Mikä oli lapsena lempilaulusi?
Minkä ikäinen olet?
useammankin suosikin voi mainita.
Kommentit (21)
En ole varma mutta luultavasti joku Fröbelin Palikoiden renkutus :D
M22
N27 jatkaa listaa...:)
-Kissa kehrääväinen
-kimmon puuhevonen
....no että ku nyt lyö tyhjää!
Vierailija kirjoitti:
Hassisen kone Levottomat jalat
N40
Minulla Reippaina käymme rekkain alle.
Muita olisi ainakin Europen Final Countdown, Beethovenin Kuutamosonaatti (vaikka ei olekaan varsinaisesti laulu) ja Vilperin Perikunnan Tervetuloa länteen Andrej, jonka tajusin vasta pari vuotta sitten olevan koveri.
M34
Fröbelin palikat- sutsisatsi satsaa
Hector- Juodaan viinaa
Joskus 4v.
N22
Ja toinen laulu, josta lapsena tykkäsin oli Tapio Rautavaaran Korttipakka
N40
Här kommer Pippi Långstrump sula hopsula heisula hopsansaa.. Ruotsiksi lauloin jopa sitä :D
Vierailija kirjoitti:
Här kommer Pippi Långstrump sula hopsula heisula hopsansaa.. Ruotsiksi lauloin jopa sitä :D
Aijuu ja olen 38.
Kikan Ei kauniimpaa voi todella tietää :D Olin kova Kikka-fani pikkumuksuna. Joel Hallikaisen Kuurankukkia oli myös lemppareitani, ja Arja Korisevan esittämä Kuningaskobra. Lastenlauluista luulen että lempparini oli Vaarilla on saari Tiilia Taalia Tallallaa-kasetilta. Mitä eniten tykkäsin laulaa ala-asteella, oli Herra kädelläsi.
Mustan kissan tango
Aja hiljaa isi nyt vain
En muista laulun nimeä, mutta koulun laulukirjassa oli "on suuri sun rantas autius" se ei ole lastenlaulu, mutta naapurin vähän vanhempi laulutaitoinen veljeni kaveri lauleli sitä ja tykkäsin kuunnella, kun olin pienempi. Se tuli sitten laulukirjassa vastaan. En tiedä miksi tykkäsin siitä, voi olla että vain siksi, että naapurin poika oli tosi hyvä laulaja.
- kalkkis
Hirsilaulu, on säilynyt suosikkina aikuisikään saakka.