Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

R-kioskin myyjä valitti mulle paketeista! :O

Vierailija
17.05.2016 |

Kävin hakemassa 6 pakettia. Ensimmäinen tuli reilu viikko sitten. Ajattelin että haen kaikki kerralla autolla kun tiesin että 6 pakettia tulossa. Lapuissa vielä lukee että säilytysaika 2 täyttä kalenteriviikkoa. Täällä siis posti R-kioskissa. Myyjä valitti että paketit pitäis noutaa mahdollisimman pian kun heillä on matkahuollon ja schenkerin paketit ja ärräpaketit että ei ole tilaa säilyttää. VMP! Mitäs ottivat postin siihen! Ei se mun vika ole!

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oottelen sitä päivää, kun haen 3 passia ärrältä. Tulen sitten kommentoimaan uudestaan.

Itse kävin tossa kuukausi sitten kahden matkatoverin kanssa hakemassa passit R-kioskilta, ja ne on huomattavasti hankalammat löytää, kun kaikki ovat keskenään samanlaisissa kirjekuorissa. Ja kun vielä moni oli hankkinut jo uuden passin tulevaa kesälomaa varten, oli pino melkoinen. Hetki kesti että löytyi kaikkien passit. Siinä ajassa jono tietty kasvoi.

Voi ei, joku on joutunut odottamaan pari minuuttia jonossa, voiko maailmassa olla kamalampaa osaa ihmisellä? Jessus mitä länsimaisen ison penskan epäongelmia teillä onkaan.

Vierailija
82/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oottelen sitä päivää, kun haen 3 passia ärrältä. Tulen sitten kommentoimaan uudestaan.

Itse kävin tossa kuukausi sitten kahden matkatoverin kanssa hakemassa passit R-kioskilta, ja ne on huomattavasti hankalammat löytää, kun kaikki ovat keskenään samanlaisissa kirjekuorissa. Ja kun vielä moni oli hankkinut jo uuden passin tulevaa kesälomaa varten, oli pino melkoinen. Hetki kesti että löytyi kaikkien passit. Siinä ajassa jono tietty kasvoi.

Voi ei, joku on joutunut odottamaan pari minuuttia jonossa, voiko maailmassa olla kamalampaa osaa ihmisellä? Jessus mitä länsimaisen ison penskan epäongelmia teillä onkaan.

Se nyt vaan on niin että asiakas ei tykkää jonottaa. Jos on jonoa kauppa vaihtuu helposti.

Se on voi voi jos ei näitä asioita ymmärrä tai mikä pahempaa leimaa ne idiottimaisesti "länsimaisen ison penskan epäongelmaksi".

Ihan vaan mielenkiinnosta, millainen koulutus ja vuositulot sinulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkoi Siwan kassa valittaa, kun olin tilannut perheelle yhteistä pelkällä sukunimellä. Jotta kuka tahansa voi hakea. Myyjä (keski-ikäinen ukko) alkoi nenä pystyssä valittaa, että "hän ei kuules saisi luovuttaa tätä" (kun ei ole koko nimellä).

Jos kännyssä on saapumisilmoitus ja henkkareissa sama sukunimi, varmaan olen joku huijari, kun kysymys on itselle tilatusta ja maksetusta asiasta.

Holhoaminen vain pahenee ja joka paikkaan pitäisi antaa sotut. Ennen paketin sai noutaa postista pelkällä saapumisilmoituksella ja oli luotto aikuisten kykyyn hoitaa asiansa.

Nyt kaupan kassat pätee tällaisella, niin kuin olisi kysymys oikeasti äärimmäisen vakavasta asiasta (tosi arvokkaat lähetykset kuitenkin lähetetään kirjattuina). Ja jos nyt ON ne henkkarit ja sukunimi mätsää ja paketti lähetetty pelkällä sukunimellä tyyliin "Vuorelat" ja saapumisilmoitus kännykässä, eikö ole silkkaa pätemisentarvetta ja kontrollintarvetta ja vähäistä tervettä arkijärkeä myyjältä huomautella asiasta (niin kuin olisi oikeasti suuri riski siihen, että asiaton henkilö yrittää huijata jotain tiettyä arvotavaraa itselleen).

Nykyinen postisysteemi on ihan pyllystä ja epälooginen. Onneksi pakettiautomaateista voi hakea paketit ilman tarpeetonta holhousta.

Kohta varmaan joku keksii, että noutovaltakirjat eivät käy, "koska mistä sitä tietää, onko tämän oikeasti kirjoittanut oikea henkilö".

Kysymys on asenteesta toisia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
84/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen usein myös noin.

Lähimpään ärrään on matkaa reilu 10km joten en viitsi yhden paketin takia lähteä jos tiedän että lisää paketteja on tulossa.

Posti toimittaa ilmaiseksi kotiin paketit pyynnöstäsi jos matkaa yli 5 km.

Vierailija
85/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että asiakas ei tykkää jonottaa. Jos on jonoa kauppa vaihtuu helposti.

Se on voi voi jos ei näitä asioita ymmärrä tai mikä pahempaa leimaa ne idiottimaisesti "länsimaisen ison penskan epäongelmaksi".

Ihan vaan mielenkiinnosta, millainen koulutus ja vuositulot sinulla on?

Looginen ihminen oppii virheistä. Palstavalittaja ei ole looginen ihminen. Kuinka pihalla täytyy olla taloudesta luullakseen, että ihmisten jonotuttaminen on liiketoiminnalle tappiollista? Hullut päivät on aina ollut vastenmielinen ruuhkatapahtuma, mutta joka vuosi samat älykääpiöt laahustavat sinne vaihtamaan rahojaan lievästi alennettuun roskaan.

En itsekään nauti jonottamisesta, joten tilaan ruokaostokset kotiin tai käyn kaupassa ruuhka-aikojen ulkopuolella. En osta netistä, ellei tarjolla ole kotiinkuljetusta sopivina aikoina. Jos joudun jonottamaan, olen kärsivällinen, koska olen aikuinen ja olen valinnut jonottaa. Myyjät ansaitsevat kunnioitukseni, jos he tekevät töitä ja yrittävät parhaansa. En ole koskaan saanut huonoa palvelua, mistäköhän se johtuu?

Aihe vapaan ihmisapinat eivät ymmärrä suurta kuvaa, vaan sahaavat omaa jalkaansa. Jonottamisesta valittaminen ja myyjien kanssa kahnaaminen on oman typeryyden aiheuttama ongelma, ei siis oikea ongelma ollenkaan.

Koulutus KTM ja palkka yli oman alan mediaanipalkan. Mites omat speksit? Vitsi vitsi, minäpäs arvioin ihmisiä järjenkäytön ja yleisen miellyttävyyden perusteella.

Vierailija
86/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, veikkaan että ei nää pakettien hakijat ole muutenkaan kauhean tuottavia asiakkaita Ärrälle. Itse ainakin haen vain paketin enkä osta ikinä mitään. Eipä olisi siis kovin suuri menetys firmalle, vaikka muutaman paketinhakijan menettäisikin.

Vierailija
87/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas voi helpottaa myyjän työtä kertomalla, mistä paketti on tilattu. Myyjän tulee tuolloin asiallisesti kehoittaa kertomaan tieto, ei syyllistää asiakasta tapaan "no kuule helpottais vähän etsimistä". Mikäli asiakkaalle jää kuva, että myyjä käyttäytyi asiattomasti ja töykeästi, myyjä on epäonnistunut viestinnässään. Myyjän tehtävä on varmistaa, että hänen tapansa palvella asiakkaita ei ole asiakkaan näkökulmasta loukkaavaa. Mahdollisesti toki asiakaskin on ammattiloukkaantuja, mutta heitä on harvemmassa. Kaikki yrityksen tokikaan eivät välitä niinkään toimivasta asiakaspalvelusta, yrityksillä on omat bisnesstrategiansa.

Mielestäni asiakkaan ei tarvitse kertoa mistä paketti on tilattu. Sitä varten on lähetystunnukset, saapumisviestit jne. Kiva siinä asiakkaan huudella kaikkien kuullen että kyllä juu Kaalimadosta on tilattu iiiiiiiso paketti! :D Sitä paitsi kertaakaan en ole huomannut että se tieto olisi auttanut paketin löytämisessä, kaikki kun eivät käytä jotain räikeitä logoja tms. pakkausmateriaaleissaan, eikä lähettäjää ole välttämättä merkattu kylkeen mitenkään isolla. Firma voi myös käyttää lähettäjän nimenä jotain vähemmän tunnettua nimeä, kuten itseasiassa juuri Kaalimato tekee. Eli vaikka kertoisin paketin olevan Kaalimadolta, paketissa ei lue lähettäjänä Kaalimato, joten mitä se auttaa. Kyllä se on myyjän homma löytää se paketti sieltä, ei asiakkaan.

"Asiakas _voi_ helpottaa myyjän työtä kertomalla, mistä paketti on tilattu." 

Ärrällä on postin paketit ja Schenkerin paketit erikseen. Kaalimato tulee mielestäni postin kautta eli tietoa ei tarvitse kertoa. En tiedä miksi olisi hirveän vaikeaa sanoa, että on tilannut H&M:n paketin, kun se kuitenkin lukee hyvin isolla paketissa ellei ole täysi mulkku. En itse koskaan jupissut asiakkaille missään paketteihin liittyvästä, mutta voi sitä helpottaa etsintää, että ei tarvitse välittää, kun kestää. T:ärrällä joskus työskennellyt

Vierailija
88/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle alkoi Siwan kassa valittaa, kun olin tilannut perheelle yhteistä pelkällä sukunimellä. Jotta kuka tahansa voi hakea. Myyjä (keski-ikäinen ukko) alkoi nenä pystyssä valittaa, että "hän ei kuules saisi luovuttaa tätä" (kun ei ole koko nimellä).

Jos kännyssä on saapumisilmoitus ja henkkareissa sama sukunimi, varmaan olen joku huijari, kun kysymys on itselle tilatusta ja maksetusta asiasta.

Holhoaminen vain pahenee ja joka paikkaan pitäisi antaa sotut. Ennen paketin sai noutaa postista pelkällä saapumisilmoituksella ja oli luotto aikuisten kykyyn hoitaa asiansa.

Nyt kaupan kassat pätee tällaisella, niin kuin olisi kysymys oikeasti äärimmäisen vakavasta asiasta (tosi arvokkaat lähetykset kuitenkin lähetetään kirjattuina). Ja jos nyt ON ne henkkarit ja sukunimi mätsää ja paketti lähetetty pelkällä sukunimellä tyyliin "Vuorelat" ja saapumisilmoitus kännykässä, eikö ole silkkaa pätemisentarvetta ja kontrollintarvetta ja vähäistä tervettä arkijärkeä myyjältä huomautella asiasta (niin kuin olisi oikeasti suuri riski siihen, että asiaton henkilö yrittää huijata jotain tiettyä arvotavaraa itselleen).

Nykyinen postisysteemi on ihan pyllystä ja epälooginen. Onneksi pakettiautomaateista voi hakea paketit ilman tarpeetonta holhousta.

Kohta varmaan joku keksii, että noutovaltakirjat eivät käy, "koska mistä sitä tietää, onko tämän oikeasti kirjoittanut oikea henkilö".

Ai että. Olin yliopisto-opiskelujen ohessa osa-aikaisena siwassa, kun tämä zalando-buumi alkoi. Voin kertoa sinulle hyvin seikkaperäisesti ne moninaiset tavat, joilla tossa paketinnoutovaiheessa yritettiin kusettaa, jos haluat.

Mm. utelias ja mustasukkainen aviomies: haki juurikin sukunimellä vaimonsa paketin, ja 3 päivän päästä kun vaimo tulee hakemaan pakettia, niin se oli haettu. Sitä raporttia olikin kiva kirjotella...

Joku ulkkari keksi, että voi ottaa kuvan niistä asikastiedoista, jotka olivat näkyvillä hyllyssä. Sitten teki asianmukaisen näköisen saapumistekstiviestin, mutta kun henkkareita ei koskaan löytynyt, niin pakettia ei annettu. (ihan vaan tää, että joka toinen "tärkeä" Lissu itkee että miten niin ei voi antaa ilman henkkareita, miten niin ei voi!!)

Lisäksi identiteettivarkauksilla on saatu monta pakettitilausta tehtyä, ja hakijalla ei joko ole henkkareita tai sitten on joku merimiespassi tai muu epäilyttävä.

Se pakettiralli on niin uskomattoman vittumaista puuhaa muutenkin, niin mua ei enää paljoa kiinnostanut jäädä setvimään, että mitä pakettia uskaltaa antaa ja mitä ei. Ja sitten kun meni väärin niin selostaa duunin jälkeen ummet ja lammet.  Ja kun siwat vaan ylläpitää sitä palvelua, niin on aika pakko seurata niitä Matkahuollon pilkuntarkkoja ohjeita, koska väärinkäytöksiä on niin paljon ja ohjeet on niin selkeät, että joudut niistä korvausvastuuseen jos ryssit.

Ja ei millään pahalla, mutta kun olen jotain omalla luottokortillani maksanut, niin en tajua miten kukaan voi olla oman oikeusturvansa kanssa niin holtiton, että antaisi hakea omia pakettejaan ilman asiallisia tietoja. Ihan hauska, että loukkaannuit jonkun paskantärkeydestä niinkin herkästi.. Ajatteleppa jos sulla olisi peliongelmainen mies, joka tilais sun kortilla, sun sukunimellä sun tilisi tyhjäksi, ja kukaan ei huomaisi mitään kun ei ees paskantärkeä siwan myyjä ole paskantärkeillyt sitä, että ketä  Vuorinen sitä kamaa oikeasti tilaa ja onko sillä siihen lupa.

Vierailija
89/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain myös kerran huudot, kun hain paketin ärrältä. Myyjä tivasi, että kuka sen paketin on lähettänyt. Helpottaisi kuulemma huomattavasti etsimistä, jos tietää onko paketti ellokselta vai onko kyseessä ärräpaketti vai mikä..? Mun mielestä ei ole asiakkaan tehtävä huudella myyjälle, mistä on pakettinsa tilannut. Onneksi ei ollut tällä kertaa tilattu kaalimadosta!

"Oliko rouvalle tilattu KAALIMADON paketti?"

Toisaalta paketin pitäisi löytyä helposti, koska se on suuren dildon muotoinen.

Vierailija
90/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiriippuvaisen tunnusmerkkejä on isojen kerta-annosten hakeminen ja maltin menettäminen jos asiasta kysytään mitään. Alkkis myös salailee juomisiaan eikä suostu kertomaan esim mitä viinaa osti. Raivo on taattu myös jos joku tulee alkkiksen ja viinan väliin esim henkilöllisyystodista kysymällä. Oisko nettishoppailijoilla sama juttu?

Vierailija
91/119 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele lukemaan, nyt vain sait itsesi näyttämään idiootilta :D

MINÄ en joutunut odottamaan jonossa, mutta taaksemme tulleet joutui. JA toisin kuin uskot, vain yksi vaikutti hermostuneelta, muut ymmärsi kiskan myyjää että kun ne kirjekuoret on samanlaisia ja niitä on helposti kymmeniä pelkästään sinä päivänä tulleita, niin menee siinä aikaa.

Vierailija
92/119 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän asiakas aina edes tiedä mistä paketti on tullut jos joku on lähettänyt vaikka synttärilahjan.

Mua ainakin ottaa päähän vain periaatteessa kailottaa mistä pakettini tulee. Ei ole asiakkaan vika etteivät ole hoitaneet varastosysteemiä kuntoon ennen kuin aloittavat palvelun tarjoamisen. Jotain rahaa firmat tuosta pakettirumbasta saavat. Laittaisivat fasiliteetit tarvittavalle tasolle ettei tarvitse asiakkaita syyllistää omista puutteista. Suomessa on kyllä paljon tehtävää vielä asiakaspalvelun perusasioissakin.

Vierailija
93/119 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain myös kerran huudot, kun hain paketin ärrältä. Myyjä tivasi, että kuka sen paketin on lähettänyt. Helpottaisi kuulemma huomattavasti etsimistä, jos tietää onko paketti ellokselta vai onko kyseessä ärräpaketti vai mikä..? Mun mielestä ei ole asiakkaan tehtävä huudella myyjälle, mistä on pakettinsa tilannut. Onneksi ei ollut tällä kertaa tilattu kaalimadosta!

No onhan se helpompi etsiä, jos tietää etsiäkö ärräpakettia, ellospakettia, hennespakettia, minkä kokoista... verrattuna siihen, että käy kaikki kymmenet paketit läpi etsien nimeäsi pienellä präntillä.

Ei ole asiakkaan velvollisuus nopeuttaa paketin etsimistä, mutta on asiakkaas oikeus kiukutella kun paketin etsimisessä kestää 💩

Ei minulla ainakaan saapumisilmoituksessa koskaan lue keneltä paketti on tullut enkä muutenkaan tiedä millaiseen pakettiin tilaukseni on kääräisty, miten hitossa se on minun vastuullani ennustaa että mitä sieltä on tullut? Kyllä minäkin haluan pakettini mahdollisimman nopeasti mutta tuossa asiassa kun en voi myyjä-parkaa auttaa. Voisipa ahkerimmat  nettikauppatilaajat vuokrata jonkun lokeron johon posti heitettäisi ja haet sen sieltä sitten seurantakoodilla niin ei aina tarvitsisi katsoa sitä myyjän silmienpyörittelyä ja huokailua kun tulet taas kerran saapumisilmoituksen kanssa häiritsemään. 

No kyllä minulle tulleissa saapumisilmoitustekstiviesteissä sanotaan, että tilaamasi H&M:n paketti on tullut R-kioskille. Ei ole iso vaiva sanoa, myyjälle noudettaessa, että haen H&M:n pakettia. Nopeuttaa huomattavasti.

Smartpostin saapumisviesteissä on joskus pyyntö, että paketti noudettaisiin mahdollisimman pian automaatin ruuhkautumisen takia. Ei ole tullut mieleenkään vetää hernettä nenään siitä.

Vierailija
94/119 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan huudot :D Juu varmasti. No onhan se helpompi etsiä, jos tietää etsiäkö ärräpakettia, ellospakettia, hennespakettia, minkä kokoista... verrattuna siihen, että käy kaikki kymmenet paketit läpi etsien nimeäsi pienellä präntillä. Jos ei ole mikään näistä, et tiedä tai et halua kertoa, niin sanot "en tiedä/en muista/joku tavallinen ruskee paketti".

Ihmeellistä uusavutonta draamailua, luojan kiitos en ole ikinä joutunut toimimaan asiakaspalvelijana.

Juuri näin! En ole ikinä ollut töissä paikassa, josta noudetaan paketteja, mutta olen kyllä paketteja hakenut. Yleensä, kun haen paketin sanon jo valmiiksi, että "minun nimelläni X olisi paketti H&M:ltä" tai jos myyjä kysyy, niin en kyllä näe syytä miksi en kertoisi? Eipä oo ikinä esim. Kaalimadon paketit menneet ärrälle, vaan olen saanut ne niihin itsepalvelulokeroihin 😀

Vierailija
95/119 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, veikkaan että ei nää pakettien hakijat ole muutenkaan kauhean tuottavia asiakkaita Ärrälle. Itse ainakin haen vain paketin enkä osta ikinä mitään. Eipä olisi siis kovin suuri menetys firmalle, vaikka muutaman paketinhakijan menettäisikin.

Huonon palvelun jälkeen en ole muuten ärrällä asioinutkaan kuin hakeakseni paketit...

Vierailija
96/119 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks joku tilais 9 pakettia kahden viikon aikana? Joku riippuvuus?

No helpostihan noita paketteja kertyy, jos vaikka ostaa käytettynä muutaman vaatteen tai asusteen tms. ja vaikka johonkin harrastukseen liittyviä tarvikkeita. 

Vierailija
97/119 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että. Olin yliopisto-opiskelujen ohessa osa-aikaisena siwassa, kun tämä zalando-buumi alkoi. Voin kertoa sinulle hyvin seikkaperäisesti ne moninaiset tavat, joilla tossa paketinnoutovaiheessa yritettiin kusettaa, jos haluat.

Mm. utelias ja mustasukkainen aviomies: haki juurikin sukunimellä vaimonsa paketin, ja 3 päivän päästä kun vaimo tulee hakemaan pakettia, niin se oli haettu. Sitä raporttia olikin kiva kirjotella...

Joku ulkkari keksi, että voi ottaa kuvan niistä asikastiedoista, jotka olivat näkyvillä hyllyssä. Sitten teki asianmukaisen näköisen saapumistekstiviestin, mutta kun henkkareita ei koskaan löytynyt, niin pakettia ei annettu. (ihan vaan tää, että joka toinen "tärkeä" Lissu itkee että miten niin ei voi antaa ilman henkkareita, miten niin ei voi!!)

Lisäksi identiteettivarkauksilla on saatu monta pakettitilausta tehtyä, ja hakijalla ei joko ole henkkareita tai sitten on joku merimiespassi tai muu epäilyttävä.

Se pakettiralli on niin uskomattoman vittumaista puuhaa muutenkin, niin mua ei enää paljoa kiinnostanut jäädä setvimään, että mitä pakettia uskaltaa antaa ja mitä ei. Ja sitten kun meni väärin niin selostaa duunin jälkeen ummet ja lammet.  Ja kun siwat vaan ylläpitää sitä palvelua, niin on aika pakko seurata niitä Matkahuollon pilkuntarkkoja ohjeita, koska väärinkäytöksiä on niin paljon ja ohjeet on niin selkeät, että joudut niistä korvausvastuuseen jos ryssit.

Ja ei millään pahalla, mutta kun olen jotain omalla luottokortillani maksanut, niin en tajua miten kukaan voi olla oman oikeusturvansa kanssa niin holtiton, että antaisi hakea omia pakettejaan ilman asiallisia tietoja. Ihan hauska, että loukkaannuit jonkun paskantärkeydestä niinkin herkästi.. Ajatteleppa jos sulla olisi peliongelmainen mies, joka tilais sun kortilla, sun sukunimellä sun tilisi tyhjäksi, ja kukaan ei huomaisi mitään kun ei ees paskantärkeä siwan myyjä ole paskantärkeillyt sitä, että ketä  Vuorinen sitä kamaa oikeasti tilaa ja onko sillä siihen lupa.

Kumma kun nuo pikavuoropysäkkien huoltisyrittäjät eivät välitä seurata niitä Matkahuollon ohjeita. Eikä asiamiespostien työntekijät Postin ohjeistuksia. Terveisin nimimerkki "kymmeniä miehen nimellä tulleita paketteja ilman henkkareita noutanut".

Vierailija
98/119 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonon palvelun jälkeen en ole muuten ärrällä asioinutkaan kuin hakeakseni paketit...

Sitä ennen olitkin varmaan kanta-asiakas?

Vierailija
99/119 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut tylyä kohtelua myös ärrällä pakettia noutaessani. Tilasin omassa kaupungissani fyysisesti olevasta verkkokaupasta tuotteen, joka oli fyysisestä kaupasta loppu enkä viitsinyt enää myöhemmin mennä sitä metsästämään keskustasta. Tilasin tuotteen saman kaupan verkkoversiosta, ja pakettia noutaessani ärrän täti katsoi minua merkitsevästi, ns. hitaasti, ja sanoi ensin: "onko todellakin (siitä kaupasta) tilattu paketti??" ja koska en provosoitunut puolustelemaan tekoani mitenkään, hän jatkoi: "harvemmin meille nimittäin tulee (siitä kaupasta) paketteja, kun kauppa on tässä samassa kaupungissa". :D No joo, en siitä hirveästi itseeni ottanut... :)

Vierailija
100/119 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun nuo pikavuoropysäkkien huoltisyrittäjät eivät välitä seurata niitä Matkahuollon ohjeita. Eikä asiamiespostien työntekijät Postin ohjeistuksia. Terveisin nimimerkki "kymmeniä miehen nimellä tulleita paketteja ilman henkkareita noutanut".

Asiamiespostissa ei ohjeistuksen mukaan kuulukaan katsoa henkkareita, jos lähetys ei ole kirjattu lähetys. Suurin osa paketeista on siis sellaisia, etteivät edes suostuisi katsomaan henkkareitasi. Huoltisyrittäjät taas työllistävät itsensä, joten heidän ei tarvitse kirjoitella pomolle raportteja vapaa-ajalla tai huolestua potkuista. Yrittäjillä on myös suuremmat rahalliset valmiudet korvata virheitä omasta pussista kuin köyhyysrajan alittavalla osa-aikaisella opiskelijalla.

Nämä asiat pystyy järkeilemään yleissivistyksen pohjalta ilman työkokemusta. Joillekin on kovin vaikeaa hahmottaa, miten asiat ympärillä toimivat... Eikä tietämätön tietenkään tiedä olevansa tietämätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi