Satuhäät 16.5.
Kommentit (338)
90kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nää kommentit oo lapsellisia vaan toi pari. Jääny jollekin teini-kuherrus asteelle... hohhoijaa.
Ai, mielestäni "voi oksennus", "voi kuvotus" ja "ällöä" ovat toisiin ihmisiin kohdistuvina kommentteina lapsellisempia kuin itsensä ihailu ja ulkonäkökeskeisyys. Pariskunta ei kuitenkaan hauku ketään muita, ei kiroile, eikä kerro intiimiasioitaan julkisesti.
Jahas, illan pariskunta on täällä jo valmiina! Moi Karoliina :)
Tämä on varmasti tän kauden kuvottavinta sontaa. Jään mielenkiinnolla odottamaan jatkuuko parin onni - ja ne jokaviikkoiset kukkapuskat - vielä ensi vuonna :) :)
Taitaa olla kyseessä Mikon firman mainospromo, tosin oikeasti: Tekisitkö kauppaa tuonlaisen "ulostulon" jälkeen? "Tossun alla-Mikko" vs. toimitusjohtaja-Mikko :)
Karoliina elää jotakin prinsessa unelmaansa.. wanhojen vanhempiensa ainoa lapsi-syndrooma??
Kaiken kaikkiaan lycka-till Mikko & Karoliina. Pitäkää ehkäisy kunnossa, ei ehkä kannata hankkia niitä lapsia ennen kuin olette tutustuneet toisinne "kunnolla" eli se arki alkaa, vinkkinä vaan sekin tulee jossakin vaiheessa ja silloin voi Karon pomottelut ja natseilut alkaa särähtämään Start-up pomon korvissa ikäviltä :)
Any publicity is good publicity.
Tj: nä on oltava hyvät hermot ja välttää tunteisiin menevää hermoilua. Mainos maksoi varmasti itsensä takaisin.
Kuinka täynnä ihminen voi olla itseään? Olen sanaton..
Oikein mukavan oloinen pari. Sulhanen tosi symppis, morsiammella tuntui olevan kokoajan rooli päällä johtui varmaan kameroista. Suloista että vie ruusuja joka viikko, miehet vois ottaa mallia tästä.
En ymmärrä ollenkaan näitä haukkujia!? Nättihän tuo tyttö oli, stressiä oli molemmilla häitten vuoksi. En oo sukulainen enkä kaveri, mutta vähän saa eri käsityksen jaksosta kun ensin lukee tän keskustelun :D
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaan näitä haukkujia!? Nättihän tuo tyttö oli, stressiä oli molemmilla häitten vuoksi. En oo sukulainen enkä kaveri, mutta vähän saa eri käsityksen jaksosta kun ensin lukee tän keskustelun :D
Jep. Täällä on kotkilla aina kilpailu käynnissä kuka parhaiten haukkuu saa eniten peukkuu.
Kommentit täällä ovat törkeitä, menkää nyt itseenne vähän aikuiset ihmiset!
Satuhäät on hyvää viihdettä ja hauskaa katseltavaa, mutta tällä menolla ei kukaan halua mennä ohjelmaan enää ikinä.
Uskomatonta miten pahansuopia, ilkeitä ja rääväsuisia ihmisiä on olemassa, hävetkää.
No kommentit on taattua av-laatua :D Morsian tosiaan melko luonteikas! Mies vaikutti tosi ystävälliseltä ja rauhalliselta, ehkä tasapainottavat toisiaan.. Ja mitä asuihin tulee, on makuja monia, itsellekkään ei ohjelmassa nähty tyyli oikein nappaa. Mutta ehkä se oli tämän morsiamen makuun, ei kaikki ole samasta puusta veistettyjä. Hääpaikka oli upea ja morsiamen isä tosi symppis!
"my visual eye is sharp", mainostaa rouva Linked In -sivustolla. Oh really, ihmettelen minä. Vähän toisenlainen kuva tuli morsiuslookista ja kodin sisustuksesta.
Te negakommentoijat suututatte mua suuresti! Onko jokin omassa kasvatuksessa tai omassa elämässä pielessä, että tulee ihan oikeast nettiin tällästä potaskaa kirjottamaan? Oletteko te kenties aiemmin olleet itse koulukiusattuja vai miksi tämä on niin yleinen ilmiö?
Se, että ihmiset menee esim. Satuhäät- ohjelmaan, ei anna kenellekään lupaa tulla näin rumasti anonyyminä kirjoittamaan vauva.fi-sivustolle tai muuallekaan.
Miettikää tosissaan, että Karoliina mahdollisesti lukee nämä tekstit. Kuinkahan pahaolo hänelle tulee, kun hän on raottanut tärkeintä päiväänsä suomalaisille ja sitä näin täällä ruoditaan? Ja pahin, kaikista pahin on se, että joku oikeasti alentuu herjamaan toisen perhettä!!! Isä oli tässä jaksossa oikein ihanassa osassa. Sanoitte mitä sanoitte!
Ja ei, en tunne kyseistä hääparia. Olen koko elämäni puolustanut kiusattuja, ja siksi näin täällä avaudun.
Teidän ala-arvoinen anonyymikiusaaminen on samantasoista kuin koulukiusaaminen. Onko tämä nainen ansainnut tällaisen kohtelun? Oliko hän muka oikeasti yhtään sen erilainen kuin kukaan muukaan morsian ennen häitä?
Miettikää tosissaan tarviiko painaa entteriä ja jättää jopa ikuisia arpia kyseiselle hääparille. Olkaa aikuiset ihmiset esimerkkinä nuorille, jotka myös lukevat näitä palstoja.
Kaikkea hyvää kaikille ja onnea tulevaisuuteen onnelliselle hääparille. <3
Aika samanlainen puku ja maku morsiamella kuin Suomen ihanimpien häiden Miisalla.
Vaikuttivat oikein onnellisilta ja toisilleen sopivilta :)
Mietipä samalla millaiset arvet kaasoille ja bestmanille jää niistä vittuiluista mistä saivat hääpäivänä nauttia. Ja ei, en todellakaan stressistä huolimatta käyttäytynyt hääpäivänä kuin jokin moukka. Mielestäni morsiamen käytös ja itseriittoisuus oli aivan omaa luokkaansa, siitä haukut. Sisäisesti ruma ihminen.
J22 kirjoitti:
Te negakommentoijat suututatte mua suuresti! Oliko hän muka oikeasti yhtään sen erilainen kuin kukaan muukaan morsian ennen häitä?
<3
Öööh... Oli, todellakin oli!
Vierailija kirjoitti:
Mietipä samalla millaiset arvet kaasoille ja bestmanille jää niistä vittuiluista mistä saivat hääpäivänä nauttia. Ja ei, en todellakaan stressistä huolimatta käyttäytynyt hääpäivänä kuin jokin moukka. Mielestäni morsiamen käytös ja itseriittoisuus oli aivan omaa luokkaansa, siitä haukut. Sisäisesti ruma ihminen.
Olen samaa mieltä. Huono käytös ei ole puolusteltavissa. Toivottavasti on pyytänyt anteeksi noilta ihmisiltä.
Hämmennyn näistä kommenteista. Miksi olette niin ilkeitä ja tuomitsette ihmiset näin rajusti yhden alle tunnin mittaisen tv-ohjelman perusteella, jota on tottakai vielä leikattu yms? Tässä tehdään kuitenkin tositv:tä, jonka halutaan aina näyttävän dramaattisemmalta kuin totuus on, suuntaan jos toiseenkin. Aika kummallista käytöstä aikuisilta ihmisiltä.
Ja niin, itse tunsin Karoliinan aikanaan kouluaikoina. Samoin tunnen hänen vanhempansa jotenkuten, äiti on ollut opettajani peruskoulussa jne. Persoonallista porukkaa, sen voin sanoa, mutta en kyllä lähtisi komppaamaan sitä kaikkea pahaa mitä täällä on Karoliinasta kiejoitettu. Enää ei tosin kaveerata, mutten usko, että olisi yhtäkkiä muuttunut joksikin kamalaksi narsistiksi niinkuin täällä on diagnosoitu. Häästressiä vaan selvästi oli, monet morsiamet ovat kireinä ja kiukkuisina häiden alla, jotkut todella paljonkin - silti voivat olla muuten mukavia ihmisiä. Ja kyllä itsellä ainakin on Karoliinasta pääosin positiivista sanottavaa ja positiivisia muistoja, ystävällinen, reipas ja sosiaalinen oli eikä todellakaan mikään tyhjäpääkään, ihan löytyi hiusten lisäksi älyäkin päästä :)
Ps.Jos nykyisten kauneuskäsitysten mukaan tuo morsian oli joku lihava sotanorsu niin apua. Kyllä on käsitykset vääristyneet ja kaikki ketkä eivät ole tikkulaihoja tuntuvat olevan kamalia läskejä monien silmissä. Ihan normaalinnäköinen ja ihan normaalinkokoinen nainen, häälook ei valitettavasti häntä imarrellut omasta mielestäni, mutta jokaisella on tyylinsä ja makunsa :)
Oliko toi #kiiltokuvapari -pelleily teistä puolustelijoista vain häiden aiheuttamaa stressiä? Minusta se oli niin naurettavaa pelleilyä etten osaa arvostaa koko paria. Varsin typerän ja itseriittoisan kuvan antavat itsestään, sori ei heru sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
J22 kirjoitti:
Te negakommentoijat suututatte mua suuresti! Oliko hän muka oikeasti yhtään sen erilainen kuin kukaan muukaan morsian ennen häitä?
<3
Öööh... Oli, todellakin oli!
todella oli erilainen kuin useimmat muut: ei ollut kalja ja rööki suussa ja kirosanojakaan ei paljon tainnut viljellä, mutta sehän se av-mamman kauhistus on, jos joku on vähän saanut sivistystä.
Mulle tuli mieleen morsiamesta legendaarinen Satuhäiden Miila vuosien takaa, kovat oli silläkin vaatimukset ja odotukset hääpäivää varten ja mies vaan totteli käskyjä kuin jokin tossukka . Sittemmin pari onkin kyllä jo eronnut...
Ok. Hyvä kun korjasitte, kiitti! Karoliina on Karoliina, Pamela on sisko. Tämä selvä.