Mies sanoi suoraan että haluaisi nuorempaa ja kiinteämpää
Okei meillä oli riita, mutta en saa noita sanoja mielestäni. Ollaan suunnilleen saman ikäisiä ja meillä on yksi lapsi. En ole ylipainoinen mutta en mikään saliprinsessakaan. Tunnen itseni niin nöyryytetyksi.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies sanoisi noin, niin olisi entinen. Kunnioitus on suhteessa mulle niin tärkeää, että henkilökohtaisiin loukkauksiin ei mennä, kumpikaan.
Tuommoisen sanojaa en voisi kunnioittaa, etenkään jos ei ole itsekään mikään misterkisojen voittokortti.
Tuo on kaikkein kiusallisinta, kun miehet, joiden omassa ulkonäössä ei ole mitään hurraamista, kritisoivat naisia. Pahimpia ovat terassien paidattomat keski-ikäiset alkoholisoituneet läskimahat, jotka huutavat herjauksia lastensa tai jopa lastenlastensa ikäiselle. Minkähänlaisen prinssin he näkevät omasta peilistään?
Havahtukaa miehet siihen, että te rumenette ja rapistutte päivä päivältä, koska te käytätte liikaa alkoholia ja usein myös tupakoitte.
Naiset syövät terveellisesti ja liikkuvat, joten tilanne on meillä täysin toisenlainen. :)
Kaikkea ei kannata sanoa ääneen jos haluaa jatkossakin saada vaimoltaan. Suosittelen että etsit laadukkaaman kumppanin eihän tuollaista miestä kukaan halua joka on noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Halusi loukata ja onnistui siinä. Olette ehkä puhuneet aiheesta joskus. Ja vaikkei haluaisi oikeasti noin tehdä, niin tiesi että noilla sanoilla satuttaa sua eniten.
Hyvä kumppani ei halua satuttaa mahdollisimman pahasti jonkun riidan yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan yli 30. En ole kyllä koskaan entisiltäkään kumppaneilta tuollaista kuullut, vaikka mitä riitaa olisi ollut. Olen itse asiassa aina ajatellut, että on hirveän noloa jos miehellä on huomattavasti nuorempi nainen. No, tällaiseksikö tämä nyt menee kun ikää tulee lisää että oma puolisokin voi alkaa tuollaista huomauttelemaan. Vau onko mieheni vain oikeasti IDIOOTTI.
Tuntuu jotenkin siltä kuin joku olisi huitaissut ympäri korvia: olet arvoton ja ruma.
Ap
Miehesi on idiootti. Eipä hänkään nuorene...
Hän halusi loukata ja onnistui siinä ilmeisesti hyvin. Paras tapa vasta on osoittaa välinpitämättömyyttä "ei siinä sitte sen kun menet panemaan".
Vierailija kirjoitti:
Törkeää. Ymmärrän, että nuori ja kiinteä on nuori ja kiinteä, mutta mies on itse VALINNUT seurustelun ja perhe-elämän, joka ei oikein sovi pinnalliselta ihmiselle.
Sano miehelle, että tarvitset 5 tuntia lisää vapaa-aikaa viikossa treenisi parantamiseen, mikä on sitten pois vaikkapa kotitöihin käyttämääsi ajasta (mies hoitaa) ja käytät tästä lähtien x määrän rahaa kuussa kuntoiluharrastukseen ja kiinteytyshoitoihin.
Jotkut ihmiset eivät tajua, että elämässä tehdään valintoja eikä vaan saada kaikkea mitä milloinkin halutaan.
Vaihtoehtoisesti voit valita käyttää 5 tuntia vähemmän av-palstailuun ja tv:n katsomiseen. Ei ole mitään syytä, miksi omaan hyvinvointiisi käyttämäsi aika pitäisi olla pois perheeltä tai kotitöistä. Ensin on syytä allokoida nykyinen vapaa-aika järkevämmin.
Lisäksi voit valita kulkea hissin sijaan portaita, auton sijaan pyörällä, istumisen sijaan seisoa jne. Elämä on täynnä valintoja. Kannattaa tehdä valintoja, jotka edistävät omaa terveyttä ja hyvinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ketjussa tajua taas mitään. Ei heillä ole kuumaan, rikkaaseen alfa kolliin mitään mahdollisuuksia. Siinneillä maatuskoilla. Hahhahhaah....
Sinä tässä et tajua. Nainen , toisin kuin mies, pärjää hyvin yksinkin ellei löydy fiksua miestä. Huonon kanssa ei tarvi olla vaikkei löytyisi hyvääkään. Miesparoilla on toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää. Ymmärrän, että nuori ja kiinteä on nuori ja kiinteä, mutta mies on itse VALINNUT seurustelun ja perhe-elämän, joka ei oikein sovi pinnalliselta ihmiselle.
Sano miehelle, että tarvitset 5 tuntia lisää vapaa-aikaa viikossa treenisi parantamiseen, mikä on sitten pois vaikkapa kotitöihin käyttämääsi ajasta (mies hoitaa) ja käytät tästä lähtien x määrän rahaa kuussa kuntoiluharrastukseen ja kiinteytyshoitoihin.
Jotkut ihmiset eivät tajua, että elämässä tehdään valintoja eikä vaan saada kaikkea mitä milloinkin halutaan.Vaihtoehtoisesti voit valita käyttää 5 tuntia vähemmän av-palstailuun ja tv:n katsomiseen. Ei ole mitään syytä, miksi omaan hyvinvointiisi käyttämäsi aika pitäisi olla pois perheeltä tai kotitöistä. Ensin on syytä allokoida nykyinen vapaa-aika järkevämmin.
Lisäksi voit valita kulkea hissin sijaan portaita, auton sijaan pyörällä, istumisen sijaan seisoa jne. Elämä on täynnä valintoja. Kannattaa tehdä valintoja, jotka edistävät omaa terveyttä ja hyvinvointia.
Koska loukattu ihminen ei toimi sillä tavalla. Hän on joko vihainen loukkaajalleen tai käpertyy itsesääliin jolloin "järkevä" toiminta ei ole mahdollista.
Sen takia loukattu osapuoli usein jää myös parisuhteeseen jossa hän ei kuitenkaan voi hyvin eikä näin ollen myöskään pysty jakamaan hyvää parisuhteeseen.
Tämä ei voi olla totta. Palstalla on varma tieto, että miesten ihanne on ylipainoinen, keski-ikäinen nainen koristeltuna riipputisseillä ja rehottavalla alapäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin että jos hän haluaa nuorta ja timmiä niin on tökeröä sitä huudella. Kuka jä7rkevä mies edes ajattelee noin. Haluaisin minäkin joskus vaihtelua, mutta en nyt sentään hänelle sano että haluaisin pitkää ja tummaa miestä joka on paitsi älykäs myös rikas.
En ole vaikuttunut siitä että aviomieheni myöntää ajattelevansa noin esineellistävästi. Saa kohta ihan rauhassa mennä ja polkea koko kaupungin kaksikymppisten kanssa. Minun ei tarvitse tuollaista puhetta sietää.
ApJuuri noin. Lisäksi täällä joku kirjoitti että riidellessä tulee sanottua itse kukin jotain mitä ei tarkoita mutta se ei ole totta vaan vain todella tyhmä ihminen sanoo mitä sattuu. Koska se asia mikä on sanottu ääneen on sanottu eikä sitä saa koskaan enää pois. Ja kun sanottu asia on paha se vahingoittaa siitä eteenpäin.
Näin. Riidellessä tulee sanottua sitä mitä oikeasti ajattelee mutta ei sano ääneen kun ei halua loukata.
Riidellessä pidäkkeet poistuu ja sitten lataa tulemaan mitä ajattelee toki usein korkojen kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin että jos hän haluaa nuorta ja timmiä niin on tökeröä sitä huudella. Kuka jä7rkevä mies edes ajattelee noin. Haluaisin minäkin joskus vaihtelua, mutta en nyt sentään hänelle sano että haluaisin pitkää ja tummaa miestä joka on paitsi älykäs myös rikas.
En ole vaikuttunut siitä että aviomieheni myöntää ajattelevansa noin esineellistävästi. Saa kohta ihan rauhassa mennä ja polkea koko kaupungin kaksikymppisten kanssa. Minun ei tarvitse tuollaista puhetta sietää.
ApJuuri noin. Lisäksi täällä joku kirjoitti että riidellessä tulee sanottua itse kukin jotain mitä ei tarkoita mutta se ei ole totta vaan vain todella tyhmä ihminen sanoo mitä sattuu. Koska se asia mikä on sanottu ääneen on sanottu eikä sitä saa koskaan enää pois. Ja kun sanottu asia on paha se vahingoittaa siitä eteenpäin.
Näin. Riidellessä tulee sanottua sitä mitä oikeasti ajattelee mutta ei sano ääneen kun ei halua loukata.
Riidellessä pidäkkeet poistuu ja sitten lataa tulemaan mitä ajattelee toki usein korkojen kera.
Ensisijainen tavoite riidellessä monelle on loukata tai voittaa riita loukkaamalle enemmän kuin toinen. "Totuudet" valitaan sen mukaan.
Exäni halusi aina "kaikkia"naisia, runkkari pahimmasta päästä. Sanoin että se saa käydä heiluttamassa peittoa vieraan kanssa, jos minäkin saan. Suostui pitkin hampain. Mutta siinä kävi niin että mä "kävin vieraissa" ja exällä ei käynyt flaxi. Kyllä se jaksoin mulle mäkättää siitä miten mä sain vierasta kullia ja se ei olisi edes halunnut muita naisia. Miksiköhän on exä?
Vierailija kirjoitti:
Exäni halusi aina "kaikkia"naisia, runkkari pahimmasta päästä. Sanoin että se saa käydä heiluttamassa peittoa vieraan kanssa, jos minäkin saan. Suostui pitkin hampain. Mutta siinä kävi niin että mä "kävin vieraissa" ja exällä ei käynyt flaxi. Kyllä se jaksoin mulle mäkättää siitä miten mä sain vierasta kullia ja se ei olisi edes halunnut muita naisia. Miksiköhän on exä?
Kuulostaa terveeltä toiminnalta molemmilta.
Kuinkahan paha se riita oli, että piti noi pahasti sanoa? Tuon voi kyllä jättää omaan arvoonsa (ja päästä yli).
Jos tulee samanlaista kuraa niskaan jatkossa niin kannattaa miettiä eroa. Sopiva viikonlopoureissu tyttöporukassa voisi tehdä hyvää.
Mä pakkaisin miehen kamat ja käskisin ettiä sen nuoren ja kiinteän ja takas ei olis tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin jos olisin ylipainoinen, en hyväksyisi silloinkaan, mutta voisin edes vähän ymmärtää. Joudun jo työnikin vuoksi huolehtimaan ulkonäöstäni ja pukeutumisesta, mutta iälleenhän meistä ei kukaan mitään voi.
Ja harrastan myös liikuntaa. Mutta olikin erinomainen vinkki joltain että ei muuta kuin lisäaikaa treenaamiseen. En kyllä enää ehdi juuri miestäni huomioimaan vaan mieluummin vietän senkin ajan lenkkipolulla ja tietenkin lapsen kanssa. Hän voi mun puolestani lukea vaiko Aku Ankkaa tai Demiä niin on jotain mistä nuoren ja timmin kanssa keskustella.
Oikeasti satuttaa eikä naurata yhtään.
Ap
Sen ajan voi ottaa myös sohvalla istumisesta ja töllön tuijottamisesta.
En tiedä minkä ikäinen ap on, mutta n:40v akat on jo kuluneita haaskoja jos verrataan alle 30v naisiin ja kyllä tiedän etten tule sellaista ikinä saamaan joten pakko tyytyä vanhoihin kuluneisiin naisiin, kyllähän niihinkin tarpeensa tekee jos oikein kovasti panettaa.
T.M40v
Kai sä fossiili ymmärrät, että oot yhtä kulunut kuin ikäisesi akat? Ikäisesi akat vaan pitää itsestään yleensä parempaa huolta kuin ikäisesi miehet, joten nelikymppiset naiset näyttävät yleensä paremmilta kuin nelikymppiset miehet.
N25
Olin 25, kun avopuoliso kertoi, että olen väljä lortto. Eli ei noilla sanoilla ole todellisuuden kanssa mitään tekoa. Miehesi on halunnut loukata ja onnistunut. Meillä onnistui niin hyvin, ettei seksiä ollut kertaakaan tuon jälkeen ja joidenkin kuukausien jälkeen laitettiin asunto myyntiin.
Missä rakkaus, missä tunneyhteys? Jos mies sanoo noin, seksi on hänelle todellakin vain omien paineiden purkamista johonkin alustaan. En ikinä alentuisi kenenkään patjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ketjussa tajua taas mitään. Ei heillä ole kuumaan, rikkaaseen alfa kolliin mitään mahdollisuuksia. Siinneillä maatuskoilla. Hahhahhaah....
Sinä tässä et tajua. Nainen , toisin kuin mies, pärjää hyvin yksinkin ellei löydy fiksua miestä. Huonon kanssa ei tarvi olla vaikkei löytyisi hyvääkään. Miesparoilla on toisin.
Sukupuolesta riippumatta on mahdottomuus löytää hyvää kumppania jota voi kohdella huonosti. Huonosti kohdeltu puoliso joko häipyy tai muuttuu ennen pitkää vähemmän hyväksi.
Kukaan ei voi nuoremmaksi muuttua eli sikäli alhainen heitto jos ei tarkoita.