Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 16.5.

Vierailija
16.05.2016 |

.

Kommentit (338)

Vierailija
201/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Karoliina? Eihän se ole tämän naisen oikea nimi! Miksi peitenimi? Kaikkihan tietää, jotka perheen tuntee, että eri etunimellä morsian on esiintynyt lapsesta lähtien. Nettisivuilla työpaikallaankin on eri etunimi. Ja joku joka päätteli, että morsian olis vanhempiensa ainut lapsi ja iltatähti, niin hutiin meni. Perheessä on useampi kuin yksi lapsi. Ja minä pidin jaksosta. Mieluummin tätä kuin vittua hokevia tatuoituja räkämorsiamia.

Vierailija
202/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava ja isoperseinen morsian. Tuollaiset perseet on hirveitä.

Sun kommenttisi on lapsellinen, asiaton ja typerä. Mietitkö koskaan mitä suustai päästät ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varsinaista hääautoa ei taidettukaan lopulta näyttää koko jaksossa. Tulikohan siitä morsmaikun mielen mukainen?

Miloinkahan tämä öveiksi mennyt häätrendi muuttuu? Tuntuu että avioliitolla on nykyihmiselle aina vaan vähemmän merkitystä, erotaan helposti ja petetään. Häihin käytetään kuitenkin aina vain enemmän ja enemmän aikaa ja rahaa.

Vierailija
204/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että isä vihkii ja saattaa morsiamen alttarille, on harvinaista ja erityisen liikuttavaa. Hieno asia, arvostan sitä. Uskaltaiskohan moni täällä tärkeimpiä kirjoittava kirjoittaa tekstejään suoraan morsiamelle, sulhaselle tai morsiamen vanhemmille? Epäilen. Mua oksettaa tämä nettimaailmanmeno. Ihmiset mädättää itsensä ja kaikki kaunis, tavat ja käytös on kohta unohdettu. Kaikki ruma perustellaan sillä, että on yksilön- ja sananvapaus, ja että minä minä minä saan sanoa suoraan miten on. Surullinen on tulevaisuus, ei muuta voi. #puutunpeliin

Vierailija
205/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeimpiä, ei tärkeimpiä.

Vierailija
206/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin oksettaa nettimaailmanmeno. Itsestä joka suunnasta valokuvia #kiiltokuvapariskunta, huudetaan kaasoille ja omalle miehelle "Really?" kun kaikki ei mene oman tahdon mukaan. Oksettaa tuollaiset vain omaa napaansa tuijottavat. #minäkinpuutunpeliin

Vierailija
207/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksun oloinen pariskunta, mutta ihmettelen morsiammen tyylitöntä lookkia. Ihan kuin brittiläiset mustalaismorsiammet tiaroineen, yliblondattuine jatkoletteineen, huonot kiharat ja rönsyävä puku. Morsian olisi ollut paljon kauniimpi tukka kiinni ja vähemmän meikkiä. Tuksu mullekin tuli valitettavasti heti mieleen. 

Vierailija
208/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et 207 nyt ihan ymmärtänyt mitä tarkoitin. Toisten haukkuminen ei ole netinkäytön tarkoitus. Haluaisitko itse joutua kohteeksi? Pilkkaaminen on maailman helpointa. Toisen puolelle asettuminen vaatii jo jotain. Mut tällaistahan tämä on. Kunkin tekstit puhuvat täällä puolestaan ja niistä voi tehdä johtopäätöksiä.

Vierailija
209/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Karoliina? Eihän se ole tämän naisen oikea nimi! Miksi peitenimi? Kaikkihan tietää, jotka perheen tuntee, että eri etunimellä morsian on esiintynyt lapsesta lähtien. Nettisivuilla työpaikallaankin on eri etunimi. Ja joku joka päätteli, että morsian olis vanhempiensa ainut lapsi ja iltatähti, niin hutiin meni. Perheessä on useampi kuin yksi lapsi. Ja minä pidin jaksosta. Mieluummin tätä kuin vittua hokevia tatuoituja räkämorsiamia.

no ainakin tuolla nimellä on työpaikkansa sivujen yhteystiedoissa.

Vierailija
210/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?!

Kerrankin viimeisen päälle järjestetyt häät kauniissa paikassa. Hienot puitteet ja vieraatkin hienoina. Eikä tämä siis ole sarkasmia, meillä oli vähän sinne päin hutaistut talvihäät seurantalolla, niin on ihana katsoa kun toisilla on rahaa ja apujoukot saada aikaan tuollaista.

Morsiusparin ulkonäköön en ota kantaa, mutta kolmekymppisiä, hyvin toimeentulevia ihmisiä ilman tupakkaa, tatuointeja, eroja ja ja lapsia - KIITOS Satuhäät!

Juu samaa mieltä. Ehkä ulkonäkö ja se koiralle lässytys meni överiksi mutta muuten ihan ok pariskunta ja häät. Ja mun mielestä se ei ees pahasti kiukutellut vaikka sellaisen käsityksen av:lta saa. Varmasti jokaisella morsiamella menee hermo jossain vaiheessa kun on niin paljon mietittävää eikä muut ymmärrä mitä hän tarkoittaa.

Mut ihana kun ei ollut yllätysvauvaa ja molempien entisistä suhteista muutamaa eikä tupakoitu ja kiroiltu ja tatuoinnitkin puuttui. :)

Vierailija
211/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Facessa ja Linkedinissä on Karoliinana. Ehkä muistat väärin? Ainakin pari vuotta on ollut tämä nimi.

Vierailija
212/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä pari on kovin aktiivinen somessa ja nimenomaan tuotteistanut parisuhteensa ja häänsä, niin tokihan tästä showsta saa mielipiteensä sanoa. Itse kummastelin morsiamen tyyliä ja 12-vuotias tyttärenikin laskeskeli, että morsiamella on tiara, huntu, kiharat valtoimenaan, blingbling-yläosa ja kermakakku alaosa sekä vielä kaulakoru ja rannekoru. Ainakin. Tyylilaji oli maailman övereimmät häät kohtaavat Tuksun. Minä en hirveästi pitänyt keltaisesta tukasta, jossa oli harmahtava juurikasvu (ainakin siltä se ruudussa näytti) enkä lakkakyprästä. Tiarakin oli aika alhaalla ja hyvänen aika, huntu kasvoilla. Tokko kumminkaan neitsytmorsian? Nolointa oli kuitenkin se, että morsian oli niin kovin perso kehuille, leikissäkin halusi itse kysyä ja vastata: "kumpi on kauniimpi, no minä". Mies oli kiltin oloinen, mutta kuka haluaa heilua "kiiltokuvapari"-kylttien kanssa? Siis oikeasti, mies ja julkisesti!

Toivon, että naimississaolo on heille onnellista ja häitä tärkeämpää ja että isukki malttaa luopua tyttärestään. Toisaalta, jos pari pitää juhlistaan ja vaatteistaan, niin sehän on pääasia. Isäukon kommentit olivat ehkä hieman kiusallisia, jos kohta sellaista sattuu pikku huppelissa. Häiden tähti on hääpari, ei morsian tai varsinkaan morsian ja isä.

Vierailija
213/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laittakaa nyt googleen Pamela Poiksalo, niin tuleeko kuviin sama naama? Tuleeko? Väittäkää vasta sitten vastaan.

Vierailija
214/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laittakaa nyt googleen Pamela Poiksalo, niin tuleeko kuviin sama naama? Tuleeko? Väittäkää vasta sitten vastaan.

Tässä kuvassa rouva on vielä hoikka ja nätti 

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xpa1/t51.2885-15/e15/10661189…

Vierailija
215/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pamela on Karoliinan sisko! Oli myös kaasona häissä.

Vierailija
216/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Mun mielestä morsian muistutti hämmästyttävän paljon näyttelijä Elina Knihtilää.

Vierailija
217/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

En minäkään oikein ymmärrä mistä tämä kauna ja pahansuopuus oikein kumpuaa???  Kaunis pari. Ei mitään kännäilyä, tatskoja ja ns. wt-meininkiä. Molemmat elämää nähneet, koulutettuja ihmisiä. He kyllä tietävät mitä tahtovat, eivät ole mitään epävarmoja teinejä.  Mitä väliä sillä, miten "nopeasti" kaikki

tapahtui, ei ole olemassa sääntöä, miten nopeasti saa mennä naimisiin...

Pakko se kyllä sanoa, että Karoliina oli ns. arkilookissa, lasit päässä  paljon kauniimpi, siinä kun hän hymyili leveästi. Ehkä hän jännitti häissä ihan hirveästi, joten hän oli siellä jäykempi.

Nämä nimenomaan on wt:tä, niin kuin joku tuolla aiemmin sen jo ilmaisi, henkisesti wt:tä. Ei peitä henkistä rumuutta tupakoimattomuus, koulutus, tatskattomuus. Sisäisesti ruma on ruma.

Vierailija
218/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh, mitä sinä nyt selität siellä? Satun tuntemaan K:n siskon P:n hyvin ala-aste ajoista asti ja Karoliina on aina ollut Karoliina. Joten nyt meni väärin.

Onnea vielä Kartsu ja Mikko! :)

Vierailija
219/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin K on vielä exän siskon kanssa kavereita facebookissa.

Vierailija
220/338 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nää kommentit oo lapsellisia vaan toi pari. Jääny jollekin teini-kuherrus asteelle... hohhoijaa.

Ai, mielestäni "voi oksennus", "voi kuvotus" ja "ällöä" ovat toisiin ihmisiin kohdistuvina kommentteina lapsellisempia kuin itsensä ihailu ja ulkonäkökeskeisyys. Pariskunta ei kuitenkaan hauku ketään muita, ei kiroile, eikä kerro intiimiasioitaan julkisesti.

Jahas, illan pariskunta on täällä jo valmiina! Moi Karoliina :)

Tämä on varmasti tän kauden kuvottavinta sontaa. Jään mielenkiinnolla odottamaan jatkuuko parin onni - ja ne jokaviikkoiset kukkapuskat - vielä ensi vuonna :) :)

Taitaa olla kyseessä Mikon firman mainospromo, tosin oikeasti: Tekisitkö kauppaa tuonlaisen "ulostulon" jälkeen? "Tossun alla-Mikko" vs. toimitusjohtaja-Mikko :)

Karoliina elää jotakin prinsessa unelmaansa.. wanhojen vanhempiensa ainoa lapsi-syndrooma??

Kaiken kaikkiaan lycka-till Mikko & Karoliina. Pitäkää ehkäisy kunnossa, ei ehkä kannata hankkia niitä lapsia ennen kuin olette tutustuneet toisinne "kunnolla" eli se arki alkaa, vinkkinä vaan sekin tulee jossakin vaiheessa ja silloin voi Karon pomottelut ja natseilut alkaa särähtämään Start-up pomon korvissa ikäviltä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän