Mies sanoi suoraan että haluaisi nuorempaa ja kiinteämpää
Okei meillä oli riita, mutta en saa noita sanoja mielestäni. Ollaan suunnilleen saman ikäisiä ja meillä on yksi lapsi. En ole ylipainoinen mutta en mikään saliprinsessakaan. Tunnen itseni niin nöyryytetyksi.
Kommentit (181)
Riidellessä ihmiset sanovat asioita, mitä eivät aina oikeasti tarkoita. Varmasti sinäkin joskus? Unohda, anna anteeksi ja jatka.
Törkeää. Ymmärrän, että nuori ja kiinteä on nuori ja kiinteä, mutta mies on itse VALINNUT seurustelun ja perhe-elämän, joka ei oikein sovi pinnalliselta ihmiselle.
Sano miehelle, että tarvitset 5 tuntia lisää vapaa-aikaa viikossa treenisi parantamiseen, mikä on sitten pois vaikkapa kotitöihin käyttämääsi ajasta (mies hoitaa) ja käytät tästä lähtien x määrän rahaa kuussa kuntoiluharrastukseen ja kiinteytyshoitoihin.
Jotkut ihmiset eivät tajua, että elämässä tehdään valintoja eikä vaan saada kaikkea mitä milloinkin halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro hänelle, että sinullekin kelpaisi vähän pitempi ja paksumpi.
Lapsellista. Sano mieluummin että sinäkin haluaisit älykkäämmän ja menestyneemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista. Sano mieluummin että sinäkin haluaisit älykkäämmän ja menestyneemmän.
Ei tuo satu niin paljon kuin kullin halveksiminen. Se on arin paikka miehellä, etenkin jos mies tietää, ettei ole kovin hyvin varustettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies sitä ymmärtäisi, jos itse on noin lapsellinen. Mutta totta, olisi kyllä parempi sanoa noin, jos jotain on aikeissa sanoa.
Itse en varmaan pääsisi tuommoisesta ikinä yli. Jäisi ikuisesti takaraivoon vaivaamaan ja ainakaan tämän kumppanin kanssa haluja tuskin koskaan tulisi enää. Menisi jotain niin pahasti rikki.
Mutta toivottavasti saatte keskusteltua asiasta ja pääset asian yli.
Mietin että jos hän haluaa nuorta ja timmiä niin on tökeröä sitä huudella. Kuka järkevä mies edes ajattelee noin. Haluaisin minäkin joskus vaihtelua, mutta en nyt sentään hänelle sano että haluaisin pitkää ja tummaa miestä joka on paitsi älykäs myös rikas.
En ole vaikuttunut siitä että aviomieheni myöntää ajattelevansa noin esineellistävästi. Saa kohta ihan rauhassa mennä ja polkea koko kaupungin kaksikymppisten kanssa. Minun ei tarvitse tuollaista puhetta sietää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mietin että jos hän haluaa nuorta ja timmiä niin on tökeröä sitä huudella. Kuka jä7rkevä mies edes ajattelee noin. Haluaisin minäkin joskus vaihtelua, mutta en nyt sentään hänelle sano että haluaisin pitkää ja tummaa miestä joka on paitsi älykäs myös rikas.
En ole vaikuttunut siitä että aviomieheni myöntää ajattelevansa noin esineellistävästi. Saa kohta ihan rauhassa mennä ja polkea koko kaupungin kaksikymppisten kanssa. Minun ei tarvitse tuollaista puhetta sietää.
Ap
Juuri noin. Lisäksi täällä joku kirjoitti että riidellessä tulee sanottua itse kukin jotain mitä ei tarkoita mutta se ei ole totta vaan vain todella tyhmä ihminen sanoo mitä sattuu. Koska se asia mikä on sanottu ääneen on sanottu eikä sitä saa koskaan enää pois. Ja kun sanottu asia on paha se vahingoittaa siitä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että jos hän haluaa nuorta ja timmiä niin on tökeröä sitä huudella. Kuka järkevä mies edes ajattelee noin. Haluaisin minäkin joskus vaihtelua, mutta en nyt sentään hänelle sano että haluaisin pitkää ja tummaa miestä joka on paitsi älykäs myös rikas.
Ap
Kysehän ei ole ajattelusta. Tätä ei naiset tajua. Kyse on halusta. Voi ajatella päinvastoin. Voi tehdä valintansa päinvastoin. Halujansa ei voi valikoida. Ne voi ignoorata, ei valita.
Tosi törkeästi sanottu kyllä, lähinnä koska tota on tosi vaikee ottaa takasinkaan. Kyllähän nyt kaikki miehet haaveilee nuorista ja tiukoista naisista mutta ei sitä saisi omalle naiselle sanoa..
Ymmärtäisin jos olisin ylipainoinen, en hyväksyisi silloinkaan, mutta voisin edes vähän ymmärtää. Joudun jo työnikin vuoksi huolehtimaan ulkonäöstäni ja pukeutumisesta, mutta iälleenhän meistä ei kukaan mitään voi.
Ja harrastan myös liikuntaa. Mutta olikin erinomainen vinkki joltain että ei muuta kuin lisäaikaa treenaamiseen. En kyllä enää ehdi juuri miestäni huomioimaan vaan mieluummin vietän senkin ajan lenkkipolulla ja tietenkin lapsen kanssa. Hän voi mun puolestani lukea vaiko Aku Ankkaa tai Demiä niin on jotain mistä nuoren ja timmin kanssa keskustella.
Oikeasti satuttaa eikä naurata yhtään.
Ap
Jos mun mies sanoisi noin, niin olisi entinen. Kunnioitus on suhteessa mulle niin tärkeää, että henkilökohtaisiin loukkauksiin ei mennä, kumpikaan.
Tuommoisen sanojaa en voisi kunnioittaa, etenkään jos ei ole itsekään mikään misterkisojen voittokortti.
Ihme tiukkapipoja ulisijoita. Hyvän heitti kun halusi loukata ja onnistui, mitäs akka aloit riitelemään.
Meillä se on mennyt niin päin, että minä olen suht hoikka ja mies on vaan lihonut ja lihonut. Ihan järkyt vararenkaat sillä on vyötäröllä ja peffa kuin afroamerikkalaisella naisella - enpä voi sanoa, että haluaisin häntä enää :( Hänellä ei ole hitustakaan itsekuria ja kaikki mahdollisimman "hyvä" ruoka sekä olut maittaa eli kamalasti ylimääräistä nestettä ainakin on läskin lisäksi.
Halusi loukata ja onnistui siinä. Olette ehkä puhuneet aiheesta joskus. Ja vaikkei haluaisi oikeasti noin tehdä, niin tiesi että noilla sanoilla satuttaa sua eniten.
Ollaan yli 30. En ole kyllä koskaan entisiltäkään kumppaneilta tuollaista kuullut, vaikka mitä riitaa olisi ollut. Olen itse asiassa aina ajatellut, että on hirveän noloa jos miehellä on huomattavasti nuorempi nainen. No, tällaiseksikö tämä nyt menee kun ikää tulee lisää että oma puolisokin voi alkaa tuollaista huomauttelemaan. Vau onko mieheni vain oikeasti IDIOOTTI.
Tuntuu jotenkin siltä kuin joku olisi huitaissut ympäri korvia: olet arvoton ja ruma.
Ap
Pahoittelen miehesi ala-arvoista kommenttia ja sitä, että palstalle kirjoittavat ikuisesti naisettomat ja surullisen heikkolahjaiset miehet kävivät kirjoittamassa typeriä kommenttejaan.
Totea naurettavan pienen peniksen lisäksi miehellesi se klassinen (totuus), että hän on surkea sängyssä.
No tietenkin haluaa. Ihan normaalia. Verrattavissa siihen että ihminen sanoisi että haluaa syödä mielummin mandariinin, kuin kourallisen ulostetta.