla. Muoviversiot on myös varteenotettavia vaihtoehtoja, bonuksena ne ei koskaan valita mistään.

Vierailija
52/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että jos hän haluaa nuorta ja timmiä niin on tökeröä sitä huudella. Kuka jä7rkevä mies edes ajattelee noin. Haluaisin minäkin joskus vaihtelua, mutta en nyt sentään hänelle sano että haluaisin pitkää ja tummaa miestä joka on paitsi älykäs myös rikas.

En ole vaikuttunut siitä että aviomieheni myöntää ajattelevansa noin esineellistävästi. Saa kohta ihan rauhassa mennä ja polkea koko kaupungin kaksikymppisten kanssa. Minun ei tarvitse tuollaista puhetta sietää.

Ap

Juuri noin. Lisäksi täällä joku kirjoitti että riidellessä tulee sanottua itse kukin jotain mitä ei tarkoita mutta se ei ole totta vaan vain todella tyhmä ihminen sanoo mitä sattuu. Koska se asia mikä on sanottu ääneen on sanottu eikä sitä saa koskaan enää pois. Ja kun sanottu asia on paha se vahingoittaa siitä eteenpäin.

Näin. Riidellessä tulee sanottua sitä mitä oikeasti ajattelee mutta ei sano ääneen kun ei halua loukata.

Riidellessä pidäkkeet poistuu ja sitten lataa tulemaan mitä ajattelee toki usein korkojen kera.

Ensisijainen tavoite riidellessä monelle on loukata tai voittaa riita loukkaamalle enemmän kuin toinen. "Totuudet" valitaan sen mukaan.

Kyllä. Siksi jos ap haluaisi antaa samalla mitalla, ei kannata heittää jotain keksittyä juttua vaan sitä mikä on aplle totta. Sellaista minkä ap muuttaisi miehessään jos voisi.

Jos heittää jotain" pidemmästä ja paksummasta" niin sen tunnistaa loukkausyritykseksi.

Voisihan ap ihan rauhallisesti sanoa niitä kohtia miehessään minkä haluaisi olevan toisin, vaikka vähän niin kuin vinkiksi siitä että kompromissiin tässä jokainen joutuu tyytymään.

Riidellessä usein tulee toimittua juuri noin että antaa ja haluaa antaa takaisin samalla mitalla. En pidä sitä silti järkevimpänä tapana toimia. Järkevämpää minusta on selvittää alkuperäinen riita. Jos on huomaa loukanneensa tai vastanneensa loukkaukseen loukkaamalla toista, kannattaa mieluummin pyytää anteeksi kuin haastaa uudelleen riitaa oli yritys sitten totuutta tai keksittyä.

Parisuhteesta muodostuu helposti valtataistelu jossa etsitään kumppanuuden ja positiivisuuden sijaan voittajaa. Voittajaa kumpi on parempi, kumpi osaa löytää satuttavammat ilmaisut jne. Parisuhteen tarkoituksesta vain minusta silloin ollaan melko kaukana, enkä oikein usko että jäisin sen kaltaiseen suhteeseen kovin pitkäksi aikaa.

Vierailija
53/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kannattaisko ap laihduttaa ja mennä suihinottokurssilla? Hommaat Mustan Vyön ja imupillun, niin eiköhän se miehes siitä tyydyty. Koita nyt päästä sen yli että miehes kertoi sulle totuuden, jonka halusitkin kuntoon. Läskin pois ja pillu  levälleen kyl se siitä.

Kuules teini, sinä vanhenet ihan samalla tavalla kuin isäsi. Tukka harvenee, silmien alle tulee silmäpussit ja mustat renkaat, kaksoisleuka löytyy ja kivespussit roikkuvat polvissa. Tuota sinä et tietenkään peilistä näe, mutta toivottavasti vaimosi kertoo sinulle totuuden - jos sellaisen olet onnistunut saamaan.

Vierailija
54/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sinkku ja sellaisena pysynkin 😊 Ei tarvitse passata ketään eikä kuunnella ulkonäöstä vittuilua. Avioeron jälkeen olin varmasti maailma onnellisin nainen! Jos hauskaa tahdon joskus pitää niin toisen naisen kanssa on paljon nautinnollisempaa kuin yhdenkään miehen 😊 Nimim. Vaihdoin miehet naisiin

Vierailija
55/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen maailmassa riidan aikana on tarkoitus satuttaa toista? Meillä riidan tarkoitus on hiertävän asian esiintuominen ja ratkaiseminen. Miksi kukaan haluaisi tieten tahtoen satuttaa rakasta ihmistä?

Ei kai useinkaan alkuperäinen tarkoitus olekaan satuttaa, riidan kuluessa se voi kuitenkin muodostua tavoitteeksi. Oma pahaolo ehkä halutaan purkaa kumppaniin, kuvitellaan että sen voi jotenkin sillä tavalla purkaa pois itseltä. Tosin usein käy juuri päinvastoin pahaolo vain lisääntyy niin itsellä kuin suhteessa. Enemmän ajattelen sen olevan tiedostamatonta kuin tietoista toimintaa.

Vierailija
56/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sanonut että sullekin kelpaisi nuorempi

Vierailija
57/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oikeasti olemassa miehiä, jotka arvostavat ikääntyviä vaimojaan. Ja on olemassa naisia jotka rakastavat ikääntyviä miehiään. Jotkut tykkää vanheta yhdessä ja tajuavat että molemmat muuttuu ikääntyessään.

Kaikille ei elinikäinen suhde ei sovi. Jos joku kokee kiihottuvansa vain nuoresta kumppanista, niin silloin on parempi harrastaa lyhyitä suhteita ja pitäytyä vain nuoremmissa kumppaneissa.

Nyt ap:n olisi paras keskustella kunnolla miehensä kanssa. Suhde voi mennä todella rumaksi ja päättyä pettämiseen, jos asiaa ei saada selvitettyä. Noin ette voi kertakaikkiaan jatkaa. Halveksiminen, katkeruus, kostonhimo ja epäluottamus tappavat suhteen 100% varmuudella.

Keskustelkaa tai erotkaa heti!!

Vierailija
58/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten olisi nuori ja timmi rehottavalla alapäällä? Täältä löytyisi sellainen. 😊

Vierailija
59/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta syystä olen jättäytynyt tietoisesti sinkuksi. Tiedän etten tule kuitenkaan kelpaamaan myöhemmin aidosti miehelle enää.

Vierailija
60/181 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisithan sanoa miehellesi miten paljon hänen puheensa loukkasivat. Ja kysyä miksi sanoi niin ja ehkä odottaa anteeksipyyntöä.

Ja vielä, että mieskin ymmärtää antaa esimerkin miltä hänestä tuntuisi jos olisit vastannut että sinäkin haluaisit komeampaa ja lihaksikkaampaa tms.

Jos miehesi on yhtään järkevä pyytää anteeksi ja hyvittää puheensa ja jatkossa on riidellessä viisaampi.