Satuhäät 16.5.
Kommentit (338)
Sellaista teko meininkiä kautta linjan.Jopa suudelmat joita useampia taivutuksineen,näinkö myös normi arjessa?
Morsian luulee jotain,en tiedä mitä itsestään.
Ja aivan varmaa on,jos kuka tällaiset tv-häät haluaa,tietää altistuvansa arvostelulle.Turha napista täällä muutamien tästä asiasta.
Lähinnä ihmetyttää miksi useilla on nykyään niin kova kiire mennä naimisiin. Alkuhuuman sanotaan kestävän pisimmillään noin 2 vuotta, niin ehkä nämä isot päätökset olisi hyvä tehdä sen jälkeen, kun normaali arki on jo astunut kuvioihin. Kaikkea hyvää kuitenkin parille!
Täällä haukutaan paria tai etenkin morsianta inhottavaks, itseään parempana pitäväks ja huonokäytöksises, mutta oiskohan nyt aika kattoo peiliin kommentoijat? Jos nää kommentit, jossa tylytetään kaikki toisten ulkonäöstä luonteeseen ja naimisiinmenopäätöksestä rakkauden aitouteen ei oo inhottavaa ja huonoo käytöstä niin ei sitten mikään. Enkä tiedä mitä pitää oikein luulla itestään jos kokee olevansa oikeutettu puhumaan tuntemattomista ihmisistä tällä tavalla netissä anonyymiyden takana piiloteltuna?! Hävetkää!
En tunne tota paria enkä ota kantaa kyseiseen jaksoon, sanon vaan että olin mitä mieltä tahansa niin en koe mitään tarvetta tulla avautumaan siitä tänne, koska mulla on omassa elämässä kaikki ok, oon sinut oman itseni kanssa ja mulle on pienestä pitäen opetettu käytöstavat ja tietty kunnioitus ihmisiä kohtaan, tykkäs heistä tai ei. Ja etenkin kun kyse on nyt telkkariohjelmasta, jonka perusteella ei kukaan voi kovin hyvin tietää millanen joku ihminen on oikeesti tai millanen joidenkin ihmisten parisuhde on todellisuudessa.
Olihan tämä vähän erilainen kuin tämän kauden aikaisemmat jaksot. Olihan tässä paljon kulissia ja pröystäilyä, mutta toisaalta myös hyvin vähän aikaisemmista jaksoista tuttuja wt- elementtejä. Tämän jakson näkyvin wt-elementti taisi olla väärin tehtyjen pukujen tilaaminen netistä Kiinasta.
Ei täällä ole yksikään pari säästynyt kotkalaumalta. Ämmät teroittavat raatelukynsiään hullunkiilto silmissään aina ennen uutta jaksoa.
Sitten alkaa haukkuminen. Kilpaa kaakatetaan ja tosiaan kuten aiemmin tuolla sanottukin ken törkeimmin haukkuu saa eniten peukkuu.
Jos ei halua negatiivisia kommentteja omista häistään tai habituksestaan, voi 1.) jättäytyä pois hääohjelmasta, 2.) jättäytyä pois lukemasta keskustelupalstoja ja 3.) pohtia, millaisen kuvan #kiiltokuvapari aiheuttaa toisissa ihmisissä. Ihmiset ovat keskimäärin aika allergisia sellaiselle käytökselle, millä kohottaa itsensä toisten yläpuolelle.
Minä en niinkään kiinnittänyt huomiota parin habitukseen tai puitteisiin, koska ulkoiset asiat ovat jokaisen ulottuvilla. Sen sijaan kiinnitin huomioni ohjelman henkilöiden sanattomaan viestintään. Mies oli suht hymytön ja nainen hymyili vain suullaan, eikä silmillään. Kaasoista ja bestmaneista näki, että parin juoman jälkeen ja kameroiden sammuttua palautettua on tullut #kiiltokuvaparin selkien takana. Porukka auttaa omalla ajallaan hyvää hyvyyttään morsiusparia ja saavat osakseen vähättelyä - todella vastenmielistä! Esimerkiksi auton koristelun kohdalla sulhaselta olisi odottanut ryhdikästä käytöstä ja kavereidensa puolustamista.
Miksi näitä ihmisiä pitäisi kunnioittaa ohjelmaa kommentoidessa, kun hekään eivät kunnioittaneet muita ihmisiä?
Hyi hemmetti mitä mätää täynnä olevia kommentteja täällä on toisista ihmisistä! Ettekö ihan totta mitään hyvää sanottavaa keksi!?
Mitä sillä on väliä miten toiset elelee, kun eivät toisille ihmisille mitään pahaa tee!?
Toisin kuin eräät kommentoijat..
Pariskunta selkeästi rakastunut, mies ehkä vähän tossun alla mutta niinhän ne jotkut miehet on ja vieläpä tyytyväisinä.
Ainoa kohtaus mikä sai minun kulmakarvani nousemaan reilusti ylös oli, kun morsian sai jonkun pikkuhaavan sormeen ja mies tuli sitten hoivaamaan ja morsiamen ilmeet ja eleet oli kuin jostain parodiasta :D
Mietin jo millaiset isä ja äiti heistä tulee. Varmaan ihan hyvät :) jokainenhan parhaansa tekee. Äiti tosin saattaa olla hieman ylisuojeleva, tai mistä sen tietää. Kunhan mietin :)
Kaaso Sofia oli kyllä aika sexy pakkaus, luonnettakin näytti olevan hyvällä tavalla. Ja vapaanakin oli?
En tunne heitä, mutta ihana pari, hauskat häät. Olisin viihtynyt. Kameran edessä oleminen voi ensikertalaisia jännittää. Tärkeintä, että itse nauttivat hääpäivästä ja ovat rakastuneita. Sydämellisesti onnea parille! :) p.s. pappi puhui erinomaisesti.
Morsian oli takuulla itse laatinut nuo puheet, isänsä ja sulhasen. Olen kerran ollut häissä missä oli hyvin samantyylinen morsian. Ei oikein tullut toimeen sulhasen isän kanssa ja niinpä appiukko olikin sijoitettu istumaan niin, että oli selkä päin saliin, sai tuijottaa seinää koko illan:)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö nuo on yhdessä?
Luetko myös näitä keskusteluja myös vai kysytkö vain tyhmiä kysymyksiä?
Selkeesti pari itse tai heidän kaverinsa tulleet tänne puolustamaan pariskuntaa. Niin läpinäkyvää, ettei mitää rajaa.
Parista ei tykätty, sillä oli feikki joka suhteessa. Ja sen näki ja aisti jokainen. Mistään syystä ei kenelläkään ole syytä kateuteen. Miksi olisi? Se vaikka kaverit tai itse itseään täällä puolustelvat heitä, eivät muuta ihmisten mielipiteitä. Lämpö puuttui parin välillä. Esitettiin vaan kamerella kaunista ja täydellistä pariskuntaa, ja näkyi. En usko, että aidosti ovat onnellisia näytelmässään. Mutta hei, hyvä että on kulissit kunnossa.
Pikku känni häissä tai pari kirosanaa on aitoa elämää. Tämä ei...
Hauska, mielenkiintoinen jakso! Tykkäsin! Ruuat näyttivät herkullisilta, mekko oli kaunis, sulhanen sympaattinen sekä komea ja morsian mainio & värikäs.
Vierailija kirjoitti:
Hauska, mielenkiintoinen jakso! Tykkäsin! Ruuat näyttivät herkullisilta, mekko oli kaunis, sulhanen sympaattinen sekä komea ja morsian mainio & värikäs.
Kyllä Pibs on silti värikkäämpi ;)
Morsian/Karoliina on kyllä tänään aktiivinen. ;)
Ottanut töistä varmaan vapaapäivän, jotta ehtii näin paljon kirjoitella puolustuspuheenvuoroja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tosta ton tukan ja hänenkin kanssa ihan Johanna Tukiainen mieleen.
Häntä luultiin kerran oikeasti baarissa Johanna Tukiaiseksi :D
Ei ihme. Samaa pyylevää mallia kropalta ja jututkin yks yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Hämmennyn näistä kommenteista. Miksi olette niin ilkeitä ja tuomitsette ihmiset näin rajusti yhden alle tunnin mittaisen tv-ohjelman perusteella, jota on tottakai vielä leikattu yms? Tässä tehdään kuitenkin tositv:tä, jonka halutaan aina näyttävän dramaattisemmalta kuin totuus on, suuntaan jos toiseenkin. Aika kummallista käytöstä aikuisilta ihmisiltä.
Ja niin, itse tunsin Karoliinan aikanaan kouluaikoina. Samoin tunnen hänen vanhempansa jotenkuten, äiti on ollut opettajani peruskoulussa jne. Persoonallista porukkaa, sen voin sanoa, mutta en kyllä lähtisi komppaamaan sitä kaikkea pahaa mitä täällä on Karoliinasta kiejoitettu. Enää ei tosin kaveerata, mutten usko, että olisi yhtäkkiä muuttunut joksikin kamalaksi narsistiksi niinkuin täällä on diagnosoitu. Häästressiä vaan selvästi oli, monet morsiamet ovat kireinä ja kiukkuisina häiden alla, jotkut todella paljonkin - silti voivat olla muuten mukavia ihmisiä. Ja kyllä itsellä ainakin on Karoliinasta pääosin positiivista sanottavaa ja positiivisia muistoja, ystävällinen, reipas ja sosiaalinen oli eikä todellakaan mikään tyhjäpääkään, ihan löytyi hiusten lisäksi älyäkin päästä :)
Ps.Jos nykyisten kauneuskäsitysten mukaan tuo morsian oli joku lihava sotanorsu niin apua. Kyllä on käsitykset vääristyneet ja kaikki ketkä eivät ole tikkulaihoja tuntuvat olevan kamalia läskejä monien silmissä. Ihan normaalinnäköinen ja ihan normaalinkokoinen nainen, häälook ei valitettavasti häntä imarrellut omasta mielestäni, mutta jokaisella on tyylinsä ja makunsa :)
Tuliko itse Kartsu tänne puolustelemaan vai hänen parhaat kaverinsa? ;)
Kertokaa toki lisää.
ei morsian mitenkään pahasti ylipainoinen ollut, hänellä vaan kilot näkyvät kasvoissa tai sitten oli turvotusta syystä tai toisesta, pieni laihdutus niin on heti freesimmän näköinen..