Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

R-kioskin myyjä valitti mulle paketeista! :O

Vierailija
17.05.2016 |

Kävin hakemassa 6 pakettia. Ensimmäinen tuli reilu viikko sitten. Ajattelin että haen kaikki kerralla autolla kun tiesin että 6 pakettia tulossa. Lapuissa vielä lukee että säilytysaika 2 täyttä kalenteriviikkoa. Täällä siis posti R-kioskissa. Myyjä valitti että paketit pitäis noutaa mahdollisimman pian kun heillä on matkahuollon ja schenkerin paketit ja ärräpaketit että ei ole tilaa säilyttää. VMP! Mitäs ottivat postin siihen! Ei se mun vika ole!

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, että mistä ap kimpaantui. Tottahan tuo on, että jos jokaisella asiakkaalla on kuusi pakettia noutamatta, niin tilat eivät riitä. Itse olen saanut pakettiautomaatista kehoituksen hakea ruuhkan takia paketin mahdollisimman pian, enkä siitä järkyttynyt. Myyjät eivät myöskään niitä pakettipalveluita ahnehdi, juurikin koska tietävät ja ymmärtävät käytännön ongelmat.

Sitten sitä säilytysaikaa on varmaankin syytä lyhentää jos ei pystytä varastoimaan asiakkaiden paketteja luvattua kahta viikkoa. Tuo on vain ja ainoastaan järkevää noutaa kaikki kerralla jos paketteja on tulossa useampia.

Vierailija
62/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilytysaika on 2 vko ja yleensä asiakas saa tiedon paketista 1-2 päivän viiveellä. Säilytysaika alkaa siitä, kun paketti saapuu. Laitan ne 13 päivää siellä muhineet paketit palautukseen ja sanon asiakkaalle, että voi voi, kun tämä tulee noutamaan. Ilkeille asiakkaille sanon, että pakettia ei löydy, vaikka se siellä pinossa olisi.

Rikot siis annettuja ohjeita ja sääntöjä. Toimintasi selviää siinä vaiheessa, kun asiakkaat ottavat yhteyttä paketin lähettäneeseen yritykseen. Toivottavasti myös liikkeeseen, jossa olet töissä. Oletko jo uutta työpaikkaa hakenut?

Asiakas ottaa yhteyttä ja paketti on matkalla yritykseen. Ei mitään virheellistä. Sama siinä, jos pakettia ei löydy. Joskus niitä nyt vain katoaa ja joskus niitä löytyy. Ei ole vielä yksikään firma puuttunut asiaan, koska onpa sitä oikeastikin niin, että paketeja on kadoksissa. Jos asiakas ei voi yhtään vihjaista, että se on YvesRocherin paketti ja se tuli jo viime viikolla, niin sitä on hankala löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilytysaika on 2 vko ja yleensä asiakas saa tiedon paketista 1-2 päivän viiveellä. Säilytysaika alkaa siitä, kun paketti saapuu. Laitan ne 13 päivää siellä muhineet paketit palautukseen ja sanon asiakkaalle, että voi voi, kun tämä tulee noutamaan. Ilkeille asiakkaille sanon, että pakettia ei löydy, vaikka se siellä pinossa olisi.

Rikot siis annettuja ohjeita ja sääntöjä. Toimintasi selviää siinä vaiheessa, kun asiakkaat ottavat yhteyttä paketin lähettäneeseen yritykseen. Toivottavasti myös liikkeeseen, jossa olet töissä. Oletko jo uutta työpaikkaa hakenut?

Kannattaa vinkata nyt sinne R-kioskin johtoportaaseen tästä. Muutama vuosi sitten hevostalli.netissä eräs kirjoittaja kertoi työpaikallaan sylkevänsä hanmpurilaisiin. Ketju linkitettiin firmalle ja sylkevä kirjoittaja sai potkut. Tässä tapauksessa minusta R-kioskin johtotasolla olisi hyvä tietää siitä, että heidän työntekijänsä leuhkii netissä kuinka rikkoo organisaation sääntöjä ja vaarantaa asiakastyytyväisyyden omalla mielivaltaisuudellaan ja vallasta seonneella kostonhalullaan.

R-kioskit on yrittäjäveroisia. Johtoporras on siellä kioskilla. Ja jos ei asiakas ole hakenut pakettiaan 13 vuorokaudessa, niin tuskin se sitä seuraavanakaan päivänä hakee. Sieltä palautuu uskomaton määrä paketteja takaisin tavarantoimittajalle.

Vierailija
64/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vinkata nyt sinne R-kioskin johtoportaaseen tästä. Muutama vuosi sitten hevostalli.netissä eräs kirjoittaja kertoi työpaikallaan sylkevänsä hanmpurilaisiin. Ketju linkitettiin firmalle ja sylkevä kirjoittaja sai potkut. Tässä tapauksessa minusta R-kioskin johtotasolla olisi hyvä tietää siitä, että heidän työntekijänsä leuhkii netissä kuinka rikkoo organisaation sääntöjä ja vaarantaa asiakastyytyväisyyden omalla mielivaltaisuudellaan ja vallasta seonneella kostonhalullaan.

R-kioskit on yrittäjäveroisia. Johtoporras on siellä kioskilla. Ja jos ei asiakas ole hakenut pakettiaan 13 vuorokaudessa, niin tuskin se sitä seuraavanakaan päivänä hakee. Sieltä palautuu uskomaton määrä paketteja takaisin tavarantoimittajalle.

Jos asiakkaalle on ilmoitettu paketin säilytysajan olevan päivämäärään x.x. asti, niin kylläpä vaan on ihan mahdollista, että asiakas tulee kyseisenä tai sitä edellisenä päivänä noutamaan pakettiaan vaikkei ole viikkoon tullutkaan. Ootko vähän vajaa???

Stockkalta kerrottiin pari viikkoa sitten, että heille on palautettu valtava määrä paketteja kesken säilytysajan Postin sekoilujen vuoksi. Näin posti hommaa itselleen lisää hommia (ja vihamiehiä), kun paketteja kiikutetaan ees ja taas. 

Vierailija
65/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistin ärrälle palautetta ja linkin tähän ketjuun!

Vierailija
66/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottelen sitä päivää, kun haen 3 passia ärrältä. Tulen sitten kommentoimaan uudestaan.

Vierailija
67/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kioskit pitää laittaa boikottiin! Ne ovat surkeimpia vitun paskafirmoja mitä maa päällään kantaa ja syövät normaalien pienyrittäjien leivän, kun ei mitään muita kioskeja enää ole missään!

Vierailija
68/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu mitä paskaa

Aaaaa! Kiitos! T. TM

😂😂

Vierailija
69/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, miksi myyjät työskentelevät ylitöissä ilmaiseksi pakettien takia? Ilmottaisivat, että työstä maksetaan palkka.

Vierailija
70/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole saanut niin huonoa palvelua kuin muutamalla Oulun seudun ärrällä. Vakio on tietenkin se, että myyjät valittavat, kun heidän pitää käsitellä noita ärräpaketteja. Ymmärrän, että tuohan se lisätyötä, mutta syytön kai minä asiakkaana siihen olen, jos heillä tuollainen palvelu on tarjolla :/ 

Kaiken huippu on ollut tuo ärräpakettien uudelleen käyttäminen: ensin niitä ei kuulemma saanut kierrättää. Sitten eräs myyjä sanoi, että ottaa käytetytkin paketit vastaan, kunhan siistit eikä vaaraa esim. siitä, että osoitteet sekaantuisivat. No sitten käytin muutaman kerran käytettyjä, kunnes kerran toinen myyjä kieltäytyi ottamasta vastaan. Saavat kuulemma muuten sanktion. Kaiken lisäksi väitti, ettei heillä edes ole töissä se myyjä, joka aiemmin sanoi, että käytetyt paketit on ok. (No kylläpä se vaan on siellä töissä.)

Ei muuta kuin  uusi paketti kainaloon ja takaisin kotiin pakkaamaan. Sillä ärrällä kun ei ole postipalvelua eikä minkäänlaista pakentointipistettä. Teippiäkään ei kuulemma tarvitse laittaa pakettiin, kun ei sieltä paketista pääse mitään tippumaan, kun ne paketit on isoissa kasseissa. Itse en kyllä ala lähettämään mitään missään avoimessa paketissa!

Olisi myös hyvä, jos ärrän myyjät oppisivat käyttämään laitteitaan. Kirjoitan aina ärräpakettiin myös sen ärrän osoitteen, jonne paketti pitää lähettää. Monta kertaa paketti onkin sitten mennyt eri ärrälle. Kerran vastaanottajalle tuli aika kallis paketti, kun piti käydä taksilla hakemassa paketti väärältä ärrältä :( 

Olisi todellakin kehitettävää joko ärrän myyjien asenteessa tai ärräpaketti-palvelussa, tai ehkä molemmissa.

Vierailija
71/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päätellä, että tähän ketjuun eksyi juuri se epäammattitaitoinen ärrän myyjä. Lisänä elämänkoulutus, mennyt pieleen. Ärrän myyjäksi ei tarvitse mitään koulutusta, selittänee. Hyvä, että tämä aihe avautui tänne. Ja toivottavasti tämän myötä ärrä tekisi jotain palvelulleen, edes henkilökunnan koulutuksen vuoksi. Se mitä joku vatipäämyyjä on saanut aikaiseki, että joku on viitsinyt tänne siitä avautua, todisti toinen totally vatipäämyyjä asian enemmän kuin todeksi. Näitä lisää tänne. Zemppiä ärrä, tehkää jotain.

Vierailija
72/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain myös kerran huudot, kun hain paketin ärrältä. Myyjä tivasi, että kuka sen paketin on lähettänyt. Helpottaisi kuulemma huomattavasti etsimistä, jos tietää onko paketti ellokselta vai onko kyseessä ärräpaketti vai mikä..? Mun mielestä ei ole asiakkaan tehtävä huudella myyjälle, mistä on pakettinsa tilannut. Onneksi ei ollut tällä kertaa tilattu kaalimadosta!

No onhan se helpompi etsiä, jos tietää etsiäkö ärräpakettia, ellospakettia, hennespakettia, minkä kokoista... verrattuna siihen, että käy kaikki kymmenet paketit läpi etsien nimeäsi pienellä präntillä.

Ei ole asiakkaan velvollisuus nopeuttaa paketin etsimistä, mutta on asiakkaas oikeus kiukutella kun paketin etsimisessä kestää 💩

Ei minulla ainakaan saapumisilmoituksessa koskaan lue keneltä paketti on tullut enkä muutenkaan tiedä millaiseen pakettiin tilaukseni on kääräisty, miten hitossa se on minun vastuullani ennustaa että mitä sieltä on tullut? Kyllä minäkin haluan pakettini mahdollisimman nopeasti mutta tuossa asiassa kun en voi myyjä-parkaa auttaa. Voisipa ahkerimmat  nettikauppatilaajat vuokrata jonkun lokeron johon posti heitettäisi ja haet sen sieltä sitten seurantakoodilla niin ei aina tarvitsisi katsoa sitä myyjän silmienpyörittelyä ja huokailua kun tulet taas kerran saapumisilmoituksen kanssa häiritsemään. 

Vierailija
73/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain myös kerran huudot, kun hain paketin ärrältä. Myyjä tivasi, että kuka sen paketin on lähettänyt. Helpottaisi kuulemma huomattavasti etsimistä, jos tietää onko paketti ellokselta vai onko kyseessä ärräpaketti vai mikä..? Mun mielestä ei ole asiakkaan tehtävä huudella myyjälle, mistä on pakettinsa tilannut. Onneksi ei ollut tällä kertaa tilattu kaalimadosta!

Mä en kyllä usko että sait huudot. Kyllä minultakin "tivataan" mistä paketti on lähetetty, koska se helpottaa ja nopeuttaa etsimistä. Itse asiassa olen jo pitkään sanonut oma-alotteisesti paketin lähetyspaikan ja koon "hei, mulla on h&m:ltä paketti joka on varmaan aika iso" ja näin olen saanut kehut myyjältä ja itsekin säästynyt tiskillä seisoskelulta ja odottelulta.

Mutta itse aiheeseen, muakin ärsytti joulun alla kun smartpostilta tuli joku hoputusviesti. Muuttaisivat ruuhka-aikoina sitä säilytysaikaa vaikka lyhyemmäksi, ei ole mun ongelma.

Vierailija
74/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi päätellä, että tähän ketjuun eksyi juuri se epäammattitaitoinen ärrän myyjä. Lisänä elämänkoulutus, mennyt pieleen. Ärrän myyjäksi ei tarvitse mitään koulutusta, selittänee. Hyvä, että tämä aihe avautui tänne. Ja toivottavasti tämän myötä ärrä tekisi jotain palvelulleen, edes henkilökunnan koulutuksen vuoksi. Se mitä joku vatipäämyyjä on saanut aikaiseki, että joku on viitsinyt tänne siitä avautua, todisti toinen totally vatipäämyyjä asian enemmän kuin todeksi.

Ärrämyyjät, ne orgaaniset olennot jotka työskentelevät siinä kauhistuttavassa likakaivossa, heitä ei millään mielikuvituksellisimmallakaan tavalla voi kutsua ihmisiksi. He ovat hirviömäisiä ja sumeita hahmotelmia ihmisen aiemmista muodoista ja ameeboista, epäselvästi muovattu jostain löyhkäävästä, tahmeasta limasta, joka on peräisin turmeltuneesta maaperästä. Vieraillessani kioskilla inho vavisuttaa minua. Kioskilla, joka on paha ja välinpitämätön, sietämättömän kylmä ja syvä, täynnä kihisevää, kuhisevaa, vastenmielistä elämää. Vain asiakkaiden sivistyksen ja puritaanisten estojen padot pitävät sen kurissa.

Vierailija
75/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupan yhteydessä olevassa postissa töissä vuosia sitten eikä kyllä koskaan tullut mieleen valittaa asiakkaalle hänen paketeistaan. Joskus joku haki esim. äitiyspakkausta ja sanoi että voi ei onko se noin iso ja vienyt teillä tilaa takana. Sanoin aina että ei haittaa, tämähän ei paljoa paina jne.

Kerran tuli sellainen varmaan 50kg painava metri x metri paketti ja siitä mietittiin työkavereiden kanssa että mitä ihmettä siellä on, sille piti varata ihan oma rullakkonsa mutta ei sekään mitenkään haitannut.

Vierailija
76/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku tilais 9 pakettia kahden viikon aikana? Joku riippuvuus?

Vierailija
77/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittiko myyjä vai pyysikö kohteliaasti? Ei ole myyjän vika, että postitoiminta ruuhkautuu, joten järjestelyitä koskeva palaute kuuluu vähintäänkin esimiestasolle.

Se ei ole myöskään asiakkaan vika.

Vierailija
78/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valittiko myyjä vai pyysikö kohteliaasti? Ei ole myyjän vika, että postitoiminta ruuhkautuu, joten järjestelyitä koskeva palaute kuuluu vähintäänkin esimiestasolle.

Se ei ole myöskään asiakkaan vika.

Se on Sun vika ku tilailet niin paljon :/

Vierailija
79/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy, ku posti ryhtyy hoitamaan nurtseja ja muiden firmojen pitää keksiä pyörä uudelleen, vaikka postissa olisi vehkeet ja osaaminen tähän hommaan...

Vierailija
80/119 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottelen sitä päivää, kun haen 3 passia ärrältä. Tulen sitten kommentoimaan uudestaan.

Itse kävin tossa kuukausi sitten kahden matkatoverin kanssa hakemassa passit R-kioskilta, ja ne on huomattavasti hankalammat löytää, kun kaikki ovat keskenään samanlaisissa kirjekuorissa. Ja kun vielä moni oli hankkinut jo uuden passin tulevaa kesälomaa varten, oli pino melkoinen. Hetki kesti että löytyi kaikkien passit. Siinä ajassa jono tietty kasvoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi