Ketipinor vertaustukea
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Tuttavani on muuttunut sekavaksi aloitettuaan "rauhoittavan" lääkityksen. Saa kauhukohtauksia, toisinaan täysin zombi. Puhuu halusta satuttaa muita. Ennen lääkitystä tuttavani oli tasapainoisempi, elämäniloinen, mutta kärsi unettomuudesta, levottomuudesta ja oli sosiaalisesti hyvin arka.
Pitkään sivusta seuranneena olen nykyään kyvytön auttamaan. Pelkään pahinta.
Kaipaan vertaistukea.
Kommentit (10)
Taidat vaan kaivata vertaissekoilua!
Mä sain unettomuuteen Ketipinor-reseptin. Parina iltana otin lääkärin ohjeen mukaan. Nukuin joo, mutta olin koko päivän tosi sekava ja tokkurainen, ihan kuin olisin ollut vahvasti huumattu. Siihen jäi mun Ketipinorin käyttö.
Ketipinor saattaa aiheuttaa mm. aggressiivisuutta. Kaikki ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain unettomuuteen Ketipinor-reseptin. Parina iltana otin lääkärin ohjeen mukaan. Nukuin joo, mutta olin koko päivän tosi sekava ja tokkurainen, ihan kuin olisin ollut vahvasti huumattu. Siihen jäi mun Ketipinorin käyttö.
Mulle ei annettu ns oikeaa unilääkettä koska siihen kuulemma jää koukkuun. En nukahda ilman ketipinoria, näin menty jo viisi vuotta. Sanoivat että tähän ei jää koukkuun ja voi olla ottamatta milloin vaan...
Määrätkin ratkaisee, paljonko on otettu.
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor saattaa aiheuttaa mm. aggressiivisuutta. Kaikki ei sovi.
Puolisoni kokeili ja suorastaan pelästyi. Kertoi saaneensa voimakkaita vihantunteita lääkkeestä. Lopetti sen käytön siltä istumalta.
Annostus pielessä, hän tarvitsee lääkäriajan
Mä syön joka päivä 300mg ketiä. Olen huomannut muistin pätkivän ja olen liian syvällä ajatuksissani, etten kuule välillä kun kumppani sanoo minulle jotain. Väsyttävää vaikutusta tuolla lääkkeellä ei minulle enää ole kun siihen on tullut toleranssi.
Ketipinor aiheuttaa itsemurhia. Sori, tämä ei varmaan ollut lohduttavaa. Tuoteseloste ja kokemuksia löytyy googlaamalla pilvin pimein.